Ut Gôl. Mist schône durpske van hùl Brabant.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:37 schreef Bot13 het volgende:
Woa préét du roaar dén?
Kómmeke v'doan dan?
Om de godverdomme nie!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:38 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ut Gôl. Mist schône durpske van hùl Brabant.
Ons oma dacht det 'r unne nèèger over de vloer kwaamt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:38 schreef Pool het volgende:
Dan zèè de gij nouw bekánt zwaort zekers?!
Kehéééhehequote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:38 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dêh denkte gij! Ons Wesley hee ok zonne kleur en alle meese zegge det-ie 'r kaai schôn ùt zie!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:40 schreef Croupouque het volgende:
Subbiet komde ginne durpswênkele mir inne omdage druut sie lèk ne nieger, modde ge buuten en de kauwe wachten zunder uwe beutschapp'n en goade ge verheungre lêk dun niegertjes in Oâfrika.
Ochèrme, 't èrme vrouwke. Heejze oe nie van schrik mee oew kop tegen dun kaaiband gekètst?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:39 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ons oma dacht det 'r unne nèèger over de vloer kwaamt.
Gôl, des zèèker wel een schon dorpske jèh, doar hek nog een stel maote wonehquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:38 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
'k Zè wel kaai muug.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Mè zonne zonnebáánk zedde zo op oe zondaags.
Doar is ons oma mee 'r aauw pôôte niemer toe in stoat.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Ochèrme, 't èrme vrouwke. Heejze oe nie van schrik mee oew kop tegen dun kaaiband gekètst?
Gij mudde nie zo uut uwen nek zwatsen, Broabanse tosti !quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:41 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dêh denkte gij! Ons Wesley hee ok zonne kleur en alle meese zegge det-ie 'r kaai schôn ùt zie!
Nèè, ik heb nog un fissje subiet. Mar ik zèè pòsboj dus ik zèè al d'n hulle 'n dag paroat.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:46 schreef Soli het volgende:
dan moete gauw te bed en sloape denk
Allicht, ik heb oe voak zat unne stôômkurzus Tilburgs gegèève.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:47 schreef PeRi het volgende:
Ik vat oe hummoal.
Hedde gij 't gehùèrd van ons Deborah? Poar mònde zwanger. Bekaant gin virtien.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Gij mudde nie zo uut uwen nek zwatsen, Broabanse tosti !
Ge zèèt postboj?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:49 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nèè, ik heb nog un fissje subiet. Mar ik zèè pòsboj dus ik zèè al d'n hulle 'n dag paroat.
Allicht! Zeg mar woar en wenéér!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:54 schreef Pool het volgende:
[..]
Ge zèèt postboj?Kende veur mên nie eens wè eejlastiekskes meejbietse dan?
Achjêh. Diejen mèskes goan ook asmoar vroeger noar dun Korte Heuvel eej. Ge kunt op vrijdag oewen kont nie kère of dur lôpen weer wè van diejen slèttenbakskes noar dun Klesjáár.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:52 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hedde gij 't gehùèrd van ons Deborah? Poar mònde zwanger. Bekaant gin virtien.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Achjêh. Diejen mèskes goan ook asmoar vroeger noar dun Korte Heuvel eej. Ge kunt op vrijdag oewen kont nie kère of dur lôpen weer wè van diejen slèttenbakskes noar dun Klesjáár.
Neej, ik gao nie vandaog, dès sund. Ik zè bekáánt altaai op dun donderdaog aont stappe mên. Ik heej maondag tentaome, dus dè moet dan maor nun áándere kèèr.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]!
Godde gij venaovond noar de Klesjáár? Mee 'n bietje geluk kom ik oe nog tèège. Vatte we soame 'n pilkse.
Gitverdumme, dat ès sewat it smirrigste droanske dadder bestoat!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:06 schreef DeStedebouwer het volgende:
schrobbelèar
dan zal ik oe is me oewe voeierskuif over de kaaien hinne naaie, want ik hai nog knoake tegoed van euw!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:08 schreef Soli het volgende:
asge dan toch aan dun bredaose weg zit kunde meteen effe op dn noordhoekring afsloan, komde langs menne schòòl. Den gif ik u wel unne kááns degge men tège 't leef lopt jeh.
Dè motte ôk meej un pintje durláángs zuipe!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Gitverdumme, dat ès sewat it smirrigste droanske dadder bestoat!
Serieus? Je kunt me nu echt alles wijsmaken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Dè motte ôk meej un pintje durláángs zuipe!
Jèzekers jaoh. Ge vat diejen schrobbelèar èèrst en subiet vatte dur ut pilske duràchteraone!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Serieus? Je kunt me nu echt alles wijsmaken.
Dadès ollemoal niks veur ne nuggetere Zieuw lèk mezelf.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Jèzekers jaoh. Ge vat diejen schrobbelèar èèrst en subiet vatte dur ut pilske duràchteraone!![]()
Ne Zieuw? Ik dacht dagge dur ene van Boxtel zèèj!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dadès ollemoal niks veur ne nuggetere Zieuw lèk mezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |