En nu nog een Zeeland topic en we zijn er!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef NJ het volgende:
En sticky!
Dat heeft Pool helemaal niet beloofd. Hij heeft gezegd dat hij het niet weet, maar het een keer zal opzoeken.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
nou in ieder geval..
Cartwoman, ik zeur niet door, ik wil een normaal antwoord.
Pool heeft beloofd waarom er destijds is besloten dat er reeksen dicht moesten en ik wacht op antwoord van hem.
Ben je overigens ingeschakeld?
Je staat in de opquote:Op woensdag 28 december 2005 23:36 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
En nu nog een Zeeland topic en we zijn er!
Wat NJ hierboven al zegt. En inderdaad, ik was toen mod, vandaar mijn reactie.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
nou in ieder geval..
Cartwoman, ik zeur niet door, ik wil een normaal antwoord.
Pool heeft beloofd waarom er destijds is besloten dat er reeksen dicht moesten en ik wacht op antwoord van hem.
Ben je overigens ingeschakeld?
Goedbedoeld advies; niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
En Cartwoman, wat was dat nu weer voor een belachelijke trap na in het vorige topic?
En ik de OP.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ik heb m'n FiPo ff aangepast![]()
Nou ja zegquote:
Dat was toen, nu is nu.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef Pool het volgende:
Zeeland Slowchat Deel 38 - Spijkerrokjes
Hier lijkt de reeks een beetje dood te lopen. Maar het topic zit wel vol/dicht, dus ik snap het niet meer. Van daarna kan ik even niets vinden.![]()
Dus sorry, echt géén idee. Maar echt storm liep de reeks niet.
nieuwe users nieuwe kansen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef Pool het volgende:
Zeeland Slowchat Deel 38 - Spijkerrokjes
Hier lijkt de reeks een beetje dood te lopen. Maar het topic zit wel vol/dicht, dus ik snap het niet meer. Van daarna kan ik even niets vinden.![]()
Dus sorry, echt géén idee. Maar echt storm liep de reeks niet.
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Goedbedoeld advies; niets meer, niets minder.
Uiterlijk zeg in het echte leven ook niet allesquote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Goedbedoeld advies; niets meer, niets minder.
Nee, géén nieuwe kansen dus. Je snapt het niet echt hè. Het verleden doet er bij de beslissing van nu niet toe. Alleen de nu lopende reeksen worden gedoogd. De rest niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
nieuwe users nieuwe kansen.
Of ze had niet door dat het topic al op slot zat.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
de manier waarop vond ik nogal stiekem zo op het laatst en echt goedbedoeld klonk het niet...
Wie beslist dat? En de reeks is geen nieuwe.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Alleen de nu lopende reeksen worden gedoogd. De rest niet.
Okay, dat kanquote:Op woensdag 28 december 2005 23:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Of ze had niet door dat het topic al op slot zat.
Als mod krijg je daar namelijk geen melding van.
Ik had niet gezien dat het topic al bijna vol was en dat jij het zo vond klinken kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
de manier waarop vond ik nogal stiekem zo op het laatst en echt goedbedoeld klonk het niet...
AANDACHT GODVERDOMMEKANKERTYFUS!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:41 schreef Bietmixer het volgende:
iets leuks voor pool o+
Hij ging dicht?
Doe eens rustig man.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:47 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
AANDACHT GODVERDOMMEKANKERTYFUS!
Ik zeg dan ook "nu lopend", niet "nieuwe". En die Zeelandreeks is allang dood.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Wie beslist dat? En de reeks is geen nieuwe.
je was leuker toen je nog groen was....quote:
Of jij bent zo geprogrammeerd op enkel een positief antwoord van ons dat je geen enkel andere post accepteerde als een valide argument.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb het kunnen proberen, maar jullie zijn zo geprogrammeerd niet te willen luisteren en geen logische tegenargumenten geven aan mij.
Luister jij ook 3FM, het is er net opquote:
Uhm... Nee... Ik kijk wel eens Seinfeld...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Luister jij ook 3FM, het is er net op
is je eigen sigquote:Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
IK PIS IN MIJN BROEK VAN HET LACHEN.
Het liedje Serenity was eropquote:Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Uhm... Nee... Ik kijk wel eens Seinfeld...
Dat weten we. Zoals ik al zeg in jouw reacties.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef olsentwinnetje het volgende:
ZIET NIEMAND DAN IETS VREEMDS AAN MIJN REACTIE
iets leuks voor pool o+
Jammer. Ik geloof dat ik echt wel argumenten heb gegeven en die kun je ook teruglezen. Verder heb ik gewoon normaal op je gereageerd en zelfs nog mijn best gedaan om het einde van de vorige reeks op te zoeken.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Helaas.
Ik had verwacht dat de intelligentiegrens van de gemiddelde ONZmod wat hoger lag.
Ik heb het kunnen proberen, maar jullie zijn zo geprogrammeerd niet te willen luisteren en geen logische tegenargumenten geven aan mij.
Ik heb een erg ontevreden gevoel na deze discussie en ik ben werkelijk echt als een zeikstraal behandeld, terwijl ik gewoon doorvroeg op een normale en ook veel voorkomende vraag.
Als jullie ooit nog eens bedenken om alsnog een SCreeks te maken, reageer dan even in mijn fotoboek aub.
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Of jij bent zo geprogrammeerd op enkel een positief antwoord van ons dat je geen enkel andere post accepteerde als een valide argument.
Toedels..
Daar mot ik dacht toch nog meldenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat weten we. Zoals ik al zeg in jouw reacties.
[afbeelding].
En kan iedereen even in de gaten houden dat dit nog altijd het FB-topic is.
Dit is geen SC topic. Oprotten dus, achterlijke transseksueel.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef donnahvh het volgende:
[..]
is je eigen sig![]()
dat betekend dat je lollig bent dus![]()
Dit is FOK!..daaromquote:Op woensdag 28 december 2005 23:51 schreef Vava het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom er een discussie is die maar doorgaat terwijl er werkelijk geen discussie mogelijk is
Dan moet je toch echt bij Sweetsixteen zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:51 schreef Vava het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom er een discussie is die maar doorgaat terwijl er werkelijk geen discussie mogelijk is
idd geen sc ,en je punt is?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:56 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Dit is geen SC topic. Oprotten dus, achterlijke transseksueel.
Zeg dan gelijk dat er niks mogelijk is en reageer verder nietquote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt bij Sweetsixteen zijn.
Dat had ook mogelijk geweest, maar dat levert over het algemeen meer gezeik op.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat er niks mogelijk is en reageer verder niet![]()
Mwah, dan was je punt duidelijk geweest, nu lijkt het of je wel toe had willen geven maar het eigenlijk niet konquote:Op donderdag 29 december 2005 00:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat had ook mogelijk geweest, maar dat levert over het algemeen meer gezeik op.
Er is steeds gezegd dat er niks mogelijk is. Van begin af aan heeft NJ dat gedaan. Toen kwamen er extra vragen:quote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat er niks mogelijk is en reageer verder niet![]()
Wel had willen toegeven.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Mwah, dan was je punt duidelijk geweest, nu lijkt het of je wel toe had willen geven maar het eigenlijk niet kon
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 29 december 2005 00:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Wel had willen toegeven..
In elke post heb ik gezegd dat er absoluut geen nieuwe reeks bijkomt.
Niks mis met antwoord geven op vervolgvragenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Er is steeds gezegd dat er niks mogelijk is. Van begin af aan heeft NJ dat gedaan. Toen kwamen er extra vragen:
a) wil nog een mod dat bevestigen? ---> ja, ik dus
b) waarom geen nieuwe reeksen? --> is verteld
c) waarom is de oude reeks dicht? --> poging tot opzoeken is gedaan, nog geen compleet antwoord
Maar nooit is onduidelijk gelaten dat we absoluut geen Zeeland-reeks toestaan.
niet voordat je mijn plaatjes terug zetquote:Op donderdag 29 december 2005 00:05 schreef NJ het volgende:
Maar goed.
Zullen we dit maar eens achter ons laten en over gaan tot de orde van de nacht?
Nee!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:05 schreef NJ het volgende:
Maar goed.
Juist.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:05 schreef NJ het volgende:
Maar goed.
Houd een demonstratie op Neeltje Jans.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Nee!
Ik wil een Zeeland reeks potverbillepap!
Die eventuele afkorting bevalt me niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Houd een demonstratie op Neeltje Jans.
En van wie ben jij een kloon.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:08 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Juist.
NJ en Pool zijn okay. Twee paar schouderklopjes dus.
Snakey is een grafrandmongool.
En ik ben vergeten wie die andere mods zijn, want die heb ik recentelijk niet gezien.
Ook wacht ik nog op een ban voor Paultjuuhhh en die transseksueel.
Thank you, drive through.
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Nee!
Ik wil een Zeeland reeks potverbillepap!
Zalmsalade ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Die eventuele afkorting bevalt me niet.
Posts verwijderd.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:15 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar nu even stoppen met de slowchat mensen.
"joa zeg he! dat dut he zo even!"quote:
Niet waar! Ja? Echt? Niet! Ja? Wel? Vèèèèèet ouwe, bon gek!quote:Op donderdag 29 december 2005 10:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
"joa zeg he! dat dut he zo even!"
-edit-
Stofjèèè! Mên! Wij hebben dezelfde voornaam!
Snakey is op vakantie, Bupa weet ik niet. Maar die komt vast en zeker nog wel eens binnenrollen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik constateer een opvallende afwezigheid van Bupatih en Snakey.
Hebben ze in het vorige deel überhaubt (mooi woord) wel gepost?
De waarheid mag anders best wel verteld worden.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef olsentwinnetje het volgende:
Deze user zit al een tijdje te klooien dus hopelijk kunnen jullie iets met hem doen![]()
Het ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef remlof het volgende:
Ik zie nog steeds twee kapotte avatars in de OP, of ligt dat aan mij?
nb: tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |