dit meen je toch niet zeg, wat een tuigquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:15 schreef Durbin het volgende:
Ik probeer me even voor te stellen hoe een pakketje van Play gisteren en vandaag is "bezorgd".
Gisteren:
"Hey, dat pakketje is te dik voor de brievenbus. Nou ja, briefje in de brievenbus en we proberen het morgen wel weer!"
Vandaag:
"Hey, dat pakketje is te dik voor de brievenbus. Hmm, misschien lukt het als ik de envelop uitelkaar scheur en de dvd-box door de brievenbus prop. Het lukt! Dat scheelt me weer een autoritje."
En zo ben ik sinds vandaag de trotse eigenaar van een halve (!) envelop en een beschadigde dvd-box.
Ter indicatie, de dvd-box zelf is alleen al ruim 2 dvd's dik.
Bedankt voor de service jongens!![]()
wou al zeggen, play pakketjes worden hier niet door TPG bezorgd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:33 schreef Durbin het volgende:
Ik heb al veel ellende met de TPG meegemaakt, maar eerlijk is eerlijk, dit keer is het niet van hun afkomstig.
Wat voor mensen werken daar in godsnaam waar jij woontquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:15 schreef Durbin het volgende:
Ik probeer me even voor te stellen hoe een pakketje van Play gisteren en vandaag is "bezorgd".
Wie wat waar.. Ebay? Marktplaats? Dvd.nl? Fok.nl? Link?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:57 schreef Euc- het volgende:
Damnit, heb vorige week woensdag 4 dvd's gekocht (gladiator SE, Fucking Amal, Fight Club SE en Amelie genummerde CE), en hij zou ze eerst vorige week vrijdag op de post doen, toen had hij mijn geld niet binnen, en na een screenshot dat het hier was afgeschreven wou hij het nogniet op de post doen. Hij zou het pas woensdag (vandaag/gisteren dus) kunnen versturen, omdat ie niet eerder bij het postkantoor kwam, kom ik net terug van werken, mail hem ofhij het heeft verstuurd en of hij een track & trace code voor me had, had hij het nog niet verstuurd, en zou het het eerste zijn wat ie morgen deed, mijn dvd's versturen.
Volgensmij wordt ik bezeken, maar we zien morgen wel weer
dat klinkt als selektvracht. Hebben ze bij mij ook 's met een boek gedaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:15 schreef Durbin het volgende:
Gisteren:
"Hey, dat pakketje is te dik voor de brievenbus. Nou ja, briefje in de brievenbus en we proberen het morgen wel weer!"
Vandaag:
"Hey, dat pakketje is te dik voor de brievenbus. Hmm, misschien lukt het als ik de envelop uitelkaar scheur en de dvd-box door de brievenbus prop. Het lukt! Dat scheelt me weer een autoritje."
En zo ben ik sinds vandaag de trotse eigenaar van een halve (!) envelop en een beschadigde dvd-box.
Ter indicatie, de dvd-box zelf is alleen al ruim 2 dvd's dik.
hoop t niet voor je dat je bezeken wordt. zulke lui zijn zo irritant hequote:Op donderdag 12 januari 2006 01:57 schreef Euc- het volgende:
Damnit, heb vorige week woensdag 4 dvd's gekocht (gladiator SE, Fucking Amal, Fight Club SE en Amelie genummerde CE), en hij zou ze eerst vorige week vrijdag op de post doen, toen had hij mijn geld niet binnen, en na een screenshot dat het hier was afgeschreven wou hij het nogniet op de post doen. Hij zou het pas woensdag (vandaag/gisteren dus) kunnen versturen, omdat ie niet eerder bij het postkantoor kwam, kom ik net terug van werken, mail hem ofhij het heeft verstuurd en of hij een track & trace code voor me had, had hij het nog niet verstuurd, en zou het het eerste zijn wat ie morgen deed, mijn dvd's versturen.
Toevallig ene Pascal van W. uit Maastricht?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:57 schreef Euc- het volgende:
dezelfde ervaring gehad?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Toevallig ene Pascal van W. uit Maastricht?![]()
Nee. Ik stort niet geld op andermans particuliere rekening zonder zeker te weten dat ik ook alles ontvang waarvoor ik heb betaald.quote:
Nou. Als je toch van slootwater houdt, respecteer je jezelf toch al niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:17 schreef pascalheister het volgende:
mijn voornaam een beetje door het slijk halen
Klopt. Het was inderdaad Selektvracht.quote:Op donderdag 12 januari 2006 06:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat klinkt als selektvracht. Hebben ze bij mij ook 's met een boek gedaan.
notquote:
werk dan ook doordeweeksquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
not
moet zondag gewoon werken
wel maar 3 uurtjesmaar t gaat om t principe
dat doe ik ook, maar een ziekenhuis is ook in het weekend open hequote:
Dan moeten diezelfde liefhebbers wat sneller zijn. Ik beaal graag wat meer voor een Salò Criterion dan hij betaald heeft hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Kinky_Queen is ontmaskerd als een ordinaire handelaar die de felbegeerde gelimiteerde box-sets voor de echte liefhebbers wegkaapt en vervolgens met tientallen euro's winst verkoopt aan veelal diezelfde liefhebbers.
hij handelt tenminste nog in dingen waar hij zelf ook een enorme passie voor heeft. Erger zijn de mensen die vanalles kopen en het met woekerwinsten door proberen te verkopen, zonder dat ze ook maar enige affiniteit er mee hebben. Het spul wat ik Kinky_queen zag verkopen is volgens mij hier toch niet makkelijk te krijgen, en de mensen die het kopen zouden het waarschijnlijk niet halen op de plaats waar hij het vandaan heeft.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Kinky_Queen is ontmaskerd als een ordinaire handelaar die de felbegeerde gelimiteerde box-sets voor de echte liefhebbers wegkaapt en vervolgens met tientallen euro's winst verkoopt aan veelal diezelfde liefhebbers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |