quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef Gawaine het volgende:
LL overdag heb ik geen tijd om privé te internetten. De kids vonden dat kuiken liedje zo mooi dus moest er meer kuiken spul gezocht worden
![]()
quote:
Heb ik toch nog wat goeds gepost, voor de kidsquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
LL overdag heb ik geen tijd om privé te internetten. De kids vonden dat kuiken liedje zo mooi dus moest er meer kuiken spul gezocht worden
![]()
Hoi hichamquote:Op donderdag 5 januari 2006 07:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik wens R2-D2 alvast sterkte toe voor vandaag op de Fok!MC, ik moet straks op stage ff er tegenaan dus geen Fok!MC voor mij vandaag![]()
Valt wel mee denk ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Het belooft vandaag dus weer een rustige dag te worden hier?![]()
quote:Damn, gisteren heb ik echt flink klappen gehad.Hicham, dat filmpje van laatst is er niks bij.
Het voordeel is dat ik klappen terug mag geven natuurlijk, maar die kerels vinden het verdorie gewoon leuk om te slaan.
Ik ben helemaal bont en blauw.
![]()
Oh jee heeft de ziekte ook al bij jou toegeslagenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoi hicham![]()
Jammer dat je vandaag niet kun FoK!MC'en![]()
Ik heb mezelf echter bereid gevonden om jouw plaats in te nemen hier op de Fok!MC![]()
quote:Valt wel mee denk ik![]()
quote:
Nog ff doortrainen zo en je weet wat je doen staat als je weer eens van Mercy moet koken, gewoon erop los rammen
Nog ff een toevoeging op bovenstaande voor gebruikers die hier nog niet zo lang meelurken, Mercy is een Fok!MC'er die hier vorig jaar nog wel eens posttequote:Op donderdag 5 januari 2006 09:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog ff doortrainen zo en je weet wat je doen staat als je weer eens van Mercy moet koken, gewoon erop los rammen
Vertoon ik ziekteverschijnselenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh jee heeft de ziekte ook al bij jou toegeslagen![]()
![]()
Is het zo erg?quote:[..]
tenzij ik als ik zo doortrain binnenkort als een bont en blauw
erbij neerval.
![]()
goed, als mijn soes gejat is weet ik bij wie ik zinn moet dusquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:04 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wordt zo hier thuis opgehaald, en dan gaan we even op bezoek in Gouda.
Op de terugweg de Fiero ophalen en aansluitend vanmiddag weer op kantoor half slapend wat proberen te doen.![]()
Misschien dat ik vanavond even verder bij lees.![]()
Werksu all.![]()
Ik mag vanavond weer. De laatste training vorig jaar geeindigd met een gebroken zwaard, de eerste dit jaar beginnen met een nieuwquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:18 schreef Rausdouwer het volgende:
's Morgens
Het belooft vandaag dus weer een rustige dag te worden hier?Zoals gewoonlijk heb ik ook genoeg te doen, maar ik kijk wel hoe ver ik kom.
Damn, gisteren heb ik echt flink klappen gehad.Hicham, dat filmpje van laatst is er niks bij.
Het voordeel is dat ik klappen terug mag geven natuurlijk, maar die kerels vinden het verdorie gewoon leuk om te slaan.
Ik ben helemaal bont en blauw.
![]()
Pepijn heeft het druk met z'n nieuwe werk, Mercy is in elkaar geslagen door Raus, richardgie is pleitenquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:13 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
Heeft iedereen dit jaar als voornemen om minder op FOK! te postenDa's bijna tegengesteld aan mijn voornemens
Meer posten kan niet maar ik kan wel proberen om het aantal op nivo te houden
![]()
Of is er een quotom waar ik nog niks van weet![]()
![]()
Er werd overdag toch door meer mensen gepost?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Pepijn heeft het druk met z'n nieuwe werk, Mercy is in elkaar geslagen door Raus, richardgie is pleitenen ik had het gisteren even 'druk' met mijn stage
![]()
20 januari is mijn laatste dag op stage dus daarna verval ik weer in een studentenrooster
Samenvatting: Nee, er is geen quotum
Dat waren de namen die het eerst in me opkwamenquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Er werd overdag toch door meer mensen gepost?![]()
Valt de motor om als de benzinetank leeg is dan?quote:Stinkie wil gewoon met de ALP weer dwars op de snelweg komen te liggenDenk er dan ook aan
![]()
De pot verwijt de panda![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog ff een toevoeging op bovenstaande voor gebruikers die hier nog niet zo lang meelurken, Mercy is een Fok!MC'er die hier vorig jaar nog wel eens postte![]()
[..]
Vertoon ik ziekteverschijnselenZou niet weten waar je het over hebt
![]()
[..]
Is het zo erg?Het lijkt me eigenlijk wel een goeie uitlaatklep, zo een sport *
![]()
Lekker erop los rammen [afbeelding]
* Behalve als je een sterkere tegenstander tegenover je hebt
Heb jij nog steeds woensdags vrij of heb je dat met het nieuwe jaar naar donderdag verzet?
Ik gebruik te veel smilies
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik mag vanavond weer. De laatste training vorig jaar geeindigd met een gebroken zwaard, de eerste dit jaar beginnen met een nieuw
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:04 schreef hicham het volgende:
3x raden wat voor beestje dit is
[afbeelding]
Ik probeer vanaf deze week 2 dagen in de week te trainen, dinsdag en donderdagquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Wat betreft die ziekteverschijnselen: je begint ook tegen jezelf te praten op fok. Anderen zijn je al voorgegaan jongen.![]()
Ja het was best heftig. Ik heb 2 blauwe armen en 2 blauwe benen, het is dat ik geen ballen heb...Het kan best een leuke uitlaatklep zijn. Ik heb momenteel alleen maar sterkere tegenstanders want ik ben een van de weinige nieuwelingen en gisteren was ik de enigste vrouw tot vermaak van de rest.
Misschien toch wel een goede reden om juist door te gaan zodat ik straks een keer voor revenche kan gaan.
![]()
Ik heb nog steeds de woensdagen vrij, alleen heb ik afgelopen woensdag i.v.m. vakanties wel gewerkt. Af en toe een woensdag werken is niet zo erg. Ik heb nu gezien dat als je overuren laat uitbetalen je toch nog best een goed bedrag daarvoor gestort krijgt. *![]()
ik heb jouw smileygebruik weer gecompenseerd![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Er werd overdag toch door meer mensen gepost?![]()
Raus kan nog typen, Mercy niet meer. Lijkt me duidelijk dat ie niet meer hoeft te roepen dat Raus naar de keuken moet om te koken![]()
Stinkie wil gewoon met de ALP weer dwars op de snelweg komen te liggenDenk er dan ook aan
![]()
De pot verwijt de panda![]()
Kei goed!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Komt vast uit Pimber's bed
![]()
[..]
Ik probeer vanaf deze week 2 dagen in de week te trainen, dinsdag en donderdag![]()
Een minipandabeerpupkitten !quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Bijna goed
Dat mormeltje wordt ooit zoiets
[afbeelding]
Ik word nog elke week door een scootah-boy over de mat heengeroldquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Kei goed!Het bevalt dus wel? Jij wordt niet afgetuigd?
![]()
Ik begin er nog niet aan. Ik heb nog wel een week nodig om te herstellen. Ik weet eigenlijk nog niet of ik het allemaal wel red met het sporten. Het is voor mij erg vermoeiend en pijnlijk (niet alleen de klappen), dus ik kijk het nog even aan denk ik. Ik kan straks wel bij de trainer thuis nog extra lessen. Kost niets extra's.![]()
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:18 schreef yvonne het volgende:
rietvaerder, koelkast, 48 uur, trollen in het rokerstopic
JA!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond dan. Heb je trouwens nog iets met die leverancier kunnen regelen? Het ging om een productiefout toch?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
JA!
Aan de telefoon klonk ie niet echt behulpzaam, maar toen ik aankwam wis ie nog wel dat ik een week eerder gebeld had en om welk type het ging fout 1: erkennen dat we elkaar gesproken hebben en het een zwaard uit zijn winkel is
Maar anyway, een weer daarvaar was er nog iemand met zo'n zwaard langsgekomen, zelfde model en type, zelfde plek gebroken met zelfde 'constructiefout'. Oftewel, maakte mijn case wat sterker. Zwaard word dus gewoon niet goed gemaakt, en verkocht als trainingswapen terwijl het aan de muur hoort te hangen. Mocht dus een ander uitzoeken, kwam alleen met degene die lekker sloeg uit op 500 euro. Toen even over mijn oude begonnen en gaf ie aan dat ik het volledige bedrag van dat zwaard vergoed zou krijgenDUs wat bijbetaald en weer terug naar huis.
Nu een echte Japanse Iaito van 790 grammen
lengtequote:Op donderdag 5 januari 2006 11:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
denk ik
Ik wil een stok kopen, heb jij tips waar ik op moet letten of is een bezemsteel voldoende?
Een beetje het gevoel van deze basketballers dusquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb momenteel alleen maar sterkere tegenstanders want ik ben een van de weinige nieuwelingen en gisteren was ik de enigste vrouw tot vermaak van de rest.Misschien toch wel een goede reden om juist door te gaan zodat ik straks een keer voor revenche kan gaan.
![]()
quote:
quote:Maar het zijn veredelde bezemstelen. Ik gebruik een 'echte' Jo, een dure stok uit de winkel. Heb ook een kortere die ik ooit eens uit een gymzaal heb meegerooft. Zolang de lengte en dikte ongeveer goed zijn als een 'echte' gewoon zorgen dat er geen splinters op zitten.
Als je ooit een bokken nodig hebt na het kopen lichtjes opschuren en in het water leggen, dan laten drogen. Maakt 'm wat sterker.
Financieel gezien kost het je niets bedoel jequote:
Je hebt geen ambitie zei je eerder, maar ik zou toch wat met je leergierigheid doen. Smilies had je heel snel door en nou onthoud ze ook al scooter/brommerdingetjes terwijl we in een motortopic zittenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik word nog elke week door een scootah-boy over de mat heengeroldmaar ik krijg hem nog wel. uit de laatste posts van Hicham en Pimber heb ik begrepen dat je water over de bougie moet gooien als je niet wil dat ie start.
![]()
![]()
Marokkaan worden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
Heb ook een kortere die ik ooit eens uit een gymzaal heb meegerooft.
| 1 2 | [ ] ongeschikt |
quote:
Jo, Bo etc zijn benaming voor een 'stok'. Naam is afhankelijk van de lengt. Jo is bv +/- 1,2mquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:55 schreef R2-D2 het volgende:
Ik hou het maar bij vallen voorlopig...![]()
Tnx voor tipover dat in het water leggen, zodra ik weet wat een bokken is volg ik je advies op
![]()
Op het werk ben ik niet meer ambitieus, maar het competitieve zit nog steeds in m'n bloedquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef hicham het volgende:
Je hebt geen ambitie zei je eerder, maar ik zou toch wat met je leergierigheid doen. Smilies had je heel snel door en nou onthoud ze ook al scooter/brommerdingetjes terwijl we in een motortopic zitten
quote:Marokkaan worden?
[ code verwijderd ]
Dan train ik met een "Jo" denk ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jo, Bo etc zijn benaming voor een 'stok'. Naam is afhankelijk van de lengt. Jo is bv +/- 1,2m
Als het maar een blonde verwesterde hoer isquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
En als ik nu een oud vrouwtje berooft met die stok, hoor ik er dan echt bij
das wel een goeie tip... kan ik ook wel eens doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:51 schreef stinkie het volgende:
Als je ooit een bokken nodig hebt na het kopen lichtjes opschuren en in het water leggen, dan laten drogen. Maakt 'm wat sterker.
Bo was 1,8m dacht ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jo, Bo etc zijn benaming voor een 'stok'. Naam is afhankelijk van de lengt. Jo is bv +/- 1,2m
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Marokkaan worden?
[ code verwijderd ]
niet eens een oud nederlands oma'tjequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Als het maar een blonde verwesterde hoer isشريعة [afbeelding]
TERING jantje, das niet normaal en vooral niet eerlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Een beetje het gevoel van deze basketballers dus
[afbeelding] [afbeelding]![]()
Bokkenquote:
Beginnerswerkquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
niet eens een oud nederlands oma'tje
Internet is hier ineens heel traagquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
deze en deze hier al gepost
Had ie maar moeten bukkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:18 schreef hicham het volgende:
Bokken
[afbeelding]
Dat halve hoofd voorspelt niet veel goeds
De dader heeft trouwens ook geen rechterhand, volgens mij heb je niets aan bokkenquote:
meet dan een blauwe plek en een bult op je kop levert het niet opquote:
Mijn haar, wat doe je!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:36 schreef hicham het volgende:
[..]
De dader heeft trouwens ook geen rechterhand, volgens mij heb je niets aan bokken![]()
Hou je vast R2-D2!!
[afbeelding]
Moet je je burqa ook om doen hequote:Op donderdag 5 januari 2006 13:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mijn haar, wat doe je! [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |