En nu nog een Zeeland topic en we zijn er!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef NJ het volgende:
En sticky!
Dat heeft Pool helemaal niet beloofd. Hij heeft gezegd dat hij het niet weet, maar het een keer zal opzoeken.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
nou in ieder geval..
Cartwoman, ik zeur niet door, ik wil een normaal antwoord.
Pool heeft beloofd waarom er destijds is besloten dat er reeksen dicht moesten en ik wacht op antwoord van hem.
Ben je overigens ingeschakeld?
Je staat in de opquote:Op woensdag 28 december 2005 23:36 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
En nu nog een Zeeland topic en we zijn er!
Wat NJ hierboven al zegt. En inderdaad, ik was toen mod, vandaar mijn reactie.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
nou in ieder geval..
Cartwoman, ik zeur niet door, ik wil een normaal antwoord.
Pool heeft beloofd waarom er destijds is besloten dat er reeksen dicht moesten en ik wacht op antwoord van hem.
Ben je overigens ingeschakeld?
Goedbedoeld advies; niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
En Cartwoman, wat was dat nu weer voor een belachelijke trap na in het vorige topic?
En ik de OP.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ik heb m'n FiPo ff aangepast![]()
Nou ja zegquote:
Dat was toen, nu is nu.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef Pool het volgende:
Zeeland Slowchat Deel 38 - Spijkerrokjes
Hier lijkt de reeks een beetje dood te lopen. Maar het topic zit wel vol/dicht, dus ik snap het niet meer. Van daarna kan ik even niets vinden.![]()
Dus sorry, echt géén idee. Maar echt storm liep de reeks niet.
nieuwe users nieuwe kansen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef Pool het volgende:
Zeeland Slowchat Deel 38 - Spijkerrokjes
Hier lijkt de reeks een beetje dood te lopen. Maar het topic zit wel vol/dicht, dus ik snap het niet meer. Van daarna kan ik even niets vinden.![]()
Dus sorry, echt géén idee. Maar echt storm liep de reeks niet.
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Goedbedoeld advies; niets meer, niets minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |