abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:13:43 #76
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24317182
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Als 10-jarig jongetje zonder rbw kom je niet op de Ring vrees ik
Hoe oud is je zusje ook alweer?

Moet je je dus voorstellen dat zij nu een 125 cc gaat testen en knee downen enzo.
quote:
Of je moet de Ring afhuren a 3500 euro per uur....

Ideetje van onze Fok MC? Dagje rauzen @ Ring, de hele Ring voor ons eigen alleen

Ik beloof dat als ik de 20 miljoen win dat we dat een dagje gaan doen met zn allen
Cool .. ik heb ook een lot gekregen van mijn ouders trouwens.
Zou zo maar een leuk weekendje kunnen worden.

Ik wil een SM, KTM crosser junior, aanhangwagen, trekhaak. Dus een klein prijs is ook al leuk.
pi_24317216
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:13 schreef Patrick281 het volgende:

Hoe oud is je zusje ook alweer?
9 geloof ik

Maar mijn punt was dat de Ring gewoon een openbare weg is met strenge controle, dat ventje komt daar dus echt niet op....
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:15:44 #78
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24317234
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik reageerde op Riet waarom jullie het sneller opsteken dan ik: omdat OPM harde kern is.

Verder vond Mercy dat we zo aan elkaar gewaagd waren, maar waarom blijf je dan zo ver achter bij snelle bochten.Volgens mij draait het juist niet om rechtuit rijden.
Je kan het nu ook moeilijk onderling vergelijken.

Het zal mij verder weinig boeien wie er sneller is, of beter kan rijden.
Ik heb alleen maar respect voor mensen die het echt kunnen.
En dat zijn diegenen die zich bewezen hebben op de Nordschleife, circuitrijden, sterrijden enz..
Dat heb ik allemaal nog niet gedaan.
Helemaal mee eens ! Zou mij ook echt NIET boeien wie er sneller is. Zolang ik, in de voor mij veilige zone, blijf en ik het naar mijn zin heb vind ik het prima. En idd respect voor diegene die blaaswaardig zijn

Ik weet over welke bocht je het hebt, maaruh, voor ons was het dus idd een niet bekende bocht bovendien was het ook bagger weer. Het was koud en nat, dan ga ik echt NIET met 220 op die bocht af om hem ff te sjeffen. Ben voor die bocht overduidelijk van het gas gegaan omdat ik het echt niet vertrouwde (heb die grappen helaas vorig jaar een aantal keer meegemaakt, en bochten mis inschatten is NIET leuk, zeker niet als de grip ook nog is bagger is). En in die bocht waren ook nog van die soort van verbindigstukken om de weg aan elkaar te houden, maw gladde stroken. Nee mij niet gezien Ben natuurlijk ook niet de held van de straat heh
quote:
Ik wil de Maasvlakte wel even voordoen.
Op het circuit durf ik niet zo goed .. eerst leren.
Maar misschien valt zo'n dagje enorm mee.
Ik denk wel vrij sneller) te zijn vanaf het begin. Mag ik toch zeggen?
Dat mag Is ook niet meer dan logisch
quote:
Die Holec gasten .. dat is weer een ander verhaal.

Sommige hebben inderdaad hun blaaswardigheidscertificaat al binnen. Sterker nog, 70 % van de groep gaat al als de brandweer
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:15:53 #79
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24317238
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar zo zwaar is die Beemer toch niet? De mijne is ook 210kg droog hoor.... waarom lukken lage snelheidsbochtjes dan niet zo goed?
Ze lukken wel, maar kunnen een stuk beter.

In die korte tijd die langzame snelheidbochten duren kan je niet voelen hoeveel grip er is.
Dat is een kwestie van vertrouwen/ervaring.

Een +190 km/u bocht op de snelweg is altijd een lange doordraaier.
Dan kan je dus in die bocht aanvoelen hoe het gaat en daar met het koppel van de Beemer snel vertragen of versnellen.
Vandaar dat dit het domein bij uitstek is van de Beemer en dat profiel past goed bij de berijder.
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:19:58 #80
17596 Makster
pi_24317339
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:08 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wil weleens met je ruilen hoor, jij op de Bandit en ik op de ZXR... en dan naar Gorinchem, denk je dat je het dan wel red?
Nee die Bandit is een schijt hok

Mag blij zijn als ik het dit jaar ga redden om je bij te houden, uiteraard ga ik komend seizoen vlammen, de "bange" kilometers zijn gepasseerd en weet nu hoe de motor reageerd, wat ik momenteel kan en dan ook wat ik vooral nog niet kan

Het gaat een mooi jaar worden, geen 3 maanden zomerstop voor mij dit keer
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:20:13 #81
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24317345
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef Patrick281 het volgende:

Ik reageerde op Riet waarom jullie het sneller opsteken dan ik: omdat OPM harde kern is.

Verder vond Mercy dat we zo aan elkaar gewaagd waren, maar waarom blijf je dan zo ver achter bij snelle bochten.Volgens mij draait het juist niet om rechtuit rijden.
Je kan het nu ook moeilijk onderling vergelijken.
Hier wil ik nog wel even op antwoorden,

ik heb gezegd qua vermogen dat we aan elkaar gewaagd waren,

en dat achterblijven heeft zeker te maken met het feit dat ik de weg niet ken en dat er Rails sporen schuin door die bocht liep, en dat het hier en daar best glad kon zijn heb ik me gewoon ingehouden,

en dat jullie " Harde kern " dat dan maar vertalen in niet kunnen rijden zal mij eerlijk gezegd een zorg wezen, ik heb al 14 jaar motor rijbewijs en ben nog nooit onderuit gegaan of bij een ongeluk betrokken geweest, en als ik de " Harde kern" zo hoor ben je pas een goede motorrijder als je een paar keer op je bek gegaan bent,

voor mij hoeft dat allemaal niet ik rijd motor omdat ik het leuk vind en ik hoef helemaal geen stoere verhalen te vertellen dat ik weer eens onderuit gegaan ben, ik vind dat meer getuigen van onkunde dan iets anders, vertel liever waar ik geweest ben en dat ik lekker heb gereden,

Waarom die onderlinge competitie eigelijk ? het gaat toch om motorrijden in het geheel ?
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:22:19 #82
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24317389
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

9 geloof ik
Volgens mij was ze een half jaar geleden al 10 geloof ik.
(geintje)
quote:
Maar mijn punt was dat de Ring gewoon een openbare weg is met strenge controle, dat ventje komt daar dus echt niet op....
Ik weet wat je punt was.
Helm op, donker vizier en gaan.

Mijn punt was: geen gezicht lijkt mij dat he .. 9/10 jaar op een 125.
Vandaar ik even refereerde naar je zusje.
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:27:49 #84
17596 Makster
pi_24317536
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Hier wil ik nog wel even op antwoorden,

en dat achterblijven heeft zeker te maken met het feit dat ik de weg niet ken en dat er Rails sporen schuin door die bocht liep, en dat het hier en daar best glad kon zijn heb ik me gewoon ingehouden,

en dat jullie " Harde kern " dat dan maar vertalen in niet kunnen rijden zal mij eerlijk gezegd een zorg wezen, ik heb al 14 jaar motor rijbewijs en ben nog nooit onderuit gegaan of bij een ongeluk betrokken geweest, en als ik de " Harde kern" zo hoor ben je pas een goede motorrijder als je een paar keer op je bek gegaan bent,

voor mij hoeft dat allemaal niet ik rijd motor omdat ik het leuk vind en ik hoef helemaal geen stoere verhalen te vertellen dat ik weer eens onderuit gegaan ben, ik vind dat meer getuigen van onkunde dan iets anders, vertel liever waar ik geweest ben en dat ik lekker heb gereden,

Waarom die onderlinge competitie eigelijk ? het gaat toch om motorrijden in het geheel ?
Dat zeg ik chef
pi_24317545
Kom op jongens...... neem dat Harde Kern gedoe es niet zo serieus Want tis alleen maar grappig bedoeld

De enige die nu serieus is over dat ''ik rijd lekker sneller dan jij''-verhaal ben jij Mercy

Niemand hier gaat serieus zitten blaten over wie er sneller is en wie niet... is gewoon een beetje dollen, meer niet....

En de GP-rijders vallen ook zo vaak, zegt niks, kunnen die dan ook niet rijden

Liever met plezier en een kick motorrijden dan heel suf te moeten rijden om niet onderuit te gaan...

kom op joh, tis vrijdagmiddag hoor
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:29:12 #86
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24317571
quote:
Dat was onder het eten toch anders, PatM zei gelijk dat ik/de Beemer in het bochtenwerk wel een stuk sneller zal zijn.

Jij zei gelijk: hmmm

Maar zoals gezegd zal het mij ook een worst zijn. Ik rijd niet al 11 jaar schadevrij, integendeel.

Maar mijn punt was dat ik ook voor het eerst die bocht pakte, en ik vond het een vrij open/overzichtelijke bocht.
Makster en jij vonden van niet.

Ik ging er op iets verlaagde snelheid en merkte in de langer doordraaier die het was dat ik aanmerkelijk sneller kon en dus ook deed.
De hele tijd kon ik aanvoelen of er grip was, en dat voelde allemaal goed aan.

Vandaar ik later vroeg wat er nou was. Gewoon een verschil in beleving tussen mij en de rest.
Toch niet strafbaar? Ik verbaas mij er gewoon over.
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:30:15 #87
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24317598
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:27 schreef Makster het volgende:

[..]

Dat zeg ik chef
ik was blij verrast dat jij net voor mij een soortgelijke post gedaan had,
zijn dus meer verstandige mensen,
Let's race
Buienradar
pi_24317675
Dus wij zijn niet verstandig Denk dat jij het nog niet helemaal snapt.... hoe je op een veilige manier toch sportief kan rijden

Niet te vergeten glad/slecht wegdek, troep op de weg etc. Het grootste deel is denk ik niet te voorkomen, ik ken een aantal mensen die erg 'bewust' motorrijden en al meerdere malen door de bovengenoemden redenen gevallen zijn. Terwijl anderen als wannabe-ghostriders rijden en niks overkomt. Gewoon verkeerde tijd verkeerde moment. Trouwens denk ik dat mensen met een agressieve rijstijl zich heus wel aan de situatie aanpassen, tenzij ze echt geen idee hebben wat ze aan het doen zijn.

Ben je me nu nog steeds aan het negeren Omdat je niet kan ''winnen'' in discussies Kinderachtig man.....

Jij gaat vast ook nog weleens onderuit.... en dan ga je er heel anders tegenaan kijken, zeker als het niet je eigen schuld is... het is heus niet zo dat jij nu zo'n goede/veilige rijder bent omdat je nog niet onderuit bent gegaan.... je rijdt ook nog maar net

Vrijdagmiddag
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:34:33 #89
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24317709
quote:
Je foto doet het niet ..

Zet er nog even bij dat die Hyperpro veer er net onder zit. (en oude demper bijgeleverd)

Goede actie trouwens. heldere advertentie verder.
(ik zou zelf alleen de kilometerstand -reden van verkoop wat minder benadrukken)
pi_24317733
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:19 schreef Makster het volgende:

[..]

Nee die Bandit is een schijt hok

Mag blij zijn als ik het dit jaar ga redden om je bij te houden, uiteraard ga ik komend seizoen vlammen, de "bange" kilometers zijn gepasseerd en weet nu hoe de motor reageerd, wat ik momenteel kan en dan ook wat ik vooral nog niet kan

Het gaat een mooi jaar worden, geen 3 maanden zomerstop voor mij dit keer
Schijthok?!

Nahja, ben benieuwd

Ik vind toch eigenlijk wel dat je met een getunede ZXR400 een 25kw Bandit moet kunnen vlammen, maar goed
pi_24317756
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Je foto doet het niet ..

Zet er nog even bij dat die Hyperpro veer er net onder zit. (en oude demper bijgeleverd)

Goede actie trouwens. Perfecte advertentie verder.
Heb nu al een reactie

"Is uw motor schadevrij?"

Foto doet het wel trouwens....

Hoezo km stand minder benadrukken?
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:40:43 #92
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24317858
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:29 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat was onder het eten toch anders, PatM zei gelijk dat ik/de Beemer in het bochtenwerk wel een stuk sneller zal zijn.

Jij zei gelijk: hmmm

Maar zoals gezegd zal het mij ook een worst zijn. Ik rijd niet al 11 jaar schadevrij, integendeel.

Maar mijn punt was dat ik ook voor het eerst die bocht pakte, en ik vond het een vrij open/overzichtelijke bocht.
Makster en jij vonden van niet.

Ik ging er op iets verlaagde snelheid en merkte in de langer doordraaier die het was dat ik aanmerkelijk sneller kon en dus ook deed.
De hele tijd kon ik aanvoelen of er grip was, en dat voelde allemaal goed aan.

Vandaar ik later vroeg wat er nou was. Gewoon een verschil in beleving tussen mij en de rest.
Toch niet strafbaar? Ik verbaas mij er gewoon over.
is ook helemaal niet strafbaar, ik probeer aan te geven dat voorzichtig rijden helemaal niet gezien hoeft te worden als niet kunnen rijden,

de een heeft meer vertrouwen in nat wegdek dan de andere,

en wat ik post is echt niet bedoeld om te flamen of te rellen of zo, als is het wel vrijdag.
maar ben al paar dagen ziek thuis, en mijn hoofd staat er niet echt na
Let's race
Buienradar
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:41:42 #93
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24317882
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:15 schreef Makster het volgende:
En in die bocht waren ook nog van die soort van verbindigstukken om de weg aan elkaar te houden, maw gladde stroken.
quote:
en dat er Rails sporen schuin door die bocht liep, en dat het hier en daar best glad kon zijn heb ik me gewoon ingehouden,
Die sporten/rails/'gladde stroken waar jullie het over hebben zijn mij niet echt bijzonder bijgebleven hoor.
Als die echt breed of heel erg hobbelig waren dan had ik er zeker rekening mee gehouden.
Die dingen vind ik namelijk de pest in het plezier van de motorrijder.

Tja het bochtje voelde gewoon goed aan, no offence verder.

Edit: moet wel zeggen dat ik mij met het ophalen van de Beemer in mei dit jaar al verbaasde dat ik zo weinig last had van een stuk afgeschraapt asfalt.
Terwijl ik vroeger dan allemaal trillingen in het stuur zou hebben.
pi_24317922
* Ook even komt kijken deze laatste dag van het jaar
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_24317972
quote:
Ik moet geen schademotor!!

Omvallen is vast wat erger dan "gewoon" omvallen.
Heb de beste man succes gewenst
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:46:01 #97
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24317976
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:41 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

[..]

Die sporten/rails/'gladde stroken waar jullie het over hebben zijn mij niet echt bijzonder bijgebleven hoor.
Als die echt breed of heel erg hobbelig waren dan had ik er zeker rekening mee gehouden.
Die dingen vind ik namelijk de pest in het plezier van de motorrijder.

Tja het bochtje voelde gewoon goed aan, no offence verder.

Edit: moet wel zeggen dat ik mij met het ophalen van de Beemer in mei dit jaar al verbaasde dat ik zo weinig last had van een stuk afgeschraapt asfalt.
Terwijl ik vroeger dan allemaal trillingen in het stuur zou hebben.
Niet gezien ? waren er 2 en toch redelijk breed hoor cm of 5 per stuk,

ik zat net te denken aan de terugweg van het Restaurant, dat jij op mijn VFR op een pikdonkere weg er gewoon op volle snelheid vandoor reed, ik reed achter je en heb op den duur moeten lossen omdat ik geen klap voor ogen zag,

toen had ik echt het idee dat jij daar al veel vaker was geweest,
Let's race
Buienradar
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:47:15 #98
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24317994
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:43 schreef ondeugend het volgende:
* Ook even komt kijken deze laatste dag van het jaar
hoi
Let's race
Buienradar
pi_24318032
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:47 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

hoi

Iedereen lekker vrij vandaag ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_24318063