Sepoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:10 schreef bwt het volgende:
Als Raus niet opent dan doe ik het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb het helemaal niet gezien.Ik heb gepost en toen riep Martie dat ik naar de keuken moest om te koken.
![]()
Maar bedankt bwt![]()
Nee hoor zo gaat het hier in huize Den Boschquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Raus toch....nu geef je zelfs Martie de schuld....foeiiiiiii
![]()
nu echt
Kartmeet met terugwerkende kracht, jij betaald.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Best wel spannend dus, want dit zou dan het antwoord moeten bevatten op mijn bezwaarschrift van die boete van afgelopen jaar.![]()
Je begrijpt het al... de beschikking wordt vernietigd!![]()
![]()
![]()
Ikke nie betalen.
![]()
Nah ik vond de post van Rebbel beter. Investeren in de motor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kartmeet met terugwerkende kracht, jij betaald.
Had ik niet van je verwacht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Nah ik vond de post van Rebbel beter. Investeren in de motor.![]()
Ik ben kort van geheugen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had ik niet van je verwacht.![]()
Materialistische keuze voor tijdelijk <> tegenover onvergetelijke momenten, investeren in herinneringen.![]()
Zo'n motor is na 2-3 jaar toch niet meer interessant.![]()
Handig als je een keiharde stoot krijgt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben kort van geheugen.Daar trainde ik vroeger op.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nah ik vond de post van Rebbel beter. Investeren in de motor.![]()
Je moet ut hiero wel een beetju bijhoudu jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:49 schreef Gawaine het volgende:
ff bijlezen in het vorige topis, gaat wel erg hard hier
![]()
Zo iets had ik al gedachtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb het helemaal niet gezien.Ik heb gepost en toen riep Martie dat ik naar de keuken moest om te koken.
![]()
Maar bedankt bwt![]()
Ben net een half uurtje binnen (maar daar komt misschien verandering inquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je moet ut hiero wel een beetju bijhoudu ja![]()
maar jij werktoverdag
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Handig als je een keiharde stoot krijgt.
Kreeg ik nou een stoot of was het een duw, of iets anders?
Dat is juist het voordeel van vechtsport. Je moet uiteindelijk wel alles onthouden, maar je moet er vooral ook zo min mogelijk bij nadenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je te veel nadenkt dan lukt het echt niet. Bovendien vindt mijn trainer dat je je reflexen zo moet trainen dat het een (gecontroleerde) automatisme wordt.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Ik heb hier nog een bord met eten in de magnetron staanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben net een half uurtje binnen (maar daar komt misschien verandering in)
ff bakje chinees naar binnen gewerkt![]()
er zijn nog mensen die weten hoe het hoortquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Maar bedankt bwt![]()
Gezellig.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik heb hier nog een bord met eten in de magnetron staan![]()
voor als ie ooit nog thuiskomt![]()
Reuzequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
Ik was vandaag dezelfde tijd thuis als bij de vorige werkgever: 6:20.
En dan moest ik mij vroeger nog haasten.
Nu begin ik zelfs nog een uur later.![]()
Vanochtend reed ik in een kwartier heen, vanaaf in 20 minuten omdat ik langzamer reed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:02 schreef FemaleRebbel het volgende:
Reuze![]()
Is dat wel een beetje te doen dan daaro qua ochtendspits enzo....ga je Groene Kruisweggen of snelweggen.....ligt die Callandbrug daar nog steeds.....of ligt daar al een ondergrondse![]()
Pure indoctrinatiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kunnen we hier een voorbeeld aan nemen![]()
??
Cheeky Bastard.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
??
Patrick02456546546quote:
zitten welquote:Die motor van ZX7_aRnold.![]()
mijne is wel wat gewoontjes daarquote:Maar jouw ZX7R is ook mooi hoor OPM.![]()
Geweldig die invloed van de lims hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Maar bedankt bwt![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan nog altijd uitdoctrinatie![]()
Neuh, zie er maar 2-3 echt mooie tussen. De rest is of rood of de ombouw is een beetje mislukt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijne is wel wat gewoontjes daar
Ik klap even mee.quote:
naast het feit dat iedereen hier een Kawasaki ZX-7R moet gaan rijdenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
??
die zwarte 7s zijn sowieso mooiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
Neuh, zie er maar 2-3 echt mooie tussen. De rest is of rood of de ombouw is een beetje mislukt.
quote:Ik klap even mee.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Uuhm, ik vind van niet... simpelweg omdat de OP hier vaak genoeg in beeld komt te staan en je zo een veel te zware en lange openingspost krijgt. Daarom zijn die foto's ook ooit achter een linkje verborgen, het idee was er dus altijd wel al, maar zo vind ik het netter. Na 300 topics heb je het namelijk ook wel gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
naast het feit dat iedereen hier een Kawasaki ZX-7R moet gaan rijdenbedoelde ik dus de opzet van die OP met van elke user hun mooiste foto
![]()
Of paarsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
Neuh, zie er maar 2-3 echt mooie tussen. De rest is of rood of de ombouw is een beetje mislukt.![]()
is maar een ideequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:40 schreef worldpimber het volgende:
Uuhm, ik vind van niet... simpelweg omdat de OP hier vaak genoeg in beeld komt te staan en je zo een veel te zware en lange openingspost krijgt. Daarom zijn die foto's ook ooit achter een linkje verborgen, het idee was er dus altijd wel al, maar zo vind ik het netter. Na 300 topics heb je het namelijk ook wel gezien
Mijn mening, maar de meeste stemmen gelden.
En anders maak je goftedomme maar een eigen OP.![]()
![]()
challenge acceptedquote:dit vechten we uit tot op het circuit.
Misschien een ambtenaar met een zwak voor motorrijdende vrouwen.. las Anita en streek over zijn hart.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:40 schreef worldpimber het volgende:
Tenminste, ik weet niet hoe Raus het voor elkaar heeft gekregen, maar het is dus wel mogelijk![]()
jij of de motorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:47 schreef Worldbeater het volgende:
Allemaal een ZX7R lijkt me wel wat ja.![]()
Heb later nog een keer serieus zitten twijfelen bij die @ MF voor 2.200.
Maar toch te oud was de herhaalde conclusie.![]()
Ik hou er wel van als mensen tenminste meedenken en af en toe wat inbreng hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is maar een ideestilstand is achterstand
![]()
kunnen ook kleine klikbare pics zijn
die tijd heb je al gehadquote:
blijf er bij...heb nu echt liever een motor die je lekker de toeren in kan jagenquote:TL1000 man!![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij is Rebbel d'r lover thuis.![]()
![]()
Wij hebben toch ook onze mooiste foto.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:51 schreef worldpimber het volgende:
Ik hou er wel van als mensen tenminste meedenken en af en toe wat inbreng hebben![]()
![]()
Je was toen ook enthousiast over de Beemer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
blijf er bij...heb nu echt liever een motor die je lekker de toeren in kan jagenipv zo een koppelbeest
missch komt die tijd voor mij nog wel
Verschil met MF is vaak dat er plaatjes van 2000 px breed in de OP geplaatst worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
Wij hebben toch ook onze mooiste foto.![]()
Ik zie het verschil niet zo.![]()
het verschil is posen met je motorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
Wij hebben toch ook onze mooiste foto.![]()
Ik zie het verschil niet zo.
dat koppel was ook heerlijkquote:Je was toen ook enthousiast over de Beemer.![]()
Die 2 pitters rijden gewoon bij normale snelheden al geweldig.. heerlijk dat koppel.
ligt het tegen mij of begrijp ik deze zin nietquote:En als het moet kan je grote stappen snel thuis nemen.![]()
geen ideequote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:26 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Vind dit wel een van de betere foto's trouwens...Waarom die niet in de OP?
quote:En hedde gij een kat?
de kras...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel goed te zien hoe zo een smoke ruitje staatals ie um nou maar gewoon verkocht aan mij
Zeg dat je een mooi-weer-rijder bent en je de kras dus altijd zal zien met het rijden onder de zonquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij is Rebbel d'r lover thuis.![]()
![]()
mwajahquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:32 schreef worldpimber het volgende:
Zeg dat je een mooi-weer-rijder bent en je de kras dus altijd zal zien met het rijden onder de zon![]()
Dit komt niet meer goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
battlendoe je maar met degenen van je eigen leeftijd
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Rausdouwer het volgende: Ik heb gepost en toen riep Martie dat ik naar de keuken moest om te koken.![]()
Bij de volgende meet heb jij niet alleen een kras op je nieuwe kuipruitjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het was geen ander probleempje??
Misschien richardgie eens mailenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
Bij de volgende meet heb jij niet alleen een kras op je nieuwe kuipruitje![]()
ga m'n bedje es bekijken....alleen
![]()
Ideequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Misschien richardgie eens mailen![]()
Waarr heb je het toch over?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wtf ik sta op nr 36 [afbeelding]
Alltime dan, 25e in 2005![]()
Moet nog maar minder posten![]()
dat dacht ik eerst ook...quote:
komt er weer een de lol verpesten hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef worldpimber het volgende:
Er wordt gewoon niet zoveel door verschillende users gepost op het PTA forum
80% van PTA is dan ook PTA SC en FokMC SC
Wat doe jij eigenlijk op Fokquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef Roderick2085 het volgende:
komt er weer een de lol verpesten hoor![]()
Ik was aan het wachten tot je postte, helemaal ongerustquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op Fok
Sjonge jonge, ook al zo een boeiende posthistory
[..]
Ik was aan het wachten tot je postte, helemaal ongerust![]()
Gelukkig kan ik nu eindelijk rustig slapen
[/mamma onzin ongerust gevoelens]
Nou welquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:27 schreef wimmel_1 het volgende:
FinalGear hier ook al bekend ondere alle Top / 5th Gear liefhebbers ??
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:54 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb gesport, en de rekening betaald van het CJIB![]()
Achterstandquote:
Koekblikkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:27 schreef wimmel_1 het volgende:
FinalGear hier ook al bekend ondere alle Top / 5th Gear liefhebbers ??
Fiero.quote:
Damn, toch nog fout gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:42 schreef hicham het volgende:
[..]
En het nummertje van de TT is weer fout
Mijn 2 accounts tesamen staan op nummer 2.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:26 schreef Roderick2085 het volgende:
trouwens wel opvallend... ik ben hier 3 maanden... en sta op nr 84 van 2005![]()
toch niet verkeerd![]()
De PTA nummer 2 danquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:11 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn 2 accounts tesamen staan op nummer 2.
En dan maak ik vaak multiple postings.![]()
Die nummer 1 doet echt alleen maar slowchatten met 1-2 woorden of alleen een smiley.![]()
Ik ook met mijn grote mondquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:42 schreef hicham het volgende:
Betalen zul jeWie z'n aarsch brandt moet op blaren zitten klaar uit
![]()
Oenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ook met mijn grote mond
Net in de trein, lekker boemelen
- Kaartjescontrole
Boeiend, heb toch OV studentenkaart
- Mag ik dat kaartje nog even zien [afbeelding]
Oeps, kaart is van 2005. Moet natuurlijk het kaartje van 2006 hebben
- 35 euro + ritprijs aub svp
Hihihi
Geen probleem eigenlijk, want kan achteraf mijn geld 'declareren' omdat ik wel een geldig bewijs had, maar op dat moment niet bij me. Kom er alleen net achter dat het kaartje dat ik bij de conducteur heb gekocht voor een enkele rit richting Leiden was en ik wil straks natuurlijk ook nog terug naar Amsterdam
En je kunt volgens mij maar 1x per jaar je boete declareren als je je OV kaart bent vergetenDus dat wordt straks een kaartje kopen voor de terugweg
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geweldig die invloed van de lims hier.![]()
Nu de corrigerende tik nog terug in het basispakket en we zijn compleet.
Sharia/شريعة laten we maar even zitten of is daar ook een video van?![]()
Wie "spoort" hier nou niet.....JIJ of de NSquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ook met mijn grote mond
Net in de trein, lekker boemelen
- Kaartjescontrole
Hihihi
Was mijn fout, duhquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wie "spoort" hier nou niet.....JIJ of de NS![]()
![]()
Je weet toch, wij Friezen zijn eerlijke mensenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:30 schreef hicham het volgende:
Beroofde 'Australiër' blijkt oplichter
Sorry Fulcrum![]()
![]()
Kijk kijk kijk kijk kijk ik ben een kuikentjequote:Op woensdag 4 januari 2006 11:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je weet toch, wij Friezen zijn eerlijke mensen![]()
"Wij Friezen"quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op Fok
Sjonge jonge, ook al zo een boeiende posthistory
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:07 schreef hicham het volgende:
- Kaartjescontrole
Boeiend, heb toch OV studentenkaart
- Mag ik dat kaartje nog even zien [afbeelding]
Hihihibest wel een beetje dom
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Kijk kijk kijk kijk kijk ik ben een kuikentje![]()
[..]
Kijk kijk kijk kijk kijk ik ben een kuikentje
quote:
[..]
Kijk kijk kijk kijk kijk ik ben een kuikentje
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:
quote:ARNHEM Het Spijkerkwartier in Arnhem is sinds middernacht gesloten. De gemeente wil dat de rosse buurt plaatsmaakt voor een gewone woonwijk. De politie bekijkt vandaag of alle hoeren echt weg zijn.
Als ik me niet vergis is die foto in doetinchem genomenquote:
't is hier werkelijk waar uitgestorven.....allemaal hardwerkende mensenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Is er iemand?
[afbeelding]
Hmmmm...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom haal je dat "nijmegenaren zijn boeruh" stukje nou weer weg?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ga maar es aan een boswandeling beginnen
Ach,alle tijd he meissie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoals ik al zei, na je 30ste wordt het gewoon het liedje uitzingen.Beetje dagen vullen met boswandelingen, motorritjes, af en toe werken en de kids vermanend toespreken. Rest je alleen nog de laatste 10 jaar achter de geraniums door te brengen (jaja, alle oudjes schermen met het feit dat "zij niet achter de geraniums gaan zitten en heel hip zijn", maar uiteindelijk komen we er allemaal terecht
Staat je motor nog in de winterstalling? Regel weer eens een rit met die Bollen joh.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ga maar es aan een boswandeling beginnen
BoswandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
of
Boswandeling
intuition will take you further than logics will ever do
quote:
quote:
quote:Talentje
Lichamelijke intelligentie? Je hebt het zowat uitgevonden! Je weet waar anderen behoefte aan hebben en schrikt er niet voor terug om anderen aan te raken. Je weet precies hoe belangrijk lichamelijk contact is en geeft altijd duidelijk aan waar je zelf behoefte aan hebt. Koester je talent en... geef het door!
Die is vrij daarom ben ik zo snel klaar met m'n werkquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:29 schreef hicham het volgende:
vriendin.nl
Ga anders een potje gamen met EJ
Ik ga naar huis![]()
't tweede plaaike was van toepassingquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach,alle tijd he meissie.
Bladiebladiebla
Staat je motor nog in de winterstalling? Regel weer eens een rit met die Bollen joh.![]()
De 1e heeft me doen besluiten om de alcohol voortaan maar te laten staanquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
't tweede plaaike was van toepassing![]()
just me en drie dolle honden
quote:Dode man gevonden in bos Helmond
HELMOND - Een wandelaar heeft maandagmiddag in een bos bij Helmond, ter hoogte van de Kanaaldijk Noord-Oost, een dode man gevonden. Dat liet de politie weten. „We sluiten niet uit dat het om een misdrijf gaat”, aldus een woordvoerder.
Wat er precies is gebeurd, is nog onduidelijk.
Jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De 1e heeft me doen besluiten om de alcohol voortaan maar te laten staan
Moet wel lekker zijn geweest in dit weer om de bossen in te gaan![]()
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ja
Dat lijkt me nou echt schrikken, komt je hond uit de bosjes met een schoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
intuition will take you further than logics will ever do
lmaoquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom haal je dat "nijmegenaren zijn boeruh" stukje nou weer weg?
[afbeelding]
Leuk die gimmickquote:
deze student was in de stadquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
't is hier werkelijk waar uitgestorven.....allemaal hardwerkende mensen![]()
die studenten hebben gewoon vrij en liggen nog te rotten in bed tuurlijk![]()
dat is wel grappig, alleen vraag ik me af of het ook prettig is... word je er de hele tijd aan herinnerd dat je te hard rijdquote:
is nep, van de week stond dit plaatje op internet als gifje, uit die (getekende) streep kwamquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:03 schreef stinkie het volgende:
Find the Cameltoe
http://members.home.nl/mastertje/cameltoe!.jpg
Hoezo nepquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
is nep, van de week stond dit plaatje op internet als gifje, uit die (getekende) streep kwam
telkens een kinderkopje kijken![]()
zal je altijd zienquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:47 schreef Makster het volgende:
Best kick, ben ik weer ff online is fok weer neer
Ook jij begint oud te wordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:08 schreef Makster het volgende:
Volgens mij ben ik nog steeds naar de klote van het weekend. Damn wat ben ik verrt![]()
Had OPM laatst gepostquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef Makster het volgende:
Hier wel een aardig gek filmpie, weet alleen niet of hij al een keer gepost is
Lijkt wel een beetje op de avatar van Lim![]()
http://www.superbike.co.uk/video/winterfun_news_72485.html
Met al dat wind geruis word je egt gek vanquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die is vrij daarom ben ik zo snel klaar met m'n werk![]()
![]()
Gimmick in action
Nah, met die flapoortjes op je helm kun je redelijk last van de wind krijgen. Maar dit ding zou ik echt wel zo kopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:55 schreef bwt het volgende:
Met al dat wind geruis word je egt gek van
laat staan hoe de wind met dat ding om gaat. je kop wordt heen en weer getrokken.
Niet voor mij dus
Lquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:13 schreef worldpimber het volgende:Die vechtende kuikentjes.
Wat doe je eigenlijk voor werk Gawaine? Hele dag leuke linkjes op zoeken
[..]
Nah, met die flapoortjes op je helm kun je redelijk last van de wind krijgen. Maar dit ding zou ik echt wel zo kopenZal wel over windstromen nagedacht en redelijk gestroomlijnd gemaakt zijn. Weet alleen niet hoe mooi dat beeld in het echt op je vizier wordt geprojecteerd, maar toen ik dat filmpje zag vond ik het wel grappig
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, daar hebben we rietvaerder. Het knulletje welke denkt dat elke roker per definitie stinkt
Gelukkig wijzen de statistieken aan dat hij eerder de pijp uit is dan de meest zware roker. Jeugd en motoren gaan niet zo best samen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef Gawaine het volgende:
LL overdag heb ik geen tijd om privé te internetten. De kids vonden dat kuiken liedje zo mooi dus moest er meer kuiken spul gezocht worden
![]()
quote:
Heb ik toch nog wat goeds gepost, voor de kidsquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
LL overdag heb ik geen tijd om privé te internetten. De kids vonden dat kuiken liedje zo mooi dus moest er meer kuiken spul gezocht worden
![]()
Hoi hichamquote:Op donderdag 5 januari 2006 07:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik wens R2-D2 alvast sterkte toe voor vandaag op de Fok!MC, ik moet straks op stage ff er tegenaan dus geen Fok!MC voor mij vandaag![]()
Valt wel mee denk ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Het belooft vandaag dus weer een rustige dag te worden hier?![]()
quote:Damn, gisteren heb ik echt flink klappen gehad.Hicham, dat filmpje van laatst is er niks bij.
Het voordeel is dat ik klappen terug mag geven natuurlijk, maar die kerels vinden het verdorie gewoon leuk om te slaan.
Ik ben helemaal bont en blauw.
![]()
Oh jee heeft de ziekte ook al bij jou toegeslagenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoi hicham![]()
Jammer dat je vandaag niet kun FoK!MC'en![]()
Ik heb mezelf echter bereid gevonden om jouw plaats in te nemen hier op de Fok!MC![]()
quote:Valt wel mee denk ik![]()
quote:
Nog ff doortrainen zo en je weet wat je doen staat als je weer eens van Mercy moet koken, gewoon erop los rammen
Nog ff een toevoeging op bovenstaande voor gebruikers die hier nog niet zo lang meelurken, Mercy is een Fok!MC'er die hier vorig jaar nog wel eens posttequote:Op donderdag 5 januari 2006 09:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog ff doortrainen zo en je weet wat je doen staat als je weer eens van Mercy moet koken, gewoon erop los rammen
Vertoon ik ziekteverschijnselenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh jee heeft de ziekte ook al bij jou toegeslagen![]()
![]()
Is het zo erg?quote:[..]
tenzij ik als ik zo doortrain binnenkort als een bont en blauw
erbij neerval.
![]()
goed, als mijn soes gejat is weet ik bij wie ik zinn moet dusquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:04 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wordt zo hier thuis opgehaald, en dan gaan we even op bezoek in Gouda.
Op de terugweg de Fiero ophalen en aansluitend vanmiddag weer op kantoor half slapend wat proberen te doen.![]()
Misschien dat ik vanavond even verder bij lees.![]()
Werksu all.![]()
Ik mag vanavond weer. De laatste training vorig jaar geeindigd met een gebroken zwaard, de eerste dit jaar beginnen met een nieuwquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:18 schreef Rausdouwer het volgende:
's Morgens
Het belooft vandaag dus weer een rustige dag te worden hier?Zoals gewoonlijk heb ik ook genoeg te doen, maar ik kijk wel hoe ver ik kom.
Damn, gisteren heb ik echt flink klappen gehad.Hicham, dat filmpje van laatst is er niks bij.
Het voordeel is dat ik klappen terug mag geven natuurlijk, maar die kerels vinden het verdorie gewoon leuk om te slaan.
Ik ben helemaal bont en blauw.
![]()
Pepijn heeft het druk met z'n nieuwe werk, Mercy is in elkaar geslagen door Raus, richardgie is pleitenquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:13 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
Heeft iedereen dit jaar als voornemen om minder op FOK! te postenDa's bijna tegengesteld aan mijn voornemens
Meer posten kan niet maar ik kan wel proberen om het aantal op nivo te houden
![]()
Of is er een quotom waar ik nog niks van weet![]()
![]()
Er werd overdag toch door meer mensen gepost?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Pepijn heeft het druk met z'n nieuwe werk, Mercy is in elkaar geslagen door Raus, richardgie is pleitenen ik had het gisteren even 'druk' met mijn stage
![]()
20 januari is mijn laatste dag op stage dus daarna verval ik weer in een studentenrooster
Samenvatting: Nee, er is geen quotum
Dat waren de namen die het eerst in me opkwamenquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Er werd overdag toch door meer mensen gepost?![]()
Valt de motor om als de benzinetank leeg is dan?quote:Stinkie wil gewoon met de ALP weer dwars op de snelweg komen te liggenDenk er dan ook aan
![]()
De pot verwijt de panda![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog ff een toevoeging op bovenstaande voor gebruikers die hier nog niet zo lang meelurken, Mercy is een Fok!MC'er die hier vorig jaar nog wel eens postte![]()
[..]
Vertoon ik ziekteverschijnselenZou niet weten waar je het over hebt
![]()
[..]
Is het zo erg?Het lijkt me eigenlijk wel een goeie uitlaatklep, zo een sport *
![]()
Lekker erop los rammen [afbeelding]
* Behalve als je een sterkere tegenstander tegenover je hebt
Heb jij nog steeds woensdags vrij of heb je dat met het nieuwe jaar naar donderdag verzet?
Ik gebruik te veel smilies
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik mag vanavond weer. De laatste training vorig jaar geeindigd met een gebroken zwaard, de eerste dit jaar beginnen met een nieuw
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:04 schreef hicham het volgende:
3x raden wat voor beestje dit is
[afbeelding]
Ik probeer vanaf deze week 2 dagen in de week te trainen, dinsdag en donderdagquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Wat betreft die ziekteverschijnselen: je begint ook tegen jezelf te praten op fok. Anderen zijn je al voorgegaan jongen.![]()
Ja het was best heftig. Ik heb 2 blauwe armen en 2 blauwe benen, het is dat ik geen ballen heb...Het kan best een leuke uitlaatklep zijn. Ik heb momenteel alleen maar sterkere tegenstanders want ik ben een van de weinige nieuwelingen en gisteren was ik de enigste vrouw tot vermaak van de rest.
Misschien toch wel een goede reden om juist door te gaan zodat ik straks een keer voor revenche kan gaan.
![]()
Ik heb nog steeds de woensdagen vrij, alleen heb ik afgelopen woensdag i.v.m. vakanties wel gewerkt. Af en toe een woensdag werken is niet zo erg. Ik heb nu gezien dat als je overuren laat uitbetalen je toch nog best een goed bedrag daarvoor gestort krijgt. *![]()
ik heb jouw smileygebruik weer gecompenseerd![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Er werd overdag toch door meer mensen gepost?![]()
Raus kan nog typen, Mercy niet meer. Lijkt me duidelijk dat ie niet meer hoeft te roepen dat Raus naar de keuken moet om te koken![]()
Stinkie wil gewoon met de ALP weer dwars op de snelweg komen te liggenDenk er dan ook aan
![]()
De pot verwijt de panda![]()
Kei goed!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Komt vast uit Pimber's bed
![]()
[..]
Ik probeer vanaf deze week 2 dagen in de week te trainen, dinsdag en donderdag![]()
Een minipandabeerpupkitten !quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Bijna goed
Dat mormeltje wordt ooit zoiets
[afbeelding]
Ik word nog elke week door een scootah-boy over de mat heengeroldquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Kei goed!Het bevalt dus wel? Jij wordt niet afgetuigd?
![]()
Ik begin er nog niet aan. Ik heb nog wel een week nodig om te herstellen. Ik weet eigenlijk nog niet of ik het allemaal wel red met het sporten. Het is voor mij erg vermoeiend en pijnlijk (niet alleen de klappen), dus ik kijk het nog even aan denk ik. Ik kan straks wel bij de trainer thuis nog extra lessen. Kost niets extra's.![]()
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:18 schreef yvonne het volgende:
rietvaerder, koelkast, 48 uur, trollen in het rokerstopic
JA!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond dan. Heb je trouwens nog iets met die leverancier kunnen regelen? Het ging om een productiefout toch?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
JA!
Aan de telefoon klonk ie niet echt behulpzaam, maar toen ik aankwam wis ie nog wel dat ik een week eerder gebeld had en om welk type het ging fout 1: erkennen dat we elkaar gesproken hebben en het een zwaard uit zijn winkel is
Maar anyway, een weer daarvaar was er nog iemand met zo'n zwaard langsgekomen, zelfde model en type, zelfde plek gebroken met zelfde 'constructiefout'. Oftewel, maakte mijn case wat sterker. Zwaard word dus gewoon niet goed gemaakt, en verkocht als trainingswapen terwijl het aan de muur hoort te hangen. Mocht dus een ander uitzoeken, kwam alleen met degene die lekker sloeg uit op 500 euro. Toen even over mijn oude begonnen en gaf ie aan dat ik het volledige bedrag van dat zwaard vergoed zou krijgenDUs wat bijbetaald en weer terug naar huis.
Nu een echte Japanse Iaito van 790 grammen
lengtequote:Op donderdag 5 januari 2006 11:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
denk ik
Ik wil een stok kopen, heb jij tips waar ik op moet letten of is een bezemsteel voldoende?
Een beetje het gevoel van deze basketballers dusquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb momenteel alleen maar sterkere tegenstanders want ik ben een van de weinige nieuwelingen en gisteren was ik de enigste vrouw tot vermaak van de rest.Misschien toch wel een goede reden om juist door te gaan zodat ik straks een keer voor revenche kan gaan.
![]()
quote:
quote:Maar het zijn veredelde bezemstelen. Ik gebruik een 'echte' Jo, een dure stok uit de winkel. Heb ook een kortere die ik ooit eens uit een gymzaal heb meegerooft. Zolang de lengte en dikte ongeveer goed zijn als een 'echte' gewoon zorgen dat er geen splinters op zitten.
Als je ooit een bokken nodig hebt na het kopen lichtjes opschuren en in het water leggen, dan laten drogen. Maakt 'm wat sterker.
Financieel gezien kost het je niets bedoel jequote:
Je hebt geen ambitie zei je eerder, maar ik zou toch wat met je leergierigheid doen. Smilies had je heel snel door en nou onthoud ze ook al scooter/brommerdingetjes terwijl we in een motortopic zittenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik word nog elke week door een scootah-boy over de mat heengeroldmaar ik krijg hem nog wel. uit de laatste posts van Hicham en Pimber heb ik begrepen dat je water over de bougie moet gooien als je niet wil dat ie start.
![]()
![]()
Marokkaan worden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
Heb ook een kortere die ik ooit eens uit een gymzaal heb meegerooft.
1 2 | [ ] ongeschikt |
quote:
Jo, Bo etc zijn benaming voor een 'stok'. Naam is afhankelijk van de lengt. Jo is bv +/- 1,2mquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:55 schreef R2-D2 het volgende:
Ik hou het maar bij vallen voorlopig...![]()
Tnx voor tipover dat in het water leggen, zodra ik weet wat een bokken is volg ik je advies op
![]()
Op het werk ben ik niet meer ambitieus, maar het competitieve zit nog steeds in m'n bloedquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef hicham het volgende:
Je hebt geen ambitie zei je eerder, maar ik zou toch wat met je leergierigheid doen. Smilies had je heel snel door en nou onthoud ze ook al scooter/brommerdingetjes terwijl we in een motortopic zitten
quote:Marokkaan worden?
[ code verwijderd ]
Dan train ik met een "Jo" denk ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jo, Bo etc zijn benaming voor een 'stok'. Naam is afhankelijk van de lengt. Jo is bv +/- 1,2m
Als het maar een blonde verwesterde hoer isquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
En als ik nu een oud vrouwtje berooft met die stok, hoor ik er dan echt bij
das wel een goeie tip... kan ik ook wel eens doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:51 schreef stinkie het volgende:
Als je ooit een bokken nodig hebt na het kopen lichtjes opschuren en in het water leggen, dan laten drogen. Maakt 'm wat sterker.
Bo was 1,8m dacht ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jo, Bo etc zijn benaming voor een 'stok'. Naam is afhankelijk van de lengt. Jo is bv +/- 1,2m
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Marokkaan worden?
[ code verwijderd ]
niet eens een oud nederlands oma'tjequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Als het maar een blonde verwesterde hoer isشريعة [afbeelding]
TERING jantje, das niet normaal en vooral niet eerlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Een beetje het gevoel van deze basketballers dus
[afbeelding] [afbeelding]![]()
Bokkenquote:
Beginnerswerkquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
niet eens een oud nederlands oma'tje
Internet is hier ineens heel traagquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
deze en deze hier al gepost
Had ie maar moeten bukkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:18 schreef hicham het volgende:
Bokken
[afbeelding]
Dat halve hoofd voorspelt niet veel goeds
De dader heeft trouwens ook geen rechterhand, volgens mij heb je niets aan bokkenquote:
meet dan een blauwe plek en een bult op je kop levert het niet opquote:
Mijn haar, wat doe je!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:36 schreef hicham het volgende:
[..]
De dader heeft trouwens ook geen rechterhand, volgens mij heb je niets aan bokken![]()
Hou je vast R2-D2!!
[afbeelding]
Moet je je burqa ook om doen hequote:Op donderdag 5 januari 2006 13:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mijn haar, wat doe je! [afbeelding]
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:20 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]![]()
[..]
Moet je je burqa ook om doen he [afbeelding]
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb mijn Foute CD net binnengekregen per post [afbeelding]
natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef worldpimber het volgende:ik ben onverwachts aan het werk, dus heb een goeie smoes niet te posten
Wel kwaliteits posts hier vandaag <insert springendesmiley met 2 handjes in ed lucht.emo>
Is that for real?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Een beetje het gevoel van deze basketballers dus
[afbeelding] [afbeelding]![]()
quote:
Buro HALT is langsgeweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef worldpimber het volgende:ik ben onverwachts aan het werk, dus heb een goeie smoes niet te posten
Niet de vuilnisbakken bij de FEBO vergetenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga ff ervoor zorgen dat ik vanavond wat te eten heb
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Is that for real? [afbeelding] [afbeelding]
Wat dacht jehier van:quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tenminste, die dames pic weet ik niet maar die andere zeker wel...op die positie is lengte minder belangrijk en vergis je niet hoe snel zo een 'kleintje' 1.80m...nog altijd een kop groter dan ik
kan zijn
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet de vuilnisbakken bij de FEBO vergeten![]()
![]()
En je mag je zegeltjes zelf likkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo'n end fietsen voor febo eten... echt niet
daarvoor kan ik 4x op en neer naar de vuilnisbak van een snackbar hier in de buurt
![]()
maar ik heb toch maar voor de supermarkt gekozen... is nog dichterbij
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En je mag je zegeltjes zelf likken [afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar heeft dat mens nieteens om gevraagd, heb geen zegeltjes
![]()
Ja hehe, die Koreaan van 2 meter 10 oid. Heb hem eens zien vechten op Eurosport (K1 fighting). Moest hij tegen een andere koreaan, maar die had wel de 'gewoonlijke' lengte van een Koreaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat dacht jehier van:
[afbeelding] [afbeelding]
dat is idd ook niet echt eerlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat dacht jehier van:
[afbeelding] [afbeelding]
en dan te bedenken dat die thai (op de plaatjes van R2-D2) er nog wel een extra ronde uitgesleept hadquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja hehe, die Koreaan van 2 meter 10 oid. Heb hem eens zien vechten op Eurosport (K1 fighting). Moest hij tegen een andere koreaan, maar die had wel de 'gewoonlijke' lengte van een Koreaan![]()
moet je je eens gaan bedenken hoe verschikkelijk duur het leven wordt als je zo groot bentquote:
Och het is allemal kleingeldquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
moet je je eens gaan bedenken hoe verschikkelijk duur het leven wordt als je zo groot benthelemaal in die tijd
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Och het is allemal kleingeld![]()
Moet je eens zoeken op "Tallest man"![]()
Naar huisquote:
wtf? Wie houdt mij hier voor de gekquote:From : Roy H.
Sent : Thursday, January 5, 2006 5:15 PM
Subject : r6
hoi
ik zie op marktplaats dat je je r6 verkoopt
heb je hem nog, en wat is de uiterste prijs??
quote:From : Roy H.
Sent : Thursday, January 5, 2006 5:22 PM
Subject : RE: r6
mijn exuses
ik zat op het motor forum
en daar zag ik hem te koop staan
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/119901/1
ik dacht toch zeker te weten dat dit email adres erbij stond
Verder alles goed?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan jou of je derde oog... het is niet dat m'n vriendinnen je een Freak vinden met die opgezette vleermuizen in je slaapkamer... het ligt helemaal aan mij... sorrie...![]()
quote:
Hicham is Ozzy!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:58 schreef R2-D2 het volgende:
Nee, het ligt niet aan jou of je derde oog... het is niet dat m'n vriendinnen je een Freak vinden met die opgezette vleermuizen in je slaapkamer... het ligt helemaal aan mij... sorrie...![]()
Zoiets dacht ik eerder aan ja.quote:
dempersquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef Worldbeater het volgende:
Project bike, een nieuwe KTM met 640 > 700 cc.![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de laatste post van WB dan wel weer motorgerelateerd om het geheel weer op niveau te brengen.
@WB, wanneer ben JIJ weer meetwaardig btw
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke Goedkope shit uit Slovenie.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:01 schreef FemaleRebbel het volgende:Dat ligt toch niet lekker he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit weekend heb ik Nick, daarna weer 2 weken niet.quote:@WB, wanneer ben JIJ weer meetwaardig btw![]()
Misschien dat ik volgend weekend eens ga kijken naar een TL1000 in Harderwijk.
Als die er nog is.
Acrapovic.quote:![]()
Hoe schrijf je dat ook alweer..![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:04 schreef Worldbeater het volgende:
Ackrapovic.![]()
![]()
![]()
Lijkt me niet neuh......quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ligt toch niet lekker he.![]()
Take your time.....'t is toch nog veuls te koud om te rijdenquote:Dit weekend heb ik Nick, daarna weer 2 weken niet.
Misschien dat ik volgend weekend eens ga kijken naar een TL1000 in Harderwijk.
Als die er nog is.![]()
Huhquote:Acrapovic.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:58 schreef R2-D2 het volgende:
Huillie, kutkneus.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef DieEneMetDatHoofd het volgende:
tja op een kawa klinkt alles gaar
En Fok Motorclub [SC deel 145] HAPPY NEW YEAR!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:53 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM....... LEES:
Gaat dus over de 98-er
[quotes]
Hoppa.... pcies wat ik zoek dus![]()
Tof motortje toch?
Meesterlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:29 schreef hicham het volgende:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/smilies/smiley_waah.gif]afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][/url]
als je effe leert rijden niet neequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:30 schreef worldpimber het volgende:
Hoef tenminste nog geen infuus mee te slepen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Weet je al wat voor lampen je op de streetfighter gaat doen?
Ik heb wel een ideetje voor je
[afbeelding]
Met een beetje mazzel heb je dus over 5 jaar die fighter afquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet dat in ieder geval, waarschijnlijk een kuipje van bimbo fightersMAar eerst verhuizen, klussen, auto een beurt en als er dan nog geld over is verder met bouwen
![]()
Hé....Wurldpimperquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:23 schreef worldpimber het volgende:
Neuh die fighter is half het seizoen wel klaar, maar rijden doet ie al eerder. E die klushut word ideaal, zo niet? Dan gaan er tanden rollenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb je dus over 5 jaar die fighter af
Maar dan wel met een klusschuur ter grootte van een voetbalveld toch![]()
Ze zeggen ook weleens dat je beter kippen kunt houden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé....Wurldpimper.....sinds wanneer ben ik blond
....dah wist ik ook nog wel....ging me om de spelling...........
ah! ben je dr weer. echt langer dan een uur zonder fok! lukt je niet he?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze zeggen ook weleens dat je beter kippen kunt houden.
Meesterlijk die gozerquote:Op donderdag 05 januari 2006 16:28 schreef GSX 1300 R Hayabusa het volgende:
Bestaat er nog iets mooiers als die gixxer 1000 Turbo 240 achterwiel pk's ?
De GSX 1300 R Hayabusa Turbo - 400 machtige paarden.
Km teller tot 360 km per uur , geef deze Busa 10 seconden.
Niet voor knackworstjeseters (srv rijder) geschikt.
Enkel voor de duivel's onechtelijke zoon. (ik)
Want deze Hayabusa eet levende prooi.
Géén kip die het bij jou volhoudtquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze zeggen ook weleens dat je beter kippen kunt houden.
Zo met streepjes en lijntjes en alles?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:30 schreef Makster het volgende:
Die GSX 1300 R Hayabusa van MF is echt een legenda aan het worden![]()
![]()
*pok*quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
Géén kip die het bij jou volhoudt![]()
Probeer je nu je eigen gebrek aan socializing skills te reflecteren op worldpimber?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:28 schreef DieEneMetDatHoofd het volgende:
[..]
ah! ben je dr weer. echt langer dan een uur zonder fok! lukt je niet he?
*proest*quote:
Stoerquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef Worldbeater het volgende:
Project bike, een nieuwe KTM met 640 > 700 cc.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
die is de deur uitgezetquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
D'r staat een paarrrrd in de gang
Is wel herkenbaar die ziektequote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaa player [afbeelding]
Tnx, nou kan ik spam verwachten op me prachtaccountje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
HAHAH, echte belgen humor.quote:
quote:
Fok Motorclub [SC deel 145] HAPPY NEW YEAR!!!!!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:30 schreef worldpimber het volgende:
En Fok Motorclub [SC deel 145] HAPPY NEW YEAR!!!!!!!
En hoppa, ben weer wegHoef tenminste geen infuus mee te slepen
Steekt die demper nou naar links uit of is dat plaatje gewoon scheefquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:25 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 maakt eventjes plaats voor iedereen in het FOK! MC Cafe![]()
![]()
![]()
Nog eventjes een oude concept voor het slapen gaan:
[afbeelding]
MAKE.............................. Derbi
MODEL........................... Mulhacen
CONCEPT YEAR.......... 2005
PRODUCTION YEAR... -
ENGINE...........................659 cc 1cylinder
Een 1-cilinder met gratis toeter[afbeelding]
Vond ik ook altijd DE shitquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:15 schreef Makster het volgende:
Akrapovic, oftewel BOOOOOOOOPPPP
DE shit in mijn ogen![]()
gezichtsbedrogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:42 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Steekt die demper nou naar links uit of is dat plaatje gewoon scheef
I know a guy who knows a guyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:11 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Iemand ervaring met het weg halen van een draagmuurZo ja kom ff helpen
![]()
quote:Op donderdag 05 januari 2006 23:49 schreef Goudlokje het volgende:
Weet je wel hoe de man heet die je zwanger heeft gemaakt ?? Of haal je z'n voornaam ook door-de-war met de achternaam van de buurman![]()
Maar zonder dollen: succes met de verkoopJe trekt iig wel de aandacht met zo'n topic(titel). En succes met de zwangerschap
Dat weg halen gaat mij ook wel lukken alleen het plaatsen van een H balk en het stempelen van de muur is misschien een beetje een probleemquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:30 schreef hicham het volgende:
[..]
I know a guy who knows a guy
[afbeelding]
Adres![]()
Dit misschien iets voor FemaleRebbel?? Suzuki R6![]()
[..]![]()
Maar hij ziet er wel mooi uit, klik hier maar eens. Kleurstelling![]()
Vraag is alleen of je van zo een persoon wel de motor wil kopen![]()
Ik geef je wel tips als je zegt of je jouw Streetfighter in tilburg of oisterwijk hebt gekochtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat weg halen gaat mij ook wel lukken alleen het plaatsen van een H balk en het stempelen van de muur is misschien een beetje een probleem![]()
quote:"Collega's, studenten en betalende passagiers: Dit is de stoptrein naar Rhenen."
Ok, nee dat heb ik nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik geef je wel tips als je zegt of je jouw Streetfighter in tilburg of oisterwijk hebt gekocht![]()
Goedemorgen![]()
Als je zwanger bent, gebeuren er rare dingen met jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Dit misschien iets voor FemaleRebbel?? Suzuki R6![]()
[..]![]()
Maar hij ziet er wel mooi uit, klik hier maar eens. Kleurstelling![]()
Vraag is alleen of je van zo een persoon wel de motor wil kopen![]()
Okay, biecht op. Welke Bossche Bol was het, Rausdouwer of FemaleRebbel?quote:Juni 1995, de trein was zojuist vertrokken uit Utrecht naar het pittoreske 's-Hertogenbosch. 5 minuten na CS staat hij in het weiland stil.
Ikzelf zat achterin op een zgn. "tussenstukje" - juist het tussenstukje waar ook de bartender zit. De deur gaat van buitenaf open. Een vrouw naast mij kijkt de conducteur aan en vraag wat er aan de hand is. De conducteur antwoord met een stalen blik: "We hebben een lekke band, en nu weten we dat de man van het koffiekarretje altijd een krik bij zich heeft."
De man van het koffiekarretje gaat gewoon naar zijn hokje en rommelt wat, en zegt dat hij hem niet bij zich heeft. "Ah", zegt de conducteur, "daar zie ik de machinist al met een krik."
De vrouw naast mij vraagt werkelijk bloedserieus hoe lang het wisselen van band ongeveer gaat duren... De conducteur de koffieman en ik komen werkelijk niet meer bij, terwijl de mevrouw echt zo zat te kijken van, hoezo stel ik een domme vraag..
Is dit een verkapte bekendmaking van je zwangerschapquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]Als je zwanger bent, gebeuren er rare dingen met je ![]()
ik denk dat ik haar een mail stuur, zal 'm eerst uitprinten en dan opsturen via TPG ![]()
Eventjes opgevraagd:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok, nee dat heb ik niet
En nu die tips, en beter zijn ze nuttig![]()
Heeeey... past ook bij mijn pakkie! Ik wil emquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Als je zwanger bent, gebeuren er rare dingen met je, maar dat je 't verkeerde merk bij het juiste type zet.....das pas weird
, maar de R6 is wel mooi en past bij m'n pakkie
, ook heel belangrijk dus......ik denk dat ik haar een mail stuur, zal 'm eerst uitprinten en dan opsturen via TPG
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Is dit een verkapte bekendmaking van je zwangerschap?
Aha, dus je moet nog bezwangerd wordenquote:
Ah, dan kan ik niet anders concluderen dan dat je een buffel bentquote:
quote:Duur zwangerschap: Tussen 11 en 12 maanden
Hmm... zo kun je het ook bekijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |