abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33713093
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef Gawaine het volgende:

L L overdag heb ik geen tijd om privé te internetten. De kids vonden dat kuiken liedje zo mooi dus moest er meer kuiken spul gezocht worden
You're great

Hier het filmpje
pi_33713152
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:37 schreef stinkie het volgende:
nog een fan
Niet voor niets dat ik die gozer al 2399 keer had doodverwenst op Fok! terwijl ik FokMC en die hele zooi nog niet eens wist te vinden.
pi_33713310
.. is gewoon een beetje verbitterd dat ie is weggepest
pi_33719838
Mogguh
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef Gawaine het volgende:

[..]

L L overdag heb ik geen tijd om privé te internetten. De kids vonden dat kuiken liedje zo mooi dus moest er meer kuiken spul gezocht worden
Heb ik toch nog wat goeds gepost, voor de kids

Ik wens R2-D2 alvast sterkte toe voor vandaag op de Fok!MC, ik moet straks op stage ff er tegenaan dus geen Fok!MC voor mij vandaag Een dooie boel was het toch al dus zo erg is het niet En je kunt het kuikengevecht met EJ spelen
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:35:07 #155
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_33720182
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:04:00 #156
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_33720430
Ik wordt zo hier thuis opgehaald, en dan gaan we even op bezoek in Gouda.
Op de terugweg de Fiero ophalen en aansluitend vanmiddag weer op kantoor half slapend wat proberen te doen.

Misschien dat ik vanavond even verder bij lees.
Werksu all.
pi_33720569
's Morgens

Het belooft vandaag dus weer een rustige dag te worden hier? Zoals gewoonlijk heb ik ook genoeg te doen, maar ik kijk wel hoe ver ik kom.

Damn, gisteren heb ik echt flink klappen gehad. Hicham, dat filmpje van laatst is er niks bij. Het voordeel is dat ik klappen terug mag geven natuurlijk, maar die kerels vinden het verdorie gewoon leuk om te slaan. Ik ben helemaal bont en blauw.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_33720718
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 07:27 schreef hicham het volgende:

[..]

Ik wens R2-D2 alvast sterkte toe voor vandaag op de Fok!MC, ik moet straks op stage ff er tegenaan dus geen Fok!MC voor mij vandaag
Hoi hicham
Jammer dat je vandaag niet kun FoK!MC'en
Ik heb mezelf echter bereid gevonden om jouw plaats in te nemen hier op de Fok!MC
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Het belooft vandaag dus weer een rustige dag te worden hier?
Valt wel mee denk ik
quote:
Damn, gisteren heb ik echt flink klappen gehad. Hicham, dat filmpje van laatst is er niks bij. Het voordeel is dat ik klappen terug mag geven natuurlijk, maar die kerels vinden het verdorie gewoon leuk om te slaan. Ik ben helemaal bont en blauw.

Nog ff doortrainen zo en je weet wat je doen staat als je weer eens van Mercy moet koken, gewoon erop los rammen
pi_33720753
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:32 schreef hicham het volgende:

[..]

Hoi hicham
Jammer dat je vandaag niet kun FoK!MC'en
Ik heb mezelf echter bereid gevonden om jouw plaats in te nemen hier op de Fok!MC
Oh jee heeft de ziekte ook al bij jou toegeslagen
quote:
Valt wel mee denk ik
quote:

Nog ff doortrainen zo en je weet wat je doen staat als je weer eens van Mercy moet koken, gewoon erop los rammen
tenzij ik als ik zo doortrain binnenkort als een bont en blauw erbij neerval.
pi_33720826
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:32 schreef hicham het volgende:

[..]

Nog ff een toevoeging op bovenstaande voor gebruikers die hier nog niet zo lang meelurken, Mercy is een Fok!MC'er die hier vorig jaar nog wel eens postte

quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:35 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Oh jee heeft de ziekte ook al bij jou toegeslagen
Vertoon ik ziekteverschijnselen Zou niet weten waar je het over hebt
quote:
[..]

tenzij ik als ik zo doortrain binnenkort als een bont en blauw erbij neerval.
Is het zo erg? Het lijkt me eigenlijk wel een goeie uitlaatklep, zo een sport *

Lekker erop los rammen

* Behalve als je een sterkere tegenstander tegenover je hebt

Heb jij nog steeds woensdags vrij of heb je dat met het nieuwe jaar naar donderdag verzet?

Ik gebruik te veel smilies
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:45:46 #161
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_33720879
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:04 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wordt zo hier thuis opgehaald, en dan gaan we even op bezoek in Gouda.
Op de terugweg de Fiero ophalen en aansluitend vanmiddag weer op kantoor half slapend wat proberen te doen.

Misschien dat ik vanavond even verder bij lees.
Werksu all.
goed, als mijn soes gejat is weet ik bij wie ik zinn moet dus
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:47:34 #162
19297 stinkie
pi_33720897
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:18 schreef Rausdouwer het volgende:
's Morgens

Het belooft vandaag dus weer een rustige dag te worden hier? Zoals gewoonlijk heb ik ook genoeg te doen, maar ik kijk wel hoe ver ik kom.

Ik mag vanavond weer. De laatste training vorig jaar geeindigd met een gebroken zwaard, de eerste dit jaar beginnen met een nieuw
pi_33721192
Peijs die een motorblad leest !!!

pi_33721318
Goedemorgen

Heeft iedereen dit jaar als voornemen om minder op FOK! te posten Da's bijna tegengesteld aan mijn voornemens Meer posten kan niet maar ik kan wel proberen om het aantal op nivo te houden
Of is er een quotom waar ik nog niks van weet

intuition will take you further than logics will ever do
pi_33721371
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 10:13 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen

Heeft iedereen dit jaar als voornemen om minder op FOK! te posten Da's bijna tegengesteld aan mijn voornemens Meer posten kan niet maar ik kan wel proberen om het aantal op nivo te houden
Of is er een quotom waar ik nog niks van weet

Pepijn heeft het druk met z'n nieuwe werk, Mercy is in elkaar geslagen door Raus, richardgie is pleiten en ik had het gisteren even 'druk' met mijn stage

20 januari is mijn laatste dag op stage dus daarna verval ik weer in een studentenrooster

Samenvatting: Nee, er is geen quotum
  donderdag 5 januari 2006 @ 10:20:27 #166
19297 stinkie
pi_33721444
ook leuk, naar je werk rijden en er op de snelweg achterkomen dat ie nog steeds op reserve stond

Achter een vrachtautoblijven plakken, harder kon ik toch niet meer en eerste afslag snel weg af genomen richting benzinestation. Was maar goed ook, want tijdens het terugschakelen viel ie al uit. 17 liter getankt
pi_33721918
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 10:16 schreef hicham het volgende:

[..]

Pepijn heeft het druk met z'n nieuwe werk, Mercy is in elkaar geslagen door Raus, richardgie is pleiten en ik had het gisteren even 'druk' met mijn stage

20 januari is mijn laatste dag op stage dus daarna verval ik weer in een studentenrooster

Samenvatting: Nee, er is geen quotum
Er werd overdag toch door meer mensen gepost?
Raus kan nog typen, Mercy niet meer. Lijkt me duidelijk dat ie niet meer hoeft te roepen dat Raus naar de keuken moet om te koken
Stinkie wil gewoon met de ALP weer dwars op de snelweg komen te liggen Denk er dan ook aan
De pot verwijt de panda
pi_33722381
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 10:44 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Dat waren de namen die het eerst in me opkwamen
worldpimber is ook bergafwaarts gegaan
quote:
Stinkie wil gewoon met de ALP weer dwars op de snelweg komen te liggen Denk er dan ook aan
De pot verwijt de panda
Valt de motor om als de benzinetank leeg is dan?

3x raden wat voor beestje dit is

pi_33722405
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:42 schreef hicham het volgende:

[..]

Nog ff een toevoeging op bovenstaande voor gebruikers die hier nog niet zo lang meelurken, Mercy is een Fok!MC'er die hier vorig jaar nog wel eens postte

[..]

Vertoon ik ziekteverschijnselen Zou niet weten waar je het over hebt
[..]

Is het zo erg? Het lijkt me eigenlijk wel een goeie uitlaatklep, zo een sport *

Lekker erop los rammen [afbeelding]

* Behalve als je een sterkere tegenstander tegenover je hebt

Heb jij nog steeds woensdags vrij of heb je dat met het nieuwe jaar naar donderdag verzet?

Ik gebruik te veel smilies

Wat betreft die ziekteverschijnselen: je begint ook tegen jezelf te praten op fok. Anderen zijn je al voorgegaan jongen.

Ja het was best heftig. Ik heb 2 blauwe armen en 2 blauwe benen, het is dat ik geen ballen heb... Het kan best een leuke uitlaatklep zijn. Ik heb momenteel alleen maar sterkere tegenstanders want ik ben een van de weinige nieuwelingen en gisteren was ik de enigste vrouw tot vermaak van de rest. Misschien toch wel een goede reden om juist door te gaan zodat ik straks een keer voor revenche kan gaan.

Ik heb nog steeds de woensdagen vrij, alleen heb ik afgelopen woensdag i.v.m. vakanties wel gewerkt. Af en toe een woensdag werken is niet zo erg. Ik heb nu gezien dat als je overuren laat uitbetalen je toch nog best een goed bedrag daarvoor gestort krijgt. *

ik heb jouw smileygebruik weer gecompenseerd
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:10:05 #170
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_33722519
Ik denk een whihihi.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_33722555
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:47 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ik mag vanavond weer. De laatste training vorig jaar geeindigd met een gebroken zwaard, de eerste dit jaar beginnen met een nieuw
Veel plezier vanavond dan. Heb je trouwens nog iets met die leverancier kunnen regelen? Het ging om een productiefout toch?
pi_33722825
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:10 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk een whihihi.
Bijna goed

Dat mormeltje wordt ooit zoiets

pi_33722900
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:04 schreef hicham het volgende:
3x raden wat voor beestje dit is

[afbeelding]
Komt vast uit Pimber's bed

quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:05 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Wat betreft die ziekteverschijnselen: je begint ook tegen jezelf te praten op fok. Anderen zijn je al voorgegaan jongen.

Ja het was best heftig. Ik heb 2 blauwe armen en 2 blauwe benen, het is dat ik geen ballen heb... Het kan best een leuke uitlaatklep zijn. Ik heb momenteel alleen maar sterkere tegenstanders want ik ben een van de weinige nieuwelingen en gisteren was ik de enigste vrouw tot vermaak van de rest. Misschien toch wel een goede reden om juist door te gaan zodat ik straks een keer voor revenche kan gaan.

Ik heb nog steeds de woensdagen vrij, alleen heb ik afgelopen woensdag i.v.m. vakanties wel gewerkt. Af en toe een woensdag werken is niet zo erg. Ik heb nu gezien dat als je overuren laat uitbetalen je toch nog best een goed bedrag daarvoor gestort krijgt. *

ik heb jouw smileygebruik weer gecompenseerd
Ik probeer vanaf deze week 2 dagen in de week te trainen, dinsdag en donderdag
pi_33722925
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 10:44 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Raus kan nog typen, Mercy niet meer. Lijkt me duidelijk dat ie niet meer hoeft te roepen dat Raus naar de keuken moet om te koken
De pot verwijt de panda

zeg het met smileys!
pi_33722956
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:25 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Komt vast uit Pimber's bed

[..]

Ik probeer vanaf deze week 2 dagen in de week te trainen, dinsdag en donderdag
Kei goed! Het bevalt dus wel? Jij wordt niet afgetuigd?

Ik begin er nog niet aan. Ik heb nog wel een week nodig om te herstellen. Ik weet eigenlijk nog niet of ik het allemaal wel red met het sporten. Het is voor mij erg vermoeiend en pijnlijk (niet alleen de klappen), dus ik kijk het nog even aan denk ik. Ik kan straks wel bij de trainer thuis nog extra lessen. Kost niets extra's.
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:33:31 #176
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_33723094
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:21 schreef hicham het volgende:

[..]

Bijna goed

Dat mormeltje wordt ooit zoiets

[afbeelding]

Een minipandabeerpupkitten !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_33723147
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:27 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Kei goed! Het bevalt dus wel? Jij wordt niet afgetuigd?

Ik begin er nog niet aan. Ik heb nog wel een week nodig om te herstellen. Ik weet eigenlijk nog niet of ik het allemaal wel red met het sporten. Het is voor mij erg vermoeiend en pijnlijk (niet alleen de klappen), dus ik kijk het nog even aan denk ik. Ik kan straks wel bij de trainer thuis nog extra lessen. Kost niets extra's.
Ik word nog elke week door een scootah-boy over de mat heengerold maar ik krijg hem nog wel. uit de laatste posts van Hicham en Pimber heb ik begrepen dat je water over de bougie moet gooien als je niet wil dat ie start.

Neehoor, ik leer nu vallen, dat is ook belangrijk
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:33 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Een minipandabeerpupkitten !
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:36:41 #178
19297 stinkie
pi_33723179
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:18 schreef yvonne het volgende:
rietvaerder, koelkast, 48 uur, trollen in het rokerstopic
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:41:19 #179
19297 stinkie
pi_33723308
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:11 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Veel plezier vanavond dan. Heb je trouwens nog iets met die leverancier kunnen regelen? Het ging om een productiefout toch?
JA!

Aan de telefoon klonk ie niet echt behulpzaam, maar toen ik aankwam wis ie nog wel dat ik een week eerder gebeld had en om welk type het ging fout 1: erkennen dat we elkaar gesproken hebben en het een zwaard uit zijn winkel is

Maar anyway, een weer daarvaar was er nog iemand met zo'n zwaard langsgekomen, zelfde model en type, zelfde plek gebroken met zelfde 'constructiefout'. Oftewel, maakte mijn case wat sterker. Zwaard word dus gewoon niet goed gemaakt, en verkocht als trainingswapen terwijl het aan de muur hoort te hangen. Mocht dus een ander uitzoeken, kwam alleen met degene die lekker sloeg uit op 500 euro. Toen even over mijn oude begonnen en gaf ie aan dat ik het volledige bedrag van dat zwaard vergoed zou krijgen DUs wat bijbetaald en weer terug naar huis.

Nu een echte Japanse Iaito van 790 grammen
pi_33723469
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:41 schreef stinkie het volgende:

[..]

JA!

Aan de telefoon klonk ie niet echt behulpzaam, maar toen ik aankwam wis ie nog wel dat ik een week eerder gebeld had en om welk type het ging fout 1: erkennen dat we elkaar gesproken hebben en het een zwaard uit zijn winkel is

Maar anyway, een weer daarvaar was er nog iemand met zo'n zwaard langsgekomen, zelfde model en type, zelfde plek gebroken met zelfde 'constructiefout'. Oftewel, maakte mijn case wat sterker. Zwaard word dus gewoon niet goed gemaakt, en verkocht als trainingswapen terwijl het aan de muur hoort te hangen. Mocht dus een ander uitzoeken, kwam alleen met degene die lekker sloeg uit op 500 euro. Toen even over mijn oude begonnen en gaf ie aan dat ik het volledige bedrag van dat zwaard vergoed zou krijgen DUs wat bijbetaald en weer terug naar huis.

Nu een echte Japanse Iaito van 790 grammen
denk ik

Ik wil een stok kopen, heb jij tips waar ik op moet letten of is een bezemsteel voldoende?
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:51:39 #181
19297 stinkie
pi_33723535
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:48 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

denk ik

Ik wil een stok kopen, heb jij tips waar ik op moet letten of is een bezemsteel voldoende?
lengte Bo, Jo of

Maar het zijn veredelde bezemstelen. Ik gebruik een 'echte' Jo, een dure stok uit de winkel. Heb ook een kortere die ik ooit eens uit een gymzaal heb meegerooft. Zolang de lengte en dikte ongeveer goed zijn als een 'echte' gewoon zorgen dat er geen splinters op zitten.

Als je ooit een bokken nodig hebt na het kopen lichtjes opschuren en in het water leggen, dan laten drogen. Maakt 'm wat sterker.
pi_33723557
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:05 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ik heb momenteel alleen maar sterkere tegenstanders want ik ben een van de weinige nieuwelingen en gisteren was ik de enigste vrouw tot vermaak van de rest. Misschien toch wel een goede reden om juist door te gaan zodat ik straks een keer voor revenche kan gaan.
Een beetje het gevoel van deze basketballers dus

pi_33723634
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:51 schreef stinkie het volgende:

[..]

lengte Bo, Jo of
quote:
Maar het zijn veredelde bezemstelen. Ik gebruik een 'echte' Jo, een dure stok uit de winkel. Heb ook een kortere die ik ooit eens uit een gymzaal heb meegerooft. Zolang de lengte en dikte ongeveer goed zijn als een 'echte' gewoon zorgen dat er geen splinters op zitten.

Als je ooit een bokken nodig hebt na het kopen lichtjes opschuren en in het water leggen, dan laten drogen. Maakt 'm wat sterker.

Ik hou het maar bij vallen voorlopig...

Tnx voor tip over dat in het water leggen, zodra ik weet wat een bokken is volg ik je advies op
pi_33723897
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:27 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Kost niets extra's.
Financieel gezien kost het je niets bedoel je
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:35 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik word nog elke week door een scootah-boy over de mat heengerold maar ik krijg hem nog wel. uit de laatste posts van Hicham en Pimber heb ik begrepen dat je water over de bougie moet gooien als je niet wil dat ie start.
Je hebt geen ambitie zei je eerder, maar ik zou toch wat met je leergierigheid doen. Smilies had je heel snel door en nou onthoud ze ook al scooter/brommerdingetjes terwijl we in een motortopic zitten
quote:

[..]

Heb ook een kortere die ik ooit eens uit een gymzaal heb meegerooft.
Marokkaan worden?
1
2
[x] geschikt
[ ] ongeschikt
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:11:38 #185
19297 stinkie
pi_33724037
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef hicham het volgende:Marokkaan worden?
[ code verwijderd ]

En als ik nu een oud vrouwtje berooft met die stok, hoor ik er dan echt bij
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:12:49 #186
19297 stinkie
pi_33724061
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:55 schreef R2-D2 het volgende:
Ik hou het maar bij vallen voorlopig...

Tnx voor tip over dat in het water leggen, zodra ik weet wat een bokken is volg ik je advies op
Jo, Bo etc zijn benaming voor een 'stok'. Naam is afhankelijk van de lengt. Jo is bv +/- 1,2m
pi_33724496
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef hicham het volgende:

Je hebt geen ambitie zei je eerder, maar ik zou toch wat met je leergierigheid doen. Smilies had je heel snel door en nou onthoud ze ook al scooter/brommerdingetjes terwijl we in een motortopic zitten
Op het werk ben ik niet meer ambitieus, maar het competitieve zit nog steeds in m'n bloed
quote:
Marokkaan worden?
[ code verwijderd ]
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:12 schreef stinkie het volgende:

[..]

Jo, Bo etc zijn benaming voor een 'stok'. Naam is afhankelijk van de lengt. Jo is bv +/- 1,2m
Dan train ik met een "Jo" denk ik
pi_33724581
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:11 schreef stinkie het volgende:

[..]

En als ik nu een oud vrouwtje berooft met die stok, hoor ik er dan echt bij
Als het maar een blonde verwesterde hoer is شريعة
pi_33724803
oeps, vergeten gedag te zeggen
quote:
das wel een goeie tip... kan ik ook wel eens doen
ik heb zo'n ding hier thuis... alleen hangt ie helaas alleen nog aan de muur... zelf leer je dat toch niet echt gemakkelijk
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:12 schreef stinkie het volgende:

[..]

Bo was 1,8m dacht ik
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef hicham het volgende:
[..]

Marokkaan worden?
[ code verwijderd ]
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:32 schreef hicham het volgende:

[..]

Als het maar een blonde verwesterde hoer is شريعة [afbeelding]
niet eens een oud nederlands oma'tje
pi_33725075
Ey

deze en deze hier al gepost
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:08:52 #191
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_33725631
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:52 schreef hicham het volgende:

[..]

Een beetje het gevoel van deze basketballers dus

[afbeelding] [afbeelding]

TERING jantje, das niet normaal en vooral niet eerlijk
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_33725966
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:55 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

[..]

Bokken

Dat halve hoofd voorspelt niet veel goeds
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:41 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

niet eens een oud nederlands oma'tje
Beginnerswerk
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey

deze en deze hier al gepost
Internet is hier ineens heel traag

Bekijk het filmpje thuis wel
pi_33726398
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:18 schreef hicham het volgende:

Bokken

[afbeelding]

Dat halve hoofd voorspelt niet veel goeds
Had ie maar moeten bukken

pi_33726512
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:32 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

De dader heeft trouwens ook geen rechterhand, volgens mij heb je niets aan bokken

Hou je vast R2-D2!!

donderdag 5 januari 2006 @ 13:37:02 #195
19297 stinkie
pi_33726534
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:32 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

meet dan een blauwe plek en een bult op je kop levert het niet op
pi_33726637
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:36 schreef hicham het volgende:

[..]

De dader heeft trouwens ook geen rechterhand, volgens mij heb je niets aan bokken

Hou je vast R2-D2!!

[afbeelding]

Mijn haar, wat doe je!
pi_33727614
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:36 schreef stinkie het volgende:

[..]

pi_33727719
edit

[ Bericht 58% gewijzigd door R2-D2 op 05-01-2006 14:13:55 ]