Dat ken ik nog niet dus ik denk dat ik nog niet oud genoeg benquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:53 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wacht maar als je 42 bent...!![]()
(hoewel... ik heb het Peter Pan Syndroom... een deel van me weigert volwassen te worden!)
(off topic) ik bel je binnenkort nog, maar ik heb het weer zo allemachtig druk... (zie kaasfondu-topic... moet een weekend huis-vol-gasten voorbereiden, incl. intensief poetswerkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
JaaaaaaaaaH Dutch-Mama! Ik heb ook het Peter Pan syndroom!
Ja, dat wel!!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef dutch-mamma het volgende:
(on topic) Martijn voelt zich voortaan 365 (soms 366) dagen per jaar jarig met zo'n mooi cadeau!![]()
[dvd-mode] Saw 2 komt in februari in amerika uitquote:Op maandag 9 januari 2006 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Saw I zeker? II is uit nu *ril* ik wacht wel tot ie op dvd is
Enneh je komt zéker in de verkeerde winkels als je alleen voor 2 broeken zoveel kwijt bent, gekkie!
Geluid blijkt heel zacht te zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
"Lock Stock" is echt supergaaf. Heb je Snatch gezien? Dan ga je deze super vinden.
Deel hem even A.U.B. ken hem namelijk nietquote:Op maandag 9 januari 2006 09:24 schreef dutch-mamma het volgende:
Heee...! Hoe doe je dat ook weer? (ik weet het wel, maar ben de url kwijt...)
Nevermind, khebbem al...![]()
Boondock Saints rocked en ruled de pan uit!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:13 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Geluid blijkt heel zacht te zijn![]()
Snatch ben ik nog naar op zoek!!! Ik kreeg de tip om die 2 op te sporen toen ik zei dat ik Boondock Saints eigenlijk best goed vond (Willem Dafoe)
Om één of andere reden verwacht men niet zo snel bij mij dat ik gek ben op "dat soort films", maar als mijn Johnny Depp-verzameling compleet is, ga ik verder met Jim Jarmusch en David Lynch![]()
www.letterjames.comquote:Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Deel hem even A.U.B. ken hem namelijk niet![]()
Trainspotting doet er ook niet voor onderquote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
"Lock Stock" is echt supergaaf. Heb je Snatch gezien? Dan ga je deze super vinden.
Paar keer op tv gezien, nog niet in mijn bezit. Helaas... Komt wel, staat hoog op mijn "hebben"-lijstje!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boondock Saints rocked en ruled de pan uit!
En downloaden? Die films kun je bij de Free Record Shop krigjen voor 6 euro ofso...
Heb je Wild at Heart al? Willem Dafoe en van David Lynch
Dank je!!quote:
Ik weet het, ik moet me schamenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Trainspotting doet er ook niet voor onder![]()
Ik ga geen discussie aanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Paar keer op tv gezien, nog niet in mijn bezit. Helaas... Komt wel, staat hoog op mijn "hebben"-lijstje!
En downloaden... tja... Van 6 euro kunnen we al een dag avondeten hebben(en geen discussies svp over downloaden versus kopen... ik wil óók graag een goeie film kunnen zien!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |