geen slapende honden wakker maken noemen ze dat in de verkoop.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo km stand minder benadrukken?
Nee, dat is ook erg zwart/wit.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
is ook helemaal niet strafbaar, ik probeer aan te geven dat voorzichtig rijden helemaal niet gezien hoeft te worden als niet kunnen rijden,
Is wel zo dat ik het echt kon aanvoelen wat het achterwiel aan het doen was.quote:de een heeft meer vertrouwen in nat wegdek dan de andere,
Beterschap, wilde al net een mailtje gaan droppen. Lag voor de hand als reply op je allochtonen mail.quote:en wat ik post is echt niet bedoeld om te flamen of te rellen of zo, als is het wel vrijdag.
maar ben al paar dagen ziek thuis, en mijn hoofd staat er niet echt na
Check signatuur.quote:
Ok.. edit dan.quote:Ik heb gelezen dat je er een crash mee gehad hebt.
Denk maar niet dat ik niet weet wie jij bent Ragonite.
----- Original Message -----
From: S. de R.
To: Hoeze@chello.nl
Sent: Friday, December 31, 2004 12:50 PM
Subject: Re: motor op marktplaats
[..edit..]
Wil je me verder niet meer lastig vallen als je toch niet geinteresseerd bent? Dank.
Hoeze@chello.nl wrote:
oplichter
Sent: Friday, December 31, 2004 12:45 PM
Succes
Hoeze@chello.nl wrote:
Ik moet geen schademotor!!
Omvallen is vast wat erger dan "gewoon" omvallen.
Sent: Friday, December 31, 2004 12:37 PM
Hoeze@chello.nl wrote:
Is uw motor schadevrij?
Hallo,
[..edit..]
Groet,
Stephan
Owwwww.... heb je al een borrel geprobeerd ?quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwwww.... heb je al een borrel geprobeerd ?
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwwww.... heb je al een borrel geprobeerd ?
Precies, niet teveel details geven uit jezelf.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Dank
Wat je al zei.... geen slapende honden wakker makenGa toch niet vermelden dat ik er mee geschoven heb als er verder niks krom is en de rest gewoon is opgeknapt..... no need to report
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Raus heeft genoeg in huis gehaald om een bataljon plat te krijgen, vandaag gaat het gelukkig al een heel stuk beter,
we hebben Absinth eens geprobeerd, is best lekker spul hoor Y
Ik kreeg de carbon luchtinlaten naar de tank niet gemonteerd.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat was er precies allemaal met die Bimota dan ?
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En nu niet gaan misbruiken heIk ken mannen
Ik zie er misschien niet zo slim uit en gedraag me simpel maar onder deze rode "vleespet" zitten hier en daar nog wat cellen verstoptquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik was blij verrast dat jij net voor mij een soortgelijke post gedaan had,
![]()
zijn dus meer verstandige mensen,![]()
Een druppelaar .. anders wordt je helemaal waus als je teveel binnen krijgt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:34 schreef Makster het volgende:
Zit er nou een soort van speen op de dop van die Absinthfles![]()
![]()
quote:Speling op het balhoofd
Om te kontroleren of er speling op het balhoofd zit, zijn er twee mogelijkheden.
Eén : het voorwiel moet van de grond zijn zodat de voorvork vrij kan bewegen. Ga op je hurken voor de motor zitten en neem de vorkbenen met beide handen vast. Schud met al je macht de voorvork van voor naar achter. Als er speling op zit, zul je voelen dat de voorvork naar voor en achter wat kan bewegen. Let wel, de vork bestaat uit onder- en bovenbenen. Tussen die twee kan ook speling zitten en dat voelt bijna hetzelfde aan. Vergis je dus niet.
Zie die nog maar RDW goedkeurd te krijgen. Als het blok niet meer bij het frame hoort dan keuren ze hem al af. Die schade letten ze trouwens ook op, ze vroegen bij het importeren van die van mij al of er mee geraced was.quote:Te koop aangeboden: Bimota YB9sr 600cc in race uitvoering met alle originele delen en veel reserve onderdelen. Duits kenteken.
Bouwjaar: 1995
KM Stand: 8.800
Kleur: Rood
De motor staat momenteel in circuituitvoering (zie foto). Motor opgevoerd met officiële Yamaha Engineering Corporation (YEC) Supersport fabriekskit.
Alle originele delen voor straatuitvoering worden meegeleverd.
Veel reserve onderdelen zoals:
- Compleet reserve motorblok in zeer goede staat inclusief carburateurs en koeling
- Complete draadboom met CDI unit, relais, etc.
- Werkplaatshandboeken
- Reserve race topkuip en voorspatbord
- Diverse gebruikte onderdelen in goede staat.
Schade:
De enige schade aan de motor is een scheurtje bij de motorophanging (onderaan schertsplaats, zie foto). Dit kan door een framebouwer uitgefreesd en weer gelast worden voor ca. 150 euro (prijsopgave Nico Bakker Framebouw).
Zie ook uitgebreide beschrijving op de website.
Klinkt goed, kijken of ik die fles ook met trechter kan krijgenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een druppelaar .. anders wordt je helemaal waus als je teveel binnen krijgt.![]()
Goed uiteinde Pepsel !quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
Iedereen alvast een fijn, gelukkig, gezond, financieel goed, sportief en liefdevol nieuwjaar 2005.
Misschien ben ik er vanavond nog even, maar dan hebben we het nu alvast gehad.![]()
Laters. [afbeelding]
Eensch gelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
Iedereen alvast een fijn, gelukkig, gezond, financieel goed, sportief en liefdevol nieuwjaar 2005.
Misschien ben ik er vanavond nog even, maar dan hebben we het nu alvast gehad.![]()
Laters. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:57 schreef ondeugend het volgende:
* vindt een kinky happy new year kaart in haar mailbox
Daar wil ik voor iedereen nog even dit aan toevoegen,quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
maakt niet uit wat het wordt, gewoon foto posten!quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga zo langzamerhand ook maar eens voorbereiden op het feestgedruis door te besluiten of het een lange jurk wordt of een rokje ......
Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling !
[afbeelding]
Waarom weer Bandit kopen ? Waarom geen ander model/merk ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:26 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=motoren&u=suzuki&ID=39164
Gaat iedereen me nu weer supersports aan zitten smerenquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
veeeeeeeeeeel mooier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |