Deel hem even A.U.B. ken hem namelijk nietquote:Op maandag 9 januari 2006 09:24 schreef dutch-mamma het volgende:
Heee...! Hoe doe je dat ook weer? (ik weet het wel, maar ben de url kwijt...)
Nevermind, khebbem al...![]()
Boondock Saints rocked en ruled de pan uit!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:13 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Geluid blijkt heel zacht te zijn![]()
Snatch ben ik nog naar op zoek!!! Ik kreeg de tip om die 2 op te sporen toen ik zei dat ik Boondock Saints eigenlijk best goed vond (Willem Dafoe)
Om één of andere reden verwacht men niet zo snel bij mij dat ik gek ben op "dat soort films", maar als mijn Johnny Depp-verzameling compleet is, ga ik verder met Jim Jarmusch en David Lynch![]()
www.letterjames.comquote:Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Deel hem even A.U.B. ken hem namelijk niet![]()
Trainspotting doet er ook niet voor onderquote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
"Lock Stock" is echt supergaaf. Heb je Snatch gezien? Dan ga je deze super vinden.
Paar keer op tv gezien, nog niet in mijn bezit. Helaas... Komt wel, staat hoog op mijn "hebben"-lijstje!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boondock Saints rocked en ruled de pan uit!
En downloaden? Die films kun je bij de Free Record Shop krigjen voor 6 euro ofso...
Heb je Wild at Heart al? Willem Dafoe en van David Lynch
Dank je!!quote:
Ik weet het, ik moet me schamenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Trainspotting doet er ook niet voor onder![]()
Ik ga geen discussie aanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Paar keer op tv gezien, nog niet in mijn bezit. Helaas... Komt wel, staat hoog op mijn "hebben"-lijstje!
En downloaden... tja... Van 6 euro kunnen we al een dag avondeten hebben(en geen discussies svp over downloaden versus kopen... ik wil óók graag een goeie film kunnen zien!)
Heb je ze wel eens live gezien? Dat is echt verschrikkelijk slechte baggerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:28 schreef Euc- het volgende:
wat blijft faithless toch relaxte muziek! Morgen/straks weer helemaal los gaan als ik aan het werken ben, faithless keihard op! (Zou ik Michael Bublé ook branden?)
Daar heb ik toch een heel ander emeningover, ik heb ze 6 jaar geleden Live gezien en vondt het toen ongeloofelijk gaaf.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens live gezien? Dat is echt verschrikkelijk slechte bagger![]()
6 jaar geledenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:55 schreef Chielus het volgende:
[..]
Daar heb ik toch een heel ander emeningover, ik heb ze 6 jaar geleden Live gezien en vondt het toen ongeloofelijk gaaf.
Echt welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:07 schreef Chielus het volgende:
nooit geweest, maar ik heb idd gehoord dat het aanbod in vergelijking met andere festivals een mchelin-ster waardig is.
faithless live bagger kom op zeg, geweldige show was het dit jaar op Pinkpopquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens live gezien? Dat is echt verschrikkelijk slechte bagger![]()
Pinkpopquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
faithless live bagger kom op zeg, geweldige show was het dit jaar op Pinkpop
Ik ben in 2001 geweest, het jaar dat Rammstein de afsluitingsact had. Heb toen vanaf 's morgens vooran de mainstage gestaan om maar vooraan te kunnen staan bij Rammstein. Vriend van me en ik stonden daar, om de beurten eten en drinken halen. Echt ge-wel-dig, wat een optreden toen. Vanaf toen is pinkpop zwaar ingekaktquote:
niet oordelen voor je er geweest bentquote:
Hey golfer, zijn jullie er dan ook bij? Wist ik niet eens johquote:
Snap ik ook niet... '81 was veel bijzonderderderderderderderquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:16 schreef Euc- het volgende:
wat was er dan zo bijzonder in 1980?
Rammstein was de afsluiter in 2002. Mijn eerste keer Pinkpop was dat... Nu al jeugdsentiment.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik ben in 2001 geweest, het jaar dat Rammstein de afsluitingsact had. Heb toen vanaf 's morgens vooran de mainstage gestaan om maar vooraan te kunnen staan bij Rammstein. Vriend van me en ik stonden daar, om de beurten eten en drinken halen. Echt ge-wel-dig, wat een optreden toen. Vanaf toen is pinkpop zwaar ingekakt
Typfoutje, was me niet opgevallenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Rammstein was de afsluiter in 2002. Mijn eerste keer Pinkpop was dat... Nu al jeugdsentiment.
Veel beter is het sindsdien inderdaad niet geworden. In 2005 ben ik maar niet meer gegaan. Misschien volgend jaar weer. M'n ouders wonen vlakbij het terrein, dus dan is het wel extra pijnlijk als het wél goed blijkt te zijn, om het half vanuit de tuin en half via de campingradio te horen en te weten dat je daar binnen had kunnen staan.
Oh maareh, het zou hier over eten moeten gaan hè?
Beluga, maybe.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:50 schreef Euc- het volgende:
Hey golfer, zijn jullie er dan ook bij? Wist ik niet eens joh![]()
(Had het zelfs al in mn agenda staan)
Maar dat duurt nog zo lang, een keer eerder joh. Ik wil Beluga wel eens proberen(Kunnen jullie wel bij ons blijven pitten, we hebben toch een 2 persoonsbed over
)
Als ik over een klein maandje bij de Librije werk dan zit ik in een bed & breakfast ding, bij (aan de telefoon) een hele aardige kerel. Als dat bevalt neem ik die gewoon weer de 14equote:Op donderdag 12 januari 2006 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Beluga, maybe.
Even overleggen met Bluezz en de financiën.
Librije staat bij ons ook in de agenda. Nog even een geschikt hotel uitzoeken daarbij.
Done. Haal adres maar weg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:18 schreef Euc- het volgende:
Ik zat trouwens te denken pas in April naar Beluga te gaan, zit zelf ook met de financien he
done.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:20 schreef Euc- het volgende:
al gedaan, haal je em ook ff uit je quote?
van halen, raymond vh groenewoud, j geils band...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:16 schreef Euc- het volgende:
wat was er dan zo bijzonder in 1980?
Waarschijnlijk moet je opnieuw aanleren om ook van simpele dingen te genieten (of wachten tot het restauranteten je neus uit komtquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:45 schreef Euc- het volgende:
Eigenlijk echt erg, doordat ik zo gewend ben aan drinken en eten op mn werk, vind ik al het normale convenience spul echt goor. Ik eet nu net wat kaas met mosterd. GADVERDAMME, die mosterd danMerk ik ook als ik ergens anders wijn drink, dan vind ik dat meestal echt bocht, omdat ik dan de lekkere (meestal dure) wijnen van mn werk gewend ben. (We drinken wat open is, of dat nou een fles van 10 euro of een fles van 100 euro is
)
Er is niks mis met "gewoon" eten, ik kan net zo goed genieten van een keer Mac Donalds (ja echt waar), een keertje kebab, pizza of frietboer. Of lekkere speklappen met gekookte aardappelen en jus, een goede zuurkoolschotel, wortelenstamppot en noem alles maar op, maar dan moeten ze wel goed klaargemaakt zijn, dat proef je er gewoon aan af. En niet geschilde aardappelen inkopen (doordat ze er een zuur aan toevoegen, wat verkleuren tegengaat, krijgt de aardappel een hele nare smaak, en wordt hij heel hard, aan de buitenkant kruimig, aan de binnenkant niet, niet lekker), daar jus uit een pakje overheen etc. Daar gaat het me om, en die mosterd uit de spuitfles is gewoon niet te vreten. (Bij de supermarkt hebben ze ook potten grove mosterd uit Dijon, die is bv weer wel heerlijk!)quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je opnieuw aanleren om ook van simpele dingen te genieten (of wachten tot het restauranteten je neus uit komt). Ik heb gelezen dat veel topkoks in hun vrije tijd juist van gewoon eten houden.
Ok ok, dan is het goed... Ik dacht even dat je alle 'supermarkteten' niet meer lekker vond.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:01 schreef Euc- het volgende:
[..]
Er is niks mis met "gewoon" eten, ik kan net zo goed genieten van een keer Mac Donalds (ja echt waar), een keertje kebab, pizza of frietboer. Of lekkere speklappen met gekookte aardappelen en jus, een goede zuurkoolschotel, wortelenstamppot en noem alles maar op, maar dan moeten ze wel goed klaargemaakt zijn, dat proef je er gewoon aan af. En niet geschilde aardappelen inkopen (doordat ze er een zuur aan toevoegen, wat verkleuren tegengaat, krijgt de aardappel een hele nare smaak, en wordt hij heel hard, aan de buitenkant kruimig, aan de binnenkant niet, niet lekker), daar jus uit een pakje overheen etc. Daar gaat het me om, en die mosterd uit de spuitfles is gewoon niet te vreten. (Bij de supermarkt hebben ze ook potten grove mosterd uit Dijon, die is bv weer wel heerlijk!)
Ik heb laatst kant en klare zuurkoolstamppot gegeten, die was best goed te doen. De stamppot zelf was goed, de jus te zout en de worst, sja, aan een unox worst kan weinig mislukkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok ok, dan is het goed... Ik dacht even dat je alle 'supermarkteten' niet meer lekker vond.
Ik lees hetquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:15 schreef golfer het volgende:
Beluga, maybe.
Even overleggen met Bluezz en de financiën.
Librije staat bij ons ook in de agenda. Nog even een geschikt hotel uitzoeken daarbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |