Yup, hij moet altijd opwarmen. Gelukkig heb ik toenertijd wat rondgespeeld met de lucht-toevoer en benzinemixquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:08 schreef Mamsi het volgende:
inderdaad, hij is heel makkelijk en goedkoop weer te fixen!
die van mij stottert op het moment als hij koud is, hij moet een beetje op gang komen, maar dan rijdt ie ook weer als een titje.
hmmm, nou goed dan, jij mag meedoen, hahaquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:11 schreef Tommeh het volgende:
Mijn zus heeft een Seat Marbella, mogen die ook? Ik vind zo'n ding echt geweldig lekker rijden (naar proporties he;) ).
ah je hebt dus een stilstaande porsche eruit getrokken ... een moeilijk te evenaren prestatiequote:Op donderdag 5 januari 2006 11:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yup, hij moet altijd opwarmen. Gelukkig heb ik toenertijd wat rondgespeeld met de lucht-toevoer en benzinemixen reed 'ie aardig door, heb ooit nog een porsche eruit getrokken (was meer omdat 'ie verbaasd was dat ik naast 'em stond te vroemen enzo
)
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:49 schreef GWD het volgende:
[..]
ah je hebt dus een stilstaande porsche eruit getrokken ... een moeilijk te evenaren prestatie![]()
Hahahahah droom verderquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
grappig. Nee, in Berlijn hebben ze van die leuke stoplichten, die van rood naar rood+oranje gaan, en officieel mag je met groen gaan rijden. Ik kom daar in die Panda, sta naast een dure porsche. Geef een beetje gas, om de motor op peil te houden. Die vent in z'n porsche doet dat dus ook.... lichten worden rood-oranje, ik geef vol gas, laat de koppeling los, en schiet zo weg. Omdat het zo'n licht bakkie is kan het best hard... en die Porsche had wel even nodig om me in te halen
![]()
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef 1299 het volgende:
Dus volgens jou wint een spartamet ook de eerste meters van een racemotor![]()
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
grappig. Nee, in Berlijn hebben ze van die leuke stoplichten, die van rood naar rood+oranje gaan, en officieel mag je met groen gaan rijden. Ik kom daar in die Panda, sta naast een dure porsche. Geef een beetje gas, om de motor op peil te houden. Die vent in z'n porsche doet dat dus ook.... lichten worden rood-oranje, ik geef vol gas, laat de koppeling los, en schiet zo weg. Omdat het zo'n licht bakkie is kan het best hard... en die Porsche had wel even nodig om me in te halen
![]()
Waarom perse racemotor? Zoveel vermogen hebben die niet onderin. Zit allemaal bovenin. Een twin is nog wat sneller wegquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef 1299 het volgende:
Dus volgens jou wint een spartamet ook de eerste meters van een racemotor![]()
ghehehe, leuk doosjequote:Op donderdag 5 januari 2006 11:20 schreef iamredleader het volgende:
Zo, toch een foto gevonden!
[afbeelding]
Dat meissie is m'n verloofde![]()
O ja, haar achternaam was deel van de reden waarom de auto zo heette. Vraag me niet hoe![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |