Omdat hij waarschijnlijk ook vrouwelijk volk heefd uitgenodigd. Daar zitten nogal wat preutse types tussen die graag (witte) wijn drinken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:31 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Bier. Waarom zou je nog meer andere dingen kopen?
Die kent Dutch Mamma nog niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:39 schreef Sadar het volgende:
[..]
Omdat hij waarschijnlijk ook vrouwelijk volk heefd uitgenodigd. Daar zitten nogal wat preutse types tussen die graag (witte) wijn drinken.
(...)
Ik ben een meidjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:39 schreef Sadar het volgende:
[..]
Omdat hij waarschijnlijk ook vrouwelijk volk heefd uitgenodigd. Daar zitten nogal wat preutse types tussen die graag (witte) wijn drinken.
Btw, bij de aldi/lidl etc hebben ze witte wijn in kartonnen pakken. Van een aantal mensen gehoord dat het goed te drinken is. Het is in iedergeval goedkoop![]()
Tja...Bier mag natuurlijk niet ontbreken, en ook een tekort aan bier is niet wenselijk. zorg dus dat je een goed voorraad bier hebt, die je op een koele plaats (kelder oid) kunt opslaan.
qua nootjes en die zooi zou ik het simpel houden. Het maakt niet uit of je goedkope aldi zooi hebt of dure "shizzle". aan het einde van een geslaagd feest komt het toch als een prut naar buiten![]()
Nu snap ik ook dat jij wel aanneemt dat wijn uit Aldi-pakken wel te drinken zou zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:39 schreef Sadar:
aan het einde van een geslaagd feest komt het toch als een prut naar buiten![]()
Blokjes kaars zijn koel! Mits mét lontje.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:40 schreef MaRySe het volgende:
maar met van die blokjes kaars is ook weer suf
Het is dat ik je verder een aardige meid vind, maar anders...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het is nog al onduidelijk hoeveel er mensen er komen 10 -25 en het hoeft niet echt een alcoholrijkfeest te zijn maar met van die blokjes kaars is ook weer suf
Drank is leuk maar het is wel in mijn huisquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:43 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het is dat ik je verder een aardige meid vind, maar anders...![]()
Een eigengebrouwen sangria? nee, niet zo'n katergaranderende supermarktfles, maar een interessant eigen brouwsel?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:42 schreef MaRySe het volgende:
Aan cocktails zat ik ook al te denken
Lekker verfrissend !
Hee, dat is een goeie aanvulling op het blokjes-kaa(r)s-arrangement...!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Blokjes kaars
Simpel lekker hapje :
goeie magere dungesneden hamplakje insmeren met pindakaas (ja echt) taugé erop, rollen, prikkertje erin, errug aan te raden
Nee. Druivensap spel je als druivensap.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:52 schreef MaRySe het volgende:
3 sinaasappels
1 citroen
1 limoen
1/2 lichte, rode wijn
2 dl. druivesap
ijsblokjes
Boen de vruchten schoon en snijd ze in schijfjes. Leg ze in een kan en schenk de wijn erover. Laat dit ca. 3 uur in de koelkast trekken. Roer vlak voor het serveren het ijskoude druivesap en de ijsblokjes erdoor. Schenk de sangria in ruime wijnglazen. Geef er een cocktailstamper bij om de vruchten in het glas uit te persen. Tip: deze sangria is ook goed zonder alcohol te bereiden. Vervang dan de witte wijn door 3 dl rood druivesap en 2 dl appelsap.
Is dit een goed recept?
Eenmaal verdoofd zal het wat makkelijker in te brengen zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:54 schreef MaRySe het volgende:Gewoon een paar liter sangria en gaan met die banaan
Ze lijken me allemaal wel lekker, eerlijk gezegd... Hèt sangriarecept schijnt niet te bestaan, maar met name de 2e en 3e benaderen aardig wat die barkeeper zei...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:52 schreef MaRySe het volgende:
(...)Wat is het beste?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:55 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Eenmaal verdoofd zal het wat makkelijker in te brengen zijn.
OMG! Welk genre?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:59 schreef MaRySe het volgende:
Fruitsalade
Ik moet nog liedjes verzinnen ook
Jaren 70?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:37 schreef dutch-mamma het volgende:
Heel jaren 70: prikkertjes met blokjes kaas, mandarijntje (uit blik), knakworstje, stukje gekookte worst, augurkje, zilveruitje, gemberbolletje, en dat dan op ee halve, met alufolie beklede, kool of andere halfronde vorm prikken.
Met dit weer moet je het wel koel bewaren, af en toe een paar op een schoteltje, keurig netje spresenteren en dan weer terug de koelkast in...
Ik wil het als tractatie doen voor mijn bloedjes, maar als die jarig zijn, is het vaak net bloedheet... (Murphy).quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaren 70?
Ik heb dit een aantal keer uitgedeeld op de basisschool midden jaren 80![]()
Ik was helemaal de chick van de klas, met mijn gevulde eieren en knakworstprikkers in een kool![]()
Ik wil binnenkort eens bij wijze van gouwe ouwe zo'n feestje organiseren![]()
Met zelfgemaakte salade en bowl natuurlijk![]()
Heefd jai wel eensch Nederlands gehadde?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:39 schreef Sadar het volgende:
[..]
Btw, bij de aldi/lidl etc hebben ze witte wijn in kartonnen pakken. Van een aantal mensen gehoord dat het goed te drinken is. Het is in iedergeval goedkoop![]()
Tja...Bier mag natuurlijk niet ontbreken, en ook een tekort aan bier is niet wenselijk. zorg dus dat je een goed voorraad bier hebt, die je op een koele plaats (kelder oid) kunt opslaan.
qua nootjes en die zooi zou ik het simpel houden. Het maakt niet uit of je goedkope aldi zooi hebt of dure "shizzle". aan het einde van een geslaagd feest komt het toch als een prut naar buiten![]()
Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:42 schreef Orion-666- het volgende:
[..]
Heefd jai wel eensch Nederlands gehadde?![]()
Lieve schat, je moet met dat soort postings net zo doen als met graatjes in vis: op de rand van je bord leggen, weggooien en geen woorden aan vuilmakenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
On topic of ophoeren, zou ik zo zeggen![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
On topic of ophoeren, zou ik zo zeggen![]()
Wat wilde je zeggen?quote:U hebt gezocht op ophoeren:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Eigenlijk he, ben jij best wel mijn superheldquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:45 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Lieve schat, je moet met dat soort postings net zo doen als met graatjes in vis: op de rand van je bord leggen, weggooien en geen woorden aan vuilmaken
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Eigenlijk he, ben jij best wel mijn superheld![]()
![]()
Wel eerst om je vingertoppen doen hequote:
Nee, aan zo'n knabbelstokje met van die zoutkorrels erop...!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wel eerst om je vingertoppen doen healvorens ze eraf te eten
![]()
Veel plezier op playa de balkonia!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo'n leuk gekleurd zakje met allemaal verschillende snoepjes erin, dat is ook leuk!
Beter dan die hersenloze creaties als een zakje chips...
Zoveel leuke ideëen (maar geen kids, behalve mezelf)
Uhmmm....maar ik ging 2 uur geleden al richting balkonia...
* BBQ-kip sneakt zachtjes naar het balkon toe...
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:30 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb zaterdag een feesj
Ik moet alleen nog boodschappen doen..
Mijn creatieve brein kwam tot dit:
- frituur shizzle
- bier
- sap
- wijn of iets met alcohol
- nootjes/chips
Wat nog meer?
bananenschuimpjes! (die gladde, niet die gele met wit ana de binnenkant)
ennuhm.... iets met chocola
jaaaaaaah sangriaaaa! had ik ook op mn Hawaii-feest: lekkurrrrquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:50 schreef MaRySe het volgende:
Sangria ! Maar dat moet ik morgenochtend al maken toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |