Hehe ja dat zou mooi zijn. Maar ze hebben 2 smaken dus ik zou er 2 kopen en dan beetje mixen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 05:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, een user die denkt "dat ga ik eens doen" en dan 12 hele beenhammen op tafel legt![]()
Wil je die dingen NOOIT maar dan ook NOOIT maken als ik bij jou kom eten (as ifquote:Op dinsdag 6 september 2005 05:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel gaaf om zelf kroepoek te frituren, maar dat kan je ook met eh, hoe heet dat spul ook al weer, oja, uienringen, gepaneerd in paneermeel, die kan je frituren...![]()
Oja, dat kan ook, maar dan moet je wel een frituurpan hebben...quote:Op dinsdag 6 september 2005 05:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
uienringen zou ik niet in de paneermeel doen maar in een beslag.
Je lijkt net een wandelende "Ster"-spotquote:Op dinsdag 6 september 2005 05:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die kipsaté van de Lidl is ook wel een goeie serveertip, op ronde toast van Melba, dan zijn de gasten tevreden, net als de piccolini's van Wagner, met salami...
Nee.....een willekeurige pan of diepe koekenpan met een laag zonnebloemolie erin. Werkt prime en is makkelijk weg te gooien erna...quote:Op dinsdag 6 september 2005 05:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Oja, dat kan ook, maar dan moet je wel een frituurpan hebben...![]()
Zo de boel opgeruimd (alle slowchat er uit) nu kan iedereen alle tips weer goed lezen. Graag voortaan ergens anders (slow)chatten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:38 schreef piepster het volgende:
Speciaal voor Annemiek78:
[Heel verhaal]
Hier dan maar?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Graag voortaan ergens (slow)chatten.
Hallo....dit WAS serieus...wil je een foto?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:21 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Edit: Graag serieus reageren
Oke, maar waar woon je dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:31 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ik vier m'n verjaardag altijd op een tropisch eiland en maak 's avonds een strand-BBQ waarop we de door de gasten op de (geleende speedboat) gevangen vis BBQen...en salade en andere onzin...en veel bier en cocktails natuurlijk !
[afbeelding]
Zullen we het even ontopic houden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke, maar waar woon je dan als ik vragen mag?
Wil je langskomen ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:34 schreef piepster het volgende:
Waar woon je en wat is het recept van de salade?
Zoiets?
Oke je hebt gelijk reageer dan even in [CUL-SC]Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:33 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Zullen we het even ontopic houden?
Nee...de nieuwe meet is niet op een tropisch eiland.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk reageer dan even in [CUL-SC]Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet!
Uit [CUL-SC]Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet!quote:Op zondag 11 september 2005 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou Annemiek, wat heb je gemaakt, vertel op!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:12 schreef Annemiek78 het volgende:
Keukenmachine mag blijven.. Is geslaagd voor zijn eerste test, hihi
Heb de volgende hapjes gemaakt:
Gevulde wraps gemaakt met roomkaas en zalm
Gevulde wraps met tonijntapenade
Gevulde eieren (met gesnippert uitjes en ham)
Pikante gehakballetjes in saus
Bladerdeeg hapjes gevuld met pikant gehakt.
He jullie gingen uit eten!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Goed gedaan MartijnZiet er heeeeeeerlijk uit.
Hoelaat eten we?
Ach valt best wel me zo veel hamhapjes zijn er niet vind ik zelfquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:20 schreef Bluezz het volgende:
iets te veel hamgedoe naar mijn smaak, maar een mens moet wat te zeiken hebben nietwaar
Heb je de recepten van die soep- viskoekjes?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Stokbrood zalm garnaaltjes paling verschillende kaasjes chips nootje
soms kleine tappas- soep- viskoekjes (jamie oliver)
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:32 schreef d.n3rd het volgende:
1 goedenmorgen,
Vandaag ben ik dus jarig, en het blijkt ineens dat er redelijk wat mensen de behoefte hebben om te blijven eten. Wat ga ik ze serveren? Het hoeft geen culinair hoogstandje te zijn, hoewel het wel wat moet lijkenIk geloof dat er iets van 4 of 5 mensen komen eten.
Wie o wie komt er met goede tips!
goed planquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |