gewoon een waarde invullen die lager ligt dan de douane invoerrechtenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:17 schreef Shogo het volgende:
Kijk.Wat zou een beetje realistisch zijn voor HMC LE?
Nah....dat hoeft op zich niks te betekenen.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je hebt niet eens een dvdprofiler link dus dat zal wel meevallen
Okee okee hier danquote:Op maandag 2 januari 2006 13:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je hebt niet eens een dvdprofiler link dus dat zal wel meevallen
wat is dat nou weer voor belachelijke collectie niet eens 700 dvd's, geen Army of Darkness (laat staan de R3) en geen JAP Alien Head..... amateurquote:
Jah ik zag het daarnet ineensquote:Op maandag 2 januari 2006 17:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt niks ?
of heb je je dvd's bij ordered staan![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:13 schreef AntiChrist het volgende:
wat is dat nou weer voor belachelijke collectie niet eens 700 dvd's, geen Army of Darkness (laat staan de R3) en geen JAP Alien Head..... amateur
Is The 40 Year Old Virgin gebaseerd op 't leven van deze kerel?quote:
Ik ben er anders aardig trots op. Ik koop overigens alleen films&series op DVD waarvan in 100% zeker weet dat ik het vaker dan 1x wil zien.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:13 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor belachelijke collectie niet eens 700 dvd's, geen Army of Darkness (laat staan de R3) en geen JAP Alien Head..... amateur
Holy mother of fucking Godquote:
Patserquote:Op maandag 2 januari 2006 19:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie dat ik zelfs 2 keer in de OP sta.
Ik snap diequote:
OK:quote:Op maandag 2 januari 2006 19:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik snap dieniet want het is gewoon zo.
Maar dan zijn zijn muren weer zo kaal.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar het gaat ook nergens over. Hij heeft overal de verpakking van opgehangen joh! Als ie die figuurtjes nou uitpakt en op een plank vastzet ofzo, dat scheelt 'm 2/3 van de ruimte
Tja dan moeten er een aantal lege planken hangen.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die planken waar de figuurtjes op staan hè, die moeten toch ook ergens hangen?
hehequote:Op maandag 2 januari 2006 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar het gaat ook nergens over. Hij heeft overal de verpakking van opgehangen joh! Als ie die figuurtjes nou uitpakt en op een plank vastzet ofzo, dat scheelt 'm 2/3 van de ruimte
Ik heb dat textbestandje al aangepastquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:59 schreef FremantleDockers het volgende:
Prachtig!
Nog even de verwijzing naar de OT aanpassen, dan is ie helemaal definitief!
neequote:
Op welke dvd wacht jij dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:52 schreef Timo20 het volgende:
De 30 dagen wachten zijn bijna voorbij, dus voor de zekerheid toch maar eens een mailtje richting dvdpacific gestuurd. Eens kijken wat ze zeggen...
Ook Sin City - Extended Edition + nog 3 Walt Disney Treasures die op 8 december zijn verstuurdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Op welke dvd wacht jij dan?
Wacht nog steeds op Sin City die op 12 december verstuurd is![]()
Ben benieuwd wat ze zeggen hou ons op de hoogte, want het duurt me nu te lang terwijl ik normaliter in een week alles binnen heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook Sin City - Extended Edition + nog 3 Walt Disney Treasures die op 8 december zijn verstuurd
will doquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze zeggen hou ons op de hoogte, want het duurt me nu te lang terwijl ik normaliter in een week alles binnen heb.![]()
quote:
Heb je dus net niets aanquote:Hello there,
The holidays seem to have affected the delivery of certain parcels. I
believe htye are delayed 1-2 days for parcels from December 12-22 . At this
point I would not be alarmed I sure your parcels is on its way. If for some
reason it doesn't arrive in the next few days I have pasted our lost parcel
policy below for you to review. Please know that we will make all efforts
for resolution if in fact the parcel does not arrive by the policy wait
time.
No shipment can be assumed lost until the expiration of 30 business days
from time of shipment for Courier, Domestic Priority and International Air
Mail. 45 business days for Domestic Media Mail and International Surface
Mail. If you are unfortunate enough to have not received a shipment past
these mandatory wait times as specified above then please contact our
Returns & Replacements Department on returns@dvdpacific.com and advise of
non delivery.
Jessica C.
Roflquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:00 schreef Timo20 het volgende:
Heb een antwoord gekregen:
[..]
Heb je dus net niets aan
Jesus Christus, 30 buisiness days. Dat is fokking 6 weken![]()
Dan ligt die van mij ernaastquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:37 schreef FremantleDockers het volgende:
Ligt ie niet gewoon bij de douane? Random eruit gepikt ofzo.
zelfde hier gehad. Moet wachten tot de 20equote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:38 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Rofl
Check die van mij:
We are very sorry that you have not received your package yet. Indeed, we
shipped your order on 12/12 via international priority mail. You should have
received your package by 12/29. Please note that no shipment can be assumed
lost until the expiration of 30 business days from time of shipment for
Courier, Domestic Priority and Media Mail and International Priority Air
Mail. Of course, we hope you will receive your order soon. Also, the 30
days policy will be effective for you on January 18th. Please e-mail me as
soon as you have any news about your order.
Regards,
Jessica
Je kunt ook te erg fan worden van een film zeg.quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:49 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb dit jaar gewoon nog niets gekocht!
*trots is*
*ook blut is*
Ja zeg is, wat voorn één?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef pascalheister het volgende:
gister m'n 1e dvd van het jaar gekocht en wat voor één![]()
Toch knap ik heb het nog geen dag volgehouden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag dan toch de eerste dvd van `t jaar gekocht
De NL versie is OOP. Dat houdt in niet meer in productie. Als je geluk hebt zal je er misschien ergens nog in een winkel één vinden. De amerikaanse Regio 1 kun je nog wel makkelijk krijgen en stond laatst nog op cdwow. Mocht je echt de nederlandse willen zul je toch eens wat winkels moeten binnenstappen (dvdvalley, v&d, misschien een frs die hem nog heeft) of de dvdforums (dvd.nl en dvdforum.nl) in de gaten moeten houden.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:15 schreef =HellFire= het volgende:
Okay, nu ben ik vast niet de enige en ik had het geloof ik al eens eerder gevraagd, maar waar kan je in godsnaam de dvd van Blade Runner vinden. Play.com, BOL, of gewoon een winkel, niemand lijkt hem te hebben? Wordt die film verscholen ofzo?.
Hoe christelijk is die?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:22 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb de CDA box van BLADE RUNNER voor je
Thanks voor de info! Out of Production joh... zo'n beetje de enige film die dat heeft ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef Shogo het volgende:
[..]
De NL versie is OOP. Dat houdt in niet meer in productie. Als je geluk hebt zal je er misschien ergens nog in een winkel één vinden. De amerikaanse Regio 1 kun je nog wel makkelijk krijgen en stond laatst nog op cdwow. Mocht je echt de nederlandse willen zul je toch eens wat winkels moeten binnenstappen (dvdvalley, v&d, misschien een frs die hem nog heeft) of de dvdforums (dvd.nl en dvdforum.nl) in de gaten moeten houden.
Mail me ffquote:Op zondag 8 januari 2006 00:27 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe christelijk is die?.
Effe serieus, vertel.
Will do.quote:
Ik doe dat dus niet hequote:Op zondag 8 januari 2006 00:38 schreef =HellFire= het volgende:
Valt me nu ineens op bij b.v. Indiana Jones, ik zie bonusmateriaal, ik denk wtf mis ik? Blijkt het gewoon uit die dvdbox te zijn.![]()
Hehe. Ga maar na, bijvoorbeeld... Godfather, Star Wars, Indiana Jones, ALIEN.... Het zijn weliswaar 4 boxen, maar wel iets meer dvds.quote:
Dat geeft niet. Maar voor de een is het logisch om ze los te doen en voor de ander niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hehe. Ga maar na, bijvoorbeeld... Godfather, Star Wars, Indiana Jones, ALIEN.... Het zijn weliswaar 4 boxen, maar wel iets meer dvds.
Just fuckin around, I mean you no harm!
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Me neither. Een box is een box. Het gaat toch niet om het aantal, maar om de titels?
Ach ik snap het wel hoor, een DVD afzonderlijk benoemen met gedetaileerde informatie staat een stuk mooier dan een karige beschrijving van een box.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Me neither. Een box is een box. Het gaat toch niet om het aantal, maar om de titels?
Ik weet niet waarom het bij deze film zo is. De film is gewoon niet meer uitgekomen sinds warner van snappers naar keepcases is gegaan. En wegens een probleem met rechten of weet ik het lijkt er ook nog lang geen mooie editie op weg te zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:28 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Thanks voor de info! Out of Production joh... zo'n beetje de enige film die dat heeft ofzo?
Ja precies, ik voeg zelf ook altijd gewoon de box DVD toe, lekker makkelijk en wat boeit het aantal nou, zo mooi is mijn collectie toch niet, heb helaas maar weinig tot geen pareltjes of limited edition dus ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Discussies zijn okayMaar gewoon je mening laten horen is toch prima?
Ik heb zoiets van: als je die box koopt, kies je ervoor om alle films in een bepaalde uitgave te kopen. Dus je zet in je profiler dat je die uitgave hebt. De karakteristieken van die uitgave worden dan in je profiler weergegeven. Als iemand meer over de films wil weten kan ie toch beter naar IMDb gaan, dus da's voor mij niet echt een argument. Daar vind ik de profiler toch te summier voor.
Ai, jammer, daar zat ik eigenlijk wel op te wachten, op een mooie editie.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:51 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het bij deze film zo is. De film is gewoon niet meer uitgekomen sinds warner van snappers naar keepcases is gegaan. En wegens een probleem met rechten of weet ik het lijkt er ook nog lang geen mooie editie op weg te zijn.
Nog zo'n film die ik moet hebben en niet meer zie! Thanks for the reminder. En inderdaad, ze waren afschuwelijk lelijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Brrrrrrr...alleen al de gedachte aan die afgrijselijke versies van Heat enzo doen m'n nekharen rijzen.
Volgens mij niet. Heb hem alleen in het zwart gezien en ik heb zelf ook een zwarte snapper. Pokkedingen zijn het idd jah.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:57 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ai, jammer, daar zat ik eigenlijk wel op te wachten, op een mooie editie.. Schenen ze wel mee bezig te zijn, hmm. Snappers waren wel pokkedingen trouwens... die Bladerunner versie zat toch in zo'n rood hoesje toen of niet? Mmm. Naja. Ik zal eens even mailen.
Ik weet hetquote:
zeg dan dat de brug open staatquote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar jah.. ik heb ook geen ruimte meer
Dat was 1 van de miniredenen hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 01:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeg dan dat de brug open staat![]()
ik heb ook geen ruimte, ga het ook niet meteen verkopen
Goed voor mijn portomonnee jah, maar niet voor mijn hartquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was 1 van de miniredenen hoor
Ik wil gewoon gaan minderen. Ik heb net in 1 week tijd 200 euro aan dvd's uitgegeven
Ik heb nog wel geld, maar ik wil eigenlijk zo langzamerhand gaan sparen voor mijn rijbewijs, en dat wil niet als je zoveel DVD's kooptquote:Op zondag 8 januari 2006 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja. Ik sta inmiddels diep rood, dus ik zal ook wel moeten. Ik vind 't ook niet leuk om een uitverkoop te houden en om weinig meer te kunnen kopen, maar het is gewoon niet anders
Zie het zo: als je selectief bent met wat je besteld, ben je wel blijer met elke bestelling
is dat alles 200 euroquote:Op zondag 8 januari 2006 01:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was 1 van de miniredenen hoor
Ik wil gewoon gaan minderen. Ik heb net in 1 week tijd 200 euro aan dvd's uitgegeven
Goed idee, nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 8 januari 2006 12:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Elke maand gewoon een standaardoverboeking van een bepaald bedrag naar je spaarrekening doen...dan kun je haast niet anders
Neem er lekker popcorn bij.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga straks Salo bekijken, wens me sterkte iedereen.![]()
Netjes! Ik ben door mijn geld heen, dus ik kan je er helaas niet van af helpen.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
Verkoop gaat goed.. binnen 1 dag al de helft kwijt
[TK] Te veel DVD's...
Zo erg istie niet hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga straks Salo bekijken, wens me sterkte iedereen.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo. Wat is Salo een ongelofelijke smerige film. Heb hem na 30 minuten uitgezet. Vrouwen die als honden vastgeketend zijn en verkrachtingen waar je van moet kokhalzen.
Ik heb in eerste instantie geen hap door mijn strot kunnen krijgen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
waar is je popcorn gebleven ?
Ach, wat is erg? Decadent, wansmakelijk of onaangenaam is misschien accurater. Mensen die een goor horrorfilmpje verwachen, zullen ook teleurgesteld zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:02 schreef =HellFire= het volgende:
Is Salo echt zo erg dan? Heb er heel wat over gehoord maar nog nooit zelf gezien. Terwijl je die film overal kan vinden, kennelijk is er geen censuur voor die film.
Je zult er gegarandeerd van genieten.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar als 't goed is heb ik 'm al geregeld
Ga je wel eens naar de sneak in Nijmegen...in Carolus? Die kerel die daar van tevoren altijd een praatje houdt, da's degene met die enorme filmcollectie (hij is filmrecensent), van hem kan ik 'm woensdag al bietsen als 't goed is.
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb in eerste instantie geen hap door mijn strot kunnen krijgen.![]()
Ah, een kennis van Constant. Die zal hem ongetwijfeld hebben. Ik ken hem en het groepje, maar jouw vast niet persoonlijk. Ik ging een jaar of vijf geleden elke week, maar de films werden te slecht.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar als 't goed is heb ik 'm al geregeld
Ga je wel eens naar de sneak in Nijmegen...in Carolus? Die kerel die daar van tevoren altijd een praatje houdt, da's degene met die enorme filmcollectie (hij is filmrecensent), van hem kan ik 'm woensdag al bietsen als 't goed is.
Ik ken je verder niet volgens mij, wat voor studie doe je? En wat is je naam?
en als je nou eens een profiler maakt ofzo, dan kunnen we je collectie zien
dit meen je toch niet zeg, wat een tuigquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:15 schreef Durbin het volgende:
Ik probeer me even voor te stellen hoe een pakketje van Play gisteren en vandaag is "bezorgd".
Gisteren:
"Hey, dat pakketje is te dik voor de brievenbus. Nou ja, briefje in de brievenbus en we proberen het morgen wel weer!"
Vandaag:
"Hey, dat pakketje is te dik voor de brievenbus. Hmm, misschien lukt het als ik de envelop uitelkaar scheur en de dvd-box door de brievenbus prop. Het lukt! Dat scheelt me weer een autoritje."
En zo ben ik sinds vandaag de trotse eigenaar van een halve (!) envelop en een beschadigde dvd-box.
Ter indicatie, de dvd-box zelf is alleen al ruim 2 dvd's dik.
Bedankt voor de service jongens!![]()
wou al zeggen, play pakketjes worden hier niet door TPG bezorgd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:33 schreef Durbin het volgende:
Ik heb al veel ellende met de TPG meegemaakt, maar eerlijk is eerlijk, dit keer is het niet van hun afkomstig.
Wat voor mensen werken daar in godsnaam waar jij woontquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:15 schreef Durbin het volgende:
Ik probeer me even voor te stellen hoe een pakketje van Play gisteren en vandaag is "bezorgd".
Wie wat waar.. Ebay? Marktplaats? Dvd.nl? Fok.nl? Link?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:57 schreef Euc- het volgende:
Damnit, heb vorige week woensdag 4 dvd's gekocht (gladiator SE, Fucking Amal, Fight Club SE en Amelie genummerde CE), en hij zou ze eerst vorige week vrijdag op de post doen, toen had hij mijn geld niet binnen, en na een screenshot dat het hier was afgeschreven wou hij het nogniet op de post doen. Hij zou het pas woensdag (vandaag/gisteren dus) kunnen versturen, omdat ie niet eerder bij het postkantoor kwam, kom ik net terug van werken, mail hem ofhij het heeft verstuurd en of hij een track & trace code voor me had, had hij het nog niet verstuurd, en zou het het eerste zijn wat ie morgen deed, mijn dvd's versturen.
Volgensmij wordt ik bezeken, maar we zien morgen wel weer
dat klinkt als selektvracht. Hebben ze bij mij ook 's met een boek gedaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:15 schreef Durbin het volgende:
Gisteren:
"Hey, dat pakketje is te dik voor de brievenbus. Nou ja, briefje in de brievenbus en we proberen het morgen wel weer!"
Vandaag:
"Hey, dat pakketje is te dik voor de brievenbus. Hmm, misschien lukt het als ik de envelop uitelkaar scheur en de dvd-box door de brievenbus prop. Het lukt! Dat scheelt me weer een autoritje."
En zo ben ik sinds vandaag de trotse eigenaar van een halve (!) envelop en een beschadigde dvd-box.
Ter indicatie, de dvd-box zelf is alleen al ruim 2 dvd's dik.
hoop t niet voor je dat je bezeken wordt. zulke lui zijn zo irritant hequote:Op donderdag 12 januari 2006 01:57 schreef Euc- het volgende:
Damnit, heb vorige week woensdag 4 dvd's gekocht (gladiator SE, Fucking Amal, Fight Club SE en Amelie genummerde CE), en hij zou ze eerst vorige week vrijdag op de post doen, toen had hij mijn geld niet binnen, en na een screenshot dat het hier was afgeschreven wou hij het nogniet op de post doen. Hij zou het pas woensdag (vandaag/gisteren dus) kunnen versturen, omdat ie niet eerder bij het postkantoor kwam, kom ik net terug van werken, mail hem ofhij het heeft verstuurd en of hij een track & trace code voor me had, had hij het nog niet verstuurd, en zou het het eerste zijn wat ie morgen deed, mijn dvd's versturen.
Toevallig ene Pascal van W. uit Maastricht?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:57 schreef Euc- het volgende:
dezelfde ervaring gehad?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Toevallig ene Pascal van W. uit Maastricht?![]()
Nee. Ik stort niet geld op andermans particuliere rekening zonder zeker te weten dat ik ook alles ontvang waarvoor ik heb betaald.quote:
Nou. Als je toch van slootwater houdt, respecteer je jezelf toch al niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:17 schreef pascalheister het volgende:
mijn voornaam een beetje door het slijk halen
Klopt. Het was inderdaad Selektvracht.quote:Op donderdag 12 januari 2006 06:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat klinkt als selektvracht. Hebben ze bij mij ook 's met een boek gedaan.
notquote:
werk dan ook doordeweeksquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
not
moet zondag gewoon werken
wel maar 3 uurtjesmaar t gaat om t principe
dat doe ik ook, maar een ziekenhuis is ook in het weekend open hequote:
Dan moeten diezelfde liefhebbers wat sneller zijn. Ik beaal graag wat meer voor een Salò Criterion dan hij betaald heeft hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Kinky_Queen is ontmaskerd als een ordinaire handelaar die de felbegeerde gelimiteerde box-sets voor de echte liefhebbers wegkaapt en vervolgens met tientallen euro's winst verkoopt aan veelal diezelfde liefhebbers.
hij handelt tenminste nog in dingen waar hij zelf ook een enorme passie voor heeft. Erger zijn de mensen die vanalles kopen en het met woekerwinsten door proberen te verkopen, zonder dat ze ook maar enige affiniteit er mee hebben. Het spul wat ik Kinky_queen zag verkopen is volgens mij hier toch niet makkelijk te krijgen, en de mensen die het kopen zouden het waarschijnlijk niet halen op de plaats waar hij het vandaan heeft.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Kinky_Queen is ontmaskerd als een ordinaire handelaar die de felbegeerde gelimiteerde box-sets voor de echte liefhebbers wegkaapt en vervolgens met tientallen euro's winst verkoopt aan veelal diezelfde liefhebbers.
wat is dit nou voor gelul...... er zijn er ik weet niet hoeveel die dit doen.. hare doet precies hetzelfde en ik ben maar wat te blij dat ik af en toe (als ik zelf niet op tijd ben) nog aan zo een boxset kan komen.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een onzin. Je hóeft dingen niet te kopen, hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een onzin! Juist door de praktijken van KQ is het voor sommige users die heel graag aan zulke box-sets willen komen makkelijk om dat via hem te regelen. Hij haalt ze van plekken waar ik nooit van heb durven dromen en dvd liefhebbers zoals ik die dan daar niet durven te komen (taal, creditcard) het kopen van KQ!!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Inderdaat ja, nu heb je in ieder geval de zekerheid dat de boxset goed is en dat KQ het opstuurd. Als je het bij die vage praktijken besteld moet je nog maar afwachten of je waar voor je geld krijgtquote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een onzin! Juist door de praktijken van KQ is het voor sommige users die heel graag aan zulke box-sets willen komen makkelijk om dat via hem te regelen. Hij haalt ze van plekken waar ik nooit van heb durven dromen en dvd liefhebbers zoals ik die dan daar niet durven te komen (taal, creditcard) het kopen van KQ!!!!
Mijn Band Of Brothers ME heb ik ook via iemand anders gekocht die het weer via iemand heeft gekocht en daar wist ik bewust van af. Ja nou en dat die gast 15 of 20 euro winst maakt. Ik heb eindelijk mijn box waar ik dan ook met zekerheid kan weten dat ie goed is en niet fake. En die zekerheid heb je dan bij KQ of een andere user die hier goed meepost
Ik heb het ook even aangekaart achter de schermen.quote:
hehequote:Op zondag 15 januari 2006 21:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
"My name is Kinky Queen.... Im a user of Fok! and this is the longest day of my life"
![]()
Wat toevallig. Ik heb afgelopen vrijdag die film voor het eerst gezien. Erg interessant om een verhaal op 3 verschillende manieren te zien.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb trouwens gezondigd van mijn goede voornemen, maar wel bewust. Ik heb Lola Rennt gekocht om 'm te bekijken, om 'm vervolgens direct weer door te verkopen (wat inmiddels dus ook gebeurd is). Dus eigenlijk heb ik 'm alleen gekocht omdat ie bij de plaatselijke videotheek niet te huur was. Telt dat dan ook als kopen?
Ik begrijp zowiezo niet waar ze moeilijk over doen/deden dat ding is allang verkochtquote:Op zondag 15 januari 2006 21:34 schreef Shogo het volgende:
"My name is Kinky Queen.... Im a user of Fok! and this is the longest day of my life"
![]()
En ik heb hem dus overgekocht, wel een goeie film mag ik hopen toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb trouwens gezondigd van mijn goede voornemen, maar wel bewust. Ik heb Lola Rennt gekocht om 'm te bekijken, om 'm vervolgens direct weer door te verkopen (wat inmiddels dus ook gebeurd is). Dus eigenlijk heb ik 'm alleen gekocht omdat ie bij de plaatselijke videotheek niet te huur was. Telt dat dan ook als kopen?
Is wel een goeie film. Hoewel het jaren geleden is dat ik hem heb gezien.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
En ik heb hem dus overgekocht, wel een goeie film mag ik hopen toch?.
nou ga je zeker zo vertellen dat je nog 2 gesealde special limited bootleg edtition criterions zonder witte ring ervan hebt liggen voor 150 euro?? vieze handelaar!!!quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 07:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nou ga je zeker zo vertellen dat je nog 2 gesealde special limited bootleg edtition criterions zonder witte ring ervan hebt liggen voor 150 euro?? vieze handelaar!!!
Hij staat ook wel in de IMDb top250, dus dat zit vast wel goedquote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is wel een goede film ja, dat absoluut.
Als je interesse heb moet je me maar ff een goed bod pmmenquote:Op maandag 16 januari 2006 07:48 schreef AntiChrist het volgende:
nou ga je zeker zo vertellen dat je nog 2 gesealde special limited bootleg edtition criterions zonder witte ring ervan hebt liggen voor 150 euro?? vieze handelaar!!!
Niet zeiken voor die prijs...quote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef Timo20 het volgende:
Eindelijk is de Criterion van "The River" verzonden door CDWOW. besteld op 27 december
Fok! heeft geen PMquote:Op maandag 16 januari 2006 18:14 schreef kinky_queen het volgende:
Als je interesse heb moet je me maar ff een goed bod pmmen
![]()
Volgens mij nietquote:Op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje![]()
Deze dvd:http://www8.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=13402&subcat=region2&affid=13603
Is die Nl ondertiteld![]()
Had dan ook bij de mediamarkt gesolliciteerd.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
Ik kan voorlopig geen dvd's kopen
Bron: Nu.nl
Zo das wel ff kutquote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef Shogo het volgende:
[..]
Had dan ook bij de mediamarkt gesolliciteerd.Je bent toch niet gek?
![]()
Dank jequote:Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Zo das wel ff kut![]()
Alvast veel succes met het zoeken naar een nieuwe baan.
Yep. Later op de week weet ik wat meer infoquote:Op maandag 16 januari 2006 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus je wordt er zomaar uitgeknikkerd? Da's mooi klote.
quote:
doe ik ook niet, maar het begon toch wel redelijk lang te duren. voor die prijs: zo lang ik `m maar krijg vind ik t goedquote:
Oeh, dat is kutquote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
Mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mannen, vrouwen, meisjes, jongens, baby's enz...
Elisha Cuthbert gaat weer in 24 spelen...vanaf 5 Febr. 4 weken lang
Woeiii
'The kinky queen incident' 'kinky queengate'quote:Op maandag 16 januari 2006 23:03 schreef Cheiron het volgende:
OMG, dat oldboy - benny hill filmpje
Bijna even slapstickerig als die ban van KQ
Het Handelaars Conflict.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:26 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
'The kinky queen incident' 'kinky queengate'
[afbeelding]
Voor het eerst dat ik het niet erg vind om een spoiler ervan te lezen.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mannen, vrouwen, meisjes, jongens, baby's enz...
Elisha Cuthbert gaat weer in 24 spelen...vanaf 5 Febr. 4 weken lang
Woeiii
Salesman Massacrequote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef Durbin het volgende:
Death of a Salesman ?
Dacht ik alquote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef Shogo het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het niet erg vind om een spoiler ervan te lezen.![]()
als ze nu wel een nuttige rol heeft tenminste![]()
Dat zie ik hem dan weer niet zo snel doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Das netjes. Hopelijk voor je betaald ie ook het CC afschrift
quote:
Waarom zeg je nou FTR? Die afkorting wordt allang niet meer gebruikt. Het is tegenwoordig TVquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
FTR'ers kunnen echt niet slowchatten.
Perfect voor een slowchattopic, doe zo voortquote:
Ik weiger mij te laten indoctrineren door het TV-gedachtengoed en wens in deze mijn eigenheid te ratificeren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom zeg je nou FTR? Die afkorting wordt allang niet meer gebruikt. Het is tegenwoordig TV
Ik ga mijn eigen mystiek niet ontkrachtenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kun je dat even voor mij vertalen in het Nederlands?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ga mijn eigen mystiek niet ontkrachten.
Hierdoor zul je wel enigheid problemen mee krijgen waardoor jouw intelectuele praktijken binnen het vaderlandse gebied niet geheel van waarde genomen worden. Kies jij alsnog voor het oude geschrift, zullen nogal veel onenigheden ontstaan binnen onze waardevolle cultuur. Mocht jij het op je hart hebben om zodoende een burgeroorlog te manifesteren, zal dit totaal niet ten gunste van je eigen bloed der adel gaan. Wees gewaarschuwd!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik weiger mij te laten indoctrineren door het TV-gedachtengoed en wens in deze mijn eigenheid te ratificeren.
Zeg nooit nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Nu zal helemaal nooit iemand jou posts begrijpen
Hm. Is 't een puzzel?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hierdoor zul je wel enigheid problemen mee krijgen waardoor jouw intelectuele praktijken binnen het vaderlandse gebied niet geheel van waarde genomen worden. Kies jij alsnog voor het oude geschrift, zullen nogal veel onenigheden ontstaan binnen onze waardevolle cultuur. Mocht jij het op je hart hebben om zodoende een burgeroorlog te manifesteren, zal dit totaal niet ten gunste van je eigen bloed der adel gaan. Wees gewaarschuwd!
Dus: Moet in het bezit zijn van:quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:11 schreef AntiChrist het volgende:
maar ja met zo een make-up doos mag je sowieso nooit bij DE club
Welnee... ze hadden hem laatst bij de FRS als limited edition voor maar 99 euro of zoquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:31 schreef Euc- het volgende:
en die Alien head kost minimaal 200 euro zeker?
je vergeet Evil Dead 2 TIN, en de 2 Book of the Dead uitgave'squote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dus: Moet in het bezit zijn van:
1) ARMY OF DARKNESS (r3)
2) Minimaal 700 dvd's
3) De Japanse Alien Head
DUIDELIJK!?
![]()
ik heb er iets meer voor betaaldquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:31 schreef Euc- het volgende:
en die Alien head kost minimaal 200 euro zeker?
Blijft een gezellig klein clubjequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:36 schreef AntiChrist het volgende:
je vergeet Evil Dead 2 TIN, en de 2 Book of the Dead uitgave's
Je vergeet de Band Of Brothers MEquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:36 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je vergeet Evil Dead 2 TIN, en de 2 Book of the Dead uitgave's
clone of niet, de prijs is mooiquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef kinky_queen het volgende:
Hoop niet dat ik hiermee m'n clone verraden heb...
![]()
quote:kinky_queen heeft een permanente V&A ban. Handelaren zijn niet welkom in V&A.
om het verhaal wat completer te makenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:58 schreef FremantleDockers het volgende:
KQ kocht iets op dvd.nl en verkocht dat gelijk weer door. Dat werd bestempeld als niet zo netjes. Mwoah, kun je over discusiëren.
Wat ik me overigens afvraag, vond de verkoper (Herjan) het niet vervelend eigenlijk? Feitelijk is die het meest genaaid. Doet al die moeite om een aantal aparte gift-sets te kopen en tegen inkoopprijs weer door te verkopen om vervolgens te zien dat een van zijn kopers er dikke winst op probeert te maken.
Schoot me net zomaar te binnen trouwens, niet dat ik nou een moreel oordeel over kq's handel probeer te vellen (lijkt me niet echt mijn zaak enzo).
Die perm ban vind ik onterecht hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:37 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
om het verhaal wat completer te maken, hij kocht die giftset van die afgrijselijke film op dvd.nl verkoopt hem hier bij V&A met dikke winst (zn goed recht overigens) en krijgt hierdoor een Perm Ban
op VA
ik ook heb ook mn onvrede erover geuit in het feedback topic van VAquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die perm ban vind ik onterecht hoor.
Hehehequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef kinky_queen het volgende:
Hoop niet dat ik hiermee m'n clone verraden heb...
![]()
Weet jij misschien waar je het eerste deel kunt kopen, met nl ondertiteld?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb em besteld voor weinig....¤ 21,43,-
Straks heb ik alle LOTR EE's 2x en uiteraard alle 2 Disc's
Jaja ik ben verslaafd aan alles wat met LotR te maken heeft
Is ie opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:17 schreef kinky_queen het volgende:
Dies lang en breed oop, mocht je hem tegenkomen verw8 een prijs van ¤80,- of zo
![]()
Best geheim en zo.. mag er niks over zeggen nogquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:44 schreef pascalheister het volgende:
wat voor baan dizer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |