het verschil is posen met je motorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
Wij hebben toch ook onze mooiste foto.![]()
Ik zie het verschil niet zo.
dat koppel was ook heerlijkquote:Je was toen ook enthousiast over de Beemer.![]()
Die 2 pitters rijden gewoon bij normale snelheden al geweldig.. heerlijk dat koppel.
ligt het tegen mij of begrijp ik deze zin nietquote:En als het moet kan je grote stappen snel thuis nemen.![]()
geen ideequote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:26 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Vind dit wel een van de betere foto's trouwens...Waarom die niet in de OP?
quote:En hedde gij een kat?
de kras...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel goed te zien hoe zo een smoke ruitje staatals ie um nou maar gewoon verkocht aan mij
Zeg dat je een mooi-weer-rijder bent en je de kras dus altijd zal zien met het rijden onder de zonquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij is Rebbel d'r lover thuis.![]()
![]()
mwajahquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:32 schreef worldpimber het volgende:
Zeg dat je een mooi-weer-rijder bent en je de kras dus altijd zal zien met het rijden onder de zon![]()
Dit komt niet meer goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
battlendoe je maar met degenen van je eigen leeftijd
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Rausdouwer het volgende: Ik heb gepost en toen riep Martie dat ik naar de keuken moest om te koken.![]()
Bij de volgende meet heb jij niet alleen een kras op je nieuwe kuipruitjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het was geen ander probleempje??
Misschien richardgie eens mailenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
Bij de volgende meet heb jij niet alleen een kras op je nieuwe kuipruitje![]()
ga m'n bedje es bekijken....alleen
![]()
Ideequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Misschien richardgie eens mailen![]()
Waarr heb je het toch over?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wtf ik sta op nr 36 [afbeelding]
Alltime dan, 25e in 2005![]()
Moet nog maar minder posten![]()
dat dacht ik eerst ook...quote:
komt er weer een de lol verpesten hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef worldpimber het volgende:
Er wordt gewoon niet zoveel door verschillende users gepost op het PTA forum
80% van PTA is dan ook PTA SC en FokMC SC
Wat doe jij eigenlijk op Fokquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef Roderick2085 het volgende:
komt er weer een de lol verpesten hoor![]()
Ik was aan het wachten tot je postte, helemaal ongerustquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |