Ik begrijp zowiezo niet waar ze moeilijk over doen/deden dat ding is allang verkochtquote:Op zondag 15 januari 2006 21:34 schreef Shogo het volgende:
"My name is Kinky Queen.... Im a user of Fok! and this is the longest day of my life"
![]()
En ik heb hem dus overgekocht, wel een goeie film mag ik hopen toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb trouwens gezondigd van mijn goede voornemen, maar wel bewust. Ik heb Lola Rennt gekocht om 'm te bekijken, om 'm vervolgens direct weer door te verkopen (wat inmiddels dus ook gebeurd is). Dus eigenlijk heb ik 'm alleen gekocht omdat ie bij de plaatselijke videotheek niet te huur was. Telt dat dan ook als kopen?
Is wel een goeie film. Hoewel het jaren geleden is dat ik hem heb gezien.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
En ik heb hem dus overgekocht, wel een goeie film mag ik hopen toch?.
nou ga je zeker zo vertellen dat je nog 2 gesealde special limited bootleg edtition criterions zonder witte ring ervan hebt liggen voor 150 euro?? vieze handelaar!!!quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 07:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nou ga je zeker zo vertellen dat je nog 2 gesealde special limited bootleg edtition criterions zonder witte ring ervan hebt liggen voor 150 euro?? vieze handelaar!!!
Hij staat ook wel in de IMDb top250, dus dat zit vast wel goedquote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is wel een goede film ja, dat absoluut.
Als je interesse heb moet je me maar ff een goed bod pmmenquote:Op maandag 16 januari 2006 07:48 schreef AntiChrist het volgende:
nou ga je zeker zo vertellen dat je nog 2 gesealde special limited bootleg edtition criterions zonder witte ring ervan hebt liggen voor 150 euro?? vieze handelaar!!!
Niet zeiken voor die prijs...quote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef Timo20 het volgende:
Eindelijk is de Criterion van "The River" verzonden door CDWOW. besteld op 27 december
Fok! heeft geen PMquote:Op maandag 16 januari 2006 18:14 schreef kinky_queen het volgende:
Als je interesse heb moet je me maar ff een goed bod pmmen
![]()
Volgens mij nietquote:Op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje![]()
Deze dvd:http://www8.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=13402&subcat=region2&affid=13603
Is die Nl ondertiteld![]()
Had dan ook bij de mediamarkt gesolliciteerd.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
Ik kan voorlopig geen dvd's kopen
Bron: Nu.nl
Zo das wel ff kutquote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef Shogo het volgende:
[..]
Had dan ook bij de mediamarkt gesolliciteerd.Je bent toch niet gek?
![]()
Dank jequote:Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Zo das wel ff kut![]()
Alvast veel succes met het zoeken naar een nieuwe baan.
Yep. Later op de week weet ik wat meer infoquote:Op maandag 16 januari 2006 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus je wordt er zomaar uitgeknikkerd? Da's mooi klote.
quote:
doe ik ook niet, maar het begon toch wel redelijk lang te duren. voor die prijs: zo lang ik `m maar krijg vind ik t goedquote:
Oeh, dat is kutquote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
Mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mannen, vrouwen, meisjes, jongens, baby's enz...
Elisha Cuthbert gaat weer in 24 spelen...vanaf 5 Febr. 4 weken lang
Woeiii
'The kinky queen incident' 'kinky queengate'quote:Op maandag 16 januari 2006 23:03 schreef Cheiron het volgende:
OMG, dat oldboy - benny hill filmpje
Bijna even slapstickerig als die ban van KQ
Het Handelaars Conflict.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:26 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
'The kinky queen incident' 'kinky queengate'
[afbeelding]
Voor het eerst dat ik het niet erg vind om een spoiler ervan te lezen.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mannen, vrouwen, meisjes, jongens, baby's enz...
Elisha Cuthbert gaat weer in 24 spelen...vanaf 5 Febr. 4 weken lang
Woeiii
Salesman Massacrequote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef Durbin het volgende:
Death of a Salesman ?
Dacht ik alquote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef Shogo het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het niet erg vind om een spoiler ervan te lezen.![]()
als ze nu wel een nuttige rol heeft tenminste![]()
Dat zie ik hem dan weer niet zo snel doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Das netjes. Hopelijk voor je betaald ie ook het CC afschrift
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |