Maar wel erg lekker vult ook erg goedquote:Op zondag 15 januari 2006 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
rijst? hmmmm apart!
Ja, dat wel de soep verschilt idd erg van chinees tot chineesquote:Op zondag 15 januari 2006 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Chinese tomatemsoep kan erg lekker zijn ja...maar hangt beetje van de betreffende Chinees af vind ik...
Het gebeurt normaal altijd op de 2de zaterdag van December, maar aangezien 1 iemand van het gezelschap op dat moment op militaire oefening was en ik geen vrij kon krijgen van mn werk hebben we het in goed overleg een maandje gezet)quote:Op zondag 15 januari 2006 12:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Klint idd erg lekker Chielus!!
Maar is er een speciale rede dat jullie dat zo laat doen?
A ha, op die manier.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:20 schreef Chielus het volgende:
[..]
Het gebeurt normaal altijd op de 2de zaterdag van December, maar aangezien 1 iemand van het gezelschap op dat moment op militaire oefening was en ik geen vrij kon krijgen van mn werk hebben we het in goed overleg een maandje gezet)
het is ook elk jaar een beetje schuiven met stoelen, tafels en bestek, beetje creatief zijn en dan lukt alles, zelfs koken op een klein fornuis en een mini-oventje.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
A ha, op die manier.
Maar waar laat je eigenlijk zo veel mensen ik zo er geen 14 kwijt kunnen bij mij aan tafel
Ben hier in Nederland nog geen echte indisch restaurant tegen gekomen. Wel indonesissche maar geen indischquote:Op maandag 16 januari 2006 01:19 schreef krakkemieke het volgende:
Martijn: je kan hier niet goed indisch eten?
Lijkt me onwaarschijnlijk hoor..........
Is het dan ook gewoon bij iemand in de woonkamer?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:00 schreef Chielus het volgende:
het is ook elk jaar een beetje schuiven met stoelen, tafels en bestek, beetje creatief zijn en dan lukt alles, zelfs koken op een klein fornuis en een mini-oventje.
ja, past precies.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is het dan ook gewoon bij iemand in de woonkamer?
zal wel erg gezellig zijn met zo veel mannen en vrouwenquote:
Dit is echt indisch :quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Ben hier in Nederland nog geen echte indisch restaurant tegen gekomen. Wel indonesissche maar geen indisch
Dat is indonesisch en ik bedoel indisch. Dus het eten uit Indiaquote:Op maandag 16 januari 2006 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is echt indisch :
http://www.bali-bergenopzoom.nl/
Nee man dat aten Indianen.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is indonesisch en ik bedoel indisch. Dus het eten uit India
Tafels aan elkaar en dan héél dicht tegen elkaar aanschuivenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:06 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja maar een wndeld buffet lijkt mij toch makelijker dan een tafel waaraan je iedereen een plaatsje moet geven
Dat spul is eigenlijk best lekker... niet heel erg culinair verantwoord, maar ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Boterham met gyros-salade. Ben benieuwd...
Er gingen stemmen op voor een onwijze BBQ....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef Troel het volgende:
In het begin van CUL is er wel eens een kookmeet gehouden geloof ik.
Komt er nog een keer zoiets? Nu wat ik wat centraler woon heb ik daar eigenlijk wel zin in!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef Troel het volgende:
In het begin van CUL is er wel eens een kookmeet gehouden geloof ik.
Komt er nog een keer zoiets? Nu wat ik wat centraler woon heb ik daar eigenlijk wel zin in!
quote:
Ze zeggen dat er dan olie in de porien van het metaal komt.. of ik dat moet geloven weet ik niet, maar er zit nu een glad zwart laagje in de pan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
blijkbaar...maar wat is 't!
http://www.thaifoodandtravel.com/features/wokcare.htmlquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:09 schreef NoSigar het volgende:
Dat geldt toch alleen voor gietijzeren pannen?
Heeft dat niet te maken met of je uit het vroegere ned. indië kwam (indisch) of het latere indonesië ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Martijn_77 het volgende:
ook maar maar bij een indonesch restaurant eet je toch indonesch en niet indisch?
Maar ik bedoeled idd indiaas![]()
Ah, ok, dat zal dan wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:34 schreef rashudo het volgende:
[..]
http://www.thaifoodandtravel.com/features/wokcare.html
Hier hebben ze het over carbon steel en cast iron, die beiden zo behandeld moeten worden.
Dat zo best kunnen maar we hebben hierin de buurt een indonesisch restaurant en dat staat ook als indonesisch restaurant in het telefoon boek en niet als indischquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken met of je uit het vroegere ned. indië kwam (indisch) of het latere indonesië ?
Of zeg ik nu iets heeeeeeel raars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |