Import jèh, ze komme d'r ammoal nog wel aachter dè 't in Broabant 't beste is!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Ne Zieuw? Ik dacht dagge dur ene van Boxtel zèèj!
Jaoh, ge kèn nie altaai veuraon in dun bus zitten, jungske.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:37 schreef Theunissen het volgende:
godnondeju waarom mis ik dees topics elke keer, lekker Tilburgs ouwehoere dès wèh ik 't allerliefste doe.
en zeker al nie in dieje verrekte t-bus mee dèh roare dienstregelingeske van ze.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:57 schreef Pool het volgende:
[..]
Jaoh, ge kèn nie altaai veuraon in dun bus zitten, jungske.
Neuquote:Op zondag 1 januari 2006 22:23 schreef DeStedebouwer het volgende:
Zedde gullie vanmiddaaag ok noar d'n opa gewist um dieje ouwen miens ekkes un zoalig nieuwjoar te wensen?
Ons opa stond neffe mèn toen ik vuurwerk stond te stôôke.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:23 schreef DeStedebouwer het volgende:
Zedde gullie vanmiddaaag ok noar d'n opa gewist um dieje ouwen miens ekkes un zoalig nieuwjoar te wensen?
Dè ge dur mar zùìnig op zèèt, op oe moeder.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:03 schreef MarkyB het volgende:
Sebiet lekker un poar quukskes bietse bij ons muuder
k'hedde deur twai, ons pap zeit wedereuver gestrikt...quote:
Doe mennene Mexicano.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:12 schreef De_Ananas het volgende:
Moar alé ik ging zô d'n frietpan aonzwengelûh en mênnus dellekes bakkûh bôh
Dè kennik nie...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:01 schreef De_Ananas het volgende:
En ûn friet saté?
Sorry, kheb alleen maar Mister Kroko's in huis![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:05 schreef De_Ananas het volgende:
Das zunne vleesstoaf mee un krokant loagje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |