Holy mother of fucking Godquote:
Patserquote:Op maandag 2 januari 2006 19:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie dat ik zelfs 2 keer in de OP sta.
Ik snap diequote:
OK:quote:Op maandag 2 januari 2006 19:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik snap dieniet want het is gewoon zo.
Maar dan zijn zijn muren weer zo kaal.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar het gaat ook nergens over. Hij heeft overal de verpakking van opgehangen joh! Als ie die figuurtjes nou uitpakt en op een plank vastzet ofzo, dat scheelt 'm 2/3 van de ruimte
Tja dan moeten er een aantal lege planken hangen.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die planken waar de figuurtjes op staan hè, die moeten toch ook ergens hangen?
hehequote:Op maandag 2 januari 2006 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar het gaat ook nergens over. Hij heeft overal de verpakking van opgehangen joh! Als ie die figuurtjes nou uitpakt en op een plank vastzet ofzo, dat scheelt 'm 2/3 van de ruimte
Ik heb dat textbestandje al aangepastquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:59 schreef FremantleDockers het volgende:
Prachtig!
Nog even de verwijzing naar de OT aanpassen, dan is ie helemaal definitief!
neequote:
Op welke dvd wacht jij dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:52 schreef Timo20 het volgende:
De 30 dagen wachten zijn bijna voorbij, dus voor de zekerheid toch maar eens een mailtje richting dvdpacific gestuurd. Eens kijken wat ze zeggen...
Ook Sin City - Extended Edition + nog 3 Walt Disney Treasures die op 8 december zijn verstuurdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Op welke dvd wacht jij dan?
Wacht nog steeds op Sin City die op 12 december verstuurd is![]()
Ben benieuwd wat ze zeggen hou ons op de hoogte, want het duurt me nu te lang terwijl ik normaliter in een week alles binnen heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook Sin City - Extended Edition + nog 3 Walt Disney Treasures die op 8 december zijn verstuurd
will doquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze zeggen hou ons op de hoogte, want het duurt me nu te lang terwijl ik normaliter in een week alles binnen heb.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |