Nou ja zeg... Mooi wel hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:59 schreef TrenTs het volgende:
Bier. Veel bier.
En niks geen 'zoete witte wijn met ijs voor de vrouwtjes'. Als ze daar over gaan janken moeten ze maar niet komen.
die tip wilde ik ook geven. al jaren favoriet bij verjaardagen bij ons thuisquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:30 schreef BobRooney het volgende:
Dadels kopen...bij de AH heb je ze zonder pit...en monchou kaas kopen(schrijf ik het goed zo?) . Snij de dadel open, beetje monchou kaas ertussen, en smullen maar..
En waarom zou je bitterballen willen vervangen? Die lust ook bijna iedereenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:03 schreef SadKingBilly het volgende:
Bak frikandellen en snij die in stukjes van ongeveer 3 cm. Serveer met mosterd, mayo en curry. Goede vervanger van bitterballen, vrijwel iedereen lust het en snel en makkelijk te maken.
Ik zie nu dat ik vergat te vertellen dat je die wraps in plakjes moet snijden vlak voor je het gaat serveren. Maar daar was je vast al achterquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:08 schreef Zabb het volgende:
Ik zit ook met dit probleem! Mijn vriend is vandaag jarig en ik moest nog een paar hapjes verzinnen. Maar op eerdere verjaardagen heb ik ook eens iets anders geprobeerd dan anders, maar toch slaat het 'oude vertrouwde' beter aan.
Ik ga vandaag wel die wrap met zalm maken, die lijkt me erg jammie!!![]()
Enig idee hoeveel werk dat is? Heb ik vorig jaar gedaan voor ongeveer 30 man, was een middag kwijt.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je kan ook sushi maken met gerookte zalm of komkommer. kan je al dagen vantevoren klaar maken en in je koelkast neerzetten. en serveren met een beetje sojasaus
Kinderbier?!?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Bier en chips , snoep , bier , nootjes , en nogmaals bier.
De kinderen krijgen kinder bier
Je zou er rundvlees voor kunnen gebruiken. Van die plakjes net zoals bij de carpaccioquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:45 schreef Sorella het volgende:
De wraps met zalm lijkt me wel lekker maar welke vleessoort kan je gebruiken voor de niet vis liefhebbers
Geen kip wat dat snijdt zo rottig in stukjes
Leuk en herkenbaar! Heb je het gedaan zoals het 'recept', of had je zelf nog een ander idee? Ik vind het ook zo handig dat je met weinig geld en producten best veel kan maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:54 schreef Zabb het volgende:
De wraps met zalm waren hier een groot succes!!!![]()
En het is ook nogeens makkelijk en snel klaar te maken!
Kipfilet kan toch wel? Of ham ofzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:45 schreef Sorella het volgende:
De wraps met zalm lijkt me wel lekker maar welke vleessoort kan je gebruiken voor de niet vis liefhebbers
Geen kip wat dat snijdt zo rottig in stukjes
Oh ja...! Had mijn oma altijd... En maar afvragen waarom de kleinkinderen zo gingen klieren...!quote:
Ja, nou je het zegt... dat waren van die zoutjes. Een rond toast-achtig dingetje met pizzakruiden en een bacon- of kaassmaakje... Bestaan die nog?quote:Op zondag 26 juni 2005 01:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb eens van die hele kleine pizzaatjes gehad. Dat was ook wel lekker.
Of je snijd een gewone pizza in kleine stukjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |