Goed idee, nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 8 januari 2006 12:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Elke maand gewoon een standaardoverboeking van een bepaald bedrag naar je spaarrekening doen...dan kun je haast niet anders
Neem er lekker popcorn bij.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga straks Salo bekijken, wens me sterkte iedereen.![]()
Netjes! Ik ben door mijn geld heen, dus ik kan je er helaas niet van af helpen.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
Verkoop gaat goed.. binnen 1 dag al de helft kwijt
[TK] Te veel DVD's...
Zo erg istie niet hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga straks Salo bekijken, wens me sterkte iedereen.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo. Wat is Salo een ongelofelijke smerige film. Heb hem na 30 minuten uitgezet. Vrouwen die als honden vastgeketend zijn en verkrachtingen waar je van moet kokhalzen.
Ik heb in eerste instantie geen hap door mijn strot kunnen krijgen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
waar is je popcorn gebleven ?
Ach, wat is erg? Decadent, wansmakelijk of onaangenaam is misschien accurater. Mensen die een goor horrorfilmpje verwachen, zullen ook teleurgesteld zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:02 schreef =HellFire= het volgende:
Is Salo echt zo erg dan? Heb er heel wat over gehoord maar nog nooit zelf gezien. Terwijl je die film overal kan vinden, kennelijk is er geen censuur voor die film.
Je zult er gegarandeerd van genieten.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar als 't goed is heb ik 'm al geregeld
Ga je wel eens naar de sneak in Nijmegen...in Carolus? Die kerel die daar van tevoren altijd een praatje houdt, da's degene met die enorme filmcollectie (hij is filmrecensent), van hem kan ik 'm woensdag al bietsen als 't goed is.
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb in eerste instantie geen hap door mijn strot kunnen krijgen.![]()
Ah, een kennis van Constant. Die zal hem ongetwijfeld hebben. Ik ken hem en het groepje, maar jouw vast niet persoonlijk. Ik ging een jaar of vijf geleden elke week, maar de films werden te slecht.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar als 't goed is heb ik 'm al geregeld
Ga je wel eens naar de sneak in Nijmegen...in Carolus? Die kerel die daar van tevoren altijd een praatje houdt, da's degene met die enorme filmcollectie (hij is filmrecensent), van hem kan ik 'm woensdag al bietsen als 't goed is.
Ik ken je verder niet volgens mij, wat voor studie doe je? En wat is je naam?
en als je nou eens een profiler maakt ofzo, dan kunnen we je collectie zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |