Je kunt ook te erg fan worden van een film zeg.quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:49 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb dit jaar gewoon nog niets gekocht!
*trots is*
*ook blut is*
Ja zeg is, wat voorn één?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef pascalheister het volgende:
gister m'n 1e dvd van het jaar gekocht en wat voor één![]()
Toch knap ik heb het nog geen dag volgehouden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag dan toch de eerste dvd van `t jaar gekocht
De NL versie is OOP. Dat houdt in niet meer in productie. Als je geluk hebt zal je er misschien ergens nog in een winkel één vinden. De amerikaanse Regio 1 kun je nog wel makkelijk krijgen en stond laatst nog op cdwow. Mocht je echt de nederlandse willen zul je toch eens wat winkels moeten binnenstappen (dvdvalley, v&d, misschien een frs die hem nog heeft) of de dvdforums (dvd.nl en dvdforum.nl) in de gaten moeten houden.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:15 schreef =HellFire= het volgende:
Okay, nu ben ik vast niet de enige en ik had het geloof ik al eens eerder gevraagd, maar waar kan je in godsnaam de dvd van Blade Runner vinden. Play.com, BOL, of gewoon een winkel, niemand lijkt hem te hebben? Wordt die film verscholen ofzo?.
Hoe christelijk is die?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:22 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb de CDA box van BLADE RUNNER voor je
Thanks voor de info! Out of Production joh... zo'n beetje de enige film die dat heeft ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef Shogo het volgende:
[..]
De NL versie is OOP. Dat houdt in niet meer in productie. Als je geluk hebt zal je er misschien ergens nog in een winkel één vinden. De amerikaanse Regio 1 kun je nog wel makkelijk krijgen en stond laatst nog op cdwow. Mocht je echt de nederlandse willen zul je toch eens wat winkels moeten binnenstappen (dvdvalley, v&d, misschien een frs die hem nog heeft) of de dvdforums (dvd.nl en dvdforum.nl) in de gaten moeten houden.
Mail me ffquote:Op zondag 8 januari 2006 00:27 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe christelijk is die?.
Effe serieus, vertel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |