abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33722131
hoe is jullie ervaring met dit karretje?

heb er zelf ook een, en ben er heel erg tevreden mee.
kost geen drol, superzuinig, heel makkelijk parkeren, fijn toch?
  donderdag 5 januari 2006 @ 10:56:05 #2
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_33722173
Zit voor geen meter, is erg klein, is onveilig.....
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_33722331
Is een superauto. M'n meissie heeft lange tijd een Panda 750 gehad, maar door pure slijtage was 'ie op. De remcylinder was niet meer goed, de koeling lekte, de motor verbruikte veel olie, hij reed zeer onzuinig, maar het was een top-auto. Je kon er echt alles zelf nog aan klussen. Helaas geen foto bijdehand, maar we hebben de hoedenplank vervangen door een mega-luidspeaker en de zijkant nog met de "naam van de auto" bespoten.

Ik zou, ondanks alle mankementen, wel weer zo'n autootje willen hebben.
pi_33722491
inderdaad, hij is heel makkelijk en goedkoop weer te fixen!

die van mij stottert op het moment als hij koud is, hij moet een beetje op gang komen, maar dan rijdt ie ook weer als een titje.
pi_33722534
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:08 schreef Mamsi het volgende:
inderdaad, hij is heel makkelijk en goedkoop weer te fixen!

die van mij stottert op het moment als hij koud is, hij moet een beetje op gang komen, maar dan rijdt ie ook weer als een titje.
Yup, hij moet altijd opwarmen. Gelukkig heb ik toenertijd wat rondgespeeld met de lucht-toevoer en benzinemix en reed 'ie aardig door, heb ooit nog een porsche eruit getrokken (was meer omdat 'ie verbaasd was dat ik naast 'em stond te vroemen enzo )
pi_33722564
Mijn zus heeft een Seat Marbella, mogen die ook? Ik vind zo'n ding echt geweldig lekker rijden (naar proporties he;) ).
pi_33722608
hahaha cool!

ik heb er een dikke dtm uitlaat onder gehangen, en dan moet je die mensen af en toe verbaast zien kijken als er in een keer geen dikke gti, maar zo'n klein doosje aan komt rijden, echt lachen is dat!
pi_33722636
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:11 schreef Tommeh het volgende:
Mijn zus heeft een Seat Marbella, mogen die ook? Ik vind zo'n ding echt geweldig lekker rijden (naar proporties he;) ).
hmmm, nou goed dan, jij mag meedoen, haha
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:14:43 #9
28775 QazzaQ
Ik ben een kroet
pi_33722638
was mijn eerste auto, heeft me 400 gulden gekost.

Lekker mee gescheurd
I see the way you look at him. I'm a man, too, you know? I go pee pee standing up.
pi_33722685
dit is ook mijn eerste autotje, heeft me 225 gekost met sportvelgjes, sportstuurtje en kenwood boxen, heb ik toch iets goed gedaan of niet?
pi_33722710
Mijn zus rijdt erin. Je kunt het nauwelijks een auto noemen, maar ja, het rijdt. En dat voor maar 250 Euro.
A spoonful of sugar...
pi_33722789
Zo, toch een foto gevonden!

Dat meissie is m'n verloofde

O ja, haar achternaam was deel van de reden waarom de auto zo heette. Vraag me niet hoe
pi_33725096
Heet ze mobil?
pi_33728553
haha omg
Mijn zus rijdt ook een Panda :k
pi_33729000
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:10 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Yup, hij moet altijd opwarmen. Gelukkig heb ik toenertijd wat rondgespeeld met de lucht-toevoer en benzinemix en reed 'ie aardig door, heb ooit nog een porsche eruit getrokken (was meer omdat 'ie verbaasd was dat ik naast 'em stond te vroemen enzo )
ah je hebt dus een stilstaande porsche eruit getrokken ... een moeilijk te evenaren prestatie
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_33730243
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:49 schreef GWD het volgende:

[..]

ah je hebt dus een stilstaande porsche eruit getrokken ... een moeilijk te evenaren prestatie
grappig. Nee, in Berlijn hebben ze van die leuke stoplichten, die van rood naar rood+oranje gaan, en officieel mag je met groen gaan rijden. Ik kom daar in die Panda, sta naast een dure porsche. Geef een beetje gas, om de motor op peil te houden. Die vent in z'n porsche doet dat dus ook.... lichten worden rood-oranje, ik geef vol gas, laat de koppeling los, en schiet zo weg. Omdat het zo'n licht bakkie is kan het best hard... en die Porsche had wel even nodig om me in te halen
pi_33731057
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:24 schreef iamredleader het volgende:

[..]

grappig. Nee, in Berlijn hebben ze van die leuke stoplichten, die van rood naar rood+oranje gaan, en officieel mag je met groen gaan rijden. Ik kom daar in die Panda, sta naast een dure porsche. Geef een beetje gas, om de motor op peil te houden. Die vent in z'n porsche doet dat dus ook.... lichten worden rood-oranje, ik geef vol gas, laat de koppeling los, en schiet zo weg. Omdat het zo'n licht bakkie is kan het best hard... en die Porsche had wel even nodig om me in te halen
Hahahahah droom verder Denk je nu echt dat je door je lichte gewicht de eerste meters eerder weg bengt?

Dus volgens jou wint een spartamet ook de eerste meters van een racemotor
pi_33732821
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef 1299 het volgende:
Is dat niet zo dan?

Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_33734619
*wacht op BHFH*
pi_33737714
quote:

[..]

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
pi_33737753
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef 1299 het volgende:

Waarom perse racemotor? Zoveel vermogen hebben die niet onderin. Zit allemaal bovenin. Een twin is nog wat sneller weg

Een chopper doet het ook best rap bij t stoplicht
pi_33760158
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:20 schreef iamredleader het volgende:
Zo, toch een foto gevonden!

[afbeelding]

Dat meissie is m'n verloofde

O ja, haar achternaam was deel van de reden waarom de auto zo heette. Vraag me niet hoe
ghehehe, leuk doosje
pi_33760198
quote:

[..]

hij zal wel dom gekeken hebben haha
pi_33762736
quote:
wie rijdt er nog meer een fiat panda?
Kdurf nie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')