Echt die mods ook hequote:MMaRsu | (8) IK Bekijk Het Als Een Wolf Door Het Oog Van Een Tijger (8) zegt:
Ik ben wel de coolste mod ongeveer van fok
MMaRsu | (8) IK Bekijk Het Als Een Wolf Door Het Oog Van Een Tijger (8) zegt:
en die andere mods zo'n gevoel hebben dat ze boven users staan
Het is wat hequote:Op maandag 2 januari 2006 02:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Echt die mods ook he
( MMaRsu dus)
so cutequote:MMaRsu | IK Bekijk Het Als Een Wolf Door Het Oog Van Een Tijger zegt:
gewoon posten alsof ik een user ben![]()
quote:MMaRsu | IK Bekijk Het Als Een Wolf Door Het Oog Van Een Tijger says:
wacht maar, achter de schermen ben ik bezig om paultjuhh voorgoed van fok te krijgen (6)
Secreet!quote:Op maandag 2 januari 2006 02:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Echt die mods ook he
( MMaRsu dus)
Die gast heeft PP2G man, een soort Cu2quote:Op maandag 2 januari 2006 02:20 schreef cerror het volgende:
Ik erken hem niet als mod.
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die gast heeft PP2G man, een soort Cu2.
http://www.partypeeps2000.com/asp/AccountInfo.asp?user=MMarsu&x=0&y=0
waar staan de bewerkte danquote:Op maandag 2 januari 2006 02:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]Ook eens in een dronken/stoned bui gemaakt
Overigens sta ik niet in voor bewerkte msn logs, die overigens niet gepost mogen worden hier, wat stond daar ook alweer op
Uhm..dude...jij hebt op msn alles wat hierboven staat zitten lullen hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 02:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ook eens in een dronken/stoned bui gemaakt
Overigens sta ik niet in voor bewerkte msn logs, die overigens niet gepost mogen worden hier, wat stond daar ook alweer op
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:46 schreef DjDev het volgende:
[..]
Uhm..dude...jij hebt op msn alles wat hierboven staat zitten lullen hoor
dat toch niet stomme paupertquote:
Toen zei ik, fuck itquote:Op maandag 2 januari 2006 03:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik zei al: daar gaat je reputatie
Foute gedachte die veel mensen hier op Fok! hebben imo. Mods zijn er niet om users te onderdrukken, maar juist om de users te helpen. Zonder de mods zou het forum een grote bagger zooi worden.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:15 schreef MMaRsu het volgende:
Het is een beetje uit context gehaald jongens
Ik had het erover dat de algemene sfeer onder users is dat alle mods denken dat ze agenten zijn en het gevoel hebben dat ze boven de 'gewone' users staan.
mini rel
dat van die pp2g was in dronken stand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |