quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:20 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]![]()
[..]
Moet je je burqa ook om doen he [afbeelding]
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb mijn Foute CD net binnengekregen per post [afbeelding]
natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef worldpimber het volgende:ik ben onverwachts aan het werk, dus heb een goeie smoes niet te posten
Wel kwaliteits posts hier vandaag <insert springendesmiley met 2 handjes in ed lucht.emo>
Is that for real?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Een beetje het gevoel van deze basketballers dus
[afbeelding] [afbeelding]![]()
quote:
Buro HALT is langsgeweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef worldpimber het volgende:ik ben onverwachts aan het werk, dus heb een goeie smoes niet te posten
Niet de vuilnisbakken bij de FEBO vergetenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga ff ervoor zorgen dat ik vanavond wat te eten heb
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Is that for real? [afbeelding] [afbeelding]
Wat dacht jehier van:quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tenminste, die dames pic weet ik niet maar die andere zeker wel...op die positie is lengte minder belangrijk en vergis je niet hoe snel zo een 'kleintje' 1.80m...nog altijd een kop groter dan ik
kan zijn
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet de vuilnisbakken bij de FEBO vergeten![]()
![]()
En je mag je zegeltjes zelf likkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo'n end fietsen voor febo eten... echt niet
daarvoor kan ik 4x op en neer naar de vuilnisbak van een snackbar hier in de buurt
![]()
maar ik heb toch maar voor de supermarkt gekozen... is nog dichterbij
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En je mag je zegeltjes zelf likken [afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar heeft dat mens nieteens om gevraagd, heb geen zegeltjes
![]()
Ja hehe, die Koreaan van 2 meter 10 oid. Heb hem eens zien vechten op Eurosport (K1 fighting). Moest hij tegen een andere koreaan, maar die had wel de 'gewoonlijke' lengte van een Koreaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat dacht jehier van:
[afbeelding] [afbeelding]
dat is idd ook niet echt eerlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat dacht jehier van:
[afbeelding] [afbeelding]
en dan te bedenken dat die thai (op de plaatjes van R2-D2) er nog wel een extra ronde uitgesleept hadquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja hehe, die Koreaan van 2 meter 10 oid. Heb hem eens zien vechten op Eurosport (K1 fighting). Moest hij tegen een andere koreaan, maar die had wel de 'gewoonlijke' lengte van een Koreaan![]()
moet je je eens gaan bedenken hoe verschikkelijk duur het leven wordt als je zo groot bentquote:
Och het is allemal kleingeldquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
moet je je eens gaan bedenken hoe verschikkelijk duur het leven wordt als je zo groot benthelemaal in die tijd
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Och het is allemal kleingeld![]()
Moet je eens zoeken op "Tallest man"![]()
Naar huisquote:
wtf? Wie houdt mij hier voor de gekquote:From : Roy H.
Sent : Thursday, January 5, 2006 5:15 PM
Subject : r6
hoi
ik zie op marktplaats dat je je r6 verkoopt
heb je hem nog, en wat is de uiterste prijs??
quote:From : Roy H.
Sent : Thursday, January 5, 2006 5:22 PM
Subject : RE: r6
mijn exuses
ik zat op het motor forum
en daar zag ik hem te koop staan
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/119901/1
ik dacht toch zeker te weten dat dit email adres erbij stond
Verder alles goed?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan jou of je derde oog... het is niet dat m'n vriendinnen je een Freak vinden met die opgezette vleermuizen in je slaapkamer... het ligt helemaal aan mij... sorrie...![]()
quote:
Hicham is Ozzy!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:58 schreef R2-D2 het volgende:
Nee, het ligt niet aan jou of je derde oog... het is niet dat m'n vriendinnen je een Freak vinden met die opgezette vleermuizen in je slaapkamer... het ligt helemaal aan mij... sorrie...![]()
Zoiets dacht ik eerder aan ja.quote:
dempersquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef Worldbeater het volgende:
Project bike, een nieuwe KTM met 640 > 700 cc.![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de laatste post van WB dan wel weer motorgerelateerd om het geheel weer op niveau te brengen.
@WB, wanneer ben JIJ weer meetwaardig btw
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke Goedkope shit uit Slovenie.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:01 schreef FemaleRebbel het volgende:Dat ligt toch niet lekker he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit weekend heb ik Nick, daarna weer 2 weken niet.quote:@WB, wanneer ben JIJ weer meetwaardig btw![]()
Misschien dat ik volgend weekend eens ga kijken naar een TL1000 in Harderwijk.
Als die er nog is.
Acrapovic.quote:![]()
Hoe schrijf je dat ook alweer..![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:04 schreef Worldbeater het volgende:
Ackrapovic.![]()
![]()
![]()
Lijkt me niet neuh......quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ligt toch niet lekker he.![]()
Take your time.....'t is toch nog veuls te koud om te rijdenquote:Dit weekend heb ik Nick, daarna weer 2 weken niet.
Misschien dat ik volgend weekend eens ga kijken naar een TL1000 in Harderwijk.
Als die er nog is.![]()
Huhquote:Acrapovic.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:58 schreef R2-D2 het volgende:
Huillie, kutkneus.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef DieEneMetDatHoofd het volgende:
tja op een kawa klinkt alles gaar
En Fok Motorclub [SC deel 145] HAPPY NEW YEAR!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:53 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM....... LEES:
Gaat dus over de 98-er
[quotes]
Hoppa.... pcies wat ik zoek dus![]()
Tof motortje toch?
Meesterlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:29 schreef hicham het volgende:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/smilies/smiley_waah.gif]afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][/url]
als je effe leert rijden niet neequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:30 schreef worldpimber het volgende:
Hoef tenminste nog geen infuus mee te slepen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Weet je al wat voor lampen je op de streetfighter gaat doen?
Ik heb wel een ideetje voor je
[afbeelding]
Met een beetje mazzel heb je dus over 5 jaar die fighter afquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet dat in ieder geval, waarschijnlijk een kuipje van bimbo fightersMAar eerst verhuizen, klussen, auto een beurt en als er dan nog geld over is verder met bouwen
![]()
Hé....Wurldpimperquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:23 schreef worldpimber het volgende:
Neuh die fighter is half het seizoen wel klaar, maar rijden doet ie al eerder. E die klushut word ideaal, zo niet? Dan gaan er tanden rollenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb je dus over 5 jaar die fighter af
Maar dan wel met een klusschuur ter grootte van een voetbalveld toch![]()
Ze zeggen ook weleens dat je beter kippen kunt houden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé....Wurldpimper.....sinds wanneer ben ik blond
....dah wist ik ook nog wel....ging me om de spelling...........
ah! ben je dr weer. echt langer dan een uur zonder fok! lukt je niet he?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze zeggen ook weleens dat je beter kippen kunt houden.
Meesterlijk die gozerquote:Op donderdag 05 januari 2006 16:28 schreef GSX 1300 R Hayabusa het volgende:
Bestaat er nog iets mooiers als die gixxer 1000 Turbo 240 achterwiel pk's ?
De GSX 1300 R Hayabusa Turbo - 400 machtige paarden.
Km teller tot 360 km per uur , geef deze Busa 10 seconden.
Niet voor knackworstjeseters (srv rijder) geschikt.
Enkel voor de duivel's onechtelijke zoon. (ik)
Want deze Hayabusa eet levende prooi.
Géén kip die het bij jou volhoudtquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze zeggen ook weleens dat je beter kippen kunt houden.
Zo met streepjes en lijntjes en alles?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:30 schreef Makster het volgende:
Die GSX 1300 R Hayabusa van MF is echt een legenda aan het worden![]()
![]()
*pok*quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
Géén kip die het bij jou volhoudt![]()
Probeer je nu je eigen gebrek aan socializing skills te reflecteren op worldpimber?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:28 schreef DieEneMetDatHoofd het volgende:
[..]
ah! ben je dr weer. echt langer dan een uur zonder fok! lukt je niet he?
*proest*quote:
Stoerquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef Worldbeater het volgende:
Project bike, een nieuwe KTM met 640 > 700 cc.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
die is de deur uitgezetquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
D'r staat een paarrrrd in de gang
Is wel herkenbaar die ziektequote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaa player [afbeelding]
Tnx, nou kan ik spam verwachten op me prachtaccountje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
HAHAH, echte belgen humor.quote:
quote:
Fok Motorclub [SC deel 145] HAPPY NEW YEAR!!!!!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:30 schreef worldpimber het volgende:
En Fok Motorclub [SC deel 145] HAPPY NEW YEAR!!!!!!!
En hoppa, ben weer wegHoef tenminste geen infuus mee te slepen
Steekt die demper nou naar links uit of is dat plaatje gewoon scheefquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:25 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 maakt eventjes plaats voor iedereen in het FOK! MC Cafe![]()
![]()
![]()
Nog eventjes een oude concept voor het slapen gaan:
[afbeelding]
MAKE.............................. Derbi
MODEL........................... Mulhacen
CONCEPT YEAR.......... 2005
PRODUCTION YEAR... -
ENGINE...........................659 cc 1cylinder
Een 1-cilinder met gratis toeter[afbeelding]
Vond ik ook altijd DE shitquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:15 schreef Makster het volgende:
Akrapovic, oftewel BOOOOOOOOPPPP
DE shit in mijn ogen![]()
gezichtsbedrogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:42 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Steekt die demper nou naar links uit of is dat plaatje gewoon scheef
I know a guy who knows a guyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:11 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Iemand ervaring met het weg halen van een draagmuurZo ja kom ff helpen
![]()
quote:Op donderdag 05 januari 2006 23:49 schreef Goudlokje het volgende:
Weet je wel hoe de man heet die je zwanger heeft gemaakt ?? Of haal je z'n voornaam ook door-de-war met de achternaam van de buurman![]()
Maar zonder dollen: succes met de verkoopJe trekt iig wel de aandacht met zo'n topic(titel). En succes met de zwangerschap
Dat weg halen gaat mij ook wel lukken alleen het plaatsen van een H balk en het stempelen van de muur is misschien een beetje een probleemquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:30 schreef hicham het volgende:
[..]
I know a guy who knows a guy
[afbeelding]
Adres![]()
Dit misschien iets voor FemaleRebbel?? Suzuki R6![]()
[..]![]()
Maar hij ziet er wel mooi uit, klik hier maar eens. Kleurstelling![]()
Vraag is alleen of je van zo een persoon wel de motor wil kopen![]()
Ik geef je wel tips als je zegt of je jouw Streetfighter in tilburg of oisterwijk hebt gekochtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat weg halen gaat mij ook wel lukken alleen het plaatsen van een H balk en het stempelen van de muur is misschien een beetje een probleem![]()
quote:"Collega's, studenten en betalende passagiers: Dit is de stoptrein naar Rhenen."
Ok, nee dat heb ik nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik geef je wel tips als je zegt of je jouw Streetfighter in tilburg of oisterwijk hebt gekocht![]()
Goedemorgen![]()
Als je zwanger bent, gebeuren er rare dingen met jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Dit misschien iets voor FemaleRebbel?? Suzuki R6![]()
[..]![]()
Maar hij ziet er wel mooi uit, klik hier maar eens. Kleurstelling![]()
Vraag is alleen of je van zo een persoon wel de motor wil kopen![]()
Okay, biecht op. Welke Bossche Bol was het, Rausdouwer of FemaleRebbel?quote:Juni 1995, de trein was zojuist vertrokken uit Utrecht naar het pittoreske 's-Hertogenbosch. 5 minuten na CS staat hij in het weiland stil.
Ikzelf zat achterin op een zgn. "tussenstukje" - juist het tussenstukje waar ook de bartender zit. De deur gaat van buitenaf open. Een vrouw naast mij kijkt de conducteur aan en vraag wat er aan de hand is. De conducteur antwoord met een stalen blik: "We hebben een lekke band, en nu weten we dat de man van het koffiekarretje altijd een krik bij zich heeft."
De man van het koffiekarretje gaat gewoon naar zijn hokje en rommelt wat, en zegt dat hij hem niet bij zich heeft. "Ah", zegt de conducteur, "daar zie ik de machinist al met een krik."
De vrouw naast mij vraagt werkelijk bloedserieus hoe lang het wisselen van band ongeveer gaat duren... De conducteur de koffieman en ik komen werkelijk niet meer bij, terwijl de mevrouw echt zo zat te kijken van, hoezo stel ik een domme vraag..
Is dit een verkapte bekendmaking van je zwangerschapquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]Als je zwanger bent, gebeuren er rare dingen met je ![]()
ik denk dat ik haar een mail stuur, zal 'm eerst uitprinten en dan opsturen via TPG ![]()
Eventjes opgevraagd:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok, nee dat heb ik niet
En nu die tips, en beter zijn ze nuttig![]()
Heeeey... past ook bij mijn pakkie! Ik wil emquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Als je zwanger bent, gebeuren er rare dingen met je, maar dat je 't verkeerde merk bij het juiste type zet.....das pas weird
, maar de R6 is wel mooi en past bij m'n pakkie
, ook heel belangrijk dus......ik denk dat ik haar een mail stuur, zal 'm eerst uitprinten en dan opsturen via TPG
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Is dit een verkapte bekendmaking van je zwangerschap?
Aha, dus je moet nog bezwangerd wordenquote:
Ah, dan kan ik niet anders concluderen dan dat je een buffel bentquote:
quote:Duur zwangerschap: Tussen 11 en 12 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |