Krijg kanker in je beenmerg straathoer!1!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:12 schreef DrDentz het volgende:
oo je mag geen kanker zeggen sukkel
Krijg konijnen in je anus!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:16 schreef kastanova het volgende:
Alles mag, zolang je maar niet kanker zegt.
Dan krijg je een ban!
Je moet je kankersmoel houwe, homo!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Krijg konijnen in je anus!
Ik hoop voor je dat je geen paardebloemen kweekt in je maag!
Hihihihi!1!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je moet je kankersmoel houwe, homo!
quote:
Zwanger van Ankie Van Grunsven!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:21 schreef killswitch het volgende:
GA GODVERDOMME EEN PAARD PIJPEN EN DAT JE ZEER PIJNLIJK MAG STIKKEN IN ZEN ZAAD
Slikken moet ie dusquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:21 schreef killswitch het volgende:
GA GODVERDOMME EEN PAARD PIJPEN EN DAT JE ZEER PIJNLIJK MAG STIKKEN IN ZEN ZAAD
Syndroom van down bedoel je?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:22 schreef Klasse het volgende:
Kanker toch een end op kankermongool.
Ben je down met mij dan ben ik down met jou.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Syndroom van down bedoel je?
Ga even door en je gaat verder down, en dat syndroom krijg je vanzelf!
Neej mên dan krijg je een mongoolquote:
Snuitje?quote:
Ik ben down met negers uit de bronx... of ben ik nu discriminerend?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:24 schreef Klasse het volgende:
[..]
Ben je down met mij dan ben ik down met jou.![]()
Als in Huisman?quote:
Even tussendoor, ken je ene Marlous uit Zaandam?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neej mên dan krijg je een mongool
totdat het uit alle lichaams openingen naar buiten spuitquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Slikken moet ie dus
Tot het zijn oogbollen uitkomt
Ff tussendoor, nopequote:Op donderdag 9 juni 2005 02:25 schreef Klasse het volgende:
[..]
Even tussendoor, ken je ene Marlous uit Zaandam?
Ik heb z'n nicht geneukt. (geen gein nu!quote:
Hehe, ik ben down met alle chica's from the bronx in amsterdam je weet toch.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben down met negers uit de bronx... of ben ik nu discriminerend?
Bij kasta toch?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
totdat het uit alle lichaams openingen naar buiten spuit
Over grafkanker gesproken! Die mislukte blanke aap die je usericon is heeft ook een mislukte ingezakte tumorkop!quote:
Rustig don, geen woord over gij.!quote:
Heeft ze al!quote:
Ff serieus, ik ken niemand die zo heet in Zaandamquote:
Ik vind van wel,. niet mekkeren nu!quote:
Is goed, ik kwam morgen langs eh?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dan verwens ik jou dat je morgen nog weet wat je me net hebt beloofd![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ff serieus, ik ken niemand die zo heet in Zaandam
Zaandam en Zaanstreek/Zaanstad is nogal een breed begrip
I knowquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
full house is tof
en kasta mag creperen aan het spit
quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ff serieus, ik ken niemand die zo heet in Zaandam
Zaandam en Zaanstreek/Zaanstad is nogal een breed begrip
Ik zeg maar.quote:
scheld ff lekker op die afslag en je bent weer ontopicquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zeker als je erheen rijd terwijl je eigelijk terug naar huis wilt
![]()
wat n kutafslag is dat zeg![]()
ow das offtopic![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |