Happy newyearquote:
Ik mis m'n macht welquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Happy newyear![]()
En jij meer tijd voor je andere bezigheden.
Ergens vond ik dat wel iets hebben ..een vrouw met macht.![]()
![]()
![]()
* ze is verstandig *quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik mis m'n macht wel
Maar het was gewoon ff niet anders... M'n gezondheid gaat voor en daarmee was het ff niet meer te combineren...
Motorrijden ligt een beetje stil helaas. Nog 3 maandjes en dan gaan we weer vlammen.quote:
Er is maar 1 Eembergen in Grûnn ... telefoongids.nl dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan iemand Luc bereiken voor mij? De POP server van Luc is brakKan hem dus niet mailen en heb zn mobiel ook niet....
Zit een deuk in de tankquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
ZX6R 4.950 EUR 13.000 km 25 kw op kentekenbewijs.
quote:
De FZ6 Fazer is en blijft toch een verdomd mooie fietsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Motorrijden ligt een beetje stil helaas. Nog 3 maandjes en dan gaan we weer vlammen.
Yup... maar kwam er later achter dat ie niet 25kw konquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Samen komen we er wel.
Is die ZX6 niet te klein voor je?
Eigenlijk ben je wel een Kawa man, want Ragonite was verliefd op een ZZR-600 volgens de signatuur.![]()
En als je Bandit verkocht wordt kan je over 4-5 maandjes toch mee naar Zolder.![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:38 schreef Didiot het volgende:
[..]
De FZ6 Fazer is en blijft toch een verdomd mooie fiets
quote:Waar ik altijd zo moet lachen is dat die sufferds denken dat hun auto snel is. Je ziet ze extra gas geven zodra je achter of naast ze gaat rijden. Geen partij natuurlijk voor de Kawa. Heel even trek ik'm open. Tot 10.000 gaat het het allemaal heel normaal maar vanaf 10.000 tot 14.000 gaat het echt snel. Ongelofelijk wat een power zo'n 600'tje heeft. Maar ach, denk je dan weer, over drie jaar heeft zo'n ding waarschijnlijk 130 pk.
quote:Zodra je een beetje aan de Kawa gewend bent kun je er heel lekker mee sturen. Het is echt een heerlijke gooi en smijtfiets om 's zomers lekker mee te feesten als je een keer een dolle bui hebt, en aan de andere kant kan je er ook heerlijk mee naar werk rijden of lekker toeren. De zitpositie viel mij 200% mee, je leunt veel minder op je armen dan ik verwacht had
quote:De bodemvrijheid geeft je heel veel vrijheid om plat te gaan. Eer je met deze motor de boel aan de grond rijdt moet je wel heel erg plat gaan.
quote:De zit is natuurlijk sportief, maar ook bij een rustige (lees: wettelijk geoorloofde) rijstijl goed uit te houden. Maar de ZX nodigt constant uit om het gas flink open te draaien. Het bescheiden geluid verandert van een beetje rauw gemurmel in een heerlijk gehuil.
quote:Het verbruik op de snelweg lag zo rond de 15 a 16 kilometer per liter, dit kan bij rustig rijden ook nog wel iets meer worden heb ik het idee. Bij het wat snellere werk kom ik uit op zo'n 13 a 14 kilometer. Met een volle tank 240 kilometer halen is dus geen probleem.
quote:De ZX-6R is een goed uitgebalanceerde motor die je overal voor kunt ge-(mis) bruiken. Rugzakje met een tandenborstel, creditcard en onderbroek, en op naar de Alpen. Who needs more?
Hoppa.... pcies wat ik zoek dusquote:Zondagavond stapte ik over op een FZR 600 en dan voel je pas goed het verschil. De ZX reageert veel sneller op het gas, voelt stukken lichter aan en geeft je veel vertrouwen
Laatst toen Fok! weer eens down was keek ik op M-F in mijn active topics en zag het commentaar van de anderen staan in je Hyperpro topic .. hoe snel ze je herkend hadden als Ragonite.quote:
Met 900 km op de teller en uit 2003, SM wielen en een prijs van slechts ¤ 3.500,00 is het dus met recht een koopje.quote:Happy New year!
Een 450 EXC met kenteken kost in Nederland nieuw ongeveer ¤9500,- zonder SM spullen.
Ja ach, was jong en kinderlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Laatst toen Fok! weer eens down was keek ik op M-F in mijn active topics en zag het commentaar van de anderen staan in je Hyperpro topic .. hoe snel ze je herkend hadden als Ragonite.![]()
quote:Safe Motors B.V. is de grootste motorretailer van Nederland. Met vestigingen in Almelo, Amsterdam, Apeldoorn, Eindhoven, Rotterdam, Veenendaal en Zoetermeer hebben we een spreiding over heel Nederland en zijn we dealer van meerdere vooraanstaande motormerken. Binnen de organisatie zijn momenteel ca. 200 motorliefhebbers werkzaam.
Verkoper kleding m/v - Fulltime
Safe Motors Zoetermeer
Safe Motors biedt uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden in een prettige werkomgeving met goede ontplooiingsmogelijkheden. Gemotiveerde personen m/v die hobby en beroep willen combineren nodigen wij van harte uit te reageren. Voor meer informatie kunt u bellen met: 055 - 539 50 26 of uw schriftelijke sollicitatie met CV sturen naar:
Safe Motors B.V.
t.a.v. Mevr. W. Roseboom
Postbus 174
7300 AD APELDOORN
tel: 055-539 50 2
quote:Verkoper kleding m/v - Fulltime
Taken & verantwoordelijkheden
* Het verkopen van kleding en aanverwante artikelen
* De winkel regelmatig op orde brengen (schoonmaken, schappen ordenen, etc.)
* Zorgdragen voor een aantrekkelijke en verkoopkrachtige presentatie van assortiment van de afdeling
* Goederen bestellen naar specifieke wens van klant
* Zorg dragen voor een correcte verwerking van inkomende goederen
* Zorg dragen voor een accuraat kassabeheer
* Op de hoogte blijven van de ontwikkelingen die zich in de motorkledingmarkt afspelen (bijv. het volgen van cursussen bij leveranciers)
Verantwoordelijkheden
* Medeverantwoordelijk voor het behalen van de verkoopdoelstellingen
* Medeverantwoordelijk voor de presentatie van de winkel
* Optimale klanttevredenheid
Plaats in de Organisatie
De verkoper kleding rapporteert aan de Chef Verkoop Kleding
Functie-eisen
* MBO werk- en denkniveau
* Goede communicatieve vaardigheden
* Commercieel inzicht
* Representatieve verschijning
* Affiniteit met en kennis van motorfietsen en -kleding
* Bereidheid te werken op koopavonden, zaterdagen en extra openstellingen
Safe Motors biedt uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden in een prettige werkomgeving met goede ontplooiingsmogelijkheden. Gemotiveerde personen m/v die hobby en beroep willen combineren nodigen wij van harte uit te reageren. Dit kan via ons on-line sollicitatieformulier klik hier, maar u mag ook een schriftelijke sollicitatie met CV sturen naar onderstaand adres.
Voor meer informatie kunt u bellen met: 055 - 539 50 26.
Hoorde ik mijn naam?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze lijkt me wel wat voor Plo..... of niet ?
[afbeelding]
Blijven plaatjesLetterlijk en figuurlijk
Klinkt als best een leuke job toch? En constant tussen de motoren.. Wat wil je nog meer?quote:
kan ik alleen maar beamenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:53 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM....... LEES:
Gaat dus over de 98-er:
Waar ik altijd zo moet lachen is dat die sufferds denken dat hun auto snel is. Je ziet ze extra gas geven zodra je achter of naast ze gaat rijden. Geen partij natuurlijk voor de Kawa. Heel even trek ik'm open. Tot 10.000 gaat het het allemaal heel normaal maar vanaf 10.000 tot 14.000 gaat het echt snel. Ongelofelijk wat een power zo'n 600'tje heeft. Maar ach, denk je dan weer, over drie jaar heeft zo'n ding waarschijnlijk 130 pk.
ook dit heb ik toen gezegd, het lijkt wel of je gewoon wat minder opgevouwen zit dan op een ZXR-400 en idd minder druk is op je polsen. al met al dus wat mindere sportieve zit, komt ook wel door de afmetingen vd 400 tov de 6, denk ik.quote:De zitpositie viel mij 200% mee, je leunt veel minder op je armen dan ik verwacht had.
zekerquote:Hoppa.... pcies wat ik zoek dus![]()
Tof motortje toch?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij ook Happy New year Plotjuhhhhhhh !![]()
Lijkt me idd een leuke job.
En helemaal op die manier van jou![]()
![]()
! Mafkees
Je hebt de verkeerde afbeelding geplaatst.. Je moest die blauwe hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
te veel paarse tinten
[afbeelding]
simpelweg perfekt![]()
alleen nog een zwart ruitje
GROEN!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:05 schreef ploderus het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde afbeelding geplaatst.. Je moest die blauwe hebben![]()
![]()
op zich geen verkeerde job toch? en eenmaal binnen in het wereldje zal er wel iets vrijkomen wat je echt wilt en dan sta jij vooraan voor die functie.quote:
Straks word het nog de Groene Harde Kernquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zekerpcies ook wat ik zoek
ZX6R en dan absoluut een groene
staat nog steeds hoog op de lijst van evt opvolger van mijn ZXR400.
Zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op zich geen verkeerde job toch? en eenmaal binnen in het wereldje zal er wel iets vrijkomen wat je echt wilt en dan sta jij vooraan voor die functie.
blauwquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:05 schreef ploderus het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde afbeelding geplaatst.. Je moest die blauwe hebben![]()
![]()
zei je Safe Apeldoornquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Had je al gelezen OPM dat Safe Zoetermeer een 25kw heeft staan99-er..... ga eens bellen voor een proefritje
Die hebben geen 25kwquote:
Wat is een heus?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is heel simpel hoor, een Kawa moet gewoon groen zijn. Dat staat als een huis...
ziet er wel naar uitquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Straks word het nog de Groene Harde Kern
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is heel simpel hoor, een Kawa moet gewoon groen zijn. Dat staat als een heus... -> huis...
Joh moe je nie snel edittenquote:
ik ga geen proefrit maken op een gecastreerde ZX6Rquote:
dromquote:Maarum.... een niet-geknepen is wel leuker natuurlijk
tja...en de ervaring vertelt je genoegquote:maar dan ben ik weer afhankelijk van jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |