Omdat hij waarschijnlijk ook vrouwelijk volk heefd uitgenodigd. Daar zitten nogal wat preutse types tussen die graag (witte) wijn drinken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:31 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Bier. Waarom zou je nog meer andere dingen kopen?
Die kent Dutch Mamma nog niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:39 schreef Sadar het volgende:
[..]
Omdat hij waarschijnlijk ook vrouwelijk volk heefd uitgenodigd. Daar zitten nogal wat preutse types tussen die graag (witte) wijn drinken.
(...)
Ik ben een meidjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:39 schreef Sadar het volgende:
[..]
Omdat hij waarschijnlijk ook vrouwelijk volk heefd uitgenodigd. Daar zitten nogal wat preutse types tussen die graag (witte) wijn drinken.
Btw, bij de aldi/lidl etc hebben ze witte wijn in kartonnen pakken. Van een aantal mensen gehoord dat het goed te drinken is. Het is in iedergeval goedkoop![]()
Tja...Bier mag natuurlijk niet ontbreken, en ook een tekort aan bier is niet wenselijk. zorg dus dat je een goed voorraad bier hebt, die je op een koele plaats (kelder oid) kunt opslaan.
qua nootjes en die zooi zou ik het simpel houden. Het maakt niet uit of je goedkope aldi zooi hebt of dure "shizzle". aan het einde van een geslaagd feest komt het toch als een prut naar buiten![]()
Nu snap ik ook dat jij wel aanneemt dat wijn uit Aldi-pakken wel te drinken zou zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:39 schreef Sadar:
aan het einde van een geslaagd feest komt het toch als een prut naar buiten![]()
Blokjes kaars zijn koel! Mits mét lontje.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:40 schreef MaRySe het volgende:
maar met van die blokjes kaars is ook weer suf
Het is dat ik je verder een aardige meid vind, maar anders...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het is nog al onduidelijk hoeveel er mensen er komen 10 -25 en het hoeft niet echt een alcoholrijkfeest te zijn maar met van die blokjes kaars is ook weer suf
Drank is leuk maar het is wel in mijn huisquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:43 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het is dat ik je verder een aardige meid vind, maar anders...![]()
Een eigengebrouwen sangria? nee, niet zo'n katergaranderende supermarktfles, maar een interessant eigen brouwsel?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:42 schreef MaRySe het volgende:
Aan cocktails zat ik ook al te denken
Lekker verfrissend !
Hee, dat is een goeie aanvulling op het blokjes-kaa(r)s-arrangement...!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Blokjes kaars
Simpel lekker hapje :
goeie magere dungesneden hamplakje insmeren met pindakaas (ja echt) taugé erop, rollen, prikkertje erin, errug aan te raden
Nee. Druivensap spel je als druivensap.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:52 schreef MaRySe het volgende:
3 sinaasappels
1 citroen
1 limoen
1/2 lichte, rode wijn
2 dl. druivesap
ijsblokjes
Boen de vruchten schoon en snijd ze in schijfjes. Leg ze in een kan en schenk de wijn erover. Laat dit ca. 3 uur in de koelkast trekken. Roer vlak voor het serveren het ijskoude druivesap en de ijsblokjes erdoor. Schenk de sangria in ruime wijnglazen. Geef er een cocktailstamper bij om de vruchten in het glas uit te persen. Tip: deze sangria is ook goed zonder alcohol te bereiden. Vervang dan de witte wijn door 3 dl rood druivesap en 2 dl appelsap.
Is dit een goed recept?
Eenmaal verdoofd zal het wat makkelijker in te brengen zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:54 schreef MaRySe het volgende:Gewoon een paar liter sangria en gaan met die banaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |