Ook jij een goed 2006 Sylquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:51 schreef miss_sly het volgende:
Ook van mij: iedereen fijne avond en alvast een goed, gezond en gelukkig 2006 gewenst![]()
Hij heeft onconventionele seksuele voorkeuren?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:59 schreef Alicey het volgende:
Ook Ringo is uiteindelijk uit de kast gekomen
Volgens mij niet. Hij vindt de geslachtskenmerken van Roosje heel interessant.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft onconventionele seksuele voorkeuren?
Roosje is toch gesteriliseerd? Verliezen katten ook hun geslachtsdrift als ze gesteriliseerd zijn?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hij vindt de geslachtskenmerken van Roosje heel interessant.
Uhuh, dat had ik al begrepenquote:Maar meer in letterlijke zin. Hij durfde uit de kast te springen.
Ja. Sinds ze gesteriliseerd is heb ik Roosje in ieder geval niet meer een week lang horen gillen om een kater.. Maar kennelijk vindt Ringo het allemaal erg interessant om aan te ruiken en in te bijten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Roosje is toch gesteriliseerd? Verliezen katten ook hun geslachtsdrift als ze gesteriliseerd zijn?
Gezien je reactie dacht ik : Laat ik het eens toelichten.quote:Uhuh, dat had ik al begrepen![]()
De katten-puberteitquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:16 schreef Alicey het volgende:
Ja. Sinds ze gesteriliseerd is heb ik Roosje in ieder geval niet meer een week lang horen gillen om een kater.. Maar kennelijk vindt Ringo het allemaal erg interessant om aan te ruiken en in te bijten.
Je houdt rekening met mijn blondheidquote:Gezien je reactie dacht ik : Laat ik het eens toelichten.
Die komt nog als hij gaat sproeien en agressief wordt.quote:
Altijd!quote:Je houdt rekening met mijn blondheid
Beter een keer te veel dan te weinigquote:Maar dit keer was het niet nodig
Oh jee, het is nu nog niet eens begonnen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die komt nog als hij gaat sproeien en agressief wordt.
Inderdaad, alhoewel ik probeer wat minder blond over te komen. Helaas lukt dat nog niet altijdquote:Altijd!
[..]
Beter een keer te veel dan te weinig
Gelukkig nieuwjaar qu!quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:24 schreef qu63 het volgende:
http://www.qu63.nl/fok/116_1634_r1.jpg
http://www.qu63.nl/fok/117_1706_r1.jpg
http://www.qu63.nl/fok/117_1707_r1.jpg
Gelukkig nieuwjaar en tot over een week
Hetzelfde qu! En veel plezier nog aldaar!quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:24 schreef qu63 het volgende:
http://www.qu63.nl/fok/116_1634_r1.jpg
http://www.qu63.nl/fok/117_1706_r1.jpg
http://www.qu63.nl/fok/117_1707_r1.jpg
Gelukkig nieuwjaar en tot over een week
Nope. Ik ben benieuwd hoeveel scratches het oplevert als het straks wel zo is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh jee, het is nu nog niet eens begonnen?
Haar vervenquote:Inderdaad, alhoewel ik probeer wat minder blond over te komen. Helaas lukt dat nog niet altijd![]()
Lastig iddquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope. Ik ben benieuwd hoeveel scratches het oplevert als het straks wel zo is.Kan ik weer gaan uitleggen dat ik geen krasser ben.
Mjah, dat zou ik idd nog een keer doenquote:[..]
Haar verven
"Dat doe ik niet, dat doet mijn kat"quote:
Is beter te doen dan andersom.quote:Mjah, dat zou ik idd nog een keer doen![]()
Je katten hebben niet de neiging tot bondage?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
"Dat doe ik niet, dat doet mijn kat"
Lijkt me ook iddquote:[..]
Is beter te doen dan andersom.
Indirect wel. Ze gaan vaak wel zo op mijn bed liggen dat ik me amper meer kan bewegen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Je katten hebben niet de neiging tot bondage?![]()
Het gaat qua kleur al moeilijk, en men gelooft vaak toch niet dat je minder slim bent.quote:Lijkt me ook idd
Kun je hem er niet gewoon weer uittillen, of heeft dat geen zin?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:41 schreef Alicey het volgende:
Ringo is toch in mijn bureaula gekropen.
Ik wacht wel tot hij er zelf uitkomt. Hij heeft gewoon even een rustig plekje nodig.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Kun je hem er niet gewoon weer uittillen, of heeft dat geen zin?
Hmmm, Roosje durft nog wel gewoon rond te lopen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot hij er zelf uitkomt. Hij heeft gewoon even een rustig plekje nodig.
Die ligt lekker te liggen zoals op de foto.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, Roosje durft nog wel gewoon rond te lopen?
Het is maar één dag per bjaar, dus de schade valt te overzienquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die ligt lekker te liggen zoals op de foto.
Gelukkig wel ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is maar één dag per bjaar, dus de schade valt te overzien![]()
In enschuduh genoeg vuurwerkquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:17 schreef Reya het volgende:
Ik ga zometeen de oudejaarsconference kijken en aansluitend buiten vuurwerk bekijken. Iedereen die er nog is een fijne jaarwisseling gewenst![]()
Dan valt het hier nog mee vergeleken met daar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
In enschuduh genoeg vuurwerkLijkt wel oorlog
Heeft te maken met Ahold, afronding verkoop winkelketenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:20 schreef Alicey het volgende:
Dank je Jozo!
Wat doe je in Buenos Aires?
Ga je er zelf nog op vooruit?quote:Op zondag 1 januari 2006 00:31 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Heeft te maken met Ahold, afronding verkoop winkelketen
Financieel? Ja, maar dat ligt in de bonus-sfeer.quote:
Op zo'n fiets.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Financieel? Ja, maar dat ligt in de bonus-sfeer.
Ahold zat met de Zuidamerikaanse keten in zijn maag.
Heeft het uiteindelijk met een klein beetje verlies (contante waarde toekomstige verwachte winsten) weten af te stoten. Iedereen blij: win win situatie.
Ik vier bescheiden feest.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:49 schreef Yosomite het volgende:
Hé Alicey
Ik realiseer me net, het is zo'n beetje één uur. (posts lopen via mijn nicht. Rechtstreekts lukt me niet ).
Jij hoort feest te vieren: 2006 een nieuw jaar: ik moet nog een tijdje wachten
Grappig.
Hmmm laten we hopen dat hij even slaapt.quote:RudeOnLine:zou zeggen: dat komt omdat de lichtsnelheid nul is.
Ik bepaal voor Ahold wat de waarde is van de keten in Zuid Amerika, dus voor de waarde waarop de juristen moeten onderhandelen. Ik lever daarnaast een bijdrage in de marges: hoever mag je afwijken van verkoopsom, zodanig dat, etc. Maar dat soort zaken gaat denk ik beter niet via fora.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op zo'n fiets.
Wat was dan precies jouw rol er in?
Ik heb een indruk van hoe of wat.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:01 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik bepaal voor Ahold wat de waarde is van de keten in Zuid Amerika, dus voor de waarde waarop de juristen moeten onderhandelen. Ik lever daarnaast een bijdrage in de marges: hoever mag je afwijken van verkoopsom, zodanig dat, etc. Maar dat soort zaken gaat denk ik beter niet via fora.
Jij ook, Yosquote:Op zondag 1 januari 2006 00:20 schreef Yosomite het volgende:
Aan alle WFL-ers, en uiteraard andere Fokkers, lurkers en wat dies meer zij, vanuit Buenos Aires:
Een gelukkig en voorspoedig 2006!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |