Verder alles goed?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan jou of je derde oog... het is niet dat m'n vriendinnen je een Freak vinden met die opgezette vleermuizen in je slaapkamer... het ligt helemaal aan mij... sorrie...![]()
quote:
Hicham is Ozzy!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:58 schreef R2-D2 het volgende:
Nee, het ligt niet aan jou of je derde oog... het is niet dat m'n vriendinnen je een Freak vinden met die opgezette vleermuizen in je slaapkamer... het ligt helemaal aan mij... sorrie...![]()
Zoiets dacht ik eerder aan ja.quote:
dempersquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef Worldbeater het volgende:
Project bike, een nieuwe KTM met 640 > 700 cc.![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de laatste post van WB dan wel weer motorgerelateerd om het geheel weer op niveau te brengen.
@WB, wanneer ben JIJ weer meetwaardig btw
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke Goedkope shit uit Slovenie.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:01 schreef FemaleRebbel het volgende:Dat ligt toch niet lekker he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit weekend heb ik Nick, daarna weer 2 weken niet.quote:@WB, wanneer ben JIJ weer meetwaardig btw![]()
Misschien dat ik volgend weekend eens ga kijken naar een TL1000 in Harderwijk.
Als die er nog is.
Acrapovic.quote:![]()
Hoe schrijf je dat ook alweer..![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:04 schreef Worldbeater het volgende:
Ackrapovic.![]()
![]()
![]()
Lijkt me niet neuh......quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ligt toch niet lekker he.![]()
Take your time.....'t is toch nog veuls te koud om te rijdenquote:Dit weekend heb ik Nick, daarna weer 2 weken niet.
Misschien dat ik volgend weekend eens ga kijken naar een TL1000 in Harderwijk.
Als die er nog is.![]()
Huhquote:Acrapovic.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:58 schreef R2-D2 het volgende:
Huillie, kutkneus.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef DieEneMetDatHoofd het volgende:
tja op een kawa klinkt alles gaar
En Fok Motorclub [SC deel 145] HAPPY NEW YEAR!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:53 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM....... LEES:
Gaat dus over de 98-er
[quotes]
Hoppa.... pcies wat ik zoek dus![]()
Tof motortje toch?
Meesterlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:29 schreef hicham het volgende:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/smilies/smiley_waah.gif]afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][/url]
als je effe leert rijden niet neequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:30 schreef worldpimber het volgende:
Hoef tenminste nog geen infuus mee te slepen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Weet je al wat voor lampen je op de streetfighter gaat doen?
Ik heb wel een ideetje voor je
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |