Krijg kanker in je beenmerg straathoer!1!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:12 schreef DrDentz het volgende:
oo je mag geen kanker zeggen sukkel
Krijg konijnen in je anus!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:16 schreef kastanova het volgende:
Alles mag, zolang je maar niet kanker zegt.
Dan krijg je een ban!
Je moet je kankersmoel houwe, homo!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Krijg konijnen in je anus!
Ik hoop voor je dat je geen paardebloemen kweekt in je maag!
Hihihihi!1!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je moet je kankersmoel houwe, homo!
quote:
Zwanger van Ankie Van Grunsven!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:21 schreef killswitch het volgende:
GA GODVERDOMME EEN PAARD PIJPEN EN DAT JE ZEER PIJNLIJK MAG STIKKEN IN ZEN ZAAD
Slikken moet ie dusquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:21 schreef killswitch het volgende:
GA GODVERDOMME EEN PAARD PIJPEN EN DAT JE ZEER PIJNLIJK MAG STIKKEN IN ZEN ZAAD
Syndroom van down bedoel je?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:22 schreef Klasse het volgende:
Kanker toch een end op kankermongool.
Ben je down met mij dan ben ik down met jou.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Syndroom van down bedoel je?
Ga even door en je gaat verder down, en dat syndroom krijg je vanzelf!
Neej mên dan krijg je een mongoolquote:
Snuitje?quote:
Ik ben down met negers uit de bronx... of ben ik nu discriminerend?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:24 schreef Klasse het volgende:
[..]
Ben je down met mij dan ben ik down met jou.![]()
Als in Huisman?quote:
Even tussendoor, ken je ene Marlous uit Zaandam?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neej mên dan krijg je een mongool
totdat het uit alle lichaams openingen naar buiten spuitquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Slikken moet ie dus
Tot het zijn oogbollen uitkomt
Ff tussendoor, nopequote:Op donderdag 9 juni 2005 02:25 schreef Klasse het volgende:
[..]
Even tussendoor, ken je ene Marlous uit Zaandam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |