quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op Fok
Sjonge jonge, ook al zo een boeiende posthistory
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:07 schreef hicham het volgende:
- Kaartjescontrole
Boeiend, heb toch OV studentenkaart
- Mag ik dat kaartje nog even zien [afbeelding]
Oeps, kaart is van 2005. Moet natuurlijk het kaartje van 2006 hebben
- 35 euro + ritprijs aub svp
Hihihibest wel een beetje dom
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Kijk kijk kijk kijk kijk ik ben een kuikentje![]()
[..]
Kijk kijk kijk kijk kijk ik ben een kuikentje
quote:
[..]
Kijk kijk kijk kijk kijk ik ben een kuikentje
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Je weet toch, wij Friezen zijn eerlijke mensen![]()
quote:
quote:ARNHEM Het Spijkerkwartier in Arnhem is sinds middernacht gesloten. De gemeente wil dat de rosse buurt plaatsmaakt voor een gewone woonwijk. De politie bekijkt vandaag of alle hoeren echt weg zijn.
Als ik me niet vergis is die foto in doetinchem genomenquote:
't is hier werkelijk waar uitgestorven.....allemaal hardwerkende mensenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Is er iemand?
[afbeelding]
Hmmmm...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom haal je dat "nijmegenaren zijn boeruh" stukje nou weer weg?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ga maar es aan een boswandeling beginnen
Ach,alle tijd he meissie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoals ik al zei, na je 30ste wordt het gewoon het liedje uitzingen.Beetje dagen vullen met boswandelingen, motorritjes, af en toe werken en de kids vermanend toespreken. Rest je alleen nog de laatste 10 jaar achter de geraniums door te brengen (jaja, alle oudjes schermen met het feit dat "zij niet achter de geraniums gaan zitten en heel hip zijn", maar uiteindelijk komen we er allemaal terecht
Staat je motor nog in de winterstalling? Regel weer eens een rit met die Bollen joh.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ga maar es aan een boswandeling beginnen
BoswandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
of
Boswandeling
intuition will take you further than logics will ever do
quote:
quote:
quote:Talentje
Lichamelijke intelligentie? Je hebt het zowat uitgevonden! Je weet waar anderen behoefte aan hebben en schrikt er niet voor terug om anderen aan te raken. Je weet precies hoe belangrijk lichamelijk contact is en geeft altijd duidelijk aan waar je zelf behoefte aan hebt. Koester je talent en... geef het door!
Die is vrij daarom ben ik zo snel klaar met m'n werkquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:29 schreef hicham het volgende:
vriendin.nl
Ga anders een potje gamen met EJ
Ik ga naar huis![]()
't tweede plaaike was van toepassingquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach,alle tijd he meissie.
Bladiebladiebla
Staat je motor nog in de winterstalling? Regel weer eens een rit met die Bollen joh.![]()
De 1e heeft me doen besluiten om de alcohol voortaan maar te laten staanquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
't tweede plaaike was van toepassing![]()
just me en drie dolle honden
quote:Dode man gevonden in bos Helmond
HELMOND - Een wandelaar heeft maandagmiddag in een bos bij Helmond, ter hoogte van de Kanaaldijk Noord-Oost, een dode man gevonden. Dat liet de politie weten. „We sluiten niet uit dat het om een misdrijf gaat”, aldus een woordvoerder.
Wat er precies is gebeurd, is nog onduidelijk.
Jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De 1e heeft me doen besluiten om de alcohol voortaan maar te laten staan
Moet wel lekker zijn geweest in dit weer om de bossen in te gaan![]()
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ja
Dat lijkt me nou echt schrikken, komt je hond uit de bosjes met een schoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
intuition will take you further than logics will ever do
lmaoquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom haal je dat "nijmegenaren zijn boeruh" stukje nou weer weg?
[afbeelding]
Leuk die gimmickquote:
deze student was in de stadquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
't is hier werkelijk waar uitgestorven.....allemaal hardwerkende mensen![]()
die studenten hebben gewoon vrij en liggen nog te rotten in bed tuurlijk![]()
dat is wel grappig, alleen vraag ik me af of het ook prettig is... word je er de hele tijd aan herinnerd dat je te hard rijdquote:
is nep, van de week stond dit plaatje op internet als gifje, uit die (getekende) streep kwamquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:03 schreef stinkie het volgende:
Find the Cameltoe
http://members.home.nl/mastertje/cameltoe!.jpg
Hoezo nepquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
is nep, van de week stond dit plaatje op internet als gifje, uit die (getekende) streep kwam
telkens een kinderkopje kijken![]()
zal je altijd zienquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:47 schreef Makster het volgende:
Best kick, ben ik weer ff online is fok weer neer
Ook jij begint oud te wordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:08 schreef Makster het volgende:
Volgens mij ben ik nog steeds naar de klote van het weekend. Damn wat ben ik verrt![]()
Had OPM laatst gepostquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef Makster het volgende:
Hier wel een aardig gek filmpie, weet alleen niet of hij al een keer gepost is
Lijkt wel een beetje op de avatar van Lim![]()
http://www.superbike.co.uk/video/winterfun_news_72485.html
Met al dat wind geruis word je egt gek vanquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die is vrij daarom ben ik zo snel klaar met m'n werk![]()
![]()
Gimmick in action
Nah, met die flapoortjes op je helm kun je redelijk last van de wind krijgen. Maar dit ding zou ik echt wel zo kopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:55 schreef bwt het volgende:
Met al dat wind geruis word je egt gek van
laat staan hoe de wind met dat ding om gaat. je kop wordt heen en weer getrokken.
Niet voor mij dus
Lquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:13 schreef worldpimber het volgende:Die vechtende kuikentjes.
Wat doe je eigenlijk voor werk Gawaine? Hele dag leuke linkjes op zoeken
[..]
Nah, met die flapoortjes op je helm kun je redelijk last van de wind krijgen. Maar dit ding zou ik echt wel zo kopenZal wel over windstromen nagedacht en redelijk gestroomlijnd gemaakt zijn. Weet alleen niet hoe mooi dat beeld in het echt op je vizier wordt geprojecteerd, maar toen ik dat filmpje zag vond ik het wel grappig
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, daar hebben we rietvaerder. Het knulletje welke denkt dat elke roker per definitie stinkt
Gelukkig wijzen de statistieken aan dat hij eerder de pijp uit is dan de meest zware roker. Jeugd en motoren gaan niet zo best samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |