Fok Motorclub [SC deel 145] HAPPY NEW YEAR!!!!!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:30 schreef worldpimber het volgende:
En Fok Motorclub [SC deel 145] HAPPY NEW YEAR!!!!!!!
En hoppa, ben weer wegHoef tenminste geen infuus mee te slepen
Steekt die demper nou naar links uit of is dat plaatje gewoon scheefquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:25 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 maakt eventjes plaats voor iedereen in het FOK! MC Cafe![]()
![]()
![]()
Nog eventjes een oude concept voor het slapen gaan:
[afbeelding]
MAKE.............................. Derbi
MODEL........................... Mulhacen
CONCEPT YEAR.......... 2005
PRODUCTION YEAR... -
ENGINE...........................659 cc 1cylinder
Een 1-cilinder met gratis toeter[afbeelding]
Vond ik ook altijd DE shitquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:15 schreef Makster het volgende:
Akrapovic, oftewel BOOOOOOOOPPPP
DE shit in mijn ogen![]()
gezichtsbedrogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:42 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Steekt die demper nou naar links uit of is dat plaatje gewoon scheef
I know a guy who knows a guyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:11 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Iemand ervaring met het weg halen van een draagmuurZo ja kom ff helpen
![]()
quote:Op donderdag 05 januari 2006 23:49 schreef Goudlokje het volgende:
Weet je wel hoe de man heet die je zwanger heeft gemaakt ?? Of haal je z'n voornaam ook door-de-war met de achternaam van de buurman![]()
Maar zonder dollen: succes met de verkoopJe trekt iig wel de aandacht met zo'n topic(titel). En succes met de zwangerschap
Dat weg halen gaat mij ook wel lukken alleen het plaatsen van een H balk en het stempelen van de muur is misschien een beetje een probleemquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:30 schreef hicham het volgende:
[..]
I know a guy who knows a guy
[afbeelding]
Adres![]()
Dit misschien iets voor FemaleRebbel?? Suzuki R6![]()
[..]![]()
Maar hij ziet er wel mooi uit, klik hier maar eens. Kleurstelling![]()
Vraag is alleen of je van zo een persoon wel de motor wil kopen![]()
Ik geef je wel tips als je zegt of je jouw Streetfighter in tilburg of oisterwijk hebt gekochtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat weg halen gaat mij ook wel lukken alleen het plaatsen van een H balk en het stempelen van de muur is misschien een beetje een probleem![]()
quote:"Collega's, studenten en betalende passagiers: Dit is de stoptrein naar Rhenen."
Ok, nee dat heb ik nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik geef je wel tips als je zegt of je jouw Streetfighter in tilburg of oisterwijk hebt gekocht![]()
Goedemorgen![]()
Als je zwanger bent, gebeuren er rare dingen met jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Dit misschien iets voor FemaleRebbel?? Suzuki R6![]()
[..]![]()
Maar hij ziet er wel mooi uit, klik hier maar eens. Kleurstelling![]()
Vraag is alleen of je van zo een persoon wel de motor wil kopen![]()
Okay, biecht op. Welke Bossche Bol was het, Rausdouwer of FemaleRebbel?quote:Juni 1995, de trein was zojuist vertrokken uit Utrecht naar het pittoreske 's-Hertogenbosch. 5 minuten na CS staat hij in het weiland stil.
Ikzelf zat achterin op een zgn. "tussenstukje" - juist het tussenstukje waar ook de bartender zit. De deur gaat van buitenaf open. Een vrouw naast mij kijkt de conducteur aan en vraag wat er aan de hand is. De conducteur antwoord met een stalen blik: "We hebben een lekke band, en nu weten we dat de man van het koffiekarretje altijd een krik bij zich heeft."
De man van het koffiekarretje gaat gewoon naar zijn hokje en rommelt wat, en zegt dat hij hem niet bij zich heeft. "Ah", zegt de conducteur, "daar zie ik de machinist al met een krik."
De vrouw naast mij vraagt werkelijk bloedserieus hoe lang het wisselen van band ongeveer gaat duren... De conducteur de koffieman en ik komen werkelijk niet meer bij, terwijl de mevrouw echt zo zat te kijken van, hoezo stel ik een domme vraag..
Is dit een verkapte bekendmaking van je zwangerschapquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]Als je zwanger bent, gebeuren er rare dingen met je ![]()
ik denk dat ik haar een mail stuur, zal 'm eerst uitprinten en dan opsturen via TPG ![]()
Eventjes opgevraagd:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok, nee dat heb ik niet
En nu die tips, en beter zijn ze nuttig![]()
Heeeey... past ook bij mijn pakkie! Ik wil emquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Als je zwanger bent, gebeuren er rare dingen met je, maar dat je 't verkeerde merk bij het juiste type zet.....das pas weird
, maar de R6 is wel mooi en past bij m'n pakkie
, ook heel belangrijk dus......ik denk dat ik haar een mail stuur, zal 'm eerst uitprinten en dan opsturen via TPG
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Is dit een verkapte bekendmaking van je zwangerschap?
Aha, dus je moet nog bezwangerd wordenquote:
Ah, dan kan ik niet anders concluderen dan dat je een buffel bentquote:
quote:Duur zwangerschap: Tussen 11 en 12 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |