Hey golfer, zijn jullie er dan ook bij? Wist ik niet eens johquote:
Snap ik ook niet... '81 was veel bijzonderderderderderderderquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:16 schreef Euc- het volgende:
wat was er dan zo bijzonder in 1980?
Rammstein was de afsluiter in 2002. Mijn eerste keer Pinkpop was dat... Nu al jeugdsentiment.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik ben in 2001 geweest, het jaar dat Rammstein de afsluitingsact had. Heb toen vanaf 's morgens vooran de mainstage gestaan om maar vooraan te kunnen staan bij Rammstein. Vriend van me en ik stonden daar, om de beurten eten en drinken halen. Echt ge-wel-dig, wat een optreden toen. Vanaf toen is pinkpop zwaar ingekakt
Typfoutje, was me niet opgevallenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Rammstein was de afsluiter in 2002. Mijn eerste keer Pinkpop was dat... Nu al jeugdsentiment.
Veel beter is het sindsdien inderdaad niet geworden. In 2005 ben ik maar niet meer gegaan. Misschien volgend jaar weer. M'n ouders wonen vlakbij het terrein, dus dan is het wel extra pijnlijk als het wél goed blijkt te zijn, om het half vanuit de tuin en half via de campingradio te horen en te weten dat je daar binnen had kunnen staan.
Oh maareh, het zou hier over eten moeten gaan hè?
Beluga, maybe.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:50 schreef Euc- het volgende:
Hey golfer, zijn jullie er dan ook bij? Wist ik niet eens joh![]()
(Had het zelfs al in mn agenda staan)
Maar dat duurt nog zo lang, een keer eerder joh. Ik wil Beluga wel eens proberen(Kunnen jullie wel bij ons blijven pitten, we hebben toch een 2 persoonsbed over
)
Als ik over een klein maandje bij de Librije werk dan zit ik in een bed & breakfast ding, bij (aan de telefoon) een hele aardige kerel. Als dat bevalt neem ik die gewoon weer de 14equote:Op donderdag 12 januari 2006 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Beluga, maybe.
Even overleggen met Bluezz en de financiën.
Librije staat bij ons ook in de agenda. Nog even een geschikt hotel uitzoeken daarbij.
Done. Haal adres maar weg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:18 schreef Euc- het volgende:
Ik zat trouwens te denken pas in April naar Beluga te gaan, zit zelf ook met de financien he
done.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:20 schreef Euc- het volgende:
al gedaan, haal je em ook ff uit je quote?
van halen, raymond vh groenewoud, j geils band...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:16 schreef Euc- het volgende:
wat was er dan zo bijzonder in 1980?
Waarschijnlijk moet je opnieuw aanleren om ook van simpele dingen te genieten (of wachten tot het restauranteten je neus uit komtquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:45 schreef Euc- het volgende:
Eigenlijk echt erg, doordat ik zo gewend ben aan drinken en eten op mn werk, vind ik al het normale convenience spul echt goor. Ik eet nu net wat kaas met mosterd. GADVERDAMME, die mosterd danMerk ik ook als ik ergens anders wijn drink, dan vind ik dat meestal echt bocht, omdat ik dan de lekkere (meestal dure) wijnen van mn werk gewend ben. (We drinken wat open is, of dat nou een fles van 10 euro of een fles van 100 euro is
)
Er is niks mis met "gewoon" eten, ik kan net zo goed genieten van een keer Mac Donalds (ja echt waar), een keertje kebab, pizza of frietboer. Of lekkere speklappen met gekookte aardappelen en jus, een goede zuurkoolschotel, wortelenstamppot en noem alles maar op, maar dan moeten ze wel goed klaargemaakt zijn, dat proef je er gewoon aan af. En niet geschilde aardappelen inkopen (doordat ze er een zuur aan toevoegen, wat verkleuren tegengaat, krijgt de aardappel een hele nare smaak, en wordt hij heel hard, aan de buitenkant kruimig, aan de binnenkant niet, niet lekker), daar jus uit een pakje overheen etc. Daar gaat het me om, en die mosterd uit de spuitfles is gewoon niet te vreten. (Bij de supermarkt hebben ze ook potten grove mosterd uit Dijon, die is bv weer wel heerlijk!)quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je opnieuw aanleren om ook van simpele dingen te genieten (of wachten tot het restauranteten je neus uit komt). Ik heb gelezen dat veel topkoks in hun vrije tijd juist van gewoon eten houden.
Ok ok, dan is het goed... Ik dacht even dat je alle 'supermarkteten' niet meer lekker vond.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:01 schreef Euc- het volgende:
[..]
Er is niks mis met "gewoon" eten, ik kan net zo goed genieten van een keer Mac Donalds (ja echt waar), een keertje kebab, pizza of frietboer. Of lekkere speklappen met gekookte aardappelen en jus, een goede zuurkoolschotel, wortelenstamppot en noem alles maar op, maar dan moeten ze wel goed klaargemaakt zijn, dat proef je er gewoon aan af. En niet geschilde aardappelen inkopen (doordat ze er een zuur aan toevoegen, wat verkleuren tegengaat, krijgt de aardappel een hele nare smaak, en wordt hij heel hard, aan de buitenkant kruimig, aan de binnenkant niet, niet lekker), daar jus uit een pakje overheen etc. Daar gaat het me om, en die mosterd uit de spuitfles is gewoon niet te vreten. (Bij de supermarkt hebben ze ook potten grove mosterd uit Dijon, die is bv weer wel heerlijk!)
Ik heb laatst kant en klare zuurkoolstamppot gegeten, die was best goed te doen. De stamppot zelf was goed, de jus te zout en de worst, sja, aan een unox worst kan weinig mislukkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok ok, dan is het goed... Ik dacht even dat je alle 'supermarkteten' niet meer lekker vond.
Ik lees hetquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:15 schreef golfer het volgende:
Beluga, maybe.
Even overleggen met Bluezz en de financiën.
Librije staat bij ons ook in de agenda. Nog even een geschikt hotel uitzoeken daarbij.
Hee, toen was ik er. Ik was wel wat jong toen, een jaar of 13 -14quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:39 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik wou dat ik er in 1980 bij was...! [afbeelding]
Of in het jaar dat de Pogues er stonden (1987?) [afbeelding]
Achteraf spijt als een gek dat ik niet alles op alles heb gezet om er heen te gaan...
Wat waren ze goed, he...! En wat was het stoffig...!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:43 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Hee, toen was ik er. Ik was wel wat jong toen, een jaar of 13 -14
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:33 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wat waren ze goed, he...! En wat was het stoffig...!
En ik dacht dat het over 1987 ging...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:03 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ik zit te slapen en lees maar half
Ik dacht dat het over Parkpop ging, en ik had het ging over 1980![]()
OK, bedankt, ik weet genoeg!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:00 schreef NoSigar het volgende:
' Gewoon bier' zoals heineken, Grolsch, Aldi-merk etc is pils(ner).
Zo wel eens een leuk idee kunnen zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:34 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat zag ik ook wel heur
Is dat niet te regelen met Cullers dan ?? !!
Mwah, zo duur vind ik ze nou ook weer niet. Zelfde prijsniveau als Parkheuvel en de Librije. Maargoed, ik ga binnenkort een week naar de Librije, en ik ga er de 14e dus al etenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:19 schreef golfer het volgende:
Ik heb die prijzen op Beluga eens bekeken en sla dit jaar in ieder geval over, met in juli nog de Librije in het vooruitzicht.
Vergeet niet dat we ondertussen ook gemiddeld 1 a 2x per maand nog ergens anders uit eten gaan en 2x per jaar bij een sterrenrestaurant vinden we daarnaast wel genoeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:09 schreef Euc- het volgende:
Mwah, zo duur vind ik ze nou ook weer niet. Zelfde prijsniveau als Parkheuvel en de Librije. Maargoed, ik ga binnenkort een week naar de Librije, en ik ga er de 14e dus al eten
Sja, dat wordt in Maart dan niet uit etenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we ondertussen ook gemiddeld 1 a 2x per maand nog ergens anders uit eten gaan en 2x per jaar bij een sterrenrestaurant vinden we daarnaast wel genoeg.
Januari: Brouwerskolkje (1 ster)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:29 schreef Euc- het volgende:
Nee, jammer maar helaas in dat gevalEnne, in Juni zit je pas op een halfjaar, dan moet je nog een half jaar zonder sterren
Tja, lieve schat, voor jou ligt dat w.s. toch even een tikje andersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:09 schreef Euc- het volgende:
Mwah, zo duur vind ik ze nou ook weer niet. Zelfde prijsniveau als Parkheuvel en de Librije. Maargoed, ik ga binnenkort een week naar de Librije, en ik ga er de 14e dus al eten
Ik moet altijd zelf zorgen voor 2 gasten, dus jullie kunnen op zich best komen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes ofzo, we moeten een vast examen koken, en omdat mijn opleiding op school nou niet echt bijster weinig voorsteld (lees: in een Brasserie stagelopen is goed genoeg voor hun), sjaaaa..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja, lieve schat, voor jou ligt dat w.s. toch even een tikje anders
En eventueel nemen wij dat examen wel af hoor![]()
Ja ik vond het eten wel OK. Ze hebben een soort "fusion" keuken maar houden het fusion gedeelte aan de beschaafde kant zeg maar. Dus geen boerenkool met kaviaar ofsoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat is minder dan.
Maar hoe was het verder qua eten en zo?
Was dat wel goed?
Chocolate cookies met 3 soorten brokken chocolade erin (puur, melk en wit)quote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Als het gezellig is geweest dan is het toch goed. Daar ging je toch voor naar Engeland of niet?
Nog wat geimporteerd van uit Engeland?
Er zijn vast wel OK restaurants maar dat zal eerder in Amsterdam zijn ofso denk ik. Niet echt naar gezocht. Ik wacht gewoon altijd tot ik daar benquote:Op zondag 15 januari 2006 00:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik zou idd nog wel een keer goed indisch willen eten alleen jamer dat je het hier in de buurt nergens kunt.
Zo, zou je ze idd wel kunnen noemen. Een Engelse collega van mij vergelijk ze met de chinezen hier in Nederlandquote:Op zondag 15 januari 2006 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Beetje de Engelse shoarma tenten eigenlijk![]()
Nee, nog niet eigenlijk wel voor mijn verjaardag van vorige week een hoop hapjes zelf gemaakt die er goed in de smaak vielen.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
Nog een nieuwe ontdekking gedaan op eetgebied trouwens?
Nou niet op oma's wijze maar op de wijze zoals mijn moeder hem al mijn hele leven maakt.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
groentesoep op oma's wijze...heerlijk!
Ja dat was voor mij dus dan hetzelfde...oma gaf het recept door aan dochterliefquote:Op zondag 15 januari 2006 01:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nou niet op oma's wijze maar op de wijze zoals mijn moeder hem al mijn hele leven maakt.
en die is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou ik na moeten vragen. Maar ze moet mij oko nog steeds het recept van haar tomatensoep gevenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat was voor mij dus dan hetzelfde...oma gaf het recept door aan dochterlief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |