Dank voor de tip.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:20 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen
In Buitenhof (12.10, Ned. 3) komt een debat over wetenschap en geloof, voor de geinteresseerden
jij ook!quote:Op zondag 1 januari 2006 01:13 schreef -Trinity- het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen![]()
![]()
*zoen zoen zoen*.
Wel grappig, een van de honden van de overburen bij mijn vader was helemaal dronken van de verdovende middelen, omdat hij als de dood is voor vuurwerk. Ik kwam ze even gedag zeggen, en toen hij mij zag vond hij nog wel kracht om op te staan en kopje te geven, daarna zwabberde hij terug naar z'n plekje. Ik ga ook maar slapen, ben moe
.
Iel, ik ruik naar kruitdampen enzo.
Het weekend van de 21e kom ik hoogstwaarschijnlijk naar R'dam, zorg dan dat je de spullen voor het kattenluik in huis hebt.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:33 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat toch maar voor het baantje van portier. Ik zit nu de hele tijd de deur open te doen voor katten die om beurten naar binnen en buiten willen.
Oke, zal ik daar aan denken!quote:Op zondag 1 januari 2006 11:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het weekend van de 21e kom ik hoogstwaarschijnlijk naar R'dam, zorg dan dat je de spullen voor het kattenluik in huis hebt.
Hij leeft nog steeds.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:44 schreef Alicey het volgende:
Heeft hij het uitgehouden in het gevaarlijke Fryslan?
Dat ik je nog vaak mag mishandelenquote:Op zondag 1 januari 2006 12:05 schreef livEliveD het volgende:
Happy New Year Allemaal![]()
Dat het een goed jaar mag worden
Haiquote:
de moeder van Trinquote:Op zondag 1 januari 2006 12:53 schreef -Trinity- het volgende:
Gezelligere huisgenote zijn.
Meer koken.
Dat ik je nog vaak uit mag lachen dit jaarquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:02 schreef aries4656 het volgende:
de moeder van Trin
Ohh, my God!!!!!!!!!!!!
de eerste![]()
![]()
![]()
![]()
meer koken![]()
![]()
Je bent niet doodgegaan aan mijn Strawberry Shortcake, je kreeg alleen een ijssplinter in je oog!quote:Op zondag 1 januari 2006 13:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nou koken kan ze alNu nog mixjes leren maken
![]()
Ja en mijn zuigkracht is verdriedubbeld sinds het (proberen) drinken van dat spulquote:Op zondag 1 januari 2006 13:24 schreef -Trinity- het volgende:
Je bent niet doodgegaan aan mijn Strawberry Shortcake, je kreeg alleen een ijssplinter in je oog!![]()
![]()
![]()
.
Hooooooi. Ik ga ook een hetze tegen jou startenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:00 schreef Doffy het volgende:
'Allo allemaal! Iedereen de beste wensen natuurlijk, en veel WFL-genoegen in het nieuwe jaar![]()
Oew!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:05 schreef livEliveD het volgende:
Hooooooi. Ik ga ook een hetze tegen jou starten![]()
Stomme meneerquote:
U zult dit jaar janken, bookmark deze post alvast maarquote:Op zondag 1 januari 2006 14:09 schreef Doffy het volgende:
Ooh, I love it when you talk naughty to me
De jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 1 januari 2006 14:27 schreef aries4656 het volgende:
moeder van trin mag niet meer reageren van trin
Jup je moet toch watquote:Op zondag 1 januari 2006 14:37 schreef aries4656 het volgende:
weet jij alles van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |