hehe. ja dat zou echt iets voor mij zijn: mezelf voor de gek houdenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mits creatief boekhouden kan die worden ingeschreven op de begroting van volgend jaar.
Je hebt ook al geenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:24 schreef Timo20 het volgende:
mooi prijsje
maar ik heb mezelf beloofd dit jaar (![]()
) niets meer te kopen
neequote:Op woensdag 28 december 2005 21:35 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Je hebt ook al geen Alien Head eh?
Dat voornemen heb ik eigenlijk ook!quote:Op zondag 1 januari 2006 19:35 schreef Mikkie het volgende:
Hebben jullie nog goede dvd-gerelateerde voornemens?
Ik wel: minder dvd's kopen (ik kan het simpelweg niet meer betalen als sloeberstudent), en wat ik toch koop, moet wel goed zijn. Dus niet meer blind bij de FRS naar binnen stappen en een paar dvd's in de 3 voor 15 halen, waarvan er twee kut zijn. Ofzo.
dat voornemen heb ik ook. ben benieuwd hoe lang ik t kan volhoudenquote:Op zondag 1 januari 2006 19:35 schreef Mikkie het volgende:
Hebben jullie nog goede dvd-gerelateerde voornemens?
Ik wel: minder dvd's kopen
goed zoquote:
Ik ook nog niet.quote:
dan zal ik maar niet zeggen dat je daar ook met paypal kunt betalenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:00 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik ook nog niet.![]()
Hoewel ik wel steeds dvdfromkorea bezoek om te kijken en na te denken over de Howl's moving castle dvd, gelukkig dat ik geen creditcard heb.![]()
Dat wist ik al, maar gelukkig heb ik daar nu geen geld opstaan.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan zal ik maar niet zeggen dat je daar ook met paypal kunt betalen
ah okquote:Op zondag 1 januari 2006 23:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat wist ik al, maar gelukkig heb ik daar nu geen geld opstaan.![]()
dan zet je er geld opquote:Op zondag 1 januari 2006 23:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat wist ik al, maar gelukkig heb ik daar nu geen geld opstaan.![]()
sterker nog die mag je zelf bepalenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:09 schreef Shogo het volgende:
Is er trouwens kans op douane problemen bij dvdfromkorea of zetten ze gewoon andere waarden op het pakketje dan erin zit? Dus in het geval van mocht ik Howl's moving castle LE bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |