Sepoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:10 schreef bwt het volgende:
Als Raus niet opent dan doe ik het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb het helemaal niet gezien.Ik heb gepost en toen riep Martie dat ik naar de keuken moest om te koken.
![]()
Maar bedankt bwt![]()
Nee hoor zo gaat het hier in huize Den Boschquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Raus toch....nu geef je zelfs Martie de schuld....foeiiiiiii
![]()
nu echt
Kartmeet met terugwerkende kracht, jij betaald.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Best wel spannend dus, want dit zou dan het antwoord moeten bevatten op mijn bezwaarschrift van die boete van afgelopen jaar.![]()
Je begrijpt het al... de beschikking wordt vernietigd!![]()
![]()
![]()
Ikke nie betalen.
![]()
Nah ik vond de post van Rebbel beter. Investeren in de motor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kartmeet met terugwerkende kracht, jij betaald.
Had ik niet van je verwacht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Nah ik vond de post van Rebbel beter. Investeren in de motor.![]()
Ik ben kort van geheugen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had ik niet van je verwacht.![]()
Materialistische keuze voor tijdelijk <> tegenover onvergetelijke momenten, investeren in herinneringen.![]()
Zo'n motor is na 2-3 jaar toch niet meer interessant.![]()
Handig als je een keiharde stoot krijgt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben kort van geheugen.Daar trainde ik vroeger op.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nah ik vond de post van Rebbel beter. Investeren in de motor.![]()
Je moet ut hiero wel een beetju bijhoudu jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:49 schreef Gawaine het volgende:
ff bijlezen in het vorige topis, gaat wel erg hard hier
![]()
Zo iets had ik al gedachtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb het helemaal niet gezien.Ik heb gepost en toen riep Martie dat ik naar de keuken moest om te koken.
![]()
Maar bedankt bwt![]()
Ben net een half uurtje binnen (maar daar komt misschien verandering inquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je moet ut hiero wel een beetju bijhoudu ja![]()
maar jij werktoverdag
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Handig als je een keiharde stoot krijgt.
Kreeg ik nou een stoot of was het een duw, of iets anders?
Dat is juist het voordeel van vechtsport. Je moet uiteindelijk wel alles onthouden, maar je moet er vooral ook zo min mogelijk bij nadenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je te veel nadenkt dan lukt het echt niet. Bovendien vindt mijn trainer dat je je reflexen zo moet trainen dat het een (gecontroleerde) automatisme wordt.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Ik heb hier nog een bord met eten in de magnetron staanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben net een half uurtje binnen (maar daar komt misschien verandering in)
ff bakje chinees naar binnen gewerkt![]()
er zijn nog mensen die weten hoe het hoortquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Maar bedankt bwt![]()
Gezellig.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik heb hier nog een bord met eten in de magnetron staan![]()
voor als ie ooit nog thuiskomt![]()
Reuzequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
Ik was vandaag dezelfde tijd thuis als bij de vorige werkgever: 6:20.
En dan moest ik mij vroeger nog haasten.
Nu begin ik zelfs nog een uur later.![]()
Vanochtend reed ik in een kwartier heen, vanaaf in 20 minuten omdat ik langzamer reed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:02 schreef FemaleRebbel het volgende:
Reuze![]()
Is dat wel een beetje te doen dan daaro qua ochtendspits enzo....ga je Groene Kruisweggen of snelweggen.....ligt die Callandbrug daar nog steeds.....of ligt daar al een ondergrondse![]()
Pure indoctrinatiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kunnen we hier een voorbeeld aan nemen![]()
??
Cheeky Bastard.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
??
Patrick02456546546quote:
zitten welquote:Die motor van ZX7_aRnold.![]()
mijne is wel wat gewoontjes daarquote:Maar jouw ZX7R is ook mooi hoor OPM.![]()
Geweldig die invloed van de lims hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Maar bedankt bwt![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan nog altijd uitdoctrinatie![]()
Neuh, zie er maar 2-3 echt mooie tussen. De rest is of rood of de ombouw is een beetje mislukt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijne is wel wat gewoontjes daar
Ik klap even mee.quote:
naast het feit dat iedereen hier een Kawasaki ZX-7R moet gaan rijdenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
??
die zwarte 7s zijn sowieso mooiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
Neuh, zie er maar 2-3 echt mooie tussen. De rest is of rood of de ombouw is een beetje mislukt.
quote:Ik klap even mee.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Uuhm, ik vind van niet... simpelweg omdat de OP hier vaak genoeg in beeld komt te staan en je zo een veel te zware en lange openingspost krijgt. Daarom zijn die foto's ook ooit achter een linkje verborgen, het idee was er dus altijd wel al, maar zo vind ik het netter. Na 300 topics heb je het namelijk ook wel gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
naast het feit dat iedereen hier een Kawasaki ZX-7R moet gaan rijdenbedoelde ik dus de opzet van die OP met van elke user hun mooiste foto
![]()
Of paarsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
Neuh, zie er maar 2-3 echt mooie tussen. De rest is of rood of de ombouw is een beetje mislukt.![]()
is maar een ideequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:40 schreef worldpimber het volgende:
Uuhm, ik vind van niet... simpelweg omdat de OP hier vaak genoeg in beeld komt te staan en je zo een veel te zware en lange openingspost krijgt. Daarom zijn die foto's ook ooit achter een linkje verborgen, het idee was er dus altijd wel al, maar zo vind ik het netter. Na 300 topics heb je het namelijk ook wel gezien
Mijn mening, maar de meeste stemmen gelden.
En anders maak je goftedomme maar een eigen OP.![]()
![]()
challenge acceptedquote:dit vechten we uit tot op het circuit.
Misschien een ambtenaar met een zwak voor motorrijdende vrouwen.. las Anita en streek over zijn hart.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:40 schreef worldpimber het volgende:
Tenminste, ik weet niet hoe Raus het voor elkaar heeft gekregen, maar het is dus wel mogelijk![]()
jij of de motorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:47 schreef Worldbeater het volgende:
Allemaal een ZX7R lijkt me wel wat ja.![]()
Heb later nog een keer serieus zitten twijfelen bij die @ MF voor 2.200.
Maar toch te oud was de herhaalde conclusie.![]()
Ik hou er wel van als mensen tenminste meedenken en af en toe wat inbreng hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is maar een ideestilstand is achterstand
![]()
kunnen ook kleine klikbare pics zijn
die tijd heb je al gehadquote:
blijf er bij...heb nu echt liever een motor die je lekker de toeren in kan jagenquote:TL1000 man!![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij is Rebbel d'r lover thuis.![]()
![]()
Wij hebben toch ook onze mooiste foto.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:51 schreef worldpimber het volgende:
Ik hou er wel van als mensen tenminste meedenken en af en toe wat inbreng hebben![]()
![]()
Je was toen ook enthousiast over de Beemer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
blijf er bij...heb nu echt liever een motor die je lekker de toeren in kan jagenipv zo een koppelbeest
missch komt die tijd voor mij nog wel
Verschil met MF is vaak dat er plaatjes van 2000 px breed in de OP geplaatst worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
Wij hebben toch ook onze mooiste foto.![]()
Ik zie het verschil niet zo.![]()
het verschil is posen met je motorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
Wij hebben toch ook onze mooiste foto.![]()
Ik zie het verschil niet zo.
dat koppel was ook heerlijkquote:Je was toen ook enthousiast over de Beemer.![]()
Die 2 pitters rijden gewoon bij normale snelheden al geweldig.. heerlijk dat koppel.
ligt het tegen mij of begrijp ik deze zin nietquote:En als het moet kan je grote stappen snel thuis nemen.![]()
geen ideequote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:26 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Vind dit wel een van de betere foto's trouwens...Waarom die niet in de OP?
quote:En hedde gij een kat?
de kras...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel goed te zien hoe zo een smoke ruitje staatals ie um nou maar gewoon verkocht aan mij
Zeg dat je een mooi-weer-rijder bent en je de kras dus altijd zal zien met het rijden onder de zonquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij is Rebbel d'r lover thuis.![]()
![]()
mwajahquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:32 schreef worldpimber het volgende:
Zeg dat je een mooi-weer-rijder bent en je de kras dus altijd zal zien met het rijden onder de zon![]()
Dit komt niet meer goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
battlendoe je maar met degenen van je eigen leeftijd
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Rausdouwer het volgende: Ik heb gepost en toen riep Martie dat ik naar de keuken moest om te koken.![]()
Bij de volgende meet heb jij niet alleen een kras op je nieuwe kuipruitjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het was geen ander probleempje??
Misschien richardgie eens mailenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
Bij de volgende meet heb jij niet alleen een kras op je nieuwe kuipruitje![]()
ga m'n bedje es bekijken....alleen
![]()
Ideequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Misschien richardgie eens mailen![]()
Waarr heb je het toch over?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wtf ik sta op nr 36 [afbeelding]
Alltime dan, 25e in 2005![]()
Moet nog maar minder posten![]()
dat dacht ik eerst ook...quote:
komt er weer een de lol verpesten hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef worldpimber het volgende:
Er wordt gewoon niet zoveel door verschillende users gepost op het PTA forum
80% van PTA is dan ook PTA SC en FokMC SC
Wat doe jij eigenlijk op Fokquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef Roderick2085 het volgende:
komt er weer een de lol verpesten hoor![]()
Ik was aan het wachten tot je postte, helemaal ongerustquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op Fok
Sjonge jonge, ook al zo een boeiende posthistory
[..]
Ik was aan het wachten tot je postte, helemaal ongerust![]()
Gelukkig kan ik nu eindelijk rustig slapen
[/mamma onzin ongerust gevoelens]
Nou welquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:27 schreef wimmel_1 het volgende:
FinalGear hier ook al bekend ondere alle Top / 5th Gear liefhebbers ??
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:54 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb gesport, en de rekening betaald van het CJIB![]()
Achterstandquote:
Koekblikkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:27 schreef wimmel_1 het volgende:
FinalGear hier ook al bekend ondere alle Top / 5th Gear liefhebbers ??
Fiero.quote:
Damn, toch nog fout gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:42 schreef hicham het volgende:
[..]
En het nummertje van de TT is weer fout
Mijn 2 accounts tesamen staan op nummer 2.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:26 schreef Roderick2085 het volgende:
trouwens wel opvallend... ik ben hier 3 maanden... en sta op nr 84 van 2005![]()
toch niet verkeerd![]()
De PTA nummer 2 danquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:11 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn 2 accounts tesamen staan op nummer 2.
En dan maak ik vaak multiple postings.![]()
Die nummer 1 doet echt alleen maar slowchatten met 1-2 woorden of alleen een smiley.![]()
Ik ook met mijn grote mondquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:42 schreef hicham het volgende:
Betalen zul jeWie z'n aarsch brandt moet op blaren zitten klaar uit
![]()
Oenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ook met mijn grote mond
Net in de trein, lekker boemelen
- Kaartjescontrole
Boeiend, heb toch OV studentenkaart
- Mag ik dat kaartje nog even zien [afbeelding]
Oeps, kaart is van 2005. Moet natuurlijk het kaartje van 2006 hebben
- 35 euro + ritprijs aub svp
Hihihi
Geen probleem eigenlijk, want kan achteraf mijn geld 'declareren' omdat ik wel een geldig bewijs had, maar op dat moment niet bij me. Kom er alleen net achter dat het kaartje dat ik bij de conducteur heb gekocht voor een enkele rit richting Leiden was en ik wil straks natuurlijk ook nog terug naar Amsterdam
En je kunt volgens mij maar 1x per jaar je boete declareren als je je OV kaart bent vergetenDus dat wordt straks een kaartje kopen voor de terugweg
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geweldig die invloed van de lims hier.![]()
Nu de corrigerende tik nog terug in het basispakket en we zijn compleet.
Sharia/شريعة laten we maar even zitten of is daar ook een video van?![]()
Wie "spoort" hier nou niet.....JIJ of de NSquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ook met mijn grote mond
Net in de trein, lekker boemelen
- Kaartjescontrole
Oeps, kaart is van 2005. Moet natuurlijk het kaartje van 2006 hebben
- 35 euro + ritprijs aub svp
Hihihi
Was mijn fout, duhquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wie "spoort" hier nou niet.....JIJ of de NS![]()
![]()
Je weet toch, wij Friezen zijn eerlijke mensenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:30 schreef hicham het volgende:
Beroofde 'Australiër' blijkt oplichter
Sorry Fulcrum![]()
![]()
Kijk kijk kijk kijk kijk ik ben een kuikentjequote:Op woensdag 4 januari 2006 11:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je weet toch, wij Friezen zijn eerlijke mensen![]()
"Wij Friezen"quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je weet toch, wij Friezen zijn eerlijke mensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |