Oehquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Spinazie, feta, gehakt, aard. blokjes in de oven is het geworden.
magere frietjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanavond worden het magere frietjes, met kipnuggets uit de oven, spinazie en light-fritessaus.![]()
Zelf geschilde en gesneden aardappels, theelepeltje olie erdoorheen mengen en dan in de oven. Best mager, toch?quote:
Bij welke Japanner was dat? Dat rundvlees lijkt wel Wagyu of is dat 't ook?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef i-spy24 het volgende:
Middaglunch bij de Jap van een uurtje geleden. Sabusabu..licht en lekker.![]()
Ben ook wel benieuwd naar dat vlees.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:25 schreef mirugai het volgende:
Bij welke Japanner was dat? Dat rundvlees lijkt wel Wagyu of is dat 't ook?
Het is uiteindelijk kip Korma geworden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:45 schreef ruby het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Thaise groene curry of kip korma met chepattis.
Er stond nog een vraag voor je open over die Japanse maaltijd van vanmiddag?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef i-spy24 het volgende:
Zijn we weer.. Wordt eentonig maar wat schafte de pot vandaag??
[afbeelding]
De Bekende Hap![]()
Ik zet alvast voor vandaag de post van i-spy24 even neer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef i-spy24 het volgende:
Zijn we weer.. Wordt eentonig maar wat schafte de pot vandaag??
[afbeelding]
De Bekende Hap![]()
Wat een verassing!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zet alvast voor vandaag de post van i-spy24 even neer.![]()
Damn, wat voel ik me nu goedkoop met m'n frietjes en m'n schnitzeltje.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:21 schreef Euc- het volgende:
vandaag gebakken aardappelschijfjes (roseval), kwartel op karkas gebakken, en het pootje als lolly geconfijt in ganzenvet, op wat in beurre legumes opgestoofde knolbrunoise en afgemaakt door hem met wat slagroom te verhitten, en wat truffelspul erdoorheen (ben ff de naam kwijt van dat truffelspul).
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:21 schreef Euc- het volgende:
vandaag gebakken aardappelschijfjes (roseval), kwartel op karkas gebakken, en het pootje als lolly geconfijt in ganzenvet, op wat in beurre legumes opgestoofde knolbrunoise en afgemaakt door hem met wat slagroom te verhitten, en wat truffelspul erdoorheen (ben ff de naam kwijt van dat truffelspul).
Soms kan het meest simpele het lekkerst zijjn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Damn, wat voel ik me nu goedkoop met m'n frietjes en m'n schnitzeltje.
Uitgesloofd? Weet je hoe doodsimpel bovenstaande te maken is?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Soms kan het meest simpele het lekkerst zijjn.
Ik hou ook niet zo van al die opgemaakte, uitgesloofde toestanden.
Sorry, was niet persoonlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
Uitgesloofd? Weet je hoe doodsimpel bovenstaande te maken is?
Doordat het personeelseten er door de drukte in de maand december nogal bij is ingeschoten, is de maand januari een goedmakertje
Hoewel ik wel moet zeggen dat aan het personeelseten in veel restaurants vele malen slechter is dan bij ons, wanneer dan ook. Omdat we maar een behoorlijk klein bedrijf zijn kan dat ook zonder dat de kosten direct de pan uit rijzen. Kleine blokjes froi door de salade wilt ook wel eens voorkomen, truffel bij het personeelseten etc. Door het kleine bedrijf zijn de kosten daarom te overzien (we eten meestal met 4 a 5, maximaal 6).
sja, ik werk in zo een restaurant. Ik vind dat helemaal fantastischquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Sorry, was niet persoonlijk.
Zal zeker lekker zijn geweest maar ik krijg jeuk als ik bijv. in een restaurant aan 10 gangen moet gaan zitten.
Oh als kok zal het zeker leuk zijn, veel variatie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:37 schreef Euc- het volgende:
[..]
sja, ik werk in zo een restaurant. Ik vind dat helemaal fantastisch![]()
Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, #2quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:35 schreef popolon het volgende:
Zal zeker lekker zijn geweest maar ik krijg jeuk als ik bijv. in een restaurant aan 10 gangen moet gaan zitten.
En toch wil ik nog eens met jullie gaan uit etenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, #2
geniet verder maar lekker van je ultra-grote Amerikaanse burgers en stukken vlees
Wat een vooroordeel weer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, #2
geniet verder maar lekker van je ultra-grote Amerikaanse burgers en stukken vlees
14 juli, De Librije toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:45 schreef Euc- het volgende:
En toch wil ik nog eens met jullie gaan uit eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |