Ja hoor, dat is normaal als je ergens een duidelijke policy-overschrijding ziet. Zeker 's nachts, wanneer niet van elk subforum een eigen mod aanwezig is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:38 schreef Bietmixer het volgende:
Yes ! ik ben over de 15000 posts !
Is het normaal dat die toffe mod buiten zijn subforum loopt te modden?
Ja, hij is erg leuk!quote:
Ik vind het een achterlijke flikker en hij moet van mijn posts afblijven.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is normaal als je ergens een duidelijke policy-overschrijding ziet. Zeker 's nachts, wanneer niet van elk subforum een eigen mod aanwezig is.
Pech voor jou, bietje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:46 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Ik vind het een achterlijke flikker en hij moet van mijn posts afblijven.
Dat werkt niet automatisch.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef remlof het volgende:
Wat was de url voor dat TTT blog ook al weer Pool?
Of zet em in je sig ofzo
Hier ga ik even achteraan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:55 schreef Pool het volgende:
[..]
edit: o nee, dat werkt niet. Er is geen speciale weblogcategorie voor TTT's.
Nodig niet, maar ach...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef teamlead het volgende:
[BeF] #317 Jezus is een kuthoer en je moeder spaart sperma!
zijn dit soort TT's nu echt nodig?
quote:
Tuurlijk gaat ie te ver, maar dat hoeft niet altijd slecht te zijn. Ik zal het daarom niet weg-editten. Tenzij er natuurlijk hordes van dat soort TT's in de index staan, maar een enkeling kan wat mij betreft niet zoveel kwaad.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:25 schreef teamlead het volgende:
[..]Dan ben ik vast de enige die hem te ver vindt gaan... oke
Maar gelukkig heb jij inmiddels zo'n reputatie dat werkelijk niemand zich dáár druk over maakt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:30 schreef EL_REY het volgende:
ik vind het ook niet kunnen!
Het is één van de leukere topics van het moment, het is een geweldig mee-doe topic waarom zou het geen TTT zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:31 schreef Bietmixer het volgende:
Dat topic een TTT...
Ach ja, topics met foto's van prupke en skaai heten ook sexy en gewaagd.
Ik vind het gewoon een debiel topic. Mag ik?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is één van de leukere topics van het moment, het is een geweldig mee-doe topic waarom zou het geen TTT zijn?
Dat mag.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:33 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een debiel topic. Mag ik?
maar wacht maar tot ik ineens vanuit een donker steegje tevoorschijn kom....quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb jij inmiddels zo'n reputatie dat werkelijk niemand zich dáár druk over maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |