Will do.quote:
Ik doe dat dus niet hequote:Op zondag 8 januari 2006 00:38 schreef =HellFire= het volgende:
Valt me nu ineens op bij b.v. Indiana Jones, ik zie bonusmateriaal, ik denk wtf mis ik? Blijkt het gewoon uit die dvdbox te zijn.![]()
Hehe. Ga maar na, bijvoorbeeld... Godfather, Star Wars, Indiana Jones, ALIEN.... Het zijn weliswaar 4 boxen, maar wel iets meer dvds.quote:
Dat geeft niet. Maar voor de een is het logisch om ze los te doen en voor de ander niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hehe. Ga maar na, bijvoorbeeld... Godfather, Star Wars, Indiana Jones, ALIEN.... Het zijn weliswaar 4 boxen, maar wel iets meer dvds.
Just fuckin around, I mean you no harm!
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Me neither. Een box is een box. Het gaat toch niet om het aantal, maar om de titels?
Ach ik snap het wel hoor, een DVD afzonderlijk benoemen met gedetaileerde informatie staat een stuk mooier dan een karige beschrijving van een box.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Me neither. Een box is een box. Het gaat toch niet om het aantal, maar om de titels?
Ik weet niet waarom het bij deze film zo is. De film is gewoon niet meer uitgekomen sinds warner van snappers naar keepcases is gegaan. En wegens een probleem met rechten of weet ik het lijkt er ook nog lang geen mooie editie op weg te zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:28 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Thanks voor de info! Out of Production joh... zo'n beetje de enige film die dat heeft ofzo?
Ja precies, ik voeg zelf ook altijd gewoon de box DVD toe, lekker makkelijk en wat boeit het aantal nou, zo mooi is mijn collectie toch niet, heb helaas maar weinig tot geen pareltjes of limited edition dus ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Discussies zijn okayMaar gewoon je mening laten horen is toch prima?
Ik heb zoiets van: als je die box koopt, kies je ervoor om alle films in een bepaalde uitgave te kopen. Dus je zet in je profiler dat je die uitgave hebt. De karakteristieken van die uitgave worden dan in je profiler weergegeven. Als iemand meer over de films wil weten kan ie toch beter naar IMDb gaan, dus da's voor mij niet echt een argument. Daar vind ik de profiler toch te summier voor.
Ai, jammer, daar zat ik eigenlijk wel op te wachten, op een mooie editie.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:51 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het bij deze film zo is. De film is gewoon niet meer uitgekomen sinds warner van snappers naar keepcases is gegaan. En wegens een probleem met rechten of weet ik het lijkt er ook nog lang geen mooie editie op weg te zijn.
Nog zo'n film die ik moet hebben en niet meer zie! Thanks for the reminder. En inderdaad, ze waren afschuwelijk lelijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Brrrrrrr...alleen al de gedachte aan die afgrijselijke versies van Heat enzo doen m'n nekharen rijzen.
Volgens mij niet. Heb hem alleen in het zwart gezien en ik heb zelf ook een zwarte snapper. Pokkedingen zijn het idd jah.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:57 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ai, jammer, daar zat ik eigenlijk wel op te wachten, op een mooie editie.. Schenen ze wel mee bezig te zijn, hmm. Snappers waren wel pokkedingen trouwens... die Bladerunner versie zat toch in zo'n rood hoesje toen of niet? Mmm. Naja. Ik zal eens even mailen.
Ik weet hetquote:
zeg dan dat de brug open staatquote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar jah.. ik heb ook geen ruimte meer
Dat was 1 van de miniredenen hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 01:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeg dan dat de brug open staat![]()
ik heb ook geen ruimte, ga het ook niet meteen verkopen
Goed voor mijn portomonnee jah, maar niet voor mijn hartquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was 1 van de miniredenen hoor
Ik wil gewoon gaan minderen. Ik heb net in 1 week tijd 200 euro aan dvd's uitgegeven
Ik heb nog wel geld, maar ik wil eigenlijk zo langzamerhand gaan sparen voor mijn rijbewijs, en dat wil niet als je zoveel DVD's kooptquote:Op zondag 8 januari 2006 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja. Ik sta inmiddels diep rood, dus ik zal ook wel moeten. Ik vind 't ook niet leuk om een uitverkoop te houden en om weinig meer te kunnen kopen, maar het is gewoon niet anders
Zie het zo: als je selectief bent met wat je besteld, ben je wel blijer met elke bestelling
is dat alles 200 euroquote:Op zondag 8 januari 2006 01:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was 1 van de miniredenen hoor
Ik wil gewoon gaan minderen. Ik heb net in 1 week tijd 200 euro aan dvd's uitgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |