http://www4.cd-wow.us/detail_results_2.php?product_code=23106&affid=14922quote:Op donderdag 29 december 2005 00:52 schreef California het volgende:
Op .us zie ik hem niet staan, wel op .com voor £8 = ¤11,60.
.net heeft hem voor 9,99.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:52 schreef California het volgende:
Op .us zie ik hem niet staan, wel op .com voor £8 = ¤11,60.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Jep ik ook![]()
ik dacht al dat t weer eens aan de post hier lag
Inmiddels 2 weken aan t wachten op een pakketje van 3 Disney Treasures + Sin City EE
was al bang dat ze nu toch eens een pakketje van pacific eruit hadden gepikt bij de douane...
Had gehoopt dat ik `m nog voor de kerst kreeg, maar denk niet dat ie morgen niet binnen komt
Iemand intussen al wat binnen van Pacific? Ik wacht nu al meer dan 3 weken, nog steeds niets. Anders zometeen maar eens een mailtje die kant op gooien...quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:46 schreef Hare het volgende:
Hebben meer mensen hier last van het feit dat de levering van pacific deze maand wel errug lang duurt?
Ben nu al meer dan 2 weken aan het wachten op een pakje terwijl ik normaliter alles binnen een week binnenheb
KutKerst!
nope nog steeds niet. overmorgen (zaterdag dusquote:Op donderdag 29 december 2005 15:47 schreef Butra het volgende:
[..]
[..]
Iemand intussen al wat binnen van Pacific? Ik wacht nu al meer dan 3 weken, nog steeds niets. Anders zometeen maar eens een mailtje die kant op gooien...
Ik had vandaag ook al 2 pakjes die zo idioot snel bezorgd werdenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:18 schreef pascalheister het volgende:
heb vandaag een pakje van pacific binnen gekregen die afgelopen vrijdag (23-12) is verzonden
Vandaag mailtje gehad, dat ik EERST contact moet opnemen met de TPG over waar de zending heen is. Ja, like TPG dat weet! Die hebben al moeite zat om pakketjes te achterhalen met Track en Trace code en dat hebben deze dus NIET! Ik stuur morgen middag playusa wel een mailtje dat TPG het totaal niet weet waar het pakket is.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:39 schreef existenz het volgende:
playusa moet eens reageren op mijn missing disc mailtjesDit duurt wel erg lang, ik ben beter van ze gewend.
je zou t toch potverdikkie bijna gaan denkenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:24 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Mischien vinden ze Timo gewoon een vervelende kerel?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |