En nu nog een Zeeland topic en we zijn er!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef NJ het volgende:
En sticky!
Dat heeft Pool helemaal niet beloofd. Hij heeft gezegd dat hij het niet weet, maar het een keer zal opzoeken.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
nou in ieder geval..
Cartwoman, ik zeur niet door, ik wil een normaal antwoord.
Pool heeft beloofd waarom er destijds is besloten dat er reeksen dicht moesten en ik wacht op antwoord van hem.
Ben je overigens ingeschakeld?
Je staat in de opquote:Op woensdag 28 december 2005 23:36 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
En nu nog een Zeeland topic en we zijn er!
Wat NJ hierboven al zegt. En inderdaad, ik was toen mod, vandaar mijn reactie.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
nou in ieder geval..
Cartwoman, ik zeur niet door, ik wil een normaal antwoord.
Pool heeft beloofd waarom er destijds is besloten dat er reeksen dicht moesten en ik wacht op antwoord van hem.
Ben je overigens ingeschakeld?
Goedbedoeld advies; niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
En Cartwoman, wat was dat nu weer voor een belachelijke trap na in het vorige topic?
En ik de OP.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ik heb m'n FiPo ff aangepast![]()
Nou ja zegquote:
Dat was toen, nu is nu.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef Pool het volgende:
Zeeland Slowchat Deel 38 - Spijkerrokjes
Hier lijkt de reeks een beetje dood te lopen. Maar het topic zit wel vol/dicht, dus ik snap het niet meer. Van daarna kan ik even niets vinden.![]()
Dus sorry, echt géén idee. Maar echt storm liep de reeks niet.
nieuwe users nieuwe kansen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef Pool het volgende:
Zeeland Slowchat Deel 38 - Spijkerrokjes
Hier lijkt de reeks een beetje dood te lopen. Maar het topic zit wel vol/dicht, dus ik snap het niet meer. Van daarna kan ik even niets vinden.![]()
Dus sorry, echt géén idee. Maar echt storm liep de reeks niet.
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Goedbedoeld advies; niets meer, niets minder.
Uiterlijk zeg in het echte leven ook niet allesquote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Goedbedoeld advies; niets meer, niets minder.
Nee, géén nieuwe kansen dus. Je snapt het niet echt hè. Het verleden doet er bij de beslissing van nu niet toe. Alleen de nu lopende reeksen worden gedoogd. De rest niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
nieuwe users nieuwe kansen.
Of ze had niet door dat het topic al op slot zat.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
de manier waarop vond ik nogal stiekem zo op het laatst en echt goedbedoeld klonk het niet...
Wie beslist dat? En de reeks is geen nieuwe.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Alleen de nu lopende reeksen worden gedoogd. De rest niet.
Okay, dat kanquote:Op woensdag 28 december 2005 23:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Of ze had niet door dat het topic al op slot zat.
Als mod krijg je daar namelijk geen melding van.
Ik had niet gezien dat het topic al bijna vol was en dat jij het zo vond klinken kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
de manier waarop vond ik nogal stiekem zo op het laatst en echt goedbedoeld klonk het niet...
AANDACHT GODVERDOMMEKANKERTYFUS!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:41 schreef Bietmixer het volgende:
iets leuks voor pool o+
Hij ging dicht?
Doe eens rustig man.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:47 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
AANDACHT GODVERDOMMEKANKERTYFUS!
Ik zeg dan ook "nu lopend", niet "nieuwe". En die Zeelandreeks is allang dood.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Wie beslist dat? En de reeks is geen nieuwe.
je was leuker toen je nog groen was....quote:
Of jij bent zo geprogrammeerd op enkel een positief antwoord van ons dat je geen enkel andere post accepteerde als een valide argument.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb het kunnen proberen, maar jullie zijn zo geprogrammeerd niet te willen luisteren en geen logische tegenargumenten geven aan mij.
Luister jij ook 3FM, het is er net opquote:
Uhm... Nee... Ik kijk wel eens Seinfeld...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Luister jij ook 3FM, het is er net op
is je eigen sigquote:Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
IK PIS IN MIJN BROEK VAN HET LACHEN.
Het liedje Serenity was eropquote:Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Uhm... Nee... Ik kijk wel eens Seinfeld...
Dat weten we. Zoals ik al zeg in jouw reacties.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef olsentwinnetje het volgende:
ZIET NIEMAND DAN IETS VREEMDS AAN MIJN REACTIE
iets leuks voor pool o+
Jammer. Ik geloof dat ik echt wel argumenten heb gegeven en die kun je ook teruglezen. Verder heb ik gewoon normaal op je gereageerd en zelfs nog mijn best gedaan om het einde van de vorige reeks op te zoeken.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Helaas.
Ik had verwacht dat de intelligentiegrens van de gemiddelde ONZmod wat hoger lag.
Ik heb het kunnen proberen, maar jullie zijn zo geprogrammeerd niet te willen luisteren en geen logische tegenargumenten geven aan mij.
Ik heb een erg ontevreden gevoel na deze discussie en ik ben werkelijk echt als een zeikstraal behandeld, terwijl ik gewoon doorvroeg op een normale en ook veel voorkomende vraag.
Als jullie ooit nog eens bedenken om alsnog een SCreeks te maken, reageer dan even in mijn fotoboek aub.
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Of jij bent zo geprogrammeerd op enkel een positief antwoord van ons dat je geen enkel andere post accepteerde als een valide argument.
Toedels..
Daar mot ik dacht toch nog meldenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat weten we. Zoals ik al zeg in jouw reacties.
[afbeelding].
En kan iedereen even in de gaten houden dat dit nog altijd het FB-topic is.
Dit is geen SC topic. Oprotten dus, achterlijke transseksueel.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef donnahvh het volgende:
[..]
is je eigen sig![]()
dat betekend dat je lollig bent dus![]()
Dit is FOK!..daaromquote:Op woensdag 28 december 2005 23:51 schreef Vava het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom er een discussie is die maar doorgaat terwijl er werkelijk geen discussie mogelijk is
Dan moet je toch echt bij Sweetsixteen zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:51 schreef Vava het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom er een discussie is die maar doorgaat terwijl er werkelijk geen discussie mogelijk is
idd geen sc ,en je punt is?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:56 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Dit is geen SC topic. Oprotten dus, achterlijke transseksueel.
Zeg dan gelijk dat er niks mogelijk is en reageer verder nietquote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt bij Sweetsixteen zijn.
Dat had ook mogelijk geweest, maar dat levert over het algemeen meer gezeik op.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat er niks mogelijk is en reageer verder niet![]()
Mwah, dan was je punt duidelijk geweest, nu lijkt het of je wel toe had willen geven maar het eigenlijk niet konquote:Op donderdag 29 december 2005 00:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat had ook mogelijk geweest, maar dat levert over het algemeen meer gezeik op.
Er is steeds gezegd dat er niks mogelijk is. Van begin af aan heeft NJ dat gedaan. Toen kwamen er extra vragen:quote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat er niks mogelijk is en reageer verder niet![]()
Wel had willen toegeven.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Mwah, dan was je punt duidelijk geweest, nu lijkt het of je wel toe had willen geven maar het eigenlijk niet kon
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 29 december 2005 00:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Wel had willen toegeven..
In elke post heb ik gezegd dat er absoluut geen nieuwe reeks bijkomt.
Niks mis met antwoord geven op vervolgvragenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Er is steeds gezegd dat er niks mogelijk is. Van begin af aan heeft NJ dat gedaan. Toen kwamen er extra vragen:
a) wil nog een mod dat bevestigen? ---> ja, ik dus
b) waarom geen nieuwe reeksen? --> is verteld
c) waarom is de oude reeks dicht? --> poging tot opzoeken is gedaan, nog geen compleet antwoord
Maar nooit is onduidelijk gelaten dat we absoluut geen Zeeland-reeks toestaan.
niet voordat je mijn plaatjes terug zetquote:Op donderdag 29 december 2005 00:05 schreef NJ het volgende:
Maar goed.
Zullen we dit maar eens achter ons laten en over gaan tot de orde van de nacht?
Nee!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:05 schreef NJ het volgende:
Maar goed.
Juist.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:05 schreef NJ het volgende:
Maar goed.
Houd een demonstratie op Neeltje Jans.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Nee!
Ik wil een Zeeland reeks potverbillepap!
Die eventuele afkorting bevalt me niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Houd een demonstratie op Neeltje Jans.
En van wie ben jij een kloon.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:08 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Juist.
NJ en Pool zijn okay. Twee paar schouderklopjes dus.
Snakey is een grafrandmongool.
En ik ben vergeten wie die andere mods zijn, want die heb ik recentelijk niet gezien.
Ook wacht ik nog op een ban voor Paultjuuhhh en die transseksueel.
Thank you, drive through.
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Nee!
Ik wil een Zeeland reeks potverbillepap!
Zalmsalade ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Die eventuele afkorting bevalt me niet.
Posts verwijderd.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:15 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar nu even stoppen met de slowchat mensen.
"joa zeg he! dat dut he zo even!"quote:
Niet waar! Ja? Echt? Niet! Ja? Wel? Vèèèèèet ouwe, bon gek!quote:Op donderdag 29 december 2005 10:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
"joa zeg he! dat dut he zo even!"
-edit-
Stofjèèè! Mên! Wij hebben dezelfde voornaam!
Snakey is op vakantie, Bupa weet ik niet. Maar die komt vast en zeker nog wel eens binnenrollen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik constateer een opvallende afwezigheid van Bupatih en Snakey.
Hebben ze in het vorige deel überhaubt (mooi woord) wel gepost?
De waarheid mag anders best wel verteld worden.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef olsentwinnetje het volgende:
Deze user zit al een tijdje te klooien dus hopelijk kunnen jullie iets met hem doen![]()
Het ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef remlof het volgende:
Ik zie nog steeds twee kapotte avatars in de OP, of ligt dat aan mij?
nb: tvp
Oh?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou.
Tevens staat mijn avatar niet meer in de OP!!!!!11
Kunnen jullie geen stickey maken van dat topic? Ik kan het namelijk nooit vinden.quote:Maar hij kan best wel in Funny links en pics.
Daar komt binnenkort een oplossing voor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Kunnen jullie geen stickey maken van dat topic? Ik kan het namelijk nooit vinden.
Een search?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar komt binnenkort een oplossing voor.
Immer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:50 schreef BrauN het volgende:
Mag ik iemand een persoonlijke vraag stellen?
Je kent 'm al!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
SeLang ook, toch?
Dit is toch potdomme geen FB, BrauN![]()
Nu niet meer. Verwonderlijk dit.quote:
Da's een mooie voor het MOD uitspraken archief...quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:14 schreef Stofje het volgende:
Godver. Na net één maand m'n doel al behaald. Vriendjes worden met BrauN gelukte me niet in het zwart.
Jongens, gooi me maar weer op zwart.
Er is er nog één open.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Overigens staat het je altijd vrij om mij te aanbidden in het FB-topic.
Godverdomme NJ!
Ik vond je al lief!
Laat er nou gewoon 1 open.(Met je kankerrkop)
Topperrrrrr!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:01 schreef NJ het volgende:
Er is er nog één open.
Ach, flauwe grap, je bent er zeker ingetuind?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:01 schreef -beyond- het volgende:
Waar gaat dit over Dit is echt een ongelofelijke klootzak!??
Kan het niet dichtgegooid worden?
Hieroquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
Ik sluit hem wel even, zodat er zo min mogelijk reacties in komen te staan.
Ik vond het wel een topic waardigquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
Andijvie. [afbeelding]
En dit kon je ook gewoon vragen via de mail, fotoboek of feedback.
Ja ,dat wil ik ook graag weten.Ik krijg geen fatsoenlijk antwoord in dat topic.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:01 schreef -beyond- het volgende:
je meent hetquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ,dat wil ik ook graag weten.Ik krijg geen fatsoenlijk antwoord in dat topic.
Ik weet werkelijk niet wat ik heb misdaan.![]()
Ik heb even geen idee wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Pool,wat is er zo leuk aan de openingspost? En wat is de reden dat dit gebeurt?
ze heeft neit in de gaten dat iedereen zn eigen profiel te zien krijgt, en denkt dus serieus waar dat dat topic aan haar gericht isquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:37 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb even geen idee wat je bedoelt?![]()
Echt waar???quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze heeft neit in de gaten dat iedereen zn eigen profiel te zien krijgt, en denkt dus serieus waar dat dat topic aan haar gericht is
Hilarisch
Dit is echt een ongelofelijke klootzak!
Lees het topic nu nog eens door?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Echt waar???![]()
Alexxxxx Bedankt!!!! Eindelijk iemand die het me verteld.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat schamen.![]()
Gewoon blond.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:01 schreef -beyond- het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:04 schreef most_wanted het volgende:
Gelieve Bedenk HappyMeal speeltjes. even op te schonen.![]()
BVD.
Jij ook een grote piemel toegewenstquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[...] grote piemel[...]
Maar toch wens ik jullie dat allemaal toe
[...]
twee keer in ONZquote:Op zondag 1 januari 2006 13:55 schreef Knut het volgende:
Ik lurk nog steeds hoor Bup.
Doe ik het goed, Grote Almachtige Knut?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:55 schreef Knut het volgende:
Ik lurk nog steeds hoor Bup.
Ideeen voor een op - de - valreep - banquote:Op zondag 1 januari 2006 14:06 schreef NJ het volgende:
As usual. Maar waarom?
Ik lig al twee dagen met griep op bed, dus ik zou óf een andere mod zoeken, óf even wachten. :p.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ideeen voor een op - de - valreep - ban
Hierom. En ik ga ook tegen jou een hetze starten![]()
Beterschap, en ga maar vanquote:Op zondag 1 januari 2006 14:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik lig al twee dagen met griep op bed, dus ik zou óf een andere mod zoeken, óf even wachten. :p.
Ik doe me best: [WFL-LFC #361] Live vanuit Oostenrijk. -18 op dit moment!!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:28 schreef NJ het volgende:
Ik lig al twee dagen met griep op bed, dus ik zou óf een andere mod zoeken, óf even wachten. :p.
Geen idee, daar lurk ik niet regelmatig genoeg voorquote:Op zondag 1 januari 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe ik het goed, Grote Almachtige Knut?![]()
![]()
Jij ook 'boenkel en don't believe the hype.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
Gelukkig nieuwjaar en Satan is een lul.
Apufff, aan jou heb ik dus ook niks.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:17 schreef Knut het volgende:
[..]
Geen idee, daar lurk ik niet regelmatig genoeg voor
Als je iets in een topic niet bevalt, dan kun je een topic-report plaatsen of er over klagen in FB. Als je vindt dat een topic nutteloos gekickt is, dan helpt het in elk geval niet om het topic nóg eens te schoppen met de mededeling dat je de kick nutteloos vond.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:06 schreef Zebbie het volgende:
Ik gieng subiet èkkes onder d'n zonnebaank...
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.
Het was toch ook totaal niet on-topic!
Ok, sorry, ik liet me even gaanquote:Op zondag 1 januari 2006 23:15 schreef Pool het volgende:
[..]
Als je iets in een topic niet bevalt, dan kun je een topic-report plaatsen of er over klagen in FB. Als je vindt dat een topic nutteloos gekickt is, dan helpt het in elk geval niet om het topic nóg eens te schoppen met de mededeling dat je de kick nutteloos vond.
En hoezo off-topic? Alsof het topic een onderwerp had, anders dan dat er in Midden-Brabants dialect in gekwèkt wordt.En nu ik je toch spreek, wil je dan aub even kappen met dat gedoe met ratelslangetje waarbij je allemaal oude discussies naar boven haalt? Alvast bedankt.
![]()
Ik schrijf het erbij op m'n lijstje met goede voornemensquote:Op zondag 1 januari 2006 23:17 schreef Pool het volgende:
[..]
Maakt niet zo uit, even rellen moet kunnen, maar het mag nu stoppen.
Ja hoi, mag ik een slotje op deze TTT? Ideeen voor een op - de - valreep - banquote:Op zondag 1 januari 2006 23:17 schreef Pool het volgende:
Maakt niet zo uit, even rellen moet kunnen, maar het mag nu stoppen.
En mijn postbode moet al zo zwaar tillen met al die kogelbrieven aan mij.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja hoi, mag ik een slotje op deze TTT? Ideeen voor een op - de - valreep - ban
Oh en ik ga een hetze tegen je starten![]()
Wacht maar tot mijn dochter SamirA je op het spoor komtquote:Op zondag 1 januari 2006 23:25 schreef Pool het volgende:
En mijn postbode moet al zo zwaar tillen met al die kogelbrieven aan mij.![]()
Ze maken de bushokjes kapot door er met grote snelheid doorheen te vliegen. Vandalen.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:04 schreef EL_REY het volgende:
wat hebben jullie tegen newbees?
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:10 schreef Pool het volgende:
[..]
Ze maken de bushokjes kapot door er met grote snelheid doorheen te vliegen. Vandalen.
Vent, je hebt dat allemaal aan jezelf te danken... Ga dan ook niet rof lopen doen in een - in principe - onschuldig topic.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:20 schreef DeeCruise het volgende:
Bedankt nog voor de snelle modactie
Uche<not>Uche
Ik dacht de posts al geëdit waren door The_Terminator? Of had je nog over andere posts ook?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:20 schreef DeeCruise het volgende:
Bedankt nog voor de snelle modactie
Uche<not>Uche
Das flauwekul....Een beetje bashen is leuk, maar de weg ge-edite opmerking was totaal niet op zijn plaats en had ook niks met het topic te maken, vandaar mijn vraag om em te verwijderen...Het topic sluiten heb ik zoals je kunt lezen aan het inzicht van de mods gelaten, het was wat mij betreft niet nodig geweest.....quote:Op maandag 2 januari 2006 17:23 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vent, je hebt dat allemaal aan jezelf te danken... Ga dan ook niet rof lopen doen in een - in principe - onschuldig topic.
We zien wel, dat topic is dicht en om er hier nou over verder te gaan......quote:Op maandag 2 januari 2006 18:26 schreef Nierskneuter_ het volgende:
maar goed binnekort c1000 meet?
Ik heb een kerst-avatar.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:05 schreef NJ het volgende:
?
Mail 'm ff naar me.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik heb een kerst-avatar.
En The_Terminator heeft zijn free webhosting dicht gezet, dus nu kan ik weer naar zo'n pauper site, waar ik om de 3 dagen mijn plaatje kan her-uploaden
http://www.photobucket.comquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik heb een kerst-avatar.
En The_Terminator heeft zijn free webhosting dicht gezet, dus nu kan ik weer naar zo'n pauper site, waar ik om de 3 dagen mijn plaatje kan her-uploaden
En dáár waren dus al verscheidene topics over geopend.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:52 schreef EL_REY het volgende:
Wat the fok is dit???
bupith, nu snap ik het nog steeds niet... waarom die tekst erop??
Er staat toch een hetero op! Zie je dat niet ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:52 schreef EL_REY het volgende:
Wat the fok is dit???
bupith, nu snap ik het nog steeds niet... waarom die tekst erop??
Een normaal leven nog wel!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:56 schreef EL_REY het volgende:
aha!! ik snap het...
* EL_REY raapt kwartje op...
wist niet dat daar al topics over waren.. je zult het niet zeggen maar naast FokkerderFok heb ik ook nog een normaal leven..
Die hebben ook geen unlimited bandwith, dus dat schiet ook niet op..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.photobucket.com
http://www.imagecave.com
Done. Tnx.quote:
Maar al te graag.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef Falco het volgende:
Kan die tubgirl in mijn topic wegge-edit worden
Dank je wel. Het was echt onsmakelijk. Ik hoef m'n pizza niet meerquote:
Het was geen reet aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:10 schreef Okkie_ het volgende:
Stofje, waarom sluit je mijn topic? het voldeed aan de Huisregels en is minder kwetsend dan sommige andere topics die hier geopend worden, verder is het, zoals voor dit topic bedoeld is, gewoon onzin! verklaar je even nader, want ik snap het echt niet.
Jouw topics ook niet, maar dat is mijn mening en hoeven die van mij ook niet dicht...quote:
Oh really?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:12 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Jouw topics ook niet, maar dat is mijn mening en hoeven die van mij ook niet dicht...
Verwensingen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh really?
Geef me eens een link van één van mijn topics die geen reet aan zijn en niet gesloten zijn?
Lees de sluitpost, daar staat het toch uitgelegd? Geen problemen met verjaardagstopics, maar 4 dagen vantevoren is gewoon wat overdreven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:24 schreef Annemiek78 het volgende:
Stofje, waarom moet mijn topic dicht.
Tel hier af voor Martijn_77
Het is geen baggeren, het is geen postopkrikken.
Het is gewoon een leuk lief verjaarsgebaar naar ons Cul-Modje toe.
Moet toch kunnen lijkt me?![]()
Is erg flauw! Het is toch gewoon een leuk, lief gebaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lees de sluitpost, daar staat het toch uitgelegd? Geen problemen met verjaardagstopics, maar 4 dagen vantevoren is gewoon wat overdreven.
Gezien je topic en gezien deze post, zou ik je graag willen adviseren: Lees je in. Bekijk eens een aantal dagen, misschien weken, wat ONZ nu eigenlijk is. Baseer je mening niet op het woordje "onzin", maar baseer het ook daadwerkelijk ergens op.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:27 schreef Okkie_ het volgende:
Ik denk dat stofje last heeft van een chronische post traumatische masturbatie nadrup depressie en daarom een beetje geirriteerd is over andermans posts![]()
Is ook het juiste sub-forum. Over 4 dagen. Het gaat toch niet om het feit of het al dan niet een lief gebaar is? 4 dagen vantevoren is gewoon overdreven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:32 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Is erg flauw! Het is toch gewoon een leuk, lief gebaar.
En onzin is in dit geval het juiste sub-forum ook om dit te posten.
Echt errrug errug flauw!
Kijk, nu stel je tenminste een fatsoenlijke vraag, zonder direct allerlei verwensingen naar m'n kop te smijten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef Okkie_ het volgende:
Toch snap ik het niet.. Leg het me eens uit?!
Ja hoor, dat is normaal als je ergens een duidelijke policy-overschrijding ziet. Zeker 's nachts, wanneer niet van elk subforum een eigen mod aanwezig is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:38 schreef Bietmixer het volgende:
Yes ! ik ben over de 15000 posts !
Is het normaal dat die toffe mod buiten zijn subforum loopt te modden?
Ja, hij is erg leuk!quote:
Ik vind het een achterlijke flikker en hij moet van mijn posts afblijven.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is normaal als je ergens een duidelijke policy-overschrijding ziet. Zeker 's nachts, wanneer niet van elk subforum een eigen mod aanwezig is.
Pech voor jou, bietje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:46 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Ik vind het een achterlijke flikker en hij moet van mijn posts afblijven.
Dat werkt niet automatisch.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef remlof het volgende:
Wat was de url voor dat TTT blog ook al weer Pool?
Of zet em in je sig ofzo
Hier ga ik even achteraan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:55 schreef Pool het volgende:
[..]
edit: o nee, dat werkt niet. Er is geen speciale weblogcategorie voor TTT's.
Nodig niet, maar ach...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef teamlead het volgende:
[BeF] #317 Jezus is een kuthoer en je moeder spaart sperma!
zijn dit soort TT's nu echt nodig?
quote:
Tuurlijk gaat ie te ver, maar dat hoeft niet altijd slecht te zijn. Ik zal het daarom niet weg-editten. Tenzij er natuurlijk hordes van dat soort TT's in de index staan, maar een enkeling kan wat mij betreft niet zoveel kwaad.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:25 schreef teamlead het volgende:
[..]Dan ben ik vast de enige die hem te ver vindt gaan... oke
Maar gelukkig heb jij inmiddels zo'n reputatie dat werkelijk niemand zich dáár druk over maakt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:30 schreef EL_REY het volgende:
ik vind het ook niet kunnen!
Het is één van de leukere topics van het moment, het is een geweldig mee-doe topic waarom zou het geen TTT zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:31 schreef Bietmixer het volgende:
Dat topic een TTT...
Ach ja, topics met foto's van prupke en skaai heten ook sexy en gewaagd.
Ik vind het gewoon een debiel topic. Mag ik?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is één van de leukere topics van het moment, het is een geweldig mee-doe topic waarom zou het geen TTT zijn?
Dat mag.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:33 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een debiel topic. Mag ik?
maar wacht maar tot ik ineens vanuit een donker steegje tevoorschijn kom....quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb jij inmiddels zo'n reputatie dat werkelijk niemand zich dáár druk over maakt.
paint hier bejaardenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:39 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Zal ik een paint topic openen?
Met wat oudjes?
Oude paint-creaties van mij.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
paint hier bejaarden
nee, dat is leuk
Dus een TTT, want alles is mogelijk hier.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:49 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Oude paint-creaties van mij.
Wordt vast een dieptepunt in de geschiedenis van ONZ.
Vind je het heel erg als wij dat beslissen en jij gewoon weer opsodemieterd uit het FB-topic?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:44 schreef EL_REY het volgende:
dat wordt hem niet....
leuk, maar niet echt bijzonder grappig..
volgende keer beter
Hij viel me ook al positief op.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
TTT2 vandaag? »»» Eerlijke teksten van omroepers op het treinstation.
natuurlijk geen probleem, ik wou je alleen maar helpenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als wij dat beslissen en jij gewoon weer opsodemieterd uit het FB-topic?
Slotje mag niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Plaat hier je zandkunstwerken !
Typo ! kan plaat, plaats worden ?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:25 schreef Geqxon het volgende:
Pimp *hier* Geqxon
Kan hier ingegrepen worden? Ik heb toestemming gegeven mijn orginele foto te posten, maar niet om deze bewerkt te posten. Mijn vraag dan ook om alle bewerkte foto's te verwijderen
[DIG] Er werd een foto van mij gepost
Rigoreus gaan sloten en verwijderen zal niet veel helpen, ik laat ze even uitrazen en dan gaat ie op slot.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:25 schreef Geqxon het volgende:
Pimp *hier* Geqxon
Kan hier ingegrepen worden? Ik heb toestemming gegeven mijn orginele foto te posten, maar niet om deze bewerkt te posten. Mijn vraag dan ook om alle bewerkte foto's te verwijderen
[DIG] Er werd een foto van mij gepost
Kijk met jou kan ik opschietenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Rigoreus gaan sloten en verwijderen zal niet veel helpen, ik laat ze even uitrazen en dan gaat ie op slot..
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar zal-ie vast gelukkig mee zijn!
bupith...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:37 schreef Bupatih het volgende:
Been there, done that.
Newbies dissen doe je maar als zo'n kneus een "Hallo, ik ben nieuw hier"-topic opent.
Wat is er zo leuk aan vantevoren newbies dissen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:39 schreef EL_REY het volgende:
[..]
bupith...
kom op, laat hem asjeblieft open.. ik voel het aan me water dat het leuk gaat worden..
maar sommige weten niet hoe ze moeten "dissen" dus dan kunnen ze daar inspiratie opdoen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan vantevoren newbies dissen?
Je pakt ze maar eens hardhandig aan als ze een voorstel-topic openen of een domme vraag stellen.
En ik kan je garanderen dat dát veeeeeel leuker is.
Yvonnequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:13 schreef NJ het volgende:
El_Rey kan er toch niks van, dus ik pleur 'm dicht ook.
Sorry hoor, maar de gemiddelde breezernewbie kan het beter dan dat. Ik zou nog een beetje oefenen in het newbie-topic in GC, als ik jou was.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:14 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Yvonne
dit is niet de bedoeling he
kunnen beter wat? topics openen of dissen, want dat was mijn topic nl. nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de gemiddelde breezernewbie kan het beter dan dat. Ik zou nog een beetje oefenen in het newbie-topic in GC, als ik jou was.
Nee, ik heb mijn burgerlijke plicht om mijzelf te verdedidgen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
*uhum*
Ik voel het aan mijn tenen, volgens mij komen er een of twee bans aan.
Post hier lekkere plaatjes
Maar paupers als DjDev moeten tegen zichzelf beschermd worden (met een ban).quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:51 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn burgerlijke plicht om mijzelf te verdedidgen.
Daar ben ik het met je eens. Een volle 100%.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Maar paupers als DjDev moeten tegen zichzelf beschermd worden (met een ban).![]()
ja dat is oudquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:18 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kijk nou wat ik een quote van Cerror zag:
[afbeelding]
Idem dito.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:55 schreef Furious het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens. Een volle 100%.
Neh, zo boeiend was het toch niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:29 schreef crackhead het volgende:
Bupah? Mag het slotje hier van af? Tubgirl
Dit beloofde net een intellectueel hoogstaand topic te worden.
Maar het was mijn beste topic van vandaag.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neh, zo boeiend was het toch niet?
En het lokt alleen maar uit.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:30 schreef crackhead het volgende:
[..]
Maar het was mijn beste topic van vandaag.![]()
De dag is nog jong.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:30 schreef crackhead het volgende:
[..]
Maar het was mijn beste topic van vandaag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |