Jij ook 'boenkel en don't believe the hype.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
Gelukkig nieuwjaar en Satan is een lul.
Apufff, aan jou heb ik dus ook niks.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:17 schreef Knut het volgende:
[..]
Geen idee, daar lurk ik niet regelmatig genoeg voor
Als je iets in een topic niet bevalt, dan kun je een topic-report plaatsen of er over klagen in FB. Als je vindt dat een topic nutteloos gekickt is, dan helpt het in elk geval niet om het topic nóg eens te schoppen met de mededeling dat je de kick nutteloos vond.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:06 schreef Zebbie het volgende:
Ik gieng subiet èkkes onder d'n zonnebaank...
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.
Het was toch ook totaal niet on-topic!
Ok, sorry, ik liet me even gaanquote:Op zondag 1 januari 2006 23:15 schreef Pool het volgende:
[..]
Als je iets in een topic niet bevalt, dan kun je een topic-report plaatsen of er over klagen in FB. Als je vindt dat een topic nutteloos gekickt is, dan helpt het in elk geval niet om het topic nóg eens te schoppen met de mededeling dat je de kick nutteloos vond.
En hoezo off-topic? Alsof het topic een onderwerp had, anders dan dat er in Midden-Brabants dialect in gekwèkt wordt.En nu ik je toch spreek, wil je dan aub even kappen met dat gedoe met ratelslangetje waarbij je allemaal oude discussies naar boven haalt? Alvast bedankt.
![]()
Ik schrijf het erbij op m'n lijstje met goede voornemensquote:Op zondag 1 januari 2006 23:17 schreef Pool het volgende:
[..]
Maakt niet zo uit, even rellen moet kunnen, maar het mag nu stoppen.
Ja hoi, mag ik een slotje op deze TTT? Ideeen voor een op - de - valreep - banquote:Op zondag 1 januari 2006 23:17 schreef Pool het volgende:
Maakt niet zo uit, even rellen moet kunnen, maar het mag nu stoppen.
En mijn postbode moet al zo zwaar tillen met al die kogelbrieven aan mij.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja hoi, mag ik een slotje op deze TTT? Ideeen voor een op - de - valreep - ban
Oh en ik ga een hetze tegen je starten![]()
Wacht maar tot mijn dochter SamirA je op het spoor komtquote:Op zondag 1 januari 2006 23:25 schreef Pool het volgende:
En mijn postbode moet al zo zwaar tillen met al die kogelbrieven aan mij.![]()
Ze maken de bushokjes kapot door er met grote snelheid doorheen te vliegen. Vandalen.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:04 schreef EL_REY het volgende:
wat hebben jullie tegen newbees?
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:10 schreef Pool het volgende:
[..]
Ze maken de bushokjes kapot door er met grote snelheid doorheen te vliegen. Vandalen.
Vent, je hebt dat allemaal aan jezelf te danken... Ga dan ook niet rof lopen doen in een - in principe - onschuldig topic.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:20 schreef DeeCruise het volgende:
Bedankt nog voor de snelle modactie
Uche<not>Uche
Ik dacht de posts al geëdit waren door The_Terminator? Of had je nog over andere posts ook?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:20 schreef DeeCruise het volgende:
Bedankt nog voor de snelle modactie
Uche<not>Uche
Das flauwekul....Een beetje bashen is leuk, maar de weg ge-edite opmerking was totaal niet op zijn plaats en had ook niks met het topic te maken, vandaar mijn vraag om em te verwijderen...Het topic sluiten heb ik zoals je kunt lezen aan het inzicht van de mods gelaten, het was wat mij betreft niet nodig geweest.....quote:Op maandag 2 januari 2006 17:23 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vent, je hebt dat allemaal aan jezelf te danken... Ga dan ook niet rof lopen doen in een - in principe - onschuldig topic.
We zien wel, dat topic is dicht en om er hier nou over verder te gaan......quote:Op maandag 2 januari 2006 18:26 schreef Nierskneuter_ het volgende:
maar goed binnekort c1000 meet?
Ik heb een kerst-avatar.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:05 schreef NJ het volgende:
?
Mail 'm ff naar me.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik heb een kerst-avatar.
En The_Terminator heeft zijn free webhosting dicht gezet, dus nu kan ik weer naar zo'n pauper site, waar ik om de 3 dagen mijn plaatje kan her-uploaden
http://www.photobucket.comquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik heb een kerst-avatar.
En The_Terminator heeft zijn free webhosting dicht gezet, dus nu kan ik weer naar zo'n pauper site, waar ik om de 3 dagen mijn plaatje kan her-uploaden
En dáár waren dus al verscheidene topics over geopend.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:52 schreef EL_REY het volgende:
Wat the fok is dit???
bupith, nu snap ik het nog steeds niet... waarom die tekst erop??
Er staat toch een hetero op! Zie je dat niet ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:52 schreef EL_REY het volgende:
Wat the fok is dit???
bupith, nu snap ik het nog steeds niet... waarom die tekst erop??
Een normaal leven nog wel!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:56 schreef EL_REY het volgende:
aha!! ik snap het...
* EL_REY raapt kwartje op...
wist niet dat daar al topics over waren.. je zult het niet zeggen maar naast FokkerderFok heb ik ook nog een normaal leven..
Die hebben ook geen unlimited bandwith, dus dat schiet ook niet op..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.photobucket.com
http://www.imagecave.com
Done. Tnx.quote:
Maar al te graag.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef Falco het volgende:
Kan die tubgirl in mijn topic wegge-edit worden
Dank je wel. Het was echt onsmakelijk. Ik hoef m'n pizza niet meerquote:
Het was geen reet aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:10 schreef Okkie_ het volgende:
Stofje, waarom sluit je mijn topic? het voldeed aan de Huisregels en is minder kwetsend dan sommige andere topics die hier geopend worden, verder is het, zoals voor dit topic bedoeld is, gewoon onzin! verklaar je even nader, want ik snap het echt niet.
Jouw topics ook niet, maar dat is mijn mening en hoeven die van mij ook niet dicht...quote:
Oh really?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:12 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Jouw topics ook niet, maar dat is mijn mening en hoeven die van mij ook niet dicht...
Verwensingen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh really?
Geef me eens een link van één van mijn topics die geen reet aan zijn en niet gesloten zijn?
Lees de sluitpost, daar staat het toch uitgelegd? Geen problemen met verjaardagstopics, maar 4 dagen vantevoren is gewoon wat overdreven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:24 schreef Annemiek78 het volgende:
Stofje, waarom moet mijn topic dicht.
Tel hier af voor Martijn_77
Het is geen baggeren, het is geen postopkrikken.
Het is gewoon een leuk lief verjaarsgebaar naar ons Cul-Modje toe.
Moet toch kunnen lijkt me?![]()
Is erg flauw! Het is toch gewoon een leuk, lief gebaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lees de sluitpost, daar staat het toch uitgelegd? Geen problemen met verjaardagstopics, maar 4 dagen vantevoren is gewoon wat overdreven.
Gezien je topic en gezien deze post, zou ik je graag willen adviseren: Lees je in. Bekijk eens een aantal dagen, misschien weken, wat ONZ nu eigenlijk is. Baseer je mening niet op het woordje "onzin", maar baseer het ook daadwerkelijk ergens op.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:27 schreef Okkie_ het volgende:
Ik denk dat stofje last heeft van een chronische post traumatische masturbatie nadrup depressie en daarom een beetje geirriteerd is over andermans posts![]()
Is ook het juiste sub-forum. Over 4 dagen. Het gaat toch niet om het feit of het al dan niet een lief gebaar is? 4 dagen vantevoren is gewoon overdreven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:32 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Is erg flauw! Het is toch gewoon een leuk, lief gebaar.
En onzin is in dit geval het juiste sub-forum ook om dit te posten.
Echt errrug errug flauw!
Kijk, nu stel je tenminste een fatsoenlijke vraag, zonder direct allerlei verwensingen naar m'n kop te smijten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef Okkie_ het volgende:
Toch snap ik het niet.. Leg het me eens uit?!
Ja hoor, dat is normaal als je ergens een duidelijke policy-overschrijding ziet. Zeker 's nachts, wanneer niet van elk subforum een eigen mod aanwezig is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:38 schreef Bietmixer het volgende:
Yes ! ik ben over de 15000 posts !
Is het normaal dat die toffe mod buiten zijn subforum loopt te modden?
Ja, hij is erg leuk!quote:
Ik vind het een achterlijke flikker en hij moet van mijn posts afblijven.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is normaal als je ergens een duidelijke policy-overschrijding ziet. Zeker 's nachts, wanneer niet van elk subforum een eigen mod aanwezig is.
Pech voor jou, bietje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:46 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Ik vind het een achterlijke flikker en hij moet van mijn posts afblijven.
Dat werkt niet automatisch.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef remlof het volgende:
Wat was de url voor dat TTT blog ook al weer Pool?
Of zet em in je sig ofzo
Hier ga ik even achteraan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:55 schreef Pool het volgende:
[..]
edit: o nee, dat werkt niet. Er is geen speciale weblogcategorie voor TTT's.
Nodig niet, maar ach...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef teamlead het volgende:
[BeF] #317 Jezus is een kuthoer en je moeder spaart sperma!
zijn dit soort TT's nu echt nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |