Ik begrijp zowiezo niet waar ze moeilijk over doen/deden dat ding is allang verkochtquote:Op zondag 15 januari 2006 21:34 schreef Shogo het volgende:
"My name is Kinky Queen.... Im a user of Fok! and this is the longest day of my life"
![]()
En ik heb hem dus overgekocht, wel een goeie film mag ik hopen toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb trouwens gezondigd van mijn goede voornemen, maar wel bewust. Ik heb Lola Rennt gekocht om 'm te bekijken, om 'm vervolgens direct weer door te verkopen (wat inmiddels dus ook gebeurd is). Dus eigenlijk heb ik 'm alleen gekocht omdat ie bij de plaatselijke videotheek niet te huur was. Telt dat dan ook als kopen?
Is wel een goeie film. Hoewel het jaren geleden is dat ik hem heb gezien.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
En ik heb hem dus overgekocht, wel een goeie film mag ik hopen toch?.
nou ga je zeker zo vertellen dat je nog 2 gesealde special limited bootleg edtition criterions zonder witte ring ervan hebt liggen voor 150 euro?? vieze handelaar!!!quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 07:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nou ga je zeker zo vertellen dat je nog 2 gesealde special limited bootleg edtition criterions zonder witte ring ervan hebt liggen voor 150 euro?? vieze handelaar!!!
Hij staat ook wel in de IMDb top250, dus dat zit vast wel goedquote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is wel een goede film ja, dat absoluut.
Als je interesse heb moet je me maar ff een goed bod pmmenquote:Op maandag 16 januari 2006 07:48 schreef AntiChrist het volgende:
nou ga je zeker zo vertellen dat je nog 2 gesealde special limited bootleg edtition criterions zonder witte ring ervan hebt liggen voor 150 euro?? vieze handelaar!!!
Niet zeiken voor die prijs...quote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef Timo20 het volgende:
Eindelijk is de Criterion van "The River" verzonden door CDWOW. besteld op 27 december
Fok! heeft geen PMquote:Op maandag 16 januari 2006 18:14 schreef kinky_queen het volgende:
Als je interesse heb moet je me maar ff een goed bod pmmen
![]()
Volgens mij nietquote:Op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje![]()
Deze dvd:http://www8.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=13402&subcat=region2&affid=13603
Is die Nl ondertiteld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |