je zou verwachten dat ik via mn werk wel zo worden uitgenodigd, maar nee, de eigenaar van mn stamkroeg vroeg gisteren of ik het leuk vond om mee te gaan. Ik lach me helemaal kapot als ik mn chefkok maandag tegenkom.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:28 schreef Euc- het volgende:
Ik wou eigenlijk maandag gaan, alleen mijn mentor moest daar opeens persoonlijke gesprekken gaan plannen, en daar kan ik niet onderuit. Dus meld ik me dinsdag wel ziek
heb ik wel maar hij is niet erg up-to-datequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:28 schreef Euc- het volgende:
heb je btw een dvd profiler? Aangezien je hobby films is
nee naar de fine food, die kroegbaas wist ook niet zo goed wat hij met de kaarten moest.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:31 schreef Euc- het volgende:
van je stamKROEG? En je gaat naar de fine food? Of bedoel je de BBB? (Zijn allebei andere beurzen he..)
ik weet er ook nog niet het fijne van, maar hij mocht 1 iemand meenemen en niemand van zijn eigen personeel (incl. koks, de sukkels) kon mee, dus heeft hij mij maar gevraagt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:34 schreef Euc- het volgende:
Een beetje vreemd, aangezien de Fine Food voor de tophoreca is, en alle kaarten op naam staan, en dan is legitimatie ook nog eens verplicht, net als het kvk uitreksel. Zonder kom je er niet in, kloppen de namen van kaarten en legitimatie niet? Pech!
Wie is dat?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:01 schreef Euc- het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, morgen weer met Emmanuel Mertens koken
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
Dus we hebben:
1. indisch/indonesisch
2. indiaas
Goed...een goed Indiaas restraurant is wat we zoeken
Heb je dan adressen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:08 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik de aan mij bekenden eens kan testen![]()
Dat haal ik echt niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:23 schreef NoSigar het volgende:
Apple Slowchat - Deel 26
Sommige mensen kopen voor elke keer dat ze uit eten gaan een nieuwe camera.
Dat heb ik ook heeeeeeel lang gedachtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef Troel het volgende:
Oestersaus klinkt mij altijd zo vis en schaaldierig in de oren
ik had de hele avond een pianist die niet van ophouden wist (de gasten trouwens ook niet, 9 stukjes van gemiddeld 15/20 minuten). Zo boring, tijdend al die stukjes kun je geen zak uitvoeren, beetje acvhter de bar staan, uit je neus pulleken, (ze zouden eigenlijk om 12 uur stoppen) "je vind het toch niet erg he dat we nog even doorgaan". Geen knappe kleindochters, kut avond dus.quote:Op zondag 22 januari 2006 04:47 schreef Euc- het volgende:
ik had een zilveren bruiloft
Wat een saaie mensen zeg, bleven de hele avond op dezelfde plek zitten, dj ingehuurd die er nog een beetje de sfeer in had proberen te krijgen, maar die heef thet op een gegeven moment ook maar opgegeven (echt steeds swingende muziek, gipsy kings - bamboleo, j-lo - let's get loud, tom jones - sex bom om er maar een paar op te geven). Op een gegeven moment is ie maar overgestapt op bonnie tyler - what if god was one of us soort muziek
Dus van een gouden bruiloft naar een baby borrel allemaal in het zelfde weekend. Wat een verschillenquote:Op zondag 22 januari 2006 04:54 schreef Chielus het volgende:
en nu ga ik pitten. morgen 2 uur Baby borrel....
Kijk nou...een wandelende hamburger!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat erg van die bruiloften
Xena had ook zin in melk
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk nou...een wandelende hamburger!![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk nou...een wandelende hamburger!![]()
Voor je het weet is het -20quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat hebben wij weer zitten we lekker CSI te kijken horen we in een keer een raar geluid achter de bank vandaan komen.
Blijkt de verwarming lek te zijn. Dus snel verwarming afgetapt en mijn vader gebeld of hij even met zij lasapparaat langs kwam.
Want het was maar een klein gaatje en dat is goed te lassen. Maar ja toch weer de hele avond bezig geweest met verwarming aftappen, lassen, verwarming vullen en ontluchten.
Maar we hebben weer een lek vrij verwarming
Van het weekend alleen nog even met een potje hammerite bij werken
Nee, dat niet voor je het weet heb je tig liter stinkend water in je woonkamer en ook geen warm water meer......quote:
Doe de groeten aan mozartquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:46 schreef Euc- het volgende:
Zozo, ik ga wel de -20 tegemoet, ik vertrek Zondagmorgen richting Oostenrijk! Morgen vroeg opstaan, laatste dingen kopen (drank, drank, drank en nog een trui ofzo), koffer inpakken, om 4 uur werken, mag eerder weg, en zondag morgen om half 6 in de auto(richting Eindhoven, alwaar we met de klas met een bus vertrekken
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |