Jep.....quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik weet hetjij zou eigenlijk 2 bikes moeten hebben
een FJR of zo en een Blade ernaast
[[url=http://img106.exs.cx/img106/7692/blade8xo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Sporttour, ja. En als ik geld had ik zou zeker die kopenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:07 schreef yup het volgende:
Hayabusa is toch ook een soort ss/touring ding? Gewoon dat halen riet, 99% van het verkeer zal je niet kunnen bijhouden
geen probleem, een auto als deze kun je dan best van me krijgenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:09 schreef yup het volgende:
Hey OPM ook al ken ik je niet maar zou je voor mij een koekblik willen kopen dan![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:09 schreef yup het volgende:
Hey OPM ook al ken ik je niet maar zou je voor mij een koekblik willen kopen dan![]()
Wel op schaal dan he.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen probleem, een auto als deze kun je dan best van me krijgen
Pas maar op, zometeen raken er weer mensen gefrustreerd of bezorg je ze een minderwaardigheidscomplexquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
natuurlijkwel alleen de Harde Kern he
NOW WERE TALKINGquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Sporttour, ja. En als ik geld had ik zou zeker die kopenOf een ZX12R
Beter dan nietsquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen probleem, een auto als deze kun je dan best van me krijgen
Weet niet of je Mach3 gezien heb maar dat zijn een stel gasten die met een Blackbird, Busa en een ZX12R door heel Europa rijden, maar vanuit mid-range en top is de ZX12R net iets sneller idd.... behalve een 99'er Busa, die is op top het snelst, zijn niet begrensd op 300km/h teller..... ZX12R en jongere Busa's welquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:17 schreef yup het volgende:
Gewoon ZX12R ofzo kopen DAT is pas een snelle motor
Haal de tellerbegrenzing eraf, heb meerdere filmpjes gezien met Busa op top meestal 340-345 km/u op teller ja (damn wat snel zegquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weet niet of je Mach3 gezien heb maar dat zijn een stel gasten die met een Blackbird, Busa en een ZX12R door heel Europa rijden, maar vanuit mid-range en top is de ZX12R net iets sneller idd.... behalve een 99'er Busa, die is op top het snelst, zijn niet begrensd op 300km/h teller..... ZX12R en jongere Busa's wel
Trouwens die Blackbird trok de ZX12R en Busa vanuit lage toeren eruit, tot ze bij de mid-range kwamen, toen gingen de 12 en Busa er als een raket vandoor
Zo'n 99-er Busa loopt 340 teller
idemquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |