ik had de hele avond een pianist die niet van ophouden wist (de gasten trouwens ook niet, 9 stukjes van gemiddeld 15/20 minuten). Zo boring, tijdend al die stukjes kun je geen zak uitvoeren, beetje acvhter de bar staan, uit je neus pulleken, (ze zouden eigenlijk om 12 uur stoppen) "je vind het toch niet erg he dat we nog even doorgaan". Geen knappe kleindochters, kut avond dus.quote:Op zondag 22 januari 2006 04:47 schreef Euc- het volgende:
ik had een zilveren bruiloft
Wat een saaie mensen zeg, bleven de hele avond op dezelfde plek zitten, dj ingehuurd die er nog een beetje de sfeer in had proberen te krijgen, maar die heef thet op een gegeven moment ook maar opgegeven (echt steeds swingende muziek, gipsy kings - bamboleo, j-lo - let's get loud, tom jones - sex bom om er maar een paar op te geven). Op een gegeven moment is ie maar overgestapt op bonnie tyler - what if god was one of us soort muziek
Dus van een gouden bruiloft naar een baby borrel allemaal in het zelfde weekend. Wat een verschillenquote:Op zondag 22 januari 2006 04:54 schreef Chielus het volgende:
en nu ga ik pitten. morgen 2 uur Baby borrel....
Kijk nou...een wandelende hamburger!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat erg van die bruiloften
Xena had ook zin in melk
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk nou...een wandelende hamburger!![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk nou...een wandelende hamburger!![]()
Voor je het weet is het -20quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat hebben wij weer zitten we lekker CSI te kijken horen we in een keer een raar geluid achter de bank vandaan komen.
Blijkt de verwarming lek te zijn. Dus snel verwarming afgetapt en mijn vader gebeld of hij even met zij lasapparaat langs kwam.
Want het was maar een klein gaatje en dat is goed te lassen. Maar ja toch weer de hele avond bezig geweest met verwarming aftappen, lassen, verwarming vullen en ontluchten.
Maar we hebben weer een lek vrij verwarming
Van het weekend alleen nog even met een potje hammerite bij werken
Nee, dat niet voor je het weet heb je tig liter stinkend water in je woonkamer en ook geen warm water meer......quote:
Doe de groeten aan mozartquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:46 schreef Euc- het volgende:
Zozo, ik ga wel de -20 tegemoet, ik vertrek Zondagmorgen richting Oostenrijk! Morgen vroeg opstaan, laatste dingen kopen (drank, drank, drank en nog een trui ofzo), koffer inpakken, om 4 uur werken, mag eerder weg, en zondag morgen om half 6 in de auto(richting Eindhoven, alwaar we met de klas met een bus vertrekken
)
Veel plezier op vakantie en kom zonder breuken terug!!quote:Op zondag 29 januari 2006 01:19 schreef Euc- het volgende:
Menschen, ik ga slapen, moet er om 4.30 weer uit, want dan ga ik skieen! Ik zie jullie volgende week ergens wel weerTruste en werk ze!
Slaap je alquote:Op zondag 29 januari 2006 01:19 schreef Euc- het volgende:
Menschen, ik ga slapen, moet er om 4.30 weer uit, want dan ga ik skieen! Ik zie jullie volgende week ergens wel weerTruste en werk ze!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :\\\'(quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:06 schreef NoSigar het volgende:
Er zijn een heleboel usericons opgegeten!
Suddericons?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:06 schreef NoSigar het volgende:
Er zijn een heleboel usericons opgegeten!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef NoSigar het volgende:
GA vanavond uit eten, Da Paolo in Tilburg. Meestal tamelijk (lees: te) duur, maar wel ok. Het is weer een jaar geleden dat we er zijn geweest.
Lekker euciequote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:43 schreef Euc- het volgende:
Hallooooo! Vanmorgen teruggekomen van oostenrijk, was echt ontzettend gaaf! Ben lekker bruin geworden, en de zonnebril is compleet op mn gezicht uitgetekend
Ja, dat weet ik. Maar ik heb mijn icon niet meerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/usericon_manager
Hebbie msn?, golfer heeft hem nog vanuit zijn cash in zijn documenten gezetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar ik heb mijn icon niet meer
Oeh! Oeh! Oeh!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hebbie msn?, golfer heeft hem nog vanuit zijn cash in zijn documenten gezet
Of wacht ff....
[afbeelding]
Astu
Het was OK, en gezellig en lekker, maar weer te duur, maar dat is ook weer mijn eigen schuld: het zes gangen menu plus wijnen. Met port vooraf koffie en cognac na 250 euro. En dat is echt een prijs voor een sterren-restaurant en niet voor een prima Italiaan (imho). Maar goed, ik kan nou eenmaal moeilijk nee zeggen tegen dure menu\'s omdat ik bang ben dat ik iets mis. En het waren mooie gerechten met o.a. st.jacobsschelpen en ganzenlever en truffel en zwezerikken. En we kwamen lekker aangeschoten thuis.quote:
mag toch hopen dat het niet pp is.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:38 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Het was OK, en gezellig en lekker, maar weer te duur, maar dat is ook weer mijn eigen schuld: het zes gangen menu plus wijnen. Met port vooraf koffie en cognac na 250 euro. En dat is echt een prijs voor een sterren-restaurant en niet voor een prima Italiaan (imho). Maar goed, ik kan nou eenmaal moeilijk nee zeggen tegen dure menu\\\'s omdat ik bang ben dat ik iets mis. En het waren mooie gerechten met o.a. st.jacobsschelpen en ganzenlever en truffel en zwezerikken. En we kwamen lekker aangeschoten thuis.
Ohhh! Dat zou ik nou ook zo graag eens willen eten (liefst ook op 1 avond, hahaha!), maar ja, 250 euro, he...quote:Op zondag 5 februari 2006 02:38 schreef NoSigar het volgende:
[..]
mooie gerechten met o.a. st.jacobsschelpen en ganzenlever en truffel en zwezerikken. (...)
Idd was de mijne ook kwijt. Alle recente heb ik nog maar ben een paar hele oude wel kwijtquote:
Maar ja, in een zesgangendiner, in een sjieke omgeving, cognacje erbij, perfecte bediening, als het me aangeboden zou worden zou ik geen nee zeggen...!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:27 schreef NoSigar het volgende:
Zwezerik schijnt toch wel zelf klaar te maken te zijn, en is ook niet zo duur bij de slager (heb ik me laten vertellen, zelf geen ervaring mee, maar wil ik altijd nog eens doen)
Vorige week bij de AH XL: Jacobsschelpen in de aanbieding plus nog eens 35% korting. Het kan allemaal een stuk goedkoper, gelukkig.
Als ik er een tegen kom zal ik je tippen DMquote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef dutch-mamma het volgende:
nergens een rijke vrijgezelle vent? Hoeft niet nieuw of mooi te zijn, maar wel een dikke bankrekening svp![afbeelding]
[afbeelding]
Is ook hartstikke leuk natuurlijk. Ben nu mijn vriendin aan het overhalen om te sparen (of kijken of het mogelijk is) om tijdens carnavalsvakantie in Boreas te gaan eten (is één sterrrenzaak, en ik ben erg nieuwsgierig .quote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Maar ja, in een zesgangendiner, in een sjieke omgeving, cognacje erbij, perfecte bediening, als het me aangeboden zou worden zou ik geen nee zeggen...!
Gaat ff zoekenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:17 schreef Euc- het volgende:
Boreas is natuurlijk ook de top he, die gast is chef geweest bij de Zwaen in Oisterwijk, 2 sterren.
quote:Enne, dutch-mama; is I-spy24 niet iets voor jou?
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:17 schreef Euc- het volgende:
Boreas is natuurlijk ook de top he, die gast is chef geweest bij de Zwaen in Oisterwijk, 2 sterren.
Enne, dutch-mama; is I-spy24 niet iets voor jou?
Wat ook goed werkt en iets milder is een sopje van de ouderwetse sunlight zeep je weet wel van die blokkenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
Vetvlekken zijn prima te verwijderen met een sopje van afwasmiddel. Zelfs mijn zijden blouses kunnen daar prima tegen, zelfs de klodder dagcreme verdween.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |