om het verhaal wat completer te makenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:58 schreef FremantleDockers het volgende:
KQ kocht iets op dvd.nl en verkocht dat gelijk weer door. Dat werd bestempeld als niet zo netjes. Mwoah, kun je over discusiėren.
Wat ik me overigens afvraag, vond de verkoper (Herjan) het niet vervelend eigenlijk? Feitelijk is die het meest genaaid. Doet al die moeite om een aantal aparte gift-sets te kopen en tegen inkoopprijs weer door te verkopen om vervolgens te zien dat een van zijn kopers er dikke winst op probeert te maken.
Schoot me net zomaar te binnen trouwens, niet dat ik nou een moreel oordeel over kq's handel probeer te vellen (lijkt me niet echt mijn zaak enzo).
Die perm ban vind ik onterecht hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:37 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
om het verhaal wat completer te maken, hij kocht die giftset van die afgrijselijke film op dvd.nl verkoopt hem hier bij V&A met dikke winst (zn goed recht overigens) en krijgt hierdoor een Perm Ban
op VA
ik ook heb ook mn onvrede erover geuit in het feedback topic van VAquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die perm ban vind ik onterecht hoor.
Hehehequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef kinky_queen het volgende:
Hoop niet dat ik hiermee m'n clone verraden heb...
![]()
Weet jij misschien waar je het eerste deel kunt kopen, met nl ondertiteld?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb em besteld voor weinig....¤ 21,43,-
Straks heb ik alle LOTR EE's 2x en uiteraard alle 2 Disc's
Jaja ik ben verslaafd aan alles wat met LotR te maken heeft
Is ie opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:17 schreef kinky_queen het volgende:
Dies lang en breed oop, mocht je hem tegenkomen verw8 een prijs van ¤80,- of zo
![]()
Best geheim en zo.. mag er niks over zeggen nogquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:44 schreef pascalheister het volgende:
wat voor baan dizer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |