quote:What supersports machine has a race-bred chassis offering direct, uncut connectivity and a thrilling engine spinning out a maelstrom of power and torque, wrapped in a distinct, seductive form?
The Daytona 650.
Take the Daytona 650's raucous new fuel-injected, four-cylinder 646cc engine. Who says you can't have it all, anyway? Nobody around here, that's for sure. The Daytona 650's unstoppable surge of top-end power is bolstered with a great gobbet of mid-range torque and the result is a power delivery that works effortlessly on road and addictively on track.
Its peerless handling has been relentlessly honed on the racetrack and the rigid aluminium twin-spar frame, fully adjustable, race-specification suspension, four-piston brake calipers and lightweight wheels offer an undiluted supersports experience. With the added dimension of real world, real roads usability, the benchmark of Triumph's philosophy.
You can have it all. The Daytona 650 proves that.
(165 kilo en 112 pk aan het achterwiel .. geen topper maar wel one of 4 en duidelijk minder hoogtoerig..)quote:Engine Type Liquid-cooled, DOHC, in-line 4-cylinder
Capacity 646cc
Bore/Stroke 68 x 44.5mm
Compression Ratio 12.85:1
Fuel System Twin-butterfly, multipoint sequential electronic fuel injection with forced air induction
Ignition Digital - inductive type - via electronic engine management system
Transmission Primary Drive Gear
Final Drive X ring chain
Clutch Wet, multi-plate
Gearbox 6-speed
Cycle Parts Frame Aluminium beam perimeter
Swingarm Twin-sided, aluminium alloy
Front Wheel Alloy 3-spoke, 17 x 3.5in
Rear Wheel Alloy 3-spoke, 17 x 5.5in
Front Tyre 120/70 ZR 17
Rear Tyre 180/55 ZR 17
Front Suspension 43mm forks with adjustable preload, compression and rebound damping
Rear Suspension Monoshock with adjustable preload and rebound damping
Front Brakes Twin 308mm floating discs, 4 piston calipers
Rear Brakes Single 220mm disc, single piston caliper
Dimensions Length 2112mm (83.1in)
Width (Handlebars) 712mm (28.0in)
Height 1131mm (44.5in)
Seat Height 815mm (32.1in)
Wheelbase 1390mm (54.7in)
Rake/Trail 24.6 degree/89.1mm
Weight (Dry) 165kg (363lbs)
Performance (Measured at crankshaft to DIN 70020) Maximum Power 114PS (112bhp) at 12,500 rpm
Maximum Torque 68Nm (51ft.lbf) at 11,500 rpm
Colours Tornado Red, Racing Yellow
Price £6,499.00 'on the road' retail
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nice hoorook de voorgaande generaties mogen er wezen, riet en ik hebben het er een tijdje geleden ook over gehad
dat geluid
![]()
maar het zij niet echt betrouwbare blokken of was er iets anders mee
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat kan ik mij allemaal niet herrinerendat we het daar over hebben gehad, maar goed. blijft een mooi ding om te zien
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:wordt wel es tijd om zo'n ding aan te schaffen na al dat gepraat en gekwijl erover
ja dat klopt, dat weet ik nog maar er werd toen ook een minpunt (niet die jij noemde) genoemd die ik me niet meer kan herrineren.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het draaide om het specifieke geluid van die dingen zoals jij zelf al zei.
Die 3 cylinder waar Riet ook mee gereden had, heeft een diepe roffel zoals een twee cylinder bij lage toeren, en enigzins de jank van een 4 cylinder bij hoge toeren.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:30 schreef Maxxride62 het volgende:
Zwarte Frame's worden echt de shit
mn 2004 sv is in 2005 ook met het zwarte frame
toch zelf vind ik het grijze frame mooier
En wat denk je van goudkleurig?quote:maar zit er wel aan te denken om mn velgen zwart te laten poedercoaten
quote:Btw die supermotards roeleren
Mooi driftent rotonde's nemen(Y)
Het wordt iets betrouwbaarders Youp.quote:
da's minder.. maar pssst iets betrouwbaarders als 500 2t is er nietquote:Op donderdag 30 december 2004 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het wordt iets betrouwbaarders Youp.En wat minder heftig.
Maar eerst even de auto shaffen dit weekend.
De achteruitrijversnelling doet het niet meer, en er is vermogen verdwenen.![]()
500 cc 2 takt: (even kort door de bocht, t'is een onwijs gaaf dingquote:Op donderdag 30 december 2004 21:54 schreef Youp het volgende:
da's minder.. maar pssst iets betrouwbaarders als 500 2t is er nietdaar zit niks op en aan en kan niks kapot an
![]()
KTM blijft dan over.quote:btw wat wil je.. die ktm wat je hier boven ergens gepost hebt?![]()
quote:wat vond je nog van de filmpjes..?
hehe, wel heel erg vet die LC4quote:Op donderdag 30 december 2004 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
500 cc 2 takt: (even kort door de bocht, t'is een onwijs gaaf ding)
Even aantrappen om even een blokkie te rijden is er niet bij, half gas / rustig rijden vind'ie niet prettig.
Zuipt alsof het een oude auto is, doet geen 50.000 kilometer met een zuiger.
[..]
KTM blijft dan over.
Al vind ik die CR500 van Marktplaats ook nog steeds
Maar ik ga er dagelijks mee rijden, dus lijkt mij een viertakt verstandiger ivm dat aantrappen, verbruik, rustig rijden enz.
[..]
![]()
![]()
Onwijs kick.
Tnxquote:
idd die honda is een beetje jammer ik dacht 180 kilo en in de 30pkquote:Op donderdag 30 december 2004 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tnxik vind het ook een heel mooi model. Er moet alleen nog een ander stuurkuipje op.
![]()
Honda heeft ook een nieuwe 4 takt SM voor op de weg uitgebracht.Klik!
[afbeelding]
Alleen jammer van die millieueisen tegenwoordig. Vermogen blijft een beetje achter.
Die KTM heeft trouwens ook restrictie's. Eruithalen dus.![]()
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er te weinig van weet om die Husk te kennen.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:54 schreef Youp het volgende:
[..]
idd die honda is een beetje jammer ik dacht 180 kilo en in de 30pk
en fabrieks SM's zijn meestal niet zo vet als zelf gebouwdeop enkele uitzonderingen na (Husky NOX bijvoorbeeld
)
Alles een beetje minder.quote:die LC4 500cc zit toch zo richting de 50pk en 120 kilo oid is het niet?
Wat moet dit betekenen...... subtiele manier om te vertellen dat ik mn Bandit moet houden?quote:
.. ook een goedkope manier .. neem er 1 bij voor weinig.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:22 schreef Rietvaerder het volgende:
JA HOI
[..]
Wat moet dit betekenen...... subtiele manier om te vertellen dat ik mn Bandit moet houden?
quote:Op donderdag 30 december 2004 23:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Mark, die Pepijn kan idd aardig inpakken de laatste tijd of niet![]()
Mentale aftakeling?
ach beetje opvoeren hier en daar en je haalt er de 40 RWHP ook wel uitquote:Op donderdag 30 december 2004 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er te weinig van weet om die Husk te kennen.
Iedereen heeft er erover, dat moet ik wel zeggen, maar gezien of gezocht heb ik hem nog niet.
[..]
Alles een beetje minder.
KTM is een beetje vaag .. 450 cc, ca 38 pk schat ik kan wat meer zijn (620cc LC 4 is iets van 50 pk) en een wel weer opgegeven gewicht van 113.5 kilogram droog.![]()
Ze zijn niet zo opgevoerd als sommige Husky's.70 pk uit 600 cc viertakt.
Alleen dan wel iedere 500 km olie verversen.
Koekblik waardenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:54 schreef Youp het volgende:
[..]
idd die honda is een beetje jammer ik dacht 180 kilo en in de 30pk![]()
en fabrieks SM's zijn meestal niet zo vet als zelf gebouwdeop enkele uitzonderingen na (Husky NOX bijvoorbeeld
)
die LC4 500cc zit toch zo richting de 50pk en 120 kilo oid is het niet?
Damnquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:13 schreef Youp het volgende:
[..]
ach beetje opvoeren hier en daar en je haalt er de 40 RWHP ook wel uit
husky nox :
[afbeelding]
[afbeelding]
ik dacht 65 RWHP met 570cc en hij weegt 100 kilo precies.. alles is van carbon en of titanium en hij kost nieuw iets van 20k![]()
ktm heeft ook zo een paar modellen
Waarom ben jij dan zo vroeg op?quote:Op vrijdag 31 december 2004 08:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
werk ze...volgens mij ben jij de enige
Daarom ook dequote:Op vrijdag 31 december 2004 08:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
damn indeed![]()
[..]
werk ze...volgens mij ben jij de enige
quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan zo vroeg op?
Nice ..quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:13 schreef Youp het volgende:
[..]
ach beetje opvoeren hier en daar en je haalt er de 40 RWHP ook wel uit
husky nox :
[afbeelding]
[afbeelding]
ik dacht 65 RWHP met 570cc en hij weegt 100 kilo precies.. alles is van carbon en of titanium en hij kost nieuw iets van 20k![]()
ktm heeft ook zo een paar modellen
quote:Ready to Race in the S1 category, thanks to its super-agile handling and miniumal weight. Lots of torque and plenty of power, which is passed to the asphalt via the specially tuned, 6-gear transmission and 165 slicks.
Heb er al 2..... 1 standaard en 1 omgebouwd tot streetfighterquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.. ook een goedkope manier .. neem er 1 bij voor weinig.
behalve toen ik werkeloos wasquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:21 schreef Patrick281 het volgende:
Dat doet'ie al het hele jaar voor zover ik weet.
quote:
enkele vragen denk ik wel te kunnen beantwoorden:quote:20 redenen om deze training te volgen
niks stoer (ok, wel een beetjequote:4. Is de knie op het asfalt alleen stoer of ook een hulpmiddel?
nope, wat is dat? of doen wij het allemaal al?quote:5. Ooit gehoord van perifeer kijken / "soft eyes"?
op de binnenste, omdat je die kant op leunt. wat er gebeurd? geen ideequote:6. Op welke voetsteun(en) oefen je druk uit in een bocht? Waarom? En wat gebeurt er dan?
balans. hoe? gewoon iets verzitten en dan iets verder naarmate je verder de bocht in gaat.quote:7. Waarom hang je naast de motor? Hoe doe je dat?
dit zou ik graag willen weten.quote:8. Begin je met het rempunt te verleggen of met het kiezen van het punt in de bocht waar je de rem loslaat?
doe ik juist niet, ik ga eigenlijk best relaxed de bocht in. ik merk ook dat mijn ademhaling rustiger wordt.quote:16. Is het van belang de kaken strak op elkaar te houden of doe je dat juist niet? Waarom? Wat zegt het je?
quote:Er wordt van u door BACH DV-productions een persoonlijke video tijdens de trainingsdagen gemaakt (exclusief cursusprijs).
Ik vind dat je niet op de binnenste step druk moet uitoefenen maar de buitenste zodat je motor meer recht op komt te staan en je harder / sneller de bocht door kanquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
behalve toen ik werkeloos was![]()
toen kon ik opeens niet eerder opstaan dan 1100 uur
![]()
[..]
![]()
dat klinkt erg goed
![]()
ik ga er serieus over nadenken, ff wat info lezen
[..]
enkele vragen denk ik wel te kunnen beantwoorden:
[..]
niks stoer (ok, wel een beetje) maar door een knie uit te steken kun je een betere balans vinden voor je zitpositie als je in de bocht hangt.
[..]
nope, wat is dat? of doen wij het allemaal al?
[..]
op de binnenste, omdat je die kant op leunt. wat er gebeurd? geen idee
[..]
balans. hoe? gewoon iets verzitten en dan iets verder naarmate je verder de bocht in gaat.
[..]
dit zou ik graag willen weten.
[..]
doe ik juist niet, ik ga eigenlijk best relaxed de bocht in. ik merk ook dat mijn ademhaling rustiger wordt.
wat vinden jullie?
quote:
Alleen nog maar ritjes met de Holec groep dus.quote:In principe zou ik mijn SS kunnen verkopen, maar dan zit ik dus met een SM. Opzich niet erg maar stel ik wil een stukkie gaan gummen, dan ja, dan gaan dat dus geen tourritten worden van + 200 kilometer.
Precies, dus valt best mee. Iedere 3.000 km zou ik de olie doen, iedere 6.000 de kleppen.quote:Hoe zit het met het onderhoud van zo een ding? Die KTM is 4 takt toch?
quote:Misschien eerst is een proefrit sjeffen voordat ik mezelf weer gek ga denken![]()
quote:Of, als Pep nou is opschiet met zijn aanschaf dan rij ik daar gewoon een stukkie op, kilomterer of 7000 ofzo
1. Losjes, als je te hard in het stuur/de clipons knijpt krijg je pijn je spieren plus je rijdt niet relaxed. En je clipons zijn handvatten... geen stuurquote:1. Hoe houd je de clipons (stuur) vast: stevig? los? Is het een handvat of alleen een stuur?
2. Zit je op het zadel of juist niet?
3. Gebruik je contactvlakken van de motor? en zo ja, welke en waarom?
4. Is de knie op het asfalt alleen stoer of ook een hulpmiddel?
5. Ooit gehoord van perifeer kijken / "soft eyes"?
6. Op welke voetsteun(en) oefen je druk uit in een bocht? Waarom? En wat gebeurt er dan?
7. Waarom hang je naast de motor? Hoe doe je dat?
8. Begin je met het rempunt te verleggen of met het kiezen van het punt in de bocht waar je de rem loslaat?
9. Tot hoe ver en hoe schuin in de bocht kun je de voorrem gebruiken?
10. Remmend tot diep in de bocht is gevaarlijk of maakt een hoge bochtensnelheid juist mogelijk? Waarom?
11. Doe je het gas dicht in de bocht of juist niet?
12. Rem je voor de bocht door op de motor terug te schakelen of juist niet?
13. Waar en hoe houd je je hoofd als je naast de motor hangt?
14. Het in twee fasen door de bocht kijken: bekend?
15. Spencer-methode van gas en remmen in de bocht: bekend?
16. Is het van belang de kaken strak op elkaar te houden of doe je dat juist niet? Waarom? Wat zegt het je?
17. Is snelheid gevaarlijk of juist je vriend? Hoe pas je dat toe?
18. Ga je zo vroeg mogelijk de bocht in of juist niet?
19. Bouw je remdruk geleidelijk op en weer af, of juist niet?
20. De motor gaat door de bocht omdat je ernaast hangt of alleen door te sturen
Perifeer kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nope, wat is dat? of doen wij het allemaal al?
Buitenste geloof ik, maar ik doe dat ook nog niet bewust.quote:op de binnenste, omdat je die kant op leunt. wat er gebeurd? geen idee
Als je het goed doet dat zit je al goed. Nog meer corrigeren geef onbalans.quote:balans. hoe? gewoon iets verzitten en dan iets verder naarmate je verder de bocht in gaat.
Er zijn GP coureurs die tot 1/3 van de bocht nog aan het remmen zijn.quote:dit zou ik graag willen weten.
Misschien ben je wel te gefixeerd op die ene bocht?quote:doe ik juist niet, ik ga eigenlijk best relaxed de bocht in. ik merk ook dat mijn ademhaling rustiger wordt.
Een hele hoop vragen vind ik een beetje onzin.quote:wat vinden jullie?
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
druppellader aansluiten en als het meezit ff een stukkie rijden
Door het remmen gaat je motor in de veren-rem los uit de veren, door in een bocht gas te geven gaat hij weer wat inveren.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:00 schreef Rietvaerder het volgende:
19. Wel geleidelijk opbouwen ivm een blokkerend voorwiel. Geleidelijk afbouwenNooit van gehoord
Iddquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
Een hele hoop vragen vind ik een beetje onzin.![]()
Wow eens een keer een zeer mooie en strakke motorquote:Op donderdag 30 december 2004 21:07 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben zelf vergeten welke mailtjes OPM.
Ik kom net toevallig de Triumph Daytone 650 tegen .. toch ook wel een lekker fietsje.
Hoor je weinig van in Nederland..
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Spec's.
[..]
(165 kilo en 112 pk aan het achterwiel .. geen topper maar wel one of 4 en duidelijk minder hoogtoerig..)
Beetje Honda/Kawa jatwerk .. dat wel.
Klinkt niet echt boeiendquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
Door het remmen gaat je motor in de veren-rem los uit de veren, door in een bocht gas te geven gaat hij weer wat inveren.
In-ui-in veren is niet echt bevorderlijk voor je wegligging, vandaar het afbouwend remmen i.c.m. gasgeven.![]()
Doh zijn geen Honda's hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb op verschillende Triumph's gereden en de Daytona was en blijft mijn favoriet![]()
rijden echt geweldig,
dat doen we dus allemaal wel denk ik zoquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
Perifeer kijken
Dit is de mogelijkheid alles rondom goed te zien, terwijl men fixeert.
Ik doe het zeker tegenwoordig, lijkt wel alsof ik tijd over heb tijdens het rijden.
Total controll.
Zoals naar de Maasvlakte zaten Makster en mercy achter mij bij het ingaan van een snelle bocht.
Bocht uit waren ze zo'n beetje verdwenen in mijn spiegels.
Later tijdens het eten vroeg ik aan Mercy wat er was: hmm onoverzichtelijke bocht, ik kende hem niet dus dan doe ik gewoon verzichtig.
Ik vond het juist een open overzichtelijke bocht, had er ook niet eerder gereden (nieuw gedeelte) , en bepaalde in de bocht tot hoever ik kon gaan.
Halverweg deed ik er een schepje bovenop, terwijl ik helemaal de bocht uitkeek maar ook concetreerde op het gedeelte waar ik zat.
ok iedereen is het er over eens: buitenste it isquote:Buitenste geloof ik, maar ik doe dat ook nog niet bewust.
Schijnt wat strakker te sturen.
ik zou het niet echt corrigeren noemen...quote:Als je het goed doet dat zit je al goed. Nog meer corrigeren geef onbalans.
alleen al daarvoor zou ik het wel willen doen, om de remtechniek goed onder de knie te krijgen.quote:Er zijn GP coureurs die tot 1/3 van de bocht nog aan het remmen zijn.
Maar of dit ook weggelegd is voor asfaltridders buiten het circuit?Vind het maar gevaarlijk.
Remmen is het moeilijkste wat er is volgens mij. Op/afbouwend remmen is natuurlijk wel logisch..
ghe ghequote:Misschien ben je wel te gefixeerd op die ene bocht?![]()
yep, dat heb ik ookquote:Maar het klinkt ook vol vertrouwen in je motor en banden.
Ik stijg ook wel een beetje boven mijzelf uit, kan even iets extra's geven.![]()
valt best mee toch, toch wel leuk om es een keer er over te hebbenquote:Een hele hoop vragen vind ik een beetje onzin.![]()
Of je neemt gewoon een BMW met telelever voorvork, dan heb je die reactiekrachten van het remmen niet meer.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
Door het remmen gaat je motor in de veren-rem los uit de veren, door in een bocht gas te geven gaat hij weer wat inveren.
In-uit-in veren is niet echt bevorderlijk voor je wegligging, vandaar het afbouwend remmen i.c.m. gasgeven.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
Is het een draadloze druppellader?
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Klinkt niet echt boeiend
Zolang je maar niet in 1x de voorrem als een gek inknijpt...... afbouwend je rem los laten klinkt mij als onzin..
Ik vind het wat ver gezocht .. ze zijn echt gaan brainstormen: we moeten wat op de site zetten.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
valt best mee toch, toch wel leuk om es een keer er over te hebben
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]neuh
je sluit de draden aan op de accu, deze werk je netjes weg. hier zit een connector aan om hem aan je druppellader aan te sluiten. hoef je alleen die aan elkaar te pluggen om hem aan te sluiten
doe ik toch ookquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oh, ja je schreef dat je hem aan ging sluiten en daarna een stukkie rijden.
![]()
Dat snap ik nu ..quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doe ik toch ookalleen nog niet op de lader
Heb je zelf wat gekocht dan .. ik heb 0.0% vuurwerk zelf.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hoort wel regelmatig een knal of een pijl maar het is nog geen oorlog hier, vanavond wordt het oorlog bij ons voor de deur
Vroeger had ik dat toch een stuk minder.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat doen we dus allemaal wel denk ik zo
vuurwerk hoor erbij, dus ja ik heb wat gekochtquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
Heb je zelf wat gekocht dan .. ik heb 0.0% vuurwerk zelf.
ik iig wel en mr. ex-blade ook wel :p de rest ws nietquote:Misschien een burn out met de Beemer geven voor de voordeur? Zullen ze dat waarderen?
dat lijkt me voor de hand liggendquote:Vroeger had ik dat toch een stuk minder.
Maar misschien hebben jullie meer talent door het eerder/sneller op te pakken dan ik.![]()
Maar waar hebben we het over... als je echt op TOP-niveau rijdt.... merken wij echt niet met onze gammele fietsjes hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij veert echt een stuk uit die voorvork met het loslaten van je rem, dat kan je gewoon voelen. Voor de achterkant geld hetzelfde als is dat wat lastiger voelbaar. Met name de achterzijde veert weer in bij het gasgeven in de bocht. Je hebt dan dus echt 3 keer een reactie waar je als je het goed doet er maar 1 van krijgt. Het veroorzaakt toch een soort limbodans door je frame. Maar ja we praten hier al over extremen .. circuitrijden dus.
Tja het staat als vraag op die site, en ze zeggen dat je met die racecursus al snel een niveau bereikt waar je daarvoor alleen nog maar van kon dromen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar waar hebben we het over... als je echt op TOP-niveau rijdt.... merken wij echt niet met onze gammele fietsjes hoor
Edit:
Oh ja, dat zeg je al op t laatst
Duhquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
Hier had ik het met die man van MotorXtra over en die wees mij er dus op dat dit erg fout was.
Insturen voor het terugveren, want je motor zet zich met acceleren weer opnieuw in de veren.![]()
Stuurt dus een stuk strakker.![]()
Eejquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat lijkt me voor de hand liggend![]()
Zie edit over het afbouwende remmen .. daar verbaasde jij je wel over.quote:
quote:
Het is ook zo een bink hehquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zie edit over het afbouwende remmen .. daar verbaasde jij je wel over.![]()
[..]
Was/ben ik ook ..
Vertaald zich nog niet echt in snelheid bij anderen trouwens.
Maar goed dat zien we anders wel bij het circuitrijden. Meten is weten.
Ik reageerde op Riet waarom jullie het sneller opsteken dan ik: omdat OPM harde kern is.quote:
quote:W8 maar tot ik een 600 of een 750 ofzo heb dan zal ik je eens laten zien wat snel is, rechtdoor dan heh![]()
Ik wil de Maasvlakte wel even voordoen.quote:Circuit lijkt me echt wel lachen !! Misschien eerst een paar rondjes bij de Pep achterop, kan die het ff voordoen![]()
quote:Daarna zal ik eens laten zien waarom de 400 bekend staat om zijn scherpe sturen om vervolgens met 200 over de curbstones te stuiteren en het gras te kussen![]()
Wil weleens met je ruilen hoor, jij op de Bandit en ik op de ZXR... en dan naar Gorinchem, denk je dat je het dan wel red?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:55 schreef Makster het volgende:
W8 maar tot ik een 600 of een 750 ofzo heb
Ik moet het sowieso van lage snelheid hebben met 25kw hequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn zwakke punt is trouwens de lage snelheidsbochten.. daar knijp ik hem nog wel eens.
Daar zal bijvoorbeeld Riet mij helemaal het snot voor de ogen rijden.
Geef mij maar +120 km/u boggie's. Dan kan je ook langer voelen hoe het met de grip zit.
Hoe oud is je zusje ook alweer?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Als 10-jarig jongetje zonder rbw kom je niet op de Ring vrees ik![]()
Cool .. ik heb ook een lot gekregen van mijn ouders trouwens.quote:Of je moet de Ring afhuren a 3500 euro per uur....
Ideetje van onze Fok MC?Dagje rauzen @ Ring, de hele Ring voor ons eigen alleen
Ik beloof dat als ik de 20 miljoen win dat we dat een dagje gaan doen met zn allen
9 geloof ikquote:
Helemaal mee eens ! Zou mij ook echt NIET boeien wie er sneller is. Zolang ik, in de voor mij veilige zone, blijf en ik het naar mijn zin heb vind ik het prima. En idd respect voor diegene die blaaswaardig zijnquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik reageerde op Riet waarom jullie het sneller opsteken dan ik: omdat OPM harde kern is.
Verder vond Mercy dat we zo aan elkaar gewaagd waren, maar waarom blijf je dan zo ver achter bij snelle bochten.Volgens mij draait het juist niet om rechtuit rijden.
Je kan het nu ook moeilijk onderling vergelijken.
Het zal mij verder weinig boeien wie er sneller is, of beter kan rijden.
Ik heb alleen maar respect voor mensen die het echt kunnen.
En dat zijn diegenen die zich bewezen hebben op de Nordschleife, circuitrijden, sterrijden enz..
Dat heb ik allemaal nog niet gedaan.
Dat magquote:Ik wil de Maasvlakte wel even voordoen.
Op het circuit durf ik niet zo goed .. eerst leren.
Maar misschien valt zo'n dagje enorm mee.
Ik denk wel vrij sneller) te zijn vanaf het begin. Mag ik toch zeggen?![]()
quote:Die Holec gasten .. dat is weer een ander verhaal.
Ze lukken wel, maar kunnen een stuk beter.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar zo zwaar is die Beemer toch niet? De mijne is ook 210kg droog hoor.... waarom lukken lage snelheidsbochtjes dan niet zo goed?
Nee die Bandit is een schijt hokquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wil weleens met je ruilen hoor, jij op de Bandit en ik op de ZXR... en dan naar Gorinchem, denk je dat je het dan wel red?
Hier wil ik nog wel even op antwoorden,quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
Ik reageerde op Riet waarom jullie het sneller opsteken dan ik: omdat OPM harde kern is.
Verder vond Mercy dat we zo aan elkaar gewaagd waren, maar waarom blijf je dan zo ver achter bij snelle bochten.Volgens mij draait het juist niet om rechtuit rijden.
Je kan het nu ook moeilijk onderling vergelijken.
Volgens mij was ze een half jaar geleden al 10 geloof ik.quote:
Ik weet wat je punt was.quote:Maar mijn punt was dat de Ring gewoon een openbare weg is met strenge controle, dat ventje komt daar dus echt niet op....
Dat zeg ik chefquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hier wil ik nog wel even op antwoorden,
ik heb gezegd qua vermogen dat we aan elkaar gewaagd waren,
en dat achterblijven heeft zeker te maken met het feit dat ik de weg niet ken en dat er Rails sporen schuin door die bocht liep, en dat het hier en daar best glad kon zijn heb ik me gewoon ingehouden,
en dat jullie " Harde kern " dat dan maar vertalen in niet kunnen rijden zal mij eerlijk gezegd een zorg wezen, ik heb al 14 jaar motor rijbewijs en ben nog nooit onderuit gegaan of bij een ongeluk betrokken geweest, en als ik de " Harde kern" zo hoor ben je pas een goede motorrijder als je een paar keer op je bek gegaan bent,![]()
voor mij hoeft dat allemaal niet ik rijd motor omdat ik het leuk vind en ik hoef helemaal geen stoere verhalen te vertellen dat ik weer eens onderuit gegaan ben, ik vind dat meer getuigen van onkunde dan iets anders, vertel liever waar ik geweest ben en dat ik lekker heb gereden,
Waarom die onderlinge competitie eigelijk ? het gaat toch om motorrijden in het geheel ?
Dat was onder het eten toch anders, PatM zei gelijk dat ik/de Beemer in het bochtenwerk wel een stuk sneller zal zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb gezegd qua vermogen dat we aan elkaar gewaagd waren,
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:26 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=motoren&u=suzuki&ID=39164
Schijthok?!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee die Bandit is een schijt hok![]()
Mag blij zijn als ik het dit jaar ga redden om je bij te houden, uiteraard ga ik komend seizoen vlammen, de "bange" kilometers zijn gepasseerd en weet nu hoe de motor reageerd, wat ik momenteel kan en dan ook wat ik vooral nog niet kan
Het gaat een mooi jaar worden, geen 3 maanden zomerstop voor mij dit keer![]()
![]()
![]()
Heb nu al een reactiequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je foto doet het niet ..
Zet er nog even bij dat die Hyperpro veer er net onder zit.(en oude demper bijgeleverd)
Goede actie trouwens. Perfecte advertentie verder.
is ook helemaal niet strafbaar, ik probeer aan te geven dat voorzichtig rijden helemaal niet gezien hoeft te worden als niet kunnen rijden,quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was onder het eten toch anders, PatM zei gelijk dat ik/de Beemer in het bochtenwerk wel een stuk sneller zal zijn.
Jij zei gelijk: hmmm
Maar zoals gezegd zal het mij ook een worst zijn. Ik rijd niet al 11 jaar schadevrij, integendeel.
Maar mijn punt was dat ik ook voor het eerst die bocht pakte, en ik vond het een vrij open/overzichtelijke bocht.
Makster en jij vonden van niet.
Ik ging er op iets verlaagde snelheid en merkte in de langer doordraaier die het was dat ik aanmerkelijk sneller kon en dus ook deed.
De hele tijd kon ik aanvoelen of er grip was, en dat voelde allemaal goed aan.
Vandaar ik later vroeg wat er nou was. Gewoon een verschil in beleving tussen mij en de rest.
Toch niet strafbaar? Ik verbaas mij er gewoon over.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:15 schreef Makster het volgende:
En in die bocht waren ook nog van die soort van verbindigstukken om de weg aan elkaar te houden, maw gladde stroken.
Die sporten/rails/'gladde stroken waar jullie het over hebben zijn mij niet echt bijzonder bijgebleven hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
en dat er Rails sporen schuin door die bocht liep, en dat het hier en daar best glad kon zijn heb ik me gewoon ingehouden,
Heb de beste man succes gewenstquote:Ik moet geen schademotor!!
Omvallen is vast wat erger dan "gewoon" omvallen.
Niet gezien ? waren er 2 en toch redelijk breed hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Die sporten/rails/'gladde stroken waar jullie het over hebben zijn mij niet echt bijzonder bijgebleven hoor.
Als die echt breed of heel erg hobbelig waren dan had ik er zeker rekening mee gehouden.
Die dingen vind ik namelijk de pest in het plezier van de motorrijder.![]()
Tja het bochtje voelde gewoon goed aan, no offence verder.![]()
Edit: moet wel zeggen dat ik mij met het ophalen van de Beemer in mei dit jaar al verbaasde dat ik zo weinig last had van een stuk afgeschraapt asfalt.
Terwijl ik vroeger dan allemaal trillingen in het stuur zou hebben.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:43 schreef ondeugend het volgende:
* Ook even komt kijken deze laatste dag van het jaar
quote:
geen slapende honden wakker maken noemen ze dat in de verkoop.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo km stand minder benadrukken?
Nee, dat is ook erg zwart/wit.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
is ook helemaal niet strafbaar, ik probeer aan te geven dat voorzichtig rijden helemaal niet gezien hoeft te worden als niet kunnen rijden,
Is wel zo dat ik het echt kon aanvoelen wat het achterwiel aan het doen was.quote:de een heeft meer vertrouwen in nat wegdek dan de andere,
Beterschap, wilde al net een mailtje gaan droppen. Lag voor de hand als reply op je allochtonen mail.quote:en wat ik post is echt niet bedoeld om te flamen of te rellen of zo, als is het wel vrijdag.
maar ben al paar dagen ziek thuis, en mijn hoofd staat er niet echt na
Check signatuur.quote:
Ok.. edit dan.quote:Ik heb gelezen dat je er een crash mee gehad hebt.
Denk maar niet dat ik niet weet wie jij bent Ragonite.
----- Original Message -----
From: S. de R.
To: Hoeze@chello.nl
Sent: Friday, December 31, 2004 12:50 PM
Subject: Re: motor op marktplaats
[..edit..]
Wil je me verder niet meer lastig vallen als je toch niet geinteresseerd bent? Dank.
Hoeze@chello.nl wrote:
oplichter
Sent: Friday, December 31, 2004 12:45 PM
Succes
Hoeze@chello.nl wrote:
Ik moet geen schademotor!!
Omvallen is vast wat erger dan "gewoon" omvallen.
Sent: Friday, December 31, 2004 12:37 PM
Hoeze@chello.nl wrote:
Is uw motor schadevrij?
Hallo,
[..edit..]
Groet,
Stephan
Owwwww.... heb je al een borrel geprobeerd ?quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwwww.... heb je al een borrel geprobeerd ?
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwwww.... heb je al een borrel geprobeerd ?
Precies, niet teveel details geven uit jezelf.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Dank
Wat je al zei.... geen slapende honden wakker makenGa toch niet vermelden dat ik er mee geschoven heb als er verder niks krom is en de rest gewoon is opgeknapt..... no need to report
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Raus heeft genoeg in huis gehaald om een bataljon plat te krijgen, vandaag gaat het gelukkig al een heel stuk beter,
we hebben Absinth eens geprobeerd, is best lekker spul hoor Y
Ik kreeg de carbon luchtinlaten naar de tank niet gemonteerd.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat was er precies allemaal met die Bimota dan ?
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En nu niet gaan misbruiken heIk ken mannen
Ik zie er misschien niet zo slim uit en gedraag me simpel maar onder deze rode "vleespet" zitten hier en daar nog wat cellen verstoptquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik was blij verrast dat jij net voor mij een soortgelijke post gedaan had,
![]()
zijn dus meer verstandige mensen,![]()
Een druppelaar .. anders wordt je helemaal waus als je teveel binnen krijgt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:34 schreef Makster het volgende:
Zit er nou een soort van speen op de dop van die Absinthfles![]()
![]()
quote:Speling op het balhoofd
Om te kontroleren of er speling op het balhoofd zit, zijn er twee mogelijkheden.
Eén : het voorwiel moet van de grond zijn zodat de voorvork vrij kan bewegen. Ga op je hurken voor de motor zitten en neem de vorkbenen met beide handen vast. Schud met al je macht de voorvork van voor naar achter. Als er speling op zit, zul je voelen dat de voorvork naar voor en achter wat kan bewegen. Let wel, de vork bestaat uit onder- en bovenbenen. Tussen die twee kan ook speling zitten en dat voelt bijna hetzelfde aan. Vergis je dus niet.
Zie die nog maar RDW goedkeurd te krijgen. Als het blok niet meer bij het frame hoort dan keuren ze hem al af. Die schade letten ze trouwens ook op, ze vroegen bij het importeren van die van mij al of er mee geraced was.quote:Te koop aangeboden: Bimota YB9sr 600cc in race uitvoering met alle originele delen en veel reserve onderdelen. Duits kenteken.
Bouwjaar: 1995
KM Stand: 8.800
Kleur: Rood
De motor staat momenteel in circuituitvoering (zie foto). Motor opgevoerd met officiële Yamaha Engineering Corporation (YEC) Supersport fabriekskit.
Alle originele delen voor straatuitvoering worden meegeleverd.
Veel reserve onderdelen zoals:
- Compleet reserve motorblok in zeer goede staat inclusief carburateurs en koeling
- Complete draadboom met CDI unit, relais, etc.
- Werkplaatshandboeken
- Reserve race topkuip en voorspatbord
- Diverse gebruikte onderdelen in goede staat.
Schade:
De enige schade aan de motor is een scheurtje bij de motorophanging (onderaan schertsplaats, zie foto). Dit kan door een framebouwer uitgefreesd en weer gelast worden voor ca. 150 euro (prijsopgave Nico Bakker Framebouw).
Zie ook uitgebreide beschrijving op de website.
Klinkt goed, kijken of ik die fles ook met trechter kan krijgenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een druppelaar .. anders wordt je helemaal waus als je teveel binnen krijgt.![]()
Goed uiteinde Pepsel !quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
Iedereen alvast een fijn, gelukkig, gezond, financieel goed, sportief en liefdevol nieuwjaar 2005.
Misschien ben ik er vanavond nog even, maar dan hebben we het nu alvast gehad.![]()
Laters. [afbeelding]
Eensch gelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
Iedereen alvast een fijn, gelukkig, gezond, financieel goed, sportief en liefdevol nieuwjaar 2005.
Misschien ben ik er vanavond nog even, maar dan hebben we het nu alvast gehad.![]()
Laters. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:57 schreef ondeugend het volgende:
* vindt een kinky happy new year kaart in haar mailbox
Daar wil ik voor iedereen nog even dit aan toevoegen,quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
maakt niet uit wat het wordt, gewoon foto posten!quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga zo langzamerhand ook maar eens voorbereiden op het feestgedruis door te besluiten of het een lange jurk wordt of een rokje ......
Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling !
[afbeelding]
Waarom weer Bandit kopen ? Waarom geen ander model/merk ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:26 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=motoren&u=suzuki&ID=39164
Gaat iedereen me nu weer supersports aan zitten smerenquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
veeeeeeeeeeel mooier![]()
Jep.....quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik weet hetjij zou eigenlijk 2 bikes moeten hebben
een FJR of zo en een Blade ernaast
[[url=http://img106.exs.cx/img106/7692/blade8xo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Sporttour, ja. En als ik geld had ik zou zeker die kopenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:07 schreef yup het volgende:
Hayabusa is toch ook een soort ss/touring ding? Gewoon dat halen riet, 99% van het verkeer zal je niet kunnen bijhouden
geen probleem, een auto als deze kun je dan best van me krijgenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:09 schreef yup het volgende:
Hey OPM ook al ken ik je niet maar zou je voor mij een koekblik willen kopen dan![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:09 schreef yup het volgende:
Hey OPM ook al ken ik je niet maar zou je voor mij een koekblik willen kopen dan![]()
Wel op schaal dan he.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen probleem, een auto als deze kun je dan best van me krijgen
Pas maar op, zometeen raken er weer mensen gefrustreerd of bezorg je ze een minderwaardigheidscomplexquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
natuurlijkwel alleen de Harde Kern he
NOW WERE TALKINGquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Sporttour, ja. En als ik geld had ik zou zeker die kopenOf een ZX12R
Beter dan nietsquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen probleem, een auto als deze kun je dan best van me krijgen
Weet niet of je Mach3 gezien heb maar dat zijn een stel gasten die met een Blackbird, Busa en een ZX12R door heel Europa rijden, maar vanuit mid-range en top is de ZX12R net iets sneller idd.... behalve een 99'er Busa, die is op top het snelst, zijn niet begrensd op 300km/h teller..... ZX12R en jongere Busa's welquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:17 schreef yup het volgende:
Gewoon ZX12R ofzo kopen DAT is pas een snelle motor
Haal de tellerbegrenzing eraf, heb meerdere filmpjes gezien met Busa op top meestal 340-345 km/u op teller ja (damn wat snel zegquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weet niet of je Mach3 gezien heb maar dat zijn een stel gasten die met een Blackbird, Busa en een ZX12R door heel Europa rijden, maar vanuit mid-range en top is de ZX12R net iets sneller idd.... behalve een 99'er Busa, die is op top het snelst, zijn niet begrensd op 300km/h teller..... ZX12R en jongere Busa's wel
Trouwens die Blackbird trok de ZX12R en Busa vanuit lage toeren eruit, tot ze bij de mid-range kwamen, toen gingen de 12 en Busa er als een raket vandoor
Zo'n 99-er Busa loopt 340 teller
idemquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling !
Rechtuitbranden of mag dat nietquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:58 schreef Rietvaerder het volgende:
En wat zou je er dan mee gaan doen yup?![]()
Ja man!quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Zonder A-rijbewijs mag dat niet nee
Ik weet zeker dat je jezelf binnen 500km kapot zou rijden op een ZX12R of Busalekker redlinen
Post dan gelijk even je lotnummer voordat de trekking geweest is .. anders kunnen we het niet controleren.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ik de loterij win zal ik je sponsorenzal ik iedereen hier sponsoren met hun droombike(s
)
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:39 schreef yup het volgende:
2004 = rijbewijs gehaald in een keer
2005 = auto (hoop ik als alles meezit)
2006 = zie ik het licht op 2 wielen
Zelfs in 2005 zou dat kunnen.quote:
Dan moet je dat eind dit jaar eens testen, je hebt iedereen vorig jaar om 23:09 al een goed 2005 gewenst.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Best grappig, hoor nu al 19 jaar lang elk jaar ''gelukkig nieuw jaar'' maar de jaren zijn nog nooit perfect geweest, ben beniewd of een jaar nu echt slechter gaat als je iemand dat niet wenst
* Rietvaerder die niet tegen overhypte dingen kan
Happy newyearquote:
Ik mis m'n macht welquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Happy newyear![]()
En jij meer tijd voor je andere bezigheden.
Ergens vond ik dat wel iets hebben ..een vrouw met macht.![]()
![]()
![]()
* ze is verstandig *quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik mis m'n macht wel
Maar het was gewoon ff niet anders... M'n gezondheid gaat voor en daarmee was het ff niet meer te combineren...
Motorrijden ligt een beetje stil helaas. Nog 3 maandjes en dan gaan we weer vlammen.quote:
Er is maar 1 Eembergen in Grûnn ... telefoongids.nl dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan iemand Luc bereiken voor mij? De POP server van Luc is brakKan hem dus niet mailen en heb zn mobiel ook niet....
Zit een deuk in de tankquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
ZX6R 4.950 EUR 13.000 km 25 kw op kentekenbewijs.
quote:
De FZ6 Fazer is en blijft toch een verdomd mooie fietsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Motorrijden ligt een beetje stil helaas. Nog 3 maandjes en dan gaan we weer vlammen.
Yup... maar kwam er later achter dat ie niet 25kw konquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Samen komen we er wel.
Is die ZX6 niet te klein voor je?
Eigenlijk ben je wel een Kawa man, want Ragonite was verliefd op een ZZR-600 volgens de signatuur.![]()
En als je Bandit verkocht wordt kan je over 4-5 maandjes toch mee naar Zolder.![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:38 schreef Didiot het volgende:
[..]
De FZ6 Fazer is en blijft toch een verdomd mooie fiets
quote:Waar ik altijd zo moet lachen is dat die sufferds denken dat hun auto snel is. Je ziet ze extra gas geven zodra je achter of naast ze gaat rijden. Geen partij natuurlijk voor de Kawa. Heel even trek ik'm open. Tot 10.000 gaat het het allemaal heel normaal maar vanaf 10.000 tot 14.000 gaat het echt snel. Ongelofelijk wat een power zo'n 600'tje heeft. Maar ach, denk je dan weer, over drie jaar heeft zo'n ding waarschijnlijk 130 pk.
quote:Zodra je een beetje aan de Kawa gewend bent kun je er heel lekker mee sturen. Het is echt een heerlijke gooi en smijtfiets om 's zomers lekker mee te feesten als je een keer een dolle bui hebt, en aan de andere kant kan je er ook heerlijk mee naar werk rijden of lekker toeren. De zitpositie viel mij 200% mee, je leunt veel minder op je armen dan ik verwacht had
quote:De bodemvrijheid geeft je heel veel vrijheid om plat te gaan. Eer je met deze motor de boel aan de grond rijdt moet je wel heel erg plat gaan.
quote:De zit is natuurlijk sportief, maar ook bij een rustige (lees: wettelijk geoorloofde) rijstijl goed uit te houden. Maar de ZX nodigt constant uit om het gas flink open te draaien. Het bescheiden geluid verandert van een beetje rauw gemurmel in een heerlijk gehuil.
quote:Het verbruik op de snelweg lag zo rond de 15 a 16 kilometer per liter, dit kan bij rustig rijden ook nog wel iets meer worden heb ik het idee. Bij het wat snellere werk kom ik uit op zo'n 13 a 14 kilometer. Met een volle tank 240 kilometer halen is dus geen probleem.
quote:De ZX-6R is een goed uitgebalanceerde motor die je overal voor kunt ge-(mis) bruiken. Rugzakje met een tandenborstel, creditcard en onderbroek, en op naar de Alpen. Who needs more?
Hoppa.... pcies wat ik zoek dusquote:Zondagavond stapte ik over op een FZR 600 en dan voel je pas goed het verschil. De ZX reageert veel sneller op het gas, voelt stukken lichter aan en geeft je veel vertrouwen
Laatst toen Fok! weer eens down was keek ik op M-F in mijn active topics en zag het commentaar van de anderen staan in je Hyperpro topic .. hoe snel ze je herkend hadden als Ragonite.quote:
Met 900 km op de teller en uit 2003, SM wielen en een prijs van slechts ¤ 3.500,00 is het dus met recht een koopje.quote:Happy New year!
Een 450 EXC met kenteken kost in Nederland nieuw ongeveer ¤9500,- zonder SM spullen.
Ja ach, was jong en kinderlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Laatst toen Fok! weer eens down was keek ik op M-F in mijn active topics en zag het commentaar van de anderen staan in je Hyperpro topic .. hoe snel ze je herkend hadden als Ragonite.![]()
quote:Safe Motors B.V. is de grootste motorretailer van Nederland. Met vestigingen in Almelo, Amsterdam, Apeldoorn, Eindhoven, Rotterdam, Veenendaal en Zoetermeer hebben we een spreiding over heel Nederland en zijn we dealer van meerdere vooraanstaande motormerken. Binnen de organisatie zijn momenteel ca. 200 motorliefhebbers werkzaam.
Verkoper kleding m/v - Fulltime
Safe Motors Zoetermeer
Safe Motors biedt uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden in een prettige werkomgeving met goede ontplooiingsmogelijkheden. Gemotiveerde personen m/v die hobby en beroep willen combineren nodigen wij van harte uit te reageren. Voor meer informatie kunt u bellen met: 055 - 539 50 26 of uw schriftelijke sollicitatie met CV sturen naar:
Safe Motors B.V.
t.a.v. Mevr. W. Roseboom
Postbus 174
7300 AD APELDOORN
tel: 055-539 50 2
quote:Verkoper kleding m/v - Fulltime
Taken & verantwoordelijkheden
* Het verkopen van kleding en aanverwante artikelen
* De winkel regelmatig op orde brengen (schoonmaken, schappen ordenen, etc.)
* Zorgdragen voor een aantrekkelijke en verkoopkrachtige presentatie van assortiment van de afdeling
* Goederen bestellen naar specifieke wens van klant
* Zorg dragen voor een correcte verwerking van inkomende goederen
* Zorg dragen voor een accuraat kassabeheer
* Op de hoogte blijven van de ontwikkelingen die zich in de motorkledingmarkt afspelen (bijv. het volgen van cursussen bij leveranciers)
Verantwoordelijkheden
* Medeverantwoordelijk voor het behalen van de verkoopdoelstellingen
* Medeverantwoordelijk voor de presentatie van de winkel
* Optimale klanttevredenheid
Plaats in de Organisatie
De verkoper kleding rapporteert aan de Chef Verkoop Kleding
Functie-eisen
* MBO werk- en denkniveau
* Goede communicatieve vaardigheden
* Commercieel inzicht
* Representatieve verschijning
* Affiniteit met en kennis van motorfietsen en -kleding
* Bereidheid te werken op koopavonden, zaterdagen en extra openstellingen
Safe Motors biedt uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden in een prettige werkomgeving met goede ontplooiingsmogelijkheden. Gemotiveerde personen m/v die hobby en beroep willen combineren nodigen wij van harte uit te reageren. Dit kan via ons on-line sollicitatieformulier klik hier, maar u mag ook een schriftelijke sollicitatie met CV sturen naar onderstaand adres.
Voor meer informatie kunt u bellen met: 055 - 539 50 26.
Hoorde ik mijn naam?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze lijkt me wel wat voor Plo..... of niet ?
[afbeelding]
Blijven plaatjesLetterlijk en figuurlijk
Klinkt als best een leuke job toch? En constant tussen de motoren.. Wat wil je nog meer?quote:
kan ik alleen maar beamenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:53 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM....... LEES:
Gaat dus over de 98-er:
Waar ik altijd zo moet lachen is dat die sufferds denken dat hun auto snel is. Je ziet ze extra gas geven zodra je achter of naast ze gaat rijden. Geen partij natuurlijk voor de Kawa. Heel even trek ik'm open. Tot 10.000 gaat het het allemaal heel normaal maar vanaf 10.000 tot 14.000 gaat het echt snel. Ongelofelijk wat een power zo'n 600'tje heeft. Maar ach, denk je dan weer, over drie jaar heeft zo'n ding waarschijnlijk 130 pk.
ook dit heb ik toen gezegd, het lijkt wel of je gewoon wat minder opgevouwen zit dan op een ZXR-400 en idd minder druk is op je polsen. al met al dus wat mindere sportieve zit, komt ook wel door de afmetingen vd 400 tov de 6, denk ik.quote:De zitpositie viel mij 200% mee, je leunt veel minder op je armen dan ik verwacht had.
zekerquote:Hoppa.... pcies wat ik zoek dus![]()
Tof motortje toch?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij ook Happy New year Plotjuhhhhhhh !![]()
Lijkt me idd een leuke job.
En helemaal op die manier van jou![]()
![]()
! Mafkees
Je hebt de verkeerde afbeelding geplaatst.. Je moest die blauwe hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
te veel paarse tinten
[afbeelding]
simpelweg perfekt![]()
alleen nog een zwart ruitje
GROEN!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:05 schreef ploderus het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde afbeelding geplaatst.. Je moest die blauwe hebben![]()
![]()
op zich geen verkeerde job toch? en eenmaal binnen in het wereldje zal er wel iets vrijkomen wat je echt wilt en dan sta jij vooraan voor die functie.quote:
Straks word het nog de Groene Harde Kernquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zekerpcies ook wat ik zoek
ZX6R en dan absoluut een groene
staat nog steeds hoog op de lijst van evt opvolger van mijn ZXR400.
Zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op zich geen verkeerde job toch? en eenmaal binnen in het wereldje zal er wel iets vrijkomen wat je echt wilt en dan sta jij vooraan voor die functie.
blauwquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:05 schreef ploderus het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde afbeelding geplaatst.. Je moest die blauwe hebben![]()
![]()
zei je Safe Apeldoornquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Had je al gelezen OPM dat Safe Zoetermeer een 25kw heeft staan99-er..... ga eens bellen voor een proefritje
Die hebben geen 25kwquote:
Wat is een heus?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is heel simpel hoor, een Kawa moet gewoon groen zijn. Dat staat als een huis...
ziet er wel naar uitquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Straks word het nog de Groene Harde Kern
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is heel simpel hoor, een Kawa moet gewoon groen zijn. Dat staat als een heus... -> huis...
Joh moe je nie snel edittenquote:
ik ga geen proefrit maken op een gecastreerde ZX6Rquote:
dromquote:Maarum.... een niet-geknepen is wel leuker natuurlijk
tja...en de ervaring vertelt je genoegquote:maar dan ben ik weer afhankelijk van jou![]()
GSX-R750 2004 met Akrapovic full system?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ga geen proefrit maken op een gecastreerde ZX6R![]()
![]()
[..]
drom
[..]
tja...en de ervaring vertelt je genoeg![]()
![]()
nee, komt goedmoet het weer net even iets beter zijn, dan gaan we het regelen en dan meteen goed; ZX6R, Cat, Blade...nog meer wensen?
Uiteraard ga je niet op een 25kw ZX6R rijden als je vol magquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ga geen proefrit maken op een gecastreerde ZX6R![]()
![]()
[..]
drom
[..]
tja...en de ervaring vertelt je genoeg![]()
![]()
nee, komt goedmoet het weer net even iets beter zijn, dan gaan we het regelen en dan meteen goed; ZX6R, Cat, Blade...nog meer wensen?
Waarom ook niet he, doe die er dan ook maar gelijk bijquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:14 schreef ploderus het volgende:
[..]
GSX-R750 2004 met Akrapovic full system?![]()
Wow man, die is eg snel man! Hij heb zelfs rode letters op zijne uitlaat!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit is die 25kw van Safe Zoetermeer OPM.....
[afbeelding]
Uit 99 en 38000km.... maar goed, boeit niet voor proefrit natuurlijk
die zullen we wel niet meekrijgenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog meer wensen euh... F4 1000S'je ofzo?
lelijke poepquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:16 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wow man, die is eg snel man! Hij heb zelfs rode letters op zijne uitlaat!
Als ik het goed heb is een limited edition. MV Blade RX6R 25kW geloof ikquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:16 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wow man, die is eg snel man! Hij heb zelfs rode letters op zijne uitlaat!
Vast wel, met een eigen risico van 10.000 euro?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die zullen we wel niet meekrijgen![]()
Gruwelijijijk!!! Nieuwe model zeker?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is een limited edition. MV Blade RX6R 25kW geloof ikBlaast als een gek noh
oja, ik moet nog kijken of ik de HK ga sponsoren deze zomerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vast wel, met een eigen risico van 10.000 euro?
Geen idee hoorde het van mn mattie !quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:19 schreef ploderus het volgende:
[..]
Gruwelijijijk!!! Nieuwe model zeker?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Geen idee hoorde het van mn mattie !
Tja, ZXR400. Aparte dingetjes, hij kan een ander blok hebben omdat de andere kromme cilinders had en olie lektequote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:21 schreef Youssef het volgende:
Ben dan wel gestopt met Fok!, maar niet volledig met MC![]()
Waarom zou dit mooie motortje een nieuwe motor hebben? Moet dat verdacht zijn, of kan het een goede reden hebben![]()
Mag ik trouwens met mijn 25kW rijbewijs een proefrit maken op elke motor? Dat zou de plisie toch wel door de vingers zien?
Even het topic dan meteen opsieren
[afbeelding]
Hier dus.
*kuch* schadefiets *kuch*quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:21 schreef Youssef het volgende:
Waarom zou dit mooie motortje een nieuwe motor hebben? Moet dat verdacht zijn, of kan het een goede reden hebben![]()
Mag ik trouwens met mijn 25kW rijbewijs een proefrit maken op elke motor? Dat zou de plisie toch wel door de vingers zien?
[afbeelding]
Hier dus.
Anders heeft die knakker verdacht veel kosten gemaakt om een ander kleurtje te nemen..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
On-originele kleur + er ontbreken stickers, kuch
tja, daar zit een risico aan en je moet voor jezelf nagaan of je dat risico wilt lopen. vorig jaar (2004 dus) heb ik veel gezocht naar een ZXR-400 en deze komt me zo bekend voor...volgens mij staat ie al een tijdje te koop (toen al) en omdat ie en is gespoten en een ander blok erin en zolang te koop staat heb ik hem voorbij laten gaan...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:21 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Hier dus.
Dat is dezelfde vraag als, " mag ik zonder rijbewijs een proefrit maken?"quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:21 schreef Youssef het volgende:
Omdat er in NL geen APK-keuring geldt voor motoren......quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:28 schreef Youssef het volgende:
Oh, onder hier dus moest deze link. Staan. Mjah, waarom zitten er zoveel risico's verbonden aan het kopen van een motor![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zou ik zoiets meer vertrouwen, ok ook wel overgespoten:
[afbeelding]
[afbeelding]
TK] Zeer mooie VFR400R (25KW of vol vermogen) 2.250,-
ben geen Honda kenner dus had ik het ook niet gezien...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zou ik zoiets meer vertrouwen, ok ook wel overgespoten:
[afbeelding]
[afbeelding]
TK] Zeer mooie VFR400R (25KW of vol vermogen) 2.250,-
quote:wie wil er nu een honda met het logo andersom ????
Hehe, met zo een motor hoef je geen oortjes meer op je helm te plakkenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
soms snap ik porno echt niet![]()
[afbeelding]
heb je mijn post gezien van het logo op de tankquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:47 schreef Youssef het volgende:Die staat al een hele tijd op mijn desktop. Daar ga ik namelijk zeker een bezoek aan brengen en die heb ik ook wel gemailed. Tenminste, als ie niet verkocht wordt.
Ik wil alleen niet de verkeerde keus maken, dus ik kijk graag ondertussen verder. En omdat ie zo eerlijk is over wat ermee is gebeurd vertrouw ik het al veel meer.
quote:Jouw motor toevallig?![]()
Pffff,quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je mijn post gezien van het logo op de tank?
Nog 1 dingetje....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:56 schreef Youssef het volgende:
Pffff,
- welke nonmotor liefhebber of vrouw ziet daar nu wat van?
- alsof het voor mij een reden is de motor niet te kopen
- misschien kan ik er nu 1000 euro vanaf lullen
Nee maar het ging mij ook om die gezichten van die snorauto josti'squote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yupsmaar zo plat gaat ie eigenlijk niet...
ja okquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee maar het ging mij ook om die gezichten van die snorauto josti's
*KLIK*quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jammer van die kontjes...
[afbeelding]
voor de rest wel eenbike
voor 5.000 euro...
Waar om? Plat gaan of oude taarten aantrekken?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja okmaar daar (plat gaan) staat de holec posse toch bekend om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |