Sepoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:10 schreef bwt het volgende:
Als Raus niet opent dan doe ik het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb het helemaal niet gezien.Ik heb gepost en toen riep Martie dat ik naar de keuken moest om te koken.
![]()
Maar bedankt bwt![]()
Nee hoor zo gaat het hier in huize Den Boschquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Raus toch....nu geef je zelfs Martie de schuld....foeiiiiiii
![]()
nu echt
Kartmeet met terugwerkende kracht, jij betaald.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Best wel spannend dus, want dit zou dan het antwoord moeten bevatten op mijn bezwaarschrift van die boete van afgelopen jaar.![]()
Je begrijpt het al... de beschikking wordt vernietigd!![]()
![]()
![]()
Ikke nie betalen.
![]()
Nah ik vond de post van Rebbel beter. Investeren in de motor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kartmeet met terugwerkende kracht, jij betaald.
Had ik niet van je verwacht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Nah ik vond de post van Rebbel beter. Investeren in de motor.![]()
Ik ben kort van geheugen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had ik niet van je verwacht.![]()
Materialistische keuze voor tijdelijk <> tegenover onvergetelijke momenten, investeren in herinneringen.![]()
Zo'n motor is na 2-3 jaar toch niet meer interessant.![]()
Handig als je een keiharde stoot krijgt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben kort van geheugen.Daar trainde ik vroeger op.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nah ik vond de post van Rebbel beter. Investeren in de motor.![]()
Je moet ut hiero wel een beetju bijhoudu jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:49 schreef Gawaine het volgende:
ff bijlezen in het vorige topis, gaat wel erg hard hier
![]()
Zo iets had ik al gedachtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb het helemaal niet gezien.Ik heb gepost en toen riep Martie dat ik naar de keuken moest om te koken.
![]()
Maar bedankt bwt![]()
Ben net een half uurtje binnen (maar daar komt misschien verandering inquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je moet ut hiero wel een beetju bijhoudu ja![]()
maar jij werktoverdag
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Handig als je een keiharde stoot krijgt.
Kreeg ik nou een stoot of was het een duw, of iets anders?
Dat is juist het voordeel van vechtsport. Je moet uiteindelijk wel alles onthouden, maar je moet er vooral ook zo min mogelijk bij nadenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je te veel nadenkt dan lukt het echt niet. Bovendien vindt mijn trainer dat je je reflexen zo moet trainen dat het een (gecontroleerde) automatisme wordt.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Ik heb hier nog een bord met eten in de magnetron staanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben net een half uurtje binnen (maar daar komt misschien verandering in)
ff bakje chinees naar binnen gewerkt![]()
er zijn nog mensen die weten hoe het hoortquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Maar bedankt bwt![]()
Gezellig.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik heb hier nog een bord met eten in de magnetron staan![]()
voor als ie ooit nog thuiskomt![]()
Reuzequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
Ik was vandaag dezelfde tijd thuis als bij de vorige werkgever: 6:20.
En dan moest ik mij vroeger nog haasten.
Nu begin ik zelfs nog een uur later.![]()
Vanochtend reed ik in een kwartier heen, vanaaf in 20 minuten omdat ik langzamer reed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:02 schreef FemaleRebbel het volgende:
Reuze![]()
Is dat wel een beetje te doen dan daaro qua ochtendspits enzo....ga je Groene Kruisweggen of snelweggen.....ligt die Callandbrug daar nog steeds.....of ligt daar al een ondergrondse![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |