quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op Fok
Sjonge jonge, ook al zo een boeiende posthistory
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:07 schreef hicham het volgende:
- Kaartjescontrole
Boeiend, heb toch OV studentenkaart
- Mag ik dat kaartje nog even zien [afbeelding]
Oeps, kaart is van 2005. Moet natuurlijk het kaartje van 2006 hebben
- 35 euro + ritprijs aub svp
Hihihibest wel een beetje dom
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Kijk kijk kijk kijk kijk ik ben een kuikentje![]()
[..]
Kijk kijk kijk kijk kijk ik ben een kuikentje
quote:
[..]
Kijk kijk kijk kijk kijk ik ben een kuikentje
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Je weet toch, wij Friezen zijn eerlijke mensen![]()
quote:
quote:ARNHEM Het Spijkerkwartier in Arnhem is sinds middernacht gesloten. De gemeente wil dat de rosse buurt plaatsmaakt voor een gewone woonwijk. De politie bekijkt vandaag of alle hoeren echt weg zijn.
Als ik me niet vergis is die foto in doetinchem genomenquote:
't is hier werkelijk waar uitgestorven.....allemaal hardwerkende mensenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Is er iemand?
[afbeelding]
Hmmmm...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom haal je dat "nijmegenaren zijn boeruh" stukje nou weer weg?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ga maar es aan een boswandeling beginnen
Ach,alle tijd he meissie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoals ik al zei, na je 30ste wordt het gewoon het liedje uitzingen.Beetje dagen vullen met boswandelingen, motorritjes, af en toe werken en de kids vermanend toespreken. Rest je alleen nog de laatste 10 jaar achter de geraniums door te brengen (jaja, alle oudjes schermen met het feit dat "zij niet achter de geraniums gaan zitten en heel hip zijn", maar uiteindelijk komen we er allemaal terecht
Staat je motor nog in de winterstalling? Regel weer eens een rit met die Bollen joh.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ga maar es aan een boswandeling beginnen
BoswandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
of
Boswandeling
intuition will take you further than logics will ever do
quote:
quote:
quote:Talentje
Lichamelijke intelligentie? Je hebt het zowat uitgevonden! Je weet waar anderen behoefte aan hebben en schrikt er niet voor terug om anderen aan te raken. Je weet precies hoe belangrijk lichamelijk contact is en geeft altijd duidelijk aan waar je zelf behoefte aan hebt. Koester je talent en... geef het door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |